Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Petica juce ulazi kontrola njih 2 drski i bezobrazni vozili se 1 stanicu pa onda poceli da kontrolisu .Nema dobar dan molim vasu kartu .nego daj kartu naravno nepokazuju svoju legitimaciju .Zrazim mu legitimaciju nece da pokaze ja isto necu .
Kolega evo ga jedan problematican dolece ovaj sta je bilo u cemu je problem ja trazim ligitimaciju nemoj ti meni legitimaciju daj kartu .Ceka nas komunalna na sledecoj .Ja cu zvati normalnu policiju neblokiraj vrata nogom .Kako su vrata kod kata povezana poceo i sofer da vice onda sam mu nogu prignjecio vratima .
Po izlasku nastavljaju da prete i prate kako ce zvati komunalnu krivo mi sto nisam snimio sledeci put sigurno hocu .Samo ih treba snimati bahata st***
 
I ovaj juce nije rekao dobar dan, molim vas vasu kartu, vec je stao iza mene bas blizu i disao mi za vrat. Kad sam mu rekla da cu da izadjem na sledecoj (vozili su se u troli kad sam ja usla i to pravo na njega) poceo je da se dere "Hoces i kosu da ti operem?!" Vidim da je bolesnik u pitanju, pa sam odmah krenula drsko, jer misle ako si zensko od 52 kg da ces da krenes da places na njihovu bahatost. Dobio je verbalnu po nosu, a rado bih ga prijavila da imam kome da je manijak i seksualni napasnik fetisista. Zao mi keve, sutra ako vidim cigansku ekipu ne znam sta cu da radim...
 
Posmatrao sam tačkastu kontrolu u Železniku (Železnik raskrsnica, kod skretanja za Sremčicu), tamo su skoro svaki dan, sa komunalcima. To je takva vrsta ljudi da ja nisam bio u stanju da poverujem. Posao ko posao, znači ni jedan posao nije sramota raditi, i ja sam, dok sam studirao, radio svakakve poslove kad mi treba kinta, ali uvek znaš gde si, šta ti je dužnost, i tu se priča završava, ali ovi umobolnici, nemam drugi izraz za njih, uživaju u svom poslu. Imam osećaj da bi radili i da im ne plate. Gledaju kako će da zaje*******u i zavrnu putnika i da ga uhvate, ako ne mogu da mu napišu kaznu, onda bar nešto da mu otmu, da ga izmuče na neki način.
Ulazi lik u dabl deker, kontrolor mu se okreće leđima, pravi se da ga ne vidi, i zagradio aparat, lik krenuo uz stepenice, i đubretar krene za njim, dajte mi vašu kartu, bla, bla... Izmanipulisao ga smišljeno da ovaj pomisli, nije me video, jer je bus već duže vreme stajao na stanici. Dođite do Železnika, svaki dan se pizdarije dešavaju, bez izuzetka, ali najviše da vidite kakvi ljudi rade kao kontrolori.
 
Došli ljudi u beograd, dobili jedinu priliku da se zaposle, i sada misle da su bogovi... Sve bi ih poslao odakle su došli..
 
Veliika vecina kotrolora su debili i seljaci, ali isto tako i ovi sverceri. Najjace mi je bilo kad je kontrolor usao na pocetnoj stanici na Brdu u tramvaj i sedi 4 stanice snimi situaciju i ustane i krene da proverava karte. Kad su krenuli debilni razlozi i lazi svercera... Decko je skroz bio kul, nije se svadjao niti maltretirao bilo koga, mislim da je ovima bilo dovoljna sramota da lazu.
 
Iz menadzerskog ugla: ako vec postavljash kontrolu, onda treba odabrati ljude koji mogu da obave istu. Mozda su debili i td, ali bash takve i trebaju ako se hoce biti uspesan. Ako su sverceri opasni i bahati, onda kontroori treba da budu opasniji i bahatiji od njih.
Ali, ako su putnici OK, onda i kontrola treba biti na nivou
 
Meni je samo glupo to pravilo, dal je pisano ili ne, da se zaustavlja vozilo dok ovaj koji se švercuje ne izadje. Zbog toga ispaštaju samo putnici sa kartama. A i ispadne da je kontrolor nadredjen vozaču, izdaje mu naredjenja kad da stane, kad da nastavi vožnju...
 
