Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

marrecar":33dloasa je napisao(la):
Ja sam je danas koristio, sve normalno radi. Mislim, donekle, to sto baguje i prekida sa radom, to je druga prica, ali kada sve radi normalno, onda daje informacije. Mada vrlo cesto se desava da mi ne prikaze neki autobus, a preko poziva pise da je par stanica udaljen.

Losa mi je bila informacija, reinstalirao sam aplikaciju i radi ok
 
@MilisaV hvala na linku. Radi i meni aplikacija, nego drugarica hoce da isntalira na svoj telefon, a nismo mogli da je nadjemo, a na linku na sajtu izbacivao `the requested url was not found on this server` nije islo ni preko onih skenera i cuda.
A ja iskreno nisam primetio da mi naplacuje USSD, ide valjda preko mobilnog interneta (pricam o zvanicnoj aplikaciji). Ona nezvanicna (koja je zapravo bolja i smislenija) naplacuje USSD.

A to da ne prikaze vozila, desava se, ili da ih ne prikazuje na odredjenoj daljini, npr. autobuse na liniji 95 ukoliko su preko pancevackog mosta ne pokazuje , ostale hoce. U cemu je fazon, pojma nemam. Ume da bude nezgodno kad se tempiram na poslednji polazak,pa ne znam ni da li je krenuo ni dokle je stigao.
 
solecar":grh3ht7m je napisao(la):
@ink
Primera radi , London ima metro , a Beograd nema. U Londonu se vodi računa o zagađenju grada , posebno centra , prebacivanjem ljudi iz autobusa na metro


I dalje mi nije jasno po kojoj osnovi se novčano kažnjavaju naši sugrađani koji žive dalje od centra. U Londonu, ako se ne varam, je cena autobuske vožnje fiksna, a ranije kada su postojale zone za autobuse je bilo skuplje voziti se po centralnim zonama. Metro jeste bitna razlika u opštem smislu ali metro sistem ne pokriva ceo grad i ovdje se radi više o principu... Bar se meni tako čini.
 
spajanje.jpg
 
Buzzfeed о бусплусу и Београду уопште :lol:

Mistake number 5: Paying for public transport

anigif_optimized-21183-1428150834-4.gif

Did that scab just tap in his busplus?

There seems to be an unwritten rule in Belgrade that commuters NEVER pay for buses. Just how the public transport system still functions is an economic mystery, but it is advisable to never tap in your bus pass.
Those who make the mistake of tapping in will trigger a loud BEEP alerting all other travellers that you have just paid for your journey. For the rest of the trip you’ll be treated to piercing stares similar to those you’d experience by crossing the picket line at a Thatcher era coal mine.

buzzfeed.com
 
Priča Uglješa kod Olivere Kovačević kako para za prevoz nema, i kaže kako grad daje milijardu, a od karata se naplati 750 miliona, a moralo bi najmanje 900 miliona da se naplati. Pita ga Olivera zgranuto, zar dve milijarde treba, a on poče nešto da kenja, i ja gledam, niko se ne seti da ga pita a gde su tu reklame na autobusima.
Jel oni misle da smo mi baš potpuno ludi, ili direktori izdaju prostor na autobusima kao da im je dedovina, a pare trpaju u svoj džep?
 
Na reklame negdje sam naaso podatak da se u srecna vremena uzimalo 40 miliona dinara godisnje [treba provjeriti ]
A ugljesa rece da je 200 miliona evra potrebano za gsp kako je to skocilo sa 120 milona evra dotacija
 
Pa je li masel gekrct ili jos sljaka nesto nemaju reklama evo iz 2010 vjest oko zarade od reklama

Godišnji prihod od reklama 38 miliona

G. Svilar | 13. 12. 2010. - 00:02h | Foto: N. Kostić | Komentara: 3
Kako najlakše do kladioničarskog saveta, upoznavanja s imaginarnim devojkama i momcima, gde na zimovanje, ali i kako za 20 dana naučiti neki strani jezik, samo su neke od poruka koje možete videti u vozilima gradskog prevoza. GSP „Beograd” godišnje od reklamiranja zaradi 38 miliona dinara, što sve utroši na održavanje vozila, kažu u ovom preduzeću.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/223200 ... 38-miliona
 
Kakav je status starog objekta za prodaju markica i karata kod Studenjaka
vec dugo se ne koristi i ruiniran je ?
 
Upravo tako, nije u funkciji vec nekoliko godina i ne sluzi nicemu.
 
ako se vec ne koristi za prodaju karata ili bazu kontrolora
bar kroz davanje u najam
ne samo što bi povecao za mrvicu prihode
vec bi za mrvicu sišli sa gradske sise

gde moze da se pita ako je za najam ?
 
