Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

da, ali zaboravljate da taj koji kupi markicu nece da je koristi samo na relaciji kuca-posao-kuca vec i za sve ostale destinacije po gradu, tako da je tada ipak jeftiniji gsp
 
A zaboravljamo i se ne radi samo o novcu vec da ljudi koji vole da se voze u automobilu uvek ih preferiraju,pa cak kada im je i skuplje voziti se njima.Jer se ne guzvaju po prevozu,ne smrzavaju-tope po suncu i mozda i najvaznije ne moraju da setaju dalje od automobila i nazad.

Sve u svemu sa pojeftinjenjem usluga parking servisa za 30% odsto od nove godine samo nam slede vece i gore guzve u gradu.
 
odakle ti to za pojeftinjenje?
ja negde procitah da sledi poskupljenje parkinga, izmedju ostalog :blah:
 
Ako pitas vozace oni samo misle na gorivo.Ne racunaju sve troskove zajedno

Sve u svemu,bas me zanima koliko markica je prodato za decembar 1+2 zona a koliko ce biti za februar sa ovom novom zajednickom zonom.A januar ne bih uporedjivao jer su praznici i manje ljudi kupuje markice.
 
Oko 3500 dinara košta moja mjesečna radnička markica za drugu zonu u Novom Sadu (Druga zona obuhvata naselja Novi Sad, Petrovaradin, Sremsku Kamenicu, Bukovac, Veternik, Rumeku i Ledince, i otprilike je, veličinom, nešto kao prva zona u Beogradu. Novi Sad inače ima 13 zona.). Za te novce se može naliti goriva za nekih do 500 km vožnje, što jeste relacija 25x(10+10), ali treba uračunati i parking mjesto (cijena: sitnica - mislim da je 40 dinara za sat vremena u drugoj zoni), te troškove habanja, kvarova i kazni za učinjene prekršaje.
Mislim da se vozanje kolima, ako se vozi samo jedna osoba, u odnosu na cijenu karte, ne isplati.
 
I kao što neko reče, život nije samo kuća posao što bi ekrem rekao. Tu je odlaženje i kod prijatelja, šoping, pijaca, šetnja... Pa bi se malo mnogo više prelazilo kolima
 
Vesti na Studiu B polako postaju Monti Pajtonovske

Bez zona u gradskom prevozu »
03. Januar. 2012 | 18:58, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Od Nove godine druga zona za prevoz više ne postoji.

Svi građani koji su kupili januarske markice za stare povlastice platili su isto, pa Beograđani više neće morati da misle u koju su se zonu grada uputili, pre nego što uđu u autobus.

A uz markicu ili kartu, od 1. januara voze se i dvema novim linijama, koje idu preko Mosta na Adi.
 
to je još bolje. I ovako slovo Ђ i Б su veoma slični, malo se doda crtica, malo se obriše i eto.....
 
operic":3kfh32jg je napisao(la):
da, ali zaboravljate da taj koji kupi markicu nece da je koristi samo na relaciji kuca-posao-kuca vec i za sve ostale destinacije po gradu, tako da je tada ipak jeftiniji gsp

Da, ali zaboravljate da taj koji ima auto neće auto koristiti samo na relaciji kuća-posao-kuća

Recimo, pomenuta moja drugarica relacija S.merkator-arena(posao) oko 2km = 84km mesečno za posao i ostane joj još preko 120km za švrćkanje.


Ova diskusija postaje u stilu ***Od drveća ne vidimo šumu!******
I usput tražimo trn u oku (komentaru) forumaša svog.


U tom stilu sad ja treba da kažem

A koliko se tek uštedi kolima kad izlazite noću, pa ne plaćate taksi ili skup noćni gradski, pa se ne smrznete,
A koliko uštedite u velikim kupovinama u Tempu itd.


Vučko vam je lepo rekao

Vučko":3kfh32jg je napisao(la):
A zaboravljamo i se ne radi samo o novcu vec da ljudi koji vole da se voze u automobilu uvek ih preferiraju,pa cak kada im je i skuplje voziti se njima.Jer se ne guzvaju po prevozu,ne smrzavaju-tope po suncu i mozda i najvaznije ne moraju da setaju dalje od automobila i nazad.


U Beogradu imamo situaciju gde je za mnoge jeftinije koristiti kola nego GSP, a većini razlika nije bitna jer je možda 10 do 30 € skuplje koristiti auto

Iskreno pomislite
Da li bi se vi odrekli recimo za 2.000 din mesečno da svaki dan uštedite sat vremena, a to je više od JEDNOG CELOG dana mesečno.


Ja autom uštedim po najmanje sat vremena kad idem na Cerak, a po 40 min do sat vremena ka idem u Blokove iako imam tramvaj do tamo.

U autu se ne smrzavate, slušate šta hoćete, a leti se hladite i boli vas briga da li u troli radi klima ili je neki moron otvorio prozor.

E sad neki mudri Gradski oci, su smislili da se vi svega toga, odreknete i ugurate u buseve i još to da platite često i skuplje nego GSP žuljanje

i još se čudimo otkud gužva.


