Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

becks89":pgsk4q41 je napisao(la):
veb983":pgsk4q41 je napisao(la):
umesto jednog vozila od 2x15m
Koje ti je to vozilo od 30m? :?
Dva metra sirine, 15 duzine, odokativno procenjeno (ocekujem tacne podatke od tebe, u decimetar) :mrgreen:

@laki
problem je sto ce grad da pumpa tvoje pare u gsp javasluk vozio se ti ili ne vozio :wink:
 
Vrlo moguće. Baš ću da pošaljem mail saobrqćajnoj policiji da pošalju na vanredni tehnički pregled (nezavisni) m seriju.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Trebali bi makar da furaju crvene tablice kao vizila niš ekspresa.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Eto našao si još jedan propust, prijavi kuriru da naprave još neko senzionalističko otkriće ;) :)
 
MilisaV":rraopxeo je napisao(la):
Trebali bi makar da furaju crvene tablice kao vizila niš ekspresa.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Ниш Експрес фура црвене таблице?
 
Nema Niš Ekspres, ima Kavim Jedinstvo i Kanis Leskovac, obe firme na Skaniji Irizar.
 
ja sam mislio da one šklopocije iz niša moraju da imaju crvene tablice. ali eto izgleda da i ta vozila što se budže u pogonima niš ecpresa nekako prolaze ateste iako se na oko vidi da mnogo štrče.
 
Beograd ima oko 20 % nezaposlenih i jos mnogo onih koji rade za crkavice od 20 000 din... Kako ne shvatate da je nekome 3200, 2. zona i 72 dinara jednostavno preskupo za osnovnu zivotnu potrebu da se kreces... U ovom gradu ne mozes da ides skoro nigde peske... Svi vi koji bahato prozivate te ljude da idu biciklom ili peske po pravilu imate licna vozila ili dovoljno novca sto smatram vrhunskim licemerjem... Svima vama zelim da dodjete u situaciju da ne mozete da platite kartu za prevoz... Gordi ste i to je glavni problem ovog drustva u kom zivimo...

Da ne zaboravimo da je JGP finansiran iz budzeta sa 80%, da u GSP ima 2000 radnika viska, da privatna firma na fintu uzima procenat od prodaje karata i da im grad placa kontrolore...
 
Posto sam ja jedan od onih koji prozivaju svercere odgovoricu ti kontra pitanjem.
Mogu li isti ti sugradjani da u pekari uzmu hleb ili pecivo za dzaba? Mogu li u Maxi marketu uzmu mleko, meso, a da ne plate?
Nije li licemerno upravo to sto neko ko ne placa za uslugu koju koristi komentarise kako je nezadovoljan uslugom, a bahatost upravo to sto se i pored tolike subvencije grada (80%) ocekuje da i tih preostalih 20 posto plati 'neko drugi?
I jos bih te pitao sledece:
Najveci sverc u javnom prevozu je upravo u Beogradu, gde je realna nezaposlenost najmanja i gde su plate realno dosta vece od ostatka Srbije. Kako to da je nama stanovnicima Beograda neko drugi duzan da finansira to kako ti kazes osnovno pravo, dok ostalim gradjanima Srbije nije, iako sa manjim platama placaju obicno znacajno skuplji i losiji prevoz???


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":c6hsotvj je napisao(la):
Mogu li isti ti sugradjani da u pekari uzmu hleb ili pecivo za dzaba? Mogu li u Maxi marketu uzmu mleko, meso, a da ne plate?
Када ће људи барем на овом форуму схватити да је ово неупоредиво по било ком основу.

Јавни превоз се 70% финансира из буџета, то јест од пореза СВИХ НАС. Самим тим, сваки шверцер је платио превоз. Карта је услучају београдској јавног превоза чист РЕКЕТ јер трошкви који се добију од тог процента зараде иду на подмиривање вишка запослених, њихових плата, доприноса, годишњих, заправо, њиховог нерада.

Да ствар буде јаснија, ја се не шверцујем, али ми је барем јасно шта плаћам а то није јавни превоз, него РЕКЕТ.

Престаните да моралишете, систем вас демантује у пракси. Да смо у Берлину, картом би се заиста плаћао превоз. У Београду то није случај. У Београдом се подмирују само непотребни трошкови ГСП-ове прекобројне мутиране администрације, партијских курви и полусвета позапошљаваних преко књижице или ширењем ногу за знате већ шта ...
 
Случајно знам неке пекаре и продавце. Више пекара је у питању, нема дана а да људи не траже и не добију оно што се не прода. Када неко нема, знам да је тешко схватити, али нема! Да ти људи могу све да плате не би постојала ни дискусија.

Ако 85 % финансирања није од наплате карте, и осталих 15 финансирај исто. Коме може да се узме нека се узме, онима којима нема шта да се узме, неће опет ни да плаћају. Па тих 15% може да се надомести рационализацијом једног предузећа, ГСП. А простора за маркетинг сигурно има још ихаха. Па свих ових прича неће ни бити, превоз бесплатан, а плаћају сви који могу, кроз порез.
Наплата 100% :wink: као сан. Ништа битно а сви срећни и поштени, на крају крајева.
Као да не видимо да има људи којима ни Марко Краљевић не би исцедио динар :cry:
 
Koliko je sistem šupalj i lopovski, vidi se po tome što se uopšte ne zna koliko košta putovanje na određenoj relaciji.
Jedan grad, jedna direkcija, a više cena.
Od Ralje do centra grada linijom 408, cena je 73 dinara, linijom 450, cena je 183 dinara.

Uz svu opremu i softver koji su dobili uvođenjem sistema busplus, sistem se može optimizovati za jedan dan, a to se nije dogodilo dve godine.
 
Vrh