Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pa to je nešto na istu foru kao pre mesec dana kada je radila samo kružna kontrola...

Sinoć sopet manji sukob sa kontrolom koja je opet pokušala da zadrži vozilo na stanici "ušće" zbog nekog lika koji nije hteo da im da kartu, mlatio je sa istom u ruci, ali nije hteo da im da. Oni su se tu raspravljali, nešto prepirali na drugim vratima, nekih dobrih 5 minuta, na kraju sam ja lepo zamolio da ako hoće da pišu kaznu ili nek oni uđu ili nek ga izvedu napolje,a da mi nastavimo jer mi žurimo za garažu, kontrolor mi je pružio ruku i rekao ajde terajte, a putniku je pripretio da će se sresti opet, sve u svemu neki normalni momci, ako uzmemo u obzir da nam njihova koleginica umalo nije razbila staklo na vratima iako je lepo bila zamoljena da nam omogući nastavak vožnje. Ima ih i normalnih, samo sve zavisi od pristupa...
 
Jedan dobronameran savet za sve koji oglašavaju gde su kontrolori. Pogledajte poslednji post u temi "Gde su trenutno Bus Plus kontrolori" , i biće vam jasno zašto ne bi trebalo da se to radi.

viewtopic.php?f=18&t=2951
 
Da li je neko mozda primetio da nakon novog azuriranja aplikacije, pozicija autobusa se daleko sporije ucitava? Ranije, nakon sto sam izabrao stanicu, trebalo je od 2 do 5 sekundi da se ucitaju pozicije, a sada vec po minut i vise. Inace, jos nisam potrosio paket megabajta, tako da mi nije smanjena brzina interneta.
 
Stara-karta-GSP-1.jpg
 
marrecar":1b20dgii je napisao(la):
Da li je neko mozda primetio da nakon novog azuriranja aplikacije, pozicija autobusa se daleko sporije ucitava? Ranije, nakon sto sam izabrao stanicu, trebalo je od 2 do 5 sekundi da se ucitaju pozicije, a sada vec po minut i vise. Inace, jos nisam potrosio paket megabajta, tako da mi nije smanjena brzina interneta.

Da, malo bangavije radi,sinoc mi nije prikazivala nista.
A ono sto sam ja zapazio, da vise ne prikaziju sva vozila na liniji, nego ocigledno do odredjene udaljenosti (stanica ili cega vec). Ako unesete npr stajaliste u 29. novembra, videcete da na NBG nema nijednog vozila (16,95),ako unesete neko blize NBG-u, onda ih ima.
Ovo mu dodje ko korak unazad, pogotovo kod poslednjih polazaka, lepo je znati da li je uopste i krenuo i dokle je stigao, a ne vidim kako im prikaz svih pravi problem (ako je do sad tako radilo). Jedina stvar koja valja kod celog ovog cirkusa i oni je bespotrebno komplikuju i degradiraju...
Jos da ubace spisak stajalista po linijama, to bi bar donekle ublazilo ovo o cemu pricam,a olaksalo stvari, pogotovo kod presedanja. Ni to mi nije jasno sto nema (a ima na onoj nezvanicnoj aplikaciji).
 
На неки начин и сам тај Апекс па и ГСП подстичу шверц. Доказ је и овај чланак из Новости.
У четвртак сам са супругом ишао код породичних пријатеља на Славу. Са Бежанијске косе (од пијаце) до Медаковића 3 (до задње станице) смо користили два превоза (75. и 18.) а такође и у повратку. У опште ни у једном аутобусу није било контролора ! Ја сам се нашалио на ту тему, да нас то часте за Славу :lol:


Manje kontrolora, sve više "švercera"!
N. Vukić | 20. decembar 2013. 22:21 | Komentara: 0
Ništa od pompeznih najava da će u svakom vozilu Javnog gradskog prevoza biti kontrola. "Apeks" ima 220, a GSP 337 radnika za ovaj posao. Znatno opao broj prodatih pojedinačnih karata

GODINA je na izmaku, a želja da u svakom autobusu, tramvaju i trolejbusu bude zaposlen po jedan čovek koji će proveravati putne isprave, nije ispunjena. Tek u 41 odsto vozila javnog gradskog prevoza koja svakodnevno prevoze žitelje glavnog grada - kontrolor je "inventar".

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... e-svercera
 
Ako nama treba na svako vozilo po kontrolor, onda je nasa svest na jako niskom nivou.
Ako svako vozilo treba da ima kontrolora, onda to nije kontrolor, vec kondukter. Pa izvolite, onda 40 godina unazad, konduktera u svako vozilo, ulaz samo na zadnja vrata, kupovina karte kod istog, ili pokazes pretplatnu...