Umesto što grad angažuje milion komunalaca, pametnije bi im bilo da odreše kesu i vrate otpravnike na terminuse sa kojih su ih povukli, jer se pokazalo da su ipak bili potrebni, i da se tim otpravnicima ponovo omogući da mogu da rade i bez da pitaju velikog tatu i kad hoće u wc, jer su im sada mogućnosti dosta ograničene i tamo gde ih ima.
 
Direktor GSP: Prihvatio bih da cena karte bude 20 do 30 dinara, ali da je svi putnici plaćaju

- Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste - kaže direktor gradskog prevoznika Željko Milković.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/550522 ... ci-placaju
 
Da je 10 dinara opet je ne bi placali, jer je to ovde valjda normalno
 
loyola":1cgvzcew je napisao(la):
Da je 10 dinara opet je ne bi placali, jer je to ovde valjda normalno

Za takve i treba da sluzi Kompol, neka mlati slobodno sto se mene tice. Ako je karta do 30 dinara, sramota je i bahatost da se ne plati.

Ipak, nemam tako nisko misljenje o svom narodu i mislim da bi bar 90% ljudi placalo da je cena pristojna i ljudska.


Ovom izjavom je direktor GSP indirektno priznao da placanjem cene od 90 dinara placate voznju sebi i za bar jos troje putnika.
 
Naravno, to nije tajna da se placa za druge, jer jednostavno ljudi su ovde navikli da zaje*******u svakoga na svakom koraku. Pojedinacna karta jeste skupa, ali 1120 dinara za mesec dana voznje je za dzabe. Jedino ko placa punu cenu su stranci, zaposlenima placaju poslodavci.
 
Pa kada nemaju sistem. Recimo ko živi kod univerziteta Singidunum u kumodraškoj, i vozi se do Slavije sa 39 ili do recimo opštine novi beograd sa 18 ili do vukovog spomenika sa 25 ne mora nikad da plati kartu zato što na tim relacijama nikad nema kontrole. Ali recimo ko ide sa stanice darvinove on mora da plati jer se kontrolori voze na relaciji Darvinova-singidunum.. I tako je u svim delovima grada, tačno se znaju gde su.. I ako živiš/putuješ na relaciji gde nema kontrolora, zašto bi platio i tih 30 dinara ? Kada naprave da svako mora da plati, neki sistem, platili bi ljudi i 150, ili bi jednostavno išli peške
 
Neko reče naš narod je takav da je karta i 30 din. opet je neki ne bi plaćali.
Ima u tome istine ali samo ko razume i drugu stranu priče. Mnogo se, brate, krade. Pa GSP je nepresušan izvor prihoda mnogim.....(dopišite sami)

Pa ja kada odem u kupovinu i platim jogurt ja sam samim time kupio i deo te karte za gradski prevoz. GSP se dotira sa skoro 40% prikazanih troskova iz gradskog budzeta. To su te pare od jogurta.

Ima ovde mnogih koji će se sloziti sa teorijom o slobodnom trzistu. Pa zašto onda ne puste na ulice privatne prevoznike i da vidiš kako će se onda svi bolje i jeftinije voziti.

Ali, ko će onda iz GSP-a da isisava pare?
 
Masis poentu.
Platio si PDV uz jogurt, a da se vise placaju karte, manje bi se iz budzeta dotirao GSP, pa bi vise love ostalo za druge potrebe.
Kupio sam i ja deo te karte (kroz PDV) iako ne koristim prevoz.
Red je da onaj ko ga koristi da jos neku kintu, zar ne?

Sto se tice privatnih prevoznika, imas ih koliko hoces, pogledaj malo po ulicama.
 
laki72":h3chzwmy je napisao(la):
Sto se tice privatnih prevoznika, imas ih koliko hoces, pogledaj malo po ulicama.

То нису приватни превозници у правом смислу те речи. То су фактички, изнајмљена возила од стране града само зато што ГСП није у стању да обезбеди довољан број.

Када би Дирекција за јавни превоз служила својој правој сврси, у том случају би све градске линије ишле на тендер а ГСП би учествовао на тендеру са једнаким условима као и било који приватник. Бодовање. Дакле, здрава конкуренција, једнаке шансе, тржишно пословање.

Па кад погубе најрентабилније линије јер су начисто неспособни и да оперу возило, онда ће да промене систем пословања или да оду у заслужени стечај.
 
Kad ste već kod tendera, hoće li ga uopšte i biti, davnih dana je trebao biti održan?! :)
 
Pa kasni kao sve oni cekaju da ugovor istekne .pa da raspisuju tender .Mozda ce postojece ugovore produzavati
 
Pa gledajuci to da najavljuju reorganizaciju linija, morace nesto da urade i da organizuju tender. Nesto ce se ukinuti, nesto novo uvesti, nesto izmeniti, sumnjam da bi odgovaralo privatnicima da ostanu na nekim linija posle tih promena. U svakom slucaju, ako se produze ugovori ili ceo proces sa privatnicima zavrsi pre uvodjenja reorganizacije, kasnije moze doci do zalbi i ko zna cega.
 
Vrh