Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Разуме се Хазард.
Хтео сам баш да укажем на еволуцију шверца. Дугорочно размишљам. Ако се некада ствари доведу на пристојан ниво, најтеже ће бити да се разбије ово контра васпитање које настаје. Ако имамо мало визије, свесни смо да смо сведоци продубљивања проблема, то се дешава сада пред нашим очима.
Изгубио се осећај, контролори ће заувек остати немоћни ако већина пређе на сукоб одмах.

Имаш карту?
Не
Документа са матичним бројем?
јок
Напустите возило!
Ма терај се у ...


Сада већ, мора много да уради превозник, да поврати поверење. А ради супротно!
 
Danas sam prvi put koristio vremensku kartu.

Krenuo u jednom pravcu, obavio šta sam imao i onda nazad u drugom pravcu. Promenio 3 prevoza i još mi ostalo 10 minuta.

Ja zadovoljan. Samo bi trebalo da se ukine karta za jedan smer i da budu samo vremenske, više vrsta, pa svako izabere šta mu treba.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Hocete rupu u sistemu?

Otkucate vremensku kartu i kada dodje kontrola pita vas da li ste kucali,kazete da jeste i mirna backa. Svi gsp kontrolori ne reaguju na to i tako mozete prakticno besplatno da se vozite. Savrsen sistem,ubilo se...
 
@vucko

Isprobao bag u praksi i još je stajala kontrolorka pored mene i uspesno prevaziđen sistem.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
kad stisneš dugme vremenska karta ne stisneš dugme 75 minuta-100 dinara nego odmah prineseš kartu i otkucaš.

u tom trenutku aparat kaže aktivna karta?!

ako kontrolor ne obrati adekvatnu pažnju ova priča može da prođe.
 
Cekaj, ti si onda tako aktivirao vremensku kartu, a ustvari ti je skinulo kredit karte za jednu voznju?
 
nije aktivirana ni jedna karta u tom trenutku. ako bi ti kontrolor proverio kartu na onom aparatu ne bi video da si kucao kartu....

ali si prislonio kartu na aparat i aparat je pištao i ako kontrolor ne obrati pažnju može da pomisli da si otkucao kartu.
 
Znaci karta je otkucana, a nije skinut kredit... Sto znaci da oni nisu dovoljno testirali tu opciju, mozda se isto desava kada se udje u opciju za vise karti..
 
Bas tako Milisave.Nisam stigao detaljnije da objasnim. A kontrolore mrzi da se cimaju i eto vam za 100 prakticno beskonacne kolicine voznji.

Meni je i kontrola proveravala kartu,pita jel si otkucao kartu. Kazem evo vremensku,culi ste da pisti. A kontrola kaze dobro onda i vrati ti kartu.

Ziveo bus plus!
 
Pa aparat pisti, ali izbacuje narandzasto obavestenje i ispise ti koliko imas kredita i do kada ti kartica vazi. Naravno ako ovi ne pogledaju u svoj aparat nece ni primetiti da niste ocitali kartu, ali ako vide trazice da otkucate.

U pocetku su kontrolori bili glupi i nisu znali da koriste opciju vremenske karte, a sada vec mnogo bolje znaju, pa bar meni retko prolazi ta opcija pogotovo kada je manja guzva i kada gleda da li je karta ocitana.

Mada ni meni nije jasno sto se automatski opcija ne aktivira kada je jedina moguca opcija. Shvatio bih da ima dve, ali ovako je glupo.
 
Verovatno ce kasnije ubacivati i duze vreme, pa su samo hteli da odmah pripreme one koji koriste ovu kartu.
 
Inace ako je ekran aparata polomnjen mozete da se slikate sa vremenskom kartom i morate da jurite po autobusu ispravan ekran.
 
Isto tako možete ako imate neku nepersonalizovanu karticu koja je istekla da odete na neki kiosk i tražite da vam dopune za jednu vožnju . Dok se glupava prodavačica muči vi izvadite sladoled iz zamrzivača i tutanj.
Živeo bus plus...
 
Ово са временском картом је глупо одрађено. Мени се десило слично, логично ми било да притиснем дугме Временсјка карта а потом принесем. Заиста ми је запиштало и написало нешто као Имате активну временску карту. Кад сам преседао мислио сам да треба само да принесем карту, то урадим кад ми оно скине 72 дин кредита. Ја у чуду и помислим да је требало да поново притиснем Временска карта. Следећу пут кад сам је користио контролор био поред и провео ме кроз све опције. Сад знам али није ми било итуитивно да морам два пута да кликћем.

Ово је могло да се реши без икаквог кликтања, једноставно први пут се скине 75 дин, а ако је следеће преседање у року 75 мин додатних 25. Дневне карте да буду папирне и за једнократну употребу. Овако би у свим случајевима било довољно само прислонити карту без имкаквих компликација са опцијама.
 
Ja lepo pricao, bolje da su posebne karte pa da se samo prislone bez ikakvog pipkanja. Evo vec ima problema...
 
nije bolje....

zato što želim da imam jednu kartu i da mogu da je koristim po želji, kao sada.


slažem se da bi sistem trebao biti intuitivniji.

ovako su napravili mogućnost da postoji više vremenskih karti u budućnosti, ali pošto je trenutno samo jedna vremenska karta ljudi dolaze u zabludu.
 
