Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Чисто да поделим моје опције месечног трошка аутобус/аутомобил:

аутобус - 1490 динара/месец
аутомобил - 10000 динара/месец (бензин) + око 1400динара паркинг.......

и то мала кубикажа и нов ауто. Чек, са старом "сузом":

око 14000 динара/месец + 1400 динара паркинг.....

То је цифра од Гроцке до града. Без вожње по граду. Тешко да неки аутомобилиста може да ме убеди да је аутомобил јефтинији, јер за вожњу по граду, свака кола троше више него на слободном путу.
 
stf":1sktob7d je napisao(la):
Чисто да поделим моје опције месечног трошка аутобус/аутомобил:

аутобус - 1490 динара/месец
аутомобил - 10000 динара/месец (бензин) + око 1400динара паркинг.......

...... Тешко да неки аутомобилиста може да ме убеди да је аутомобил јефтинији

Niko ni ne priča da je jeftinije od Grocke do centra putovati automobilom.

Spominjano je samo da je racionalnije, a često i jeftinije, nekom ko živi i radi na NBGD da koristi automobil umesto da plaća markicu.


Drugo, cena studentske, penzionerske i ostalih povlašćenjih markica nije baš relevantna za poređenje autobus/automobil.

Prosto, mali broj studenata vozi automobile pa samim tim beznačajan broj vozača ima izbor između studentske markice ili troškova vožnje kolima
 
nbumbic":w5x3hzqt je napisao(la):
Niko ni ne priča da je jeftinije od Grocke do centra putovati automobilom.
Ја нисам ни рекао до центра, већ само до града. До центра је скупље.

nbumbic":w5x3hzqt je napisao(la):
Spominjano je samo da je racionalnije, a često i jeftinije, nekom ko živi i radi na NBGD da koristi automobil umesto da plaća markicu.
НБГ је специфичан, јер је и урбано планиран као аутомобилски град. Иако и на њему постоје гужве, ипак има булеваре велике пропусне моћи, велики број паркинг места и нема зонирања. Тешко да је у иједном другом случају путовање колима заиста рационално.

nbumbic":w5x3hzqt je napisao(la):
Drugo, cena studentske, penzionerske i ostalih povlašćenjih markica nije baš relevantna za poređenje autobus/automobil.

Prosto, mali broj studenata vozi automobile pa samim tim beznačajan broj vozača ima izbor između studentske markice ili troškova vožnje kolima
Добро де, тренутно користим ту па сам њу и навео. Ајде да узмемо маркицу за запослене, и то за обе зоне, која је најскупља.....Опет је путовање колима жешће неисплативо.

Осим тога, заиста је питање, шта је напорније? И за кога? За мене лично, доста је напорније користити аутомобил него аутобус. Увек се после путовања аутомобилом осећам уморнији, а врло често ме боли и глава. Према томе, чак и аргумент о напору не пије баш воду.
 
Čuo sam od jednog novinara da je u njegovoj redakciji, može se reći zabranjneo pistati bilo šta loše o GSP-u i Direkciji, a posebno o Bus Plusu. Zato su informacije tako šture. Nije bitno koji je list u pitanju, manje više u svima je takva atmosfera
 
jel vaze zute tj zuto-zelene karte za jednu voznju?
 
Cujem da industrijskim magnetom mozete da pokvarite bus plus validator.Da li je neko cuo za to?
 
ljudi molim vas, nigde ne mogu da nadjem informaciju gde ima da se kupi nepersonalizovana bus plus kartica, kako se dopunjava i koliko kosta. da li uopste i radi sistem, nisam video nikakve novine po tramvajima.
 
vucko":1dfdtq0v je napisao(la):
Cujem da industrijskim magnetom mozete da pokvarite bus plus validator.Da li je neko cuo za to?
Posle tvog posta to će čuti još milon ljudi.. :D Destrukcija je potpuno ovladala populacijom,ako neko smišlja kako će nešto da pokvari ili uništi..čemu novi tramvaji,trole...u tom slučaju depopulacija je još relanija opcija.. :shok:
 
dziggy":quhb9x76 je napisao(la):
ljudi molim vas, nigde ne mogu da nadjem informaciju gde ima da se kupi nepersonalizovana bus plus kartica, kako se dopunjava i koliko kosta. da li uopste i radi sistem, nisam video nikakve novine po tramvajima.


Uskoro ce poceti prodaja, ne verujem da i sami znaju tacun datum.
Prodavace se na trafikama i kostace 250di. Dopunjavace se takodje na trafikama na maksimalni iznos od 600 dinara.
 
vucko":2zgj4iq6 je napisao(la):
Cujem da industrijskim magnetom mozete da pokvarite bus plus validator.Da li je neko cuo za to?

Kao i mnogi drugi uredjaji ukljucujuci i pejsmejkere, na primer. To je informacija koju bas ne bi trebalo siriti olako. Kao sa onim receptima za napalme i sl. ;)
 
Ma samo sacekaj da se na YT pojave snimci tipa "kako neprimetno onesposobiti busplus" a u dogledno vreme i "kako besplatno dopuniti busplus karticu pomocu pos terminala ili bankomata bilo koje banke" :p
 
Ako je tako glupo smisljen sistem nek im ga i sabotiraju.Da su manje pohlepni i da napravise obican sistem bez validatora ne bi dolslo do ovoga.
 