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
I vidi se da ima manje kontrolora, pre u 31/17 nije bilo autobusa bez barem jednog kontrolora, sad ih cak i nema.
 
Juče prepodne su čačkani aparati u #448, pa su sami od sebe prestali sa radom oko 12h, stoga umesto da svakom ponaosob objašnjavam kako i zašto ne radi, lepo sam uz malu pomoć otpravnika rešio i taj problem na veoma jednostavan način...
Evo kako je to izgledalo... :lol:
t5c4.jpg

y3xx.jpg
 
Jednostavno i jasno :kk: ako lepilo ne šteti ekranu
ako ima jaču fizičku otpornost ne znači i dobru hemisku otpornost :roll:
Juče prepodne su čačkani aparati u #448, pa su sami od sebe prestali sa radom oko 12h,
ko i kako je čačkao (putnici, majstori Apexsa, GSBa, kontrolori, vozaci ... )
 
U garaži je čačkano po njima, povodom prijave da ne radi aparat na trećim vratima, nakon intervencije ekipe apex-a nijedan nije radio, uključujući i centralnu konzolu kod vozača...
Korišćena je najobičnija selotep traka, na ovom drugom aparatu smo morali da stavimo neku crnu traku pošto nismo imali dovoljno selotep trake za sve aparate...
 
ja koliko sam razumeo ako je bus plus neispravan vozilo se isključuje iz saobraćaja.

džabe što je vozilo ispravno ako ne može da se naplati vožnja. da se recimo 100 ljudi nije otkucalo zbog ovoga, to je gubitak od 7200 dinara.
 
Pa bilo je isključeno u prvoj smeni da bi popravili aparat, oni su "popravili", tako piše u nalogu, lupljen je pečat, dakle vozilo uključujući i potrebno opremu je ispravno ;)
Koliki su gubitci zbog sve češćeg isključivanja vozila iz saobraćaja zbog neispravnosti bus plusa?
 
pa zar vozač ne može ponovo da isključi vozilo i sa izgovorom da bus plus ponovo ne radi.


ja ne znam koliki si gubici zbog isklučivanja vozila, ali gsp ima 2000 zaposlenih viška, valjda je neko mogao da sračuna. i valjda su stavili u ugovor da u slučaju isključenja vozila zbog neispravnosti bus plusa apex plaća penale. ali s obzirom da znam kakav je štetočinski ugovor potpisan sa fimom koja je prala autobuse, čisto sumnjam.


pretpostavljam da bi gubici ugrubo mogli da se sračunaju tako što se uzme cena rente autobusa na dan + cena angažovanja zamenskog vozila + cena goriva od garaže do terminusa x 2 + cena povećane amortizacije ostalih autobusa na liniji zbog većeg opterećenja.
 
Ne shvataš jednu stvar, neko je potpisao da je aparat popravljen i sistem ispravan, lupljen je pečat u nalog koji to potvrđuje, stavljen potpis majstora. Došao je čovek po vozilo u garažu, upalio, isterao na liniju vozilo sa neispravnim sistemom. Dakle, aparati rade, problem je u sistemu, do 13 h on je krug ceo, proveo u garaži što ti je po turaži 2h i 20 minuta, to su mnogo veći gubitci nego što su gubitci u prodaji karata, dnevno se otkuca za smenu oko 20-25 ljudi, za 7 sati i 50 minuta rada, to ti dođe nekih 1500-2000 dinara od karata, ako ne računamo mesečne karte...
Ne vidim potrebu, niti obavezu da nakon servisa aparata idemo ponovo na isti ;)
 
Како то мислите губици због искључивања возила? Ваљда искључено возило значи мање субвенција :) Ја сам мислио да када би искључили све, град добија 150 милиона вишка у буџету годишње. Значи све искључити, па профитирати, зашто мислите да се праве редукције и зашто има полазака који се не остваре :wink:
 
Došao je čovek po vozilo u garažu, upalio, isterao na liniju vozilo sa neispravnim sistemom.
Dokaz da treba sva vozila da prevoze putnike od garaže i do garaže
prilikom zapocinjanja ili završetka smene kako bi iskorišćenost bila što veca
na zadovoljstvo svih :)
valjda prečesto jutrom oko 05:20- h pogledom samo ispratim sa usputne stanice
više 73 koje iz garaže jure kroz Bataju na početnu - žel. stanica za uključenje
a ponekad i ne dodje ona sto je već uključena sa NBgda
pa im se u sebi slatko nazavijam sarme :rant:

Konkretno tako bi sistem bio aktiviran vozačevom karticom pri izlazu iz garaže
i odmah bi se i video nedostatak a i svaki km bi se i naplatio i bio korisniji

al koga je briga za štetu i koristi , bitno je da je sve pokriveno pečatom
a razlog je vec gore napisan
искључено возило значи мање субвенција
manje i prevozniku i manje Bus plusu
 
