operic":3kfh32jg je napisao(la):
da, ali zaboravljate da taj koji kupi markicu nece da je koristi samo na relaciji kuca-posao-kuca vec i za sve ostale destinacije po gradu, tako da je tada ipak jeftiniji gsp
Da, ali zaboravljate da taj koji ima auto neće auto koristiti samo na relaciji kuća-posao-kuća
Recimo, pomenuta moja drugarica relacija S.merkator-arena(posao) oko 2km = 84km mesečno za posao i ostane joj još preko 120km za švrćkanje.
Ova diskusija postaje u stilu ***Od drveća ne vidimo šumu!******
I usput tražimo trn u oku (komentaru) forumaša svog.
U tom stilu sad ja treba da kažem
A koliko se tek uštedi kolima kad izlazite noću, pa ne plaćate taksi ili skup noćni gradski, pa se ne smrznete,
A koliko uštedite u velikim kupovinama u Tempu itd.
Vučko vam je lepo rekao
Vučko":3kfh32jg je napisao(la):
A zaboravljamo i se ne radi samo o novcu vec da ljudi koji vole da se voze u automobilu uvek ih preferiraju,pa cak kada im je i skuplje voziti se njima.Jer se ne guzvaju po prevozu,ne smrzavaju-tope po suncu i mozda i najvaznije ne moraju da setaju dalje od automobila i nazad.
U Beogradu imamo situaciju gde je za mnoge jeftinije koristiti kola nego GSP, a većini razlika nije bitna jer je možda 10 do 30 € skuplje koristiti auto
Iskreno pomislite
Da li bi se vi odrekli recimo za 2.000 din mesečno da svaki dan uštedite sat vremena, a to je više od JEDNOG CELOG dana mesečno.
Ja autom uštedim po najmanje sat vremena kad idem na Cerak, a po 40 min do sat vremena ka idem u Blokove iako imam tramvaj do tamo.
U autu se ne smrzavate, slušate šta hoćete, a leti se hladite i boli vas briga da li u troli radi klima ili je neki moron otvorio prozor.
E sad neki mudri Gradski oci, su smislili da se vi svega toga, odreknete i ugurate u buseve i još to da platite često i skuplje nego GSP žuljanje
i još se čudimo otkud gužva.
Gužva jeste delom posledica i nepostojanja zona
Матеја Бељан":3kfh32jg je napisao(la):
Do sada se nisu ni prodavale markice samo za Zonu 2 nego je bilo potrebno kupiti za 1+2 za vožnje u okviru druge. Granice su oštre, trebalo bi uvesti neutralnu zonu,
E to je jedna od velikih gluposti prethodnog sistema.
Tu treba preslikati tzv. prelazne zone, koje obuhvataju nekoliko stanica u obe zone, a doplata za to je minimalna