Не бих се ја зезао са магнетима. Може се десити да се апарат не онеспособи, већ само да побрљави, па да некоме скине ко зна колико пара.....ко од тога има користи? Бусплус.
 
djordje*******g":19os9ki9 je napisao(la):
dziggy":19os9ki9 je napisao(la):
ljudi molim vas, nigde ne mogu da nadjem informaciju gde ima da se kupi nepersonalizovana bus plus kartica, kako se dopunjava i koliko kosta. da li uopste i radi sistem, nisam video nikakve novine po tramvajima.


Uskoro ce poceti prodaja, ne verujem da i sami znaju tacun datum.
Prodavace se na trafikama i kostace 250di. Dopunjavace se takodje na trafikama na maksimalni iznos od 600 dinara.

Џиги прочитај овај текст у Билцу:

“Bus plus” sistem aktivan od 1. februara

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/300174/Bus-plus-sistem-aktivan-od-1-februara
 
Sta moci ce da se overava samo dok je vozilo u stanici? Znaci na sajmu staje svaki bas po 5 min dok se svi overe..ma vazi...
Nego, ima li kontrole ovih dana u gsp-u?
 
11030":1ggp2w3o je napisao(la):
Sta moci ce da se overava samo dok je vozilo u stanici? Znaci na sajmu staje svaki bas po 5 min dok se svi overe..ma vazi...
Мислим да људи са превише бунта и негације дочекују у теорији и по логици доста добар систем.

Ако свако ко улази, мора да прође поред аутомата, и ако аутомату треба око 1 секунд да овери карту, не видим како би се то правила гужва? Заиста не видим.
Као што не видим нити једну ману поделе врата по систему: улаз-излаз. Док људи улазе на једнима, други излазе на другима и нико никог не гази, не гура се итд.....
 
a sta se desava ako imate mesecnu kartu a ne zelite da validirate svaki put kad udjete u prevoz? na osnovu cega bi hteli da vas kazne? sverc nije u pitanju jer ste uredno kupili pravo na mesecnu voznju. jedino na osnovu toga sto niste zeleli da im pomazete u sakupljanju statistickih podataka :lol:
oni su mislili da bez ikakve naknade iskoriste savesne gradjane da im sakupljaju statistiku, uslugu za koju bi inace morali debelo da plate nekoj agenciji.

drugo pitanje - kako da proverim koliko kredita mi je ostalo na nepersonalizovanoj kartici?
 
pa verovatno može na trafici da pitaš da ti očita i da ti kaže :)
 
Ljudi generalno sa negodovanjem docekuju bilo kakve promene, najcesce zbog nepoznanice i neupucenosti. U konkretnom slucaju, totalno losa i neimformativna kampanja buplus-a ide u prilog tome.
I meni je najveca bojazan da ce se putovati duze, jer nisu uspeli da me ubede u suprotno kao sto nisu uspeli da me da ubede kakvu konkretnu korist JA imam od svega toga, kao neko ko je platio uslugu prevoza, osim dodatne obaveze vadjenja novcanika i validiranja karte, do sad nije bilo tog koraka, ma koliko on kratko trajao l bio jednostavan...pa jos mogucnost da me kazne zbog toga. Vidim samo dodatno 'cimanje', ali ne i korist (ne kazem da je nema, vec da je ja ne vidim, pitao ih, nisu znali da mi kazu).
Kampanja im je katastrogalna, neinformativna i neorganizovana, (ipak uvode novinu za skoro svakog stanovnika jednog velikog grada). Ako pogledate novinske clanke o ovoj temi mesec, dva unazad, videcete da je to 80% ISTI tekst (verovatno vade iz arhive jedno ili dva saopstenja za javnost, a jedine izmene su kad pocinje prodaja i dopuna), dakle nisu otisli dalje u komunikaciji sa kranjim potrosacima, kojih se to, na kraju krajeva i tice.
A meni, kao kranjem korisniku, duza voznja zbog novih igracaka ne predstavlja poboljsanje. Ako bude tako, prosto cu prestati da placam za losiju uslugu od sadasnje, posle dugo godina.
 
operic":dgq4g07r je napisao(la):
a sta se desava ako imate mesecnu kartu a ne zelite da validirate svaki put kad udjete u prevoz? na osnovu cega bi hteli da vas kazne? sverc nije u pitanju jer ste uredno kupili pravo na mesecnu voznju. jedino na osnovu toga sto niste zeleli da im pomazete u sakupljanju statistickih podataka :lol:
oni su mislili da bez ikakve naknade iskoriste savesne gradjane da im sakupljaju statistiku, uslugu za koju bi inace morali debelo da plate nekoj agenciji.

drugo pitanje - kako da proverim koliko kredita mi je ostalo na nepersonalizovanoj kartici?

Mislim da su rekli da ti gosn Validator pored obaveštenja koliko ti je kredita skinuo, daje i informaciju koliko je na kartici preostalo.
 
Vrh