Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Marrecar,ja mislim da naprotiv putnici ocekuju promenu, i sustinsku i formalnu.Promena bi se fokusirala na objasnjene sustine jednostavnim saopstenjem i promo materijalom,kao i brendiranjem.,prvo na autobusima ,trolama ,BGVozu .KONACNO VRACEN,METRO PLUS vas GSP.
Tehnicki deo opreme bi mozda ostao ,ako se tako dogovori,mada vec polako zastareva,i validacija napreduje tehnoloski ,pa bi se mozda nasla bolja resenja,od dobiti,lizing ima tu dosta izbora ako to bude neophodno..u svakom slucaju Grad ce dotirati javni prevoz kao i modernizaciju..deo koji je odlazio Apexu ce sada ici Gsp ili Gradu i za te namene..Primetih da vam se svidja novi naziv em oznacava metropolu em sluti na metro.. :)
Metro-Plus-Bus.jpg

MetroPlus_Logo_transparent_klein.png
compass-card-reader.jpg
compass_reader.jpg
 
Krades li krades od pravog metro plusa :laugh: Salu na stranu, naravno da ocekujemo promene, ali samo na bolje. I ja bih rado sve promenio jer je busplus ocigledno prljava igra, tehnicki razvoj na minimalnom nivou. Na kraju bi kod nas trebalo Grad da osmisli svoj sistem naplate koji bi ukljucivao GSP i sve privatnike, kupovina novih aparata, jednostavnih kao ovi gore, novi dizajn i da gradjani imaju potpun uvid u to kako funkcionise sistem.
P.S. Prelepo izgleda ovaj metro plus, samo naziv nije odgovarajuci za Beograd. :D
 
Bus plus je od samog početka izošljario celu stvar a apenzi-drp nije čak ni sakrivan ...

... pa koliko bezobrazan moraš biti da uvedeš elektrosni sistem naplate karata koji ima zilion opcija i mogućnosti i dve godine od uvođenja tog sistema ti građanima ne pružaš ništa više nego što su imali sa papirnim kartama i mehaničkim bušačima ...

Nova firma uopšte ne mora da menja tehniku niti karte, već mora da ponudi građanima opcije od samog starta, kao što je i Apex to MORAO. To mu je i poenta. Dakle, u startu vremenske karte na sat, pola dana, dan, tri dana, 5 dana, vikend karta, nedeljna, polumesečna, mesečna, pa onda različita cena karata u odnosu na vrstu prevoza, tj. najniža cena karte u BG: vozu, pa onda u tramvajima, trolama a najskuplja u busevima . Ta u busevima, najskuplja bi ostala 72 dinara.

Recimo.
Hitno uvođenje sajta za praćenje vozila u realnom vremenu. Prvo napraviti sajt, pa TEK ONDA startovati sa radom. Pripremiti nove displeje za stanice, ali funkcionalne, a ne ove jadne nekorisne ...

A prosta zamena brenda ničemu ne vodi. Busplus je i bio zamena brenda i ništa više.
 
Nije zamena samo brenda, vec raskid kompletnog ugovora.To ima odmah posledice po funkcionisanje postojeceg sistema,ali morace da se sedne i da se pregovara o privremenom funkcionisanju postojeceg do uvodjenja novog ili zadrzavanja postojeceg uz dogradnju i sa tim novim dislplejima,mozda funkcionalnijim validatorima kao na slici gore,Brend se mora promeniti zbog instant informacije koju bi korisnici odmah primetili i vizuelno.Vidim da se svima dopada predlozeni koncept i brend ,barem smo im skratili vreme mozganja.
U svakom slucaj ako bi se demontirao postojeci sistem uvodjenje novog bi potrajalo,ali kada se pogleda da je sistem odavno otplacen od dobiti onda bi postao nadleznost GSP, METRO PLUS SISTEMA.Obucenim tehnicarima koi trenutno odrzavaju sistem bi bili preuzeti od nove GSP firme.O kontrolorima bi se raspravljalo po finansijskom izvestaju,pretpostavka je da im ovaj trenutni broj jeste teret,ali donosi i vece prihode. :kafa:
 
Ja još jednom moram da upozorim da postoje posledice koje nisu male za raskid ugovora. A sumnjam da postoje rupe i omaške u ugovoru koji su oni sklopili.

Tako da i ako jesu mutili, tu nema nazad, bar ne pravno. Setite se satelita sa Izraelcima, odustali smo od ugovora i šta se desilo?

Sl put ću pokušati da imam osetno više informacija. Pozz do tad :)

P.S. Nisam protiv metro sistema i čega već, samo kažem da to nije tek tako odlučili se pa idemo..
 
