Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Naravno da se vidi preko sistema, tvoja kartica je unutra celu smenu, a sad imaš i karticu za tahograf koja beleži svako kretanje autobusa tokom smene.
 
Da li bilo ko kapira da bi aparat mogao velikim crvenim slovima da ispise NE RADI! Umesto onog retardiranog zutog trouglica...

Koliko su nesposobni ovi iz BP-a majko mila.
 
Ni to nebi pomoglo, gledam ljude stavljaju karticu preko papira i posle par sekundi shvate šta piše....
 
Bas to, pre neki dan u 31, ne radi aparat, ekran poptuno crn, bio ugasen, a neka zena hoce da kuca kartu, smirgla aparat uporno.
 
Od 1. januara u Beogradu skuplji prevoz

Beograđani će od januaru sledeće godine plaćati nove, više cene za javni prevoz, zbog promene poreske stope sa osam na 10 odsto, pa će tako pojedinačna karta umesto 72 koštati 73 dinara

BEOGRAD - Beograđani će od januaru sledeće godine plaćati nove, više cene za javni prevoz, zbog promene poreske stope sa osam na 10 odsto, pa će tako pojedinačna karta umesto 72 koštati 73 dinara saopštio je danas gradski Sekretarijat za saobraćaj.

Korisnici u ITS1 sistemu, kategorija zaposlenih, koji su do sada plaćali mesečnu dopunu 3.216 dinara plaćaće 3.275 dinara, dok će cena za povlašćene kategorije iznositi 1.120 dinara.

Prodaja dopuna za sve korisnike u pretplati za januar 2014.godine počeće sutra, navodi se u saopštenju i ističe da za korisnike ITS2 sistema cena mesečnih i polumesečnih dopuna u pretplati nije promenjena.

Od 1. januara počeće prodaja godišnjih dopuna - godišnja registracija za lica starija od 65 godina, po ceni od 407 dinara, dok će njihova registracija iz 2013. godine važiti ceo januar. Vremenska karta u ITS1 sistemu iznosiće 101 dinar, a dok će u ITS2 sistemu pojedinačna karta za prvu zonu koštati 97 dinara.

Za korišćenje osme zone potrebno izdvojiti 305 dinara, naovdi se u saopštenju i ističe da cene karata kod vozača ostaju nepromenjene

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.h...skuplji-prevoz
 
622013.jpg

Citaci karata u helsinkiju
 
Nikola '93":w2eno8d7 je napisao(la):
Razlog vise da im ne platim kartu....

U Srbiji se najlakse nadje razlog da se izbegnu obaveze.
Beogradjani nece da plate, ali oce da se voze ?!
:?:
:oops:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Коначно је са временском картом од 100 дин градски превоз постао конкурентан вожњи аутомобилом.
 
A u tekstu na B92 izmedju ostalog pise i ovo:

" Prema rečima francuskog ministara saobraćaja, Frederika Kivilijera, godišnji trošak zbog šverca u francuskim železnicama (SNCF) iznosi oko 300 miliona evra, dok za pariski metro RATP dostiže oko 100 miliona evra."

E sad ja kao neko ko vam porezom placa to sto se vozite bez karte samo zelim da vas pitam sledece:
Koliko CAF tramvaja ili Solaris, MAN, ili Mercedes autobusa bi mogli dobiti godisnje da se vozite ko ljudi, kada bi kupili markicu koja realno kosta malje nego kablovska i internet pretplata, a ako ste djak, student ili na birou jos 3 puta manje?
Vidite, meni je svejedno, ali vi bi se vozili u lepim, udobnim, toplim i cistim autobusima????


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
@laki

Nemoj zaboraviti da troskovi markice kod nas iznose bar 10% plate, a u EU manje od 5%.
 
@laki

Nijedan. Novac bi se potrosio na korupciju i lopovluk. Kao sto se inace i sadasnji novac od karata potrosi na isti nacin. Bus plus da ne spominjemo. A postavlja se i pitanje kako da se izvrsi pritisak da se nesto promeni. Negde bi vec letelo pola gsp-a, djp-a napolje; medjutim ignorisanje gradjanske neposlusnosti je ocigledno istorijska tradicija kod nas. Kao TV pretplata, ko plati celava mu keva.