Naravno da je glupo, uvek se i svadjam sa njima kada zaustave vozilo. Nek pozovu komunalnu na nekoj narednoj stanici pa nek ga vade iz autobusa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
11030":2e0l01nm je napisao(la):
I ovaj juce nije rekao dobar dan, molim vas vasu kartu, vec je stao iza mene bas blizu i disao mi za vrat. Kad sam mu rekla da cu da izadjem na sledecoj (vozili su se u troli kad sam ja usla i to pravo na njega) poceo je da se dere "Hoces i kosu da ti operem?!" Vidim da je bolesnik u pitanju, pa sam odmah krenula drsko, jer misle ako si zensko od 52 kg da ces da krenes da places na njihovu bahatost. Dobio je verbalnu po nosu, a rado bih ga prijavila da imam kome da je manijak i seksualni napasnik fetisista. Zao mi keve, sutra ako vidim cigansku ekipu ne znam sta cu da radim...
Пријави Апексу, реци датум, време и линију и додај опис тог дебила. Иако нико не верује, казниће га сигурно. Ја бих на пример за тако нешто попио отказ моментално :D
 
Mali: Promene u sistemu gradskog prevoza najkasnije do 1. januara

Potpuno nov sistem gradskog prevoza očekuje nas možda već 1. septembra a svakako najkasnije od 1. januara, najavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali. On je za „Blic” istakao da će cena karte ostati ista, ali da će grad biti podeljen u četiri zone, a mreža linija biti potpuno drugačija.

– Nikome neće poskupeti karta, a zonska podela grada će omogućiti niže cene za 80 odsto. Promene će posebno osetiti stanovnici prigradskih naselja, kojima će cena karte biti smanjena za najmanje 20 odsto – rekao je Mali i dodao da Saobraćajni fakultet pravi novu mrežu linija u skladu sa potrebama koje su utvrđene brojanjem putnika i anketiranjem građana u prethodnom periodu.

– Ponosan sam jer je ovo sistemska promena gradskog prevoza. Na ulicama više nećemo gledati poluprazna vozila na nekim i dupke puna vozila na drugim linijama, jer će kapaciteti biti ravnomerno popunjeni. Tramvaji će imati važniju ulogu jer su, uprkos svim prednostima i ulaganjima, najmanje iskorišćen podsistem. Stara šema, godinama samo ad hok menjana prema trenutnim zahtevima na nekim potezima, osmišljena je u vreme kada je Novi Beograd još bio velika spavaonica, dok nisu postojali Pupinov i most na Adi, niti Bg voz. Novi sistem biće satkan prema današnjim potrebama – izjavio je Siniša Mali.

On je dodao da će ove godine biti uveden nov vid prevoza, električni autobusi, a biće nabavljeno i pet vozila koja će saobraćati u centru grada.

Gradonačelnik je naveo i da će 30 novih solo autobusa povećati kvalitet usluge, dok će privatni autobusi raditi po drugačijem modelu.

Njima ove godine ističe ugovor i raspisaćemo tender prema budućim linijama. Građani će se voziti boljim i udobnijim privatnim autobusima, jer ćemo zahtevati viši nivo usluge, poručio je Mali.

izvor: beograd.rs
 
Ma na osnovu osjecaja je najbolje .Da zapocetak stave solo vizilo na 68 a zglob gdje je potrebniji nezavisno od pogona ali to je misaona imenica
 
Приватници имају супер аутобусе у односу ма неке из ГСПа, изгледа да ће они највише да најебу
 
GSP nema ni delić kapaciteta da sam održava javni prevoz, a oni opet najavljuju besmisleno iživljavanje nad privatnim prevoznicima, a u dilu sa bankama, pa opet kupuj autobuse na lizing. Ovi, pretpostavljam, ne valjaju jer nemaju ultrazvučni rasterivač insekata i neo-tek jonizator i ozonizator.
 
KORENITE PROMENE u GSP-u: Jeftinije karte za 80 odsto Beograđana!

12.05.2015. 12:41 AUTOR: MATEJA BELJAN
35 1 0 1
Gradski prevoz u Beogradu mogao bi već od 1. septembra, a najkasnije do 1. januara da izgleda potpuno drugačije, s novom mrežom linija i podelom na četiri zone. Prevoz će biti jeftiniji za 80 odsto građana, najavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

grafika_1000x0.jpg


http://www.24sata.rs/korenite-promene-u-gsp-u-jeftinije-karte-za-80-odsto-beogradana/10817
 
Jel ovo sve jedan ITS sistem ili su četri zasebna , poput sadašnjih ITS1 i ITS2?
 
Piše u tekstu , ali mi i pored toga nije jasno , jer me malo zbunjuje ova slika.
 