1565517_10._Flajer1v.jpg

1565524_10._Flajer2v.jpg

Ефекти појачане контроле – увећана продаја карата код возача и ван возила
Ефекат увођења система „Бус плус” донео је граду осам милиона евра више, од чега се могу направити чак три вртића или школе, купити скоро 50 аутобуса или 200 нових амбулантних возила, изјавио је данас Бојан Бован, градски секретар за саобраћај, на конференцији за новинаре у Старом двору.

Он је, представљајући резултате система „Бус плус”, подсетио да је увођењем новог система укинута зона 2 у ИТС-у 1, изједначене повлашћене категорије у оба тарифна система, а ђацима и студентима омогућено да се возе по цени једне зоне.

– Ове и остале повластице које је су у склопу овог система, месечно смањују приход ГСП-у за 40 милиона динара, али су неопходне, јер морамо водити рачуна о угроженим категоријама становништва. Са друге стране, сви други морају плаћати превоз. Почетком 2012. године забележен је пад од преко 20 одсто, а увођење „Бус плуса” је тренутно зауставило тај пад прихода и забележио повећање од десет одсто. Данас имамо врло јасан преглед прихода, систем је потпуно аутоматизован, нема више препродаваца некадашњих „маркица”, повећан је број продајних места са 26 на 2.000 продајних места, уведено информисање СМС порукама, а сва возила се сателитски прате, те је искључена свака могућност злоупотребе. Пре два месеца увели смо временске карте, које на дневном нивоу користи око 5.000 суграђана, а размишљамо и о увођењу дневне карте – рекао је Бојан Бован.

Износећи најновије податке и ефекте уведене током јуна, Бован је истакао да је укупан приход од продаје у јулу износио 736,8 милиона динара, док је у истом месецу 2011. године, када није постојао систем, он износио 629,8 милиона динара, чиме је приход увећан за 106 милиона, а укључујући олакшице суграђанима увећање износи 25 одсто. Укупни трошкови додатног броја контролора износе 16,9 милиона динара, док је финансијска добит 7,45 пута већа од трошкова и износи 126,3 милиона динара.
Илуструјући ефекте појачане контроле, Бован је дао пример три аутобуске линије, 15, 95 и 74. На линији 15 број карата продатих ван возила већи је за 228 одсто, док је број карата продатих код возача повећан за 2.533 одсто. Продаја карата код возача на линији 95 увећана је за 1.752 одсто, док је на линији 74 повећана за 1.427 одсто.

– Захваљујући томе, приходовали смо током прошле године више од осам милиона евра. Ми ћемо наставити да улажемо у градски превоз, пре неколико дана смо промовисали нове „Соларисове” аутобусе, уложили у обнову тролејбуског и трамвајског саобраћаја и наставићемо даље. Размишљамо и о увођењу дневне карте, али претходно мора доћи до значајног повећања плаћања карата. Желим истовремено и да захвалим суграђанима који су прихватили досадашње напоре да унапредимо систем јавног превоза и да апелујем на све да плаћају превоз како би он био што стабилнији и ефикаснији – рекао је Бојан Бован, најавивши да ће од понедељка у свим возилима градског превоза грађани моћи да се, преко флајера, упознају са основним подацима о досадашњом ефикасности система.

Представљању резултата система „Бус плус” присуствовао је и Зоран Шарац, директор Дирекције за јавни превоз.
www.beograd.rs, 22.08.2013.
 
Какве глупости...Па појачане контроле плаћа град,то јест ми...е не БУСПЛУС...могли су одмах лепо да запосле хиљаду контролора за свако возило и ето ефекта који овде покушавају да презентују.Ем смањена незапосленост у граду ем 500.000 евра месечно више за превоз(колико дајемо приватној фирми која ништа не ради АПЕКС БУС ПЛУС).
 
Kakav hejt prema Bus Plusu, naravno da nisu sve oni uradili, oni su ugovorom obavezani na to na šta jesu i time se bave. I za to uzimaju procenat od malo jače od 8. resto ide GSP-u. A putnici sve jedno plaćaju kontrolore. Ne bi ni ti verovatno pristao da od jednom sa istih tih 8% plaćaš još 700 radnika. (i ako će biti više para u tih 8%, to nije deo dogovora, i što bi neko bio lud? )
 
Nebuloza na pamfletu. "Prevoz placamo svi. I oni koji se voze i oni koji se ne voze."
OpoQQ.jpg


Jos gora su ova poredjenja sta sve moze da se kupi. Mislim ono, ako vec dobijate tolike pare, zasto ne kupujete autobuse, klupe i ostalo? Gde onda idu te pare? Sumnjam da idu na odrzavanje.
 
kraljevi demagogije, a pre svega zamene teza, bili i ostali... isto tako je kontrola bila efikasna sa fluo prslucima i verujem da je naplata tad bila povecana. ukratko, sam sistem nije doprineo tome,a kao sto rece milanobelgrade grad placa nove kontrole, a paraziti ostaju paraziti.
 
Pa plaćamo svi. Kako to nije jasno? Plaćaš porez, tako? Teško da ga ne plaćaš ako npr kupuješ hranu ili bilo šta. Te pare idu u budžet, a iz budžeta ide jedan dobar deo i za gsp.
I kako god da se okrene pare će ići na gsp, samo je pitanje koliko će ih ići.
Postoji i interes građana da pomažu gsp kroz budžet, smanjuje se zagađenje, gužve...
 
Stim sto lazu u vezi cjena i popusta u drugim gradovima u becu je besplatan prevoz i osnovcima i srednjoskolcima cini mi se do 19 godine zivota kao i besplatan ulaz u muzeje .
Plus nisu naveli koja vrste karte je upitanju u drugim gradovima
 
Vrh