Inace ja sam ovca koja placa markicu...
 
laki72":1sauutut je napisao(la):
E sad ja kao neko ko vam porezom placa to sto se vozite bez karte..
Trebalo bi da znas da jedan ogroman broj svercera verovatno takodje placa porez iz koga se vecinski finansira gsp (logicno je, ako neko treba da se preveze veliki broj puta mesecno, verovatno se vozi na posao). Druga stvar, neshto opasno smrdi u gradskom prevozu gde je cena kostanja na granici sa cenom kostanja prevoza sopstvenim automobilom, a prevoz se manjinski finansira iz prodaje karata :dil:
 
I sverceri placaju porez... Za ostatak pitaj 2000 viska radnika u GSP...
Placamo i mi tebi parking mesta, saobracajnice, a pritom nas i dodatno zagadjujes, zauzimas javne povrsine itd...

Bar nismo licemerni da iz automobila komentarisemo svercere, njihove platezne mogucnosti i razloge sverca...
 
Hahaha
Ja sam licemeran???
Ja prozivam nekog jer nema para???
Ma nije valjda???
E pa vidi ovako, parking placam sam, i cena tog parkinga je 48din/sat. Takodje, u svaku litru goriva uracunato mi je i koriscenje saobracajnica, ekologija, akciza i sl...
Firma, ssvakom zaposlenom placa za prevoz, a ako nekom slucajno ne uplacuje taj iznos, taj nek izvoli pa tog velikog preduzetnika nek pritisne, tuzi ili sta god.
Ako, kao sto kazete nije isplativo ici prevozom vec je isplativije voziti se kolima, izvolite, kao ja sipajte gorivo i uzivajte u ekonomicnoj voznji. Ali ne, najbolje je drugi da plati da bi se moja malenkost vozila. E pa to je upravo licemerno!


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":2br6j08k je napisao(la):
Ako, kao sto kazete nije isplativo ici prevozom vec je isplativije voziti se kolima, izvolite, kao ja sipajte gorivo i uzivajte u ekonomicnoj voznji.
Zamisli hipoteticku situaciju da svi ljudi iz jednog zglobnog autobusa (znaci preko 100 ljudi u spicu) imaju kola i da te poslusaju.. Znaci kolona od 50-100 automobila umesto jednog vozila od 2x15m. E sad zamisli tu dodatnu gomilu gvozdjurije koja treba da se spakuje u sadasnji kolaps u spicu, koja treba da se parkira gde mesta nema.. To je samo jedno vozilo! Be careful what you wish for.. :mrgreen:
 
@veb983
To je neka druga prica i to je istina sto kazes. Bilo bi katastrofalno, naravno i naravno da je za velike gradove od presudnog znacaja dobar i organizovan javni prevoz.
Ali price o prevozu uvek kod nas zavrsi sa onom "oni mene voze u prlja om busu, a ja necu da im platim jer nisam zadovoljan".
To je nesto sto me uzasno nervira.
To je isto sto i sitna kradja !!!
Ako nisam zadovoljan, necu se voziti i tek onda imam pravo i da ne placam. Postoji licni automobil, taxi, mini bus, bicikl, trotinet, skuter, elektroskuter... sve su go alternative...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Upravu je Laki. Ako nisi zadovoljan hlebom u maxiju, otićićeš u Ideu ! nećeš ukrasti iz maxija.
Tako isto i ovde, ako nisi zadovoljan prevozom, plati svoj auto, ili još bolje sedi na bicikl!
 
Maxi nema apsolutni monopol na trgovinu hlebom, ITS sistem ima.
 
pa šta hoćeš da imaš 3000 gsp firmi, koji će svako naplaćivati, posebno ??
Svugde postoji jedinstveni sistem prevoza u svakom gradu....
 
Vrh