A dobro to je u nasim novinama standardna pojava da se ne gadjaju slika i tekst mislim da je neko slicnu podjelu pravio na gsp forumu mozda eukaliptus
 
Kako će da funkcioniše naplata karata između zona? Da li zavisi samo od toga gde je putnik ušao u prevoz ili od toga koliko zona putnik prelazi? Pretpostavljam da je ovo prvo, tj. da će karta za 90 minuta vožnje da košta manje u zonama koje su udaljene od centra.
 
direktor":h05j0t7g je napisao(la):
A dobro to je u nasim novinama standardna pojava da se ne gadjaju slika i tekst mislim da je neko slicnu podjelu pravio na gsp forumu mozda eukaliptus
Tako je, Šone i ja smo napravili predlog pre par meseci. Njihov predlog je osakaćena verzija našeg, za koji tvrdim da je mnogo optimalniji.

Evo kako smo to mi bili zamislili.
 
KOCKA SA BUS PLUS KARTAMA: Evo kako mogu da vas kazne čak i kada platite prevoz

G. Avalić | 15. 05. 2015. - 10:53h izmena vesti 20:11h | Foto: B. Karanović-ilustracija | Komentara: 0
Na zavrtanje ruku, izbacivanje iz autobusa i privođenje švercera već smo, na žalost, navikli, ali slučaj čitateljke koja se javila redakciji "Blica" pokazuje da na meti kontrolora više nisu samo putnici koji nemaju kartu, nego i oni koji imaju.


Savet: Vodite računa o broju kartica
Milica Pavlović se pre dva dana vraćala sa posla i već je na Dorćolu otkucala kartu u tramvaju, a potom sa istom ušla nešto posle 19 sati u autobus na liniji 39, na početnoj stanici, na Slaviji.

- Otkucala sam ponovo kartu i sela, a nešto kasnije ušla je i kontrola. Zatražili su mi kartu i kad sam posegla rukom u torbu istovremeno sam izvukla dve plastične bus plus karte, od kojih je samo jedna bila otkucana, ali nisam bila sigurna koja - kaže Milica Pavlović koja je drugu kartu pre neki dan "otkrila" u džepu letnje jakne koju nije nosila od prošle godine.

Naša sagovornica pružila je kontroloru obe karte, rekla da je jedna od njih otkucana i zamolila ga da samo proveri koja.

Apeks: Uvek pregledamo samo jednu kartu
U Apeksu kažu da kontrola uvek proverava samo jednu kartu.
- U skladu sa Pravilnikom o tarifnom sistemu putnik je prilikom ulaska kontrole u vozilo dužan da omogući pregled one karte kojom je platio vožnju. Ovo je pravilo, i kontrola uvek pregleda jednu kartu, odnosno, onu koju mu putnik omogući. Obaveza kontrolora je da oduzme nepersonalizovanu kartu koja nije ispravna, za šta daje potvrdu o oduzetoj kartici. Putnik ima pravo da se sa potvrdom javi Sektoru za podršku korisnicima i dobije tu kartu nazad ukoliko izmiri iznos prekršajnog naloga - kažu u Apeksu.
- Rekao mi je sledeće: "Gospođice, izaberite jednu kartu i ako je to ona koja je otkucana, super, ali ako je to ona koja nije otkucana - platićete kaznu". Rekla sam da pod tim uslovima neću da mu dajem karte na uvid, da nemam nameru da igram ruski rulet sa kontrolorima i ustala da proverim na validatoru koja je koja karta - kaže Milica.

Kontrolor je u tom trenutku zaustavio i rekao da je validator blokiran, a kada ga je zamolila da ga odblokira na sekund kako bi proverila karte, odbio je.

- Neću da vam odblokiram validator, zašto bih. Izaberite jednu kartu i pripremite novac ako ste mi dali pogrešnu, rekao mi je kontrolor na opšte zaprepašćenje svih u autobusu - kaže naša sagovornica.

Objasnio je da ako njegov aparat registruje naotkucanu kartu, on mora da napiše kaznu.

- Rekla sam mu da je to možda u teortiji istina, a svi u autobusu su potvrdili da je praksa drugačija i da su nemali broj puta prisustvovali scenama u kojima kontrolori sa aparatom pod miškom pokunjeno okreću leđa i odlaze nakon što ih vlasnik neotkucane karte mrko pogleda, ili podvikne. Zatražila sam još jednom da odblokira validator na sekund, ali i dalje nije hteo. Nakon tri stanice raspravljanja došla je njegova kolegoinica, odblokirala validator, proverila kartu, videla da je otkucana i rešila problem i sve to za manje od dve sekunde - priča Milica.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/559018 ... ite-prevoz
 
Vrh