Борчанац":1ud1g2p1 je napisao(la):
Како то мислите губици због искључивања возила? Ваљда искључено возило значи мање субвенција :) Ја сам мислио да када би искључили све, град добија 150 милиона вишка у буџету годишње. Значи све искључити, па профитирати, зашто мислите да се праве редукције и зашто има полазака који се не остваре :wink:
Koje redukcije? O čemi mi pričamo?
Navedi mi po kojoj je to redukciji smanjena bilo koja smena, na bilo kojoj liniji? Reći ću ti, nema takvE!
Isključivati ispravno vozilo, po drugi put u danu, zbog sistema privatne firme, koja ne želi da ga održava je po vama normalno?
Kada se isključi jedno vozilo, interval od 10 minuta se odmah tu povećava na 14,15 i više, jer kada iskoči zglob na takvoj liniji itekako se oseti!
boca-ica":1ud1g2p1 je napisao(la):
Došao je čovek po vozilo u garažu, upalio, isterao na liniju vozilo sa neispravnim sistemom.
Dokaz da treba sva vozila da prevoze putnike od garaže i do garaže
prilikom zapocinjanja ili završetka smene kako bi iskorišćenost bila što veca
na zadovoljstvo svih :)
valjda prečesto jutrom oko 05:20- h pogledom samo ispratim sa usputne stanice
više 73 koje iz garaže jure kroz Bataju na početnu - žel. stanica za uključenje
a ponekad i ne dodje ona sto je već uključena sa NBgda
pa im se u sebi slatko nazavijam sarme :rant:

Konkretno tako bi sistem bio aktiviran vozačevom karticom pri izlazu iz garaže
i odmah bi se i video nedostatak a i svaki km bi se i naplatio i bio korisniji

al koga je briga za štetu i koristi , bitno je da je sve pokriveno pečatom
a razlog je vec gore napisan
искључено возило значи мање субвенција
manje i prevozniku i manje Bus plusu
Oćeš ti onnda smatrati da povećanje cene karti zbog plaćanja prekovremenog rada vozača korisnim? Vrlo dobro se zna zbog čega je isključenje i uključenje ne uključuje skupljanje putnika, jer se uključenje i isključenje kada je autobus prazan ne računa u satnicu rada! Dakle, da se sprovede takva reforma kao što ti želiš, moralo bi da se obrne svaka turaža, jer po zakonu više od 8h ne smeš da radiš (naravno nigde se ne računa uključenje i isključenje) pa imaš smene od 7h i 55 min sa uklj/isključenjima, to zakon dozvoljava... Što se konkretno linije 73 tiče, direktor preduzeća "Košava" odnosno firma koja radi na toj liniji uz GSP je otvoreno svim vozačima rekao da se koliko god je to moguće isključuju sa linija, krate, odugovlače, odnosno da pređu što manje km dnevno, jer time on štedi gorivo i zarađuje mnogo više, poredeći sa Košavom, GSP je divno preduzeće ;) Sistem u autobusu ne radi, međutim direkcija može neometano da ga prati i da komunicira sa njim, takođe rade sve ostale komande na komandom ekranu, sem prodaje karata, to ne možeš ni da otvoriš. Dakle, nema kraćenja, isključenja i slično...
 
Oćeš ti onnda smatrati da povećanje cene karti zbog plaćanja prekovremenog rada vozača korisnim? ..... jer se uključenje i isključenje kada je autobus prazan ne računa u satnicu rada!

Grad daje subvenciju za održavanje voznog reda
lična stvar primaoca subvencija je organizacija sa koliko radnih sati i izvršioca ce to da ispuni
što nikako nije opravdanje za opšte stanje da radnika potkrada-otima štipa pa i kroz satnicu

Pitanje o uticaju na poskupljene karte je besmisleno
jer na istom predjenom putu ista količina goriva se potroši, bez obzira iz kog izvora se već plaća tp uklj-isklj.
čak ne bi se povečao ukupan broj preveženih putnika
nego bi se samo rasteretio naredni polazak ( manja gužva u dr busu) od putnka koima odgovara takva vožnja.

Subvencija u pogrešnim rukama
je grana zemlje Dembelije
:kum:
 
Нисам разумео твоје опаске тамо где ме цитираш... па ћу то прескочити.

Да ли преко бус плуса или у крајњој линији може да се види колико је возач активан? Да ли крши тако прописе? 8 сати не смеш да возиш, да радиш смеш дуже. Недељни фонд сати не сме да прелази 48
Ако су законски оштећени, нека туже, доказе имају!


Што се плаћања прековременог тиче... то није никакав проблем!
Преполовиш плате и плаћаш од уштеђеног
 
Vrh