Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

A i kolika je realna prosečna zarada u Beogradu.. :wink:
 
Mislim da jednom za svagda treba prestati porediti plate kod nas i u okruženju. To što mi imamo nižu platu nego neko drugi ne znači da gorivo, delovi, hrana... moraju biti jeftiniji, nego da moramo radimo na tome da povećamo platu.
 
Evo kako izgleda automat za karte u tramvajima u Becu
2lj5flh.jpg
 
astrodule":2xvcdwnh je napisao(la):
Mislim da jednom za svagda treba prestati porediti plate kod nas i u okruženju. To što mi imamo nižu platu nego neko drugi ne znači da gorivo, delovi, hrana... moraju biti jeftiniji, nego da moramo radimo na tome da povećamo platu.
Pa to što je gorivo papreno je dokaz da je grad razvijan u potpuno pogrešnom pravcu ,javni prevoz u 2.milonskom gradu baziran na autobusima i nafti,čak nije uvedena ni jedna nova trolejbuska linja ili tramvajska koje troše domaću jeftiniju struju,novi tramvaji idu sporije od starih,a za sve ovo vreme Gradska vlast je pravila i gradila i gradila i gradila..još preskupih saobraćajnica umesto da je gradila nezavisan šinski sitem baziran na domaćoj struji,tu leži problem.Promašaj u razvoju grada,koji sada papreno košta sve Beograđane. :kafa:
 
Александар":2gm90m7b je napisao(la):
Evo kako izgleda automat za karte u tramvajima u Becu
http://i42.tinypic.com/2lj5flh.jpg
Meni je ovo fantasticno, pogotovo sto se eliminise prodaja karata kod vozaca, odnosno uznemiravanje istog, kao i to da nema problema sa ne vracanjem kusura. Takodje i nema onog izgovora da vozacu ne radi aparat, a vrlo lako moze i da se spreci razbijanje aparata kako bi se ukrao novac.
 
Glavni problem kod nas što nam nije tako vredan kovani novac. Ono što sam hteo istaći da u nam zapravo i nije trebao neki napredni sistem da bismo uveli više vrsta karata, samo je bila potrebna volja, tehnička relazicija je bila samo puko opravdanje njihove nesposobnosti da pomere svoje pozadine iz fotelja.
 
E da, na to nisam pomislio, zaiste je to problem. Ja sam tek sad primetio da ima uputstvo i na srpskom, odnosno na ukupno 4 jezika, a nas busplus aparat, elektronski uredjaj koji lako moze da se azurira i ne kosta mnogo, ako ne i nista, ima uputstvo samo na srpskom, kao i busplus kartice.
 
Ukrao mi direktor ekskluzivnost,skakah od srece kada videh ovako precizno skoro secirano odvaljen validator u tramvaju,uslikah ga iz bezbroj uglova,dodjoh ovde sav screcan kad ga direktor vec uslikao i postavio :(
 
Nije odvaljen vec je lijepo odsrafljen i rastavljen vucko spor si sta da ti kazem
 
Beograd: Odustali od kontrolora u svakom vozilu?
N. V. | 17. oktobar 2013. 22:50 | Komentara: 0
Kontrola karata na pojedinim autobuskim, tramvajskim i trolejbuskim linijama u prestonici sve ređa pojava. Ni posle četiri meseca nema dovoljno kontrolora
TRENIRANjE strogoće uvođenjem kontrolora u svako vozilo javnog gradskog prevoza, još nije zaživelo. Ni posle četiri meseca od kako su gradski čelnici zapretili sa uvođenjem ove mere ne bi li povećali prodaju i smanjili broj "švercera", nisu uspeli, ili želeli, da angažuju dovoljno kontrolora.



Na pojedinim linijama, koje su bile pod budnim okom kontrole, putnici primećuju da ih nema već duže vreme. Tako je na većini linija koje voze prema Čukarici i preko Banovog brda. Ipak, da ova služba i dalje postoji i radi potvrđuju sugrađani koji putuju prema Novom Beogradu, Voždovcu, kao i u centru grada.

U Direkciji za javni prevoz kažu da je u vozilima javnog gradskog prevoza angažovano 840 kontrolora.

- Imamo linijsku kontrolu koja se sprovodi tako što je kontrolor duž cele trase prisutan u vozilu - objašnjavaju u Direkciji.

- Najopterećenije linije su pokrivene na ovaj način, dok se na ostalim kontrola obavlja prema posebnom planu i rasporedu.

Iako su u gradu najavljivali da će se broj zaposlenih koji proveravaju karte sukcesivno povećavati do sredine jula, još se nije stiglo do planiranih 1.000 kontrolora. Beogradskim ulicama svakog dana putnike prevozi 1.326 vozila, što znači da bi sva vozila bila "pokrivena" kontrolom, potrebno je uposliti još oko 500 kontrolora.



ŠTO VIŠE KAZNI, VEĆA I PLATA

KONTROLORE plaćaju po satu i imaju ugovorom predviđenu stimulaciju u zavisnosti od rezultata rada na terenu. To između ostalog znači - više kazni, veći procenat i bolja plata.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... kom-vozilu
 
Bus plus je pod blokadom, rade samo kontrolori koji su prešli iz GSP-a, ostali više ne. Nadam se da je ovo početak kraja ove farse!
 
Pa nekako mora da se razresi, jer je u pitanju javni interes.Verujem ako su citali dobro prethodnih desetak stranica beobuilda da su dobili dovoljno argumenata i milsjenja sta raditi.Metro Plus kako sam predlagao je najbolje resenje.
 
Pod kakvom blokadom umisljenom stvarnom ,blokadom racuna sta od toga
 
Ne plaćaju se "novi zaposleni", oni su poslati kućama, za sada u kontroli samo bivši GSPovci ;)
 
Nisi ponudio rеšenje, pogotovu - ne najbolje!? Ponudio si samo ime...kume!
 
Resenje ako mislis na ugovor daju pravnici kada ga vide...okvir koji sam predlozio nije los,vecini se dopao.Kakvo god da je resenje proizvodi i pravne i finansijske posledice,veoma je bitno da se gradjanima objasni sustina kao i nastala promena.Ne bih iskljucio pregovore i poravnjanje..novi ugovor o operateru i sl.ima nekoliko opcija na osnovu svetskih iskustava.A i sam vidis da je tesko dati neki savet bez uvida u ugovor.
 
becks89":2vl3s57s je napisao(la):
Jel ti nije problem da ponovo postaviš to okvirno rešenje? Hvala.
Izvini ali mnogo smo pisali na predhodnim stranicama o tome pa je lakse da ih procita, a ima i drugih bitnih predloga od kolega forumasa,zajedno smo sagledali slucaj :kafa:
 
Vrh