Gužva jeste delom posledica i nepostojanja zona




Матеја Бељан":3kfh32jg je napisao(la):
Do sada se nisu ni prodavale markice samo za Zonu 2 nego je bilo potrebno kupiti za 1+2 za vožnje u okviru druge. Granice su oštre, trebalo bi uvesti neutralnu zonu,

E to je jedna od velikih gluposti prethodnog sistema.
Tu treba preslikati tzv. prelazne zone, koje obuhvataju nekoliko stanica u obe zone, a doplata za to je minimalna
 
Kazite dragicka,studio B javio danas da ce i lastine medjugradske linije verovatno u prvu zonu :bash:
 
tragac":16z0c00x je napisao(la):
Sta je sledece?
Nova niskobudzetna aviokompanija sa kojom mozete da letite u bilo koji grad Evrope samo sa mesecnom markicom? :)

Ovo je odlicno,valjam se od smeha!!! :)
 
Nemoguće je i prigradska Lasta da uđe u to, tu razlika u ceni već nije mala
 
tragac":15m7wmz3 je napisao(la):
Sta je sledece?
Nova niskobudzetna aviokompanija sa kojom mozete da letite u bilo koji grad Evrope samo sa mesecnom markicom? :)


Naravno, to jeste buducnost :p
da živiš u jednom a radiš u drugom gradu-(državi , ako uopšte država kao oblik i preživi )
Isprati razvoj putničnog avio saobracaja i naćiceš veliku sličnost sa autobuskim,
stim što je ovaj drugi, preživeo mnogo bržu transformaciju u smislu gubitka luksuza pomanjkanja konfora
na korist povecanja broja putnika bez obzira na dužinu rute i naravno uz postojanje profita

Svaki dobar sistem, pa i sistem naplate i kontrole je dobar onoliko koliko je prilagodljiv na opštu korist i profita
Koliko je ovaj sistem nap. i kont. biti prilagodljiv, toliko ce i trajati :laugh:
 
Матеја Бељан":3mjm2gy8 je napisao(la):
Nemoguće je i prigradska Lasta da uđe u to, tu razlika u ceni već nije mala

Pomenili su da ce razmatrati.Mozda njih naprave zonu 2?

Sve je moguce pred izbore a zna se ko ce biti na gubitku.Stvarno su posandrcali
 
Da i ja uskočim u ovu debatu autobus-automobil:

Živimo u duštvu komfora. Dosta stvari koje ljudi rade postoje zato da bi im bilo udobnije ili lakše, ili da bi ispali kul (vidi novi HTC!). Korisnost i logika nemaju mnogo veze sa tim. Možemo ili da menjamo ljudsko društvo, ili da razmislimo kako da spojimo "lepo i korisno" što bi rekla narodna. Znači - kako da napravimo situaciju u kojoj je gradski prevoz udobniji, efikasniji, pristupačniji ili brži, a automobil sporiji, gori i komplikovaniji za kretanje po gradu? Dok ne rešimo to, bilo kakvi apeli ili logike o čovekovoj okolini neće uzimate maha.
 
јел тачно да се зоне укидају само за маркице а да се и даље продају појединачне карте за две зоне?
 
Da, druga zona je ukinuta samo kada su u pitanju markice (tj. samo kada je u pitanju uplata iznosa na personalizovane kartice).
 
Матеја Бељан":x3mjxizc je napisao(la):
Nemoguće je i prigradska Lasta da uđe u to, tu razlika u ceni već nije mala


A što je nemoguće?
Razlika u ceni je samo posledica većih subvencija prevoza za Batajnicu, Dobanovce, itd nego za Sopot, Barajevo itd..

Čenta i Dunavac, koji su na pola puta do Zrenjanina, plaćaju markicu isto kao ti iz Batajnice ili neko iz centra grada.
Dunavac je 35km od Beograda, a mislim da je toliko i Obrenovac.

Zar nije diskriminacija da jedni plaćaju više, a drugi manje samo zato što se neko vozi Lastom, a neko GSP-om?

Samel očekujem da Meteji održiš lekciju o diskriminaciji građana Beograda iz prigradskih naselja, u skladu sa onim što si meni rekao da dobijamo ukidanjem druge zone

Sammael":x3mjxizc je napisao(la):
Dobijamo to da populacija prigradskih naselja nije diskriminisana kao što je to sada slučaj.



Od svih koji podržavaju ukidanje druge zone očekujem i da podrže da ljudi iz Sopota i Barajeva plaćaju isto prevoz kao i neko iz Grocke, Dobanovaca, Batajnice Leštana itd.

Prosto, da ne bude diskriminacije između GSP i Lastinih prigradskih naselja i da se svi tretiraju isto!



@Mateja

Ispada da se ti zalažeš za diskriminaciju pojedinih prigradskih naselja.
Znam da ti to ne misliš, ali mi se isto tako čini da nisi baš promislio koje su sve posledice ukidanja druge zone
 
Bumbiću, slažem se sa većinom ovog što si napisao o zonama, i moram da dodam da nam ovakve stvari bitno ograničavaju mogućnosti uređivanja gradskog prevoza.

Na primer, ako bi imali mnoštvo malih zona, lakše bi bilo uvesti zone besplatnog prevoza koje bi dodatno smanjile zavisnost od automobila i olakšale presedanja..

Kad može da funkcioniše u drugim gradovima, može i u Beogradu.
 
Kazite dragicka,studio B javio danas da ce i lastine medjugradske linije verovatno u prvu zonu

A kad ce nama iz prve 1.zone da ukinu prvozonske poreze i smanje cene kvadrata pa da budemo jednaki sa obrenovcanima na primer?
 
Vrh