Pa mogao bi bus plus da raskine ugovor kad krimi policja krene da ceslja na koji je naci su dobili isti itd ,onda daz sporozumno raskinu ugovor na svoju stetu recimo ,Jer sigurno sve nije cisto ,uslovi su pisani specjalno za njih jer je Institut Mihajlo pupin nudio sistem pauk a nije mogao ni sa partnerima da udje u uzi krug
 
Mislim da je zadnje što smo čuli jer se vlasništvo na Bus Plusom u zadnjih dva meseca menjalo ko cipele,da je "Ken Kart "iz Turske sada većinski vlasnik,te bi se razgovori o eventulanom sporazumnom raskidu ugovora vodil sa njima,uz neku pretpostavku da oni ne žele da se umešaju u političku predizbornu priču,korpuciju i sl.,U suštini sve ima svoju cenu,ali bi dugoročne posledice ostanka takvog odnosa bile štetnije od nekog eveuntulanog obeštećenja ili sporazuma o vršenju usluge operatera za neki period i sl.U svakom slučaju glavni adut u eventualnom sporu je GSP kome je oteta ingerencija da vrši naplatu za svoj račun i da bi to bilo možda čak i presudno,a Ken Kart da je bio u zabludi da sklapa regularan posao,u tom slučaju on bi se namirio od Apexa tj,s onima sa kojima su zaključili prvi ugovor,mada naglabamo jer nemamo dokumentaciju o realnom stanju stvari. :kafa:
 
Dugo, baš dugo ne bejah ovde, pa ne kapiram odakle uopšte ova priča o METRO * PLUS?
Po slikama, reklo bi se da je u Amerike? Kak'e veze ima ovo sa BG?
 
Ako pitas za GSP ,METRO PLUS taj logo bi mogao da zameni BUS PLUS,promena u Metro oznacava evropsku metropolu sto jeste Beograd,a procitaj predhodne postove da bi povezao diskusiju,radi se inicijativi i opciji za promenu dosadasnjeg imidza koji bi pratio eventualni raskid ugovora sa dosadasnjim privatnim operaterom.Slike su zgodno pozajmljenje iz Sinsinatija,da bi se prikazala vizuelna promena identiteta,moglo je da bude i iz Svedske ,cista slucajnost.
Inace sam naziv METRO PLUS je nemoguce rezervisati jer su univerzalne reci,pa ih moze svako koristiti.
 
Čijoj inicijativi?
Toliko toga treba promeniti, a za imidž ("vizuelnu promenu identiteta") - lako ćemo!
Raskid ugovora - da, ali ako iz toga "ortaći možda izađu dobri" - onda neko mora na mardelj, ako me razumeš?
 
Moja ,ali sve jedno bilo ko je mogao da predloži kao i uvek na BB,vidi ovako..ako si dobro pročitao raspravu,onda kapiraš da se mi ovde na Beobuildu ne bavimo krivičnom odgovornošću,zato što bi rasprava otišla u drugi tok,odgovornost za korupciju je već na stolu i tu nema dileme, a očekujemo da nadležni organi rade svoj posao na osnovu zakona.Mi smo upravo govorili sa praktične strane kako da se izađe iz te priče,da građanima bude jasno da se raskinulo sa takvim sistemom i da je uveden novi koji je u interesu grada i građana.Bavili smo se temom kako bi taj sistem trebalo da funkcioniše,koji su dosadašnji problemi i opcije kako bi se razrešili,kako pravni tako i finansijski.Pa eto nadam se da ćeš i ti da daš doprinos,pored "mardelja" šta dalje,kakvo je tvoje rešenje?
A ovo za "ortaci možda izađu dobri" plašim se da će biti veoma teško ako dođe do suda,tu je ugovor primaran,svako slovo će se meriti,starna firma je većinski vlasnik još gore i verovatno će to koštati grad,koji će onda pokazati cifru koliko ih je koštala korupcija do sada,posle čega će svaki noramalan Beograđanin biti šokiran i ogorčen :kafa:
 
Vidi, kada ovde i sada pominješ doprinos - kao da zabravljaš da je mnogo sjajnih umova, dobronamernih i nesumnjivo stručnih lica ovde to već poodavno dalo, možda čak i ja u izvesnoj meri. "Preživakivati" to opet, nema smisla, a da su ortaci imali malo soli u glavi, trebalo je samo da primene ono što im je savetovano.
Početii od vizuelnog izgleda, fonta, drugog logo-a, kao paradigmom "raskida sa dosadašnjim sistemom" je beskoristan posao. Šta je falilo dosadašnjem izgledu i koliko je to uticalo na celu priču? Trice i kučine...
Suština je važna, a tu je odavno sve rečeno (napisano). Ponavljati to - čista je danguba, kao i novi vizuelni izgled, sa zvezdicom ili bez nje. Šatro...
 
Ok to je tvoje mišljenje,mada primećujem da nisi dobro pročitao postove u predhodne dve stanice,jer se govorilo o svemu pa i o tome šta ti spominješ.Kapiram ja di bi ti hteo da pretresamo sve aktere u ovoj priči, ali mi nemamo uvid u dokumentaciju,vlasničku strukturu,ortake,,ugovor,zato bi takvu "ekspertizu" ovde nemoguće uraditi, zato smo se fokusirali na opcije,predloge i sl.,uostalom BB se više time bavi,ili ako imaš više saznanja okači dokumente ovde pa da prodiskutujemo,imamo ljude skoro svih profesija :kafa:
 
Беобилд, то сам ја ... :)
 
Ne znam da li iz Busplusa citaju teme o njima ovde na Beobildu i GSP forumu, ali konacno su se setili da azuriraju sistem. Sada na svim aparatima ima mogucnost kupovine grupnih karata. Jedan veliku plus za njih! :)
 
stf":3rhhid6u je napisao(la):
Пре ће бити да је капитализам клинички мртав, и одржава се вештачки зато што је од њега направљена својеврсна религија, а конструисана је атмосфера да алтернативе нема...

Aj nemoj da se ljutis, ali na osnovu cega i kojih podataka si ti to zakljucio? Sedeti u Srbiji i izvlaciti zakljucke o stanju vaskolikog kapitalizma u svetu bas ne ide, ako nisi strucan ili bar vrlo informisan.

Ono sto se odrzava vestacki "na aparatima" su prezaduzene drzave, narocito socijaldemokratske zapadnoevropskog tipa, kao i najveci deo finansijskog sektora Zapada, koji je napravio hrpu losih investicija pred krizu (a i posle). To "vestacko" odrzavanje zapravo ima za zelju da se izbegne ili bar ublazi ona korektivna faza u kapitalistickom sistemu - kada ljudi naprave lose izbore u privredi, to dovodi do ekonomskog kraha, lose firme bankrotiraju, nenaplativi dugovi se brisu, ono sto je "trulo" u ekonomiji se odstrani, ona "ozdravi" i krece se dalje, u novi rast. Kroz sve to pokusava se u sustini "vestacki" odrzati zivotni standard gradjana Zapada koji je bio nerealno "naduvan" kreditima i koji ce opadati neminovno zbog starenja zapadnih drustava te ekonomskog rasta na istoku.
 
Pitanje uspesnosti danasnjeg "kapitalizma" jeste pitanje osnovne logike... Nema tu neke nauke prevelike...
 
hazard":3cjndms7 je napisao(la):
stf":3cjndms7 je napisao(la):
Пре ће бити да је капитализам клинички мртав, и одржава се вештачки зато што је од њега направљена својеврсна религија, а конструисана је атмосфера да алтернативе нема...

Aj nemoj da se ljutis, ali na osnovu cega i kojih podataka si ti to zakljucio?
На основу ишчитавања литературе.

Уосталом, систем који само илузионистички пружа једнаку шансу свима а заправо је битно и цео живот ти је одређен само на основу стартне позиције ће урушити сам себе, јер ће незадовољство људи расти до тренутка опште револуције ... а будући да се ствара атмосфера да алтернативе нема, капитализам ће наследити неки облик анархије или жестока диктатура.
 
to nije baš tako.


ja lično, kao i svi mi ovde, znamo ljude koji su otišli preko iz velikog siromaštva, i danas imaju sasvim pristojne živote srednje, i više srednje klase.

a pogotovu to nije izraženo u SAD.

imam više poznanika koji su tamo zapalili i tamo se baš ne gleda odakle si.....


stf nemoj mlatiti praznu slamu oko svetske pravde,

daj reci kako da delujemo lokalno u našim sredinama da popravimo kvalitet života svima nama.
 
Jednostavno diktatrurom demokratije iz nukleusa drustva
Podrediti sve interesima prema prosecnoj porodici
do sada se naj veca steta cini upravo vecom brigom za opstom zajednicom i nj. interesima
ali mani mo se politike . . .
Bus plus treba da posluje ne na osnovu potrebe Beograda
nego na osnovu potrebe prosecne porodice
jako su slicne potrebe ali ipak nisu iste. . .
 
Vrh