Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bio sam na par dana u Ljubljani. Isprobao sa njihov RFID sistem i neuporedivo je efikasniji od naseg.
URBANA1.jpg

Posebno me fascinirala brzina, samo priblizite karticu i u istom momentu zasvetli zelena lampa.

Kartica se naravno koristi i za niz drugih stvari, kupovina karata u muzejima, placanje parkinga, kao clanska karta biblioteke i sl.

Kartice se mogu dopuniti na trafikama, ali i automatima u gradu
servis_pack_urbana1.jpg


Prometnije stanice imaju ogromne displeje
1146904_10201903509088873_1240945455_o.jpg
 
orion":35adyjmw je napisao(la):
Ово је могло да се реши без икаквог кликтања, једноставно први пут се скине 75 дин, а ако је следеће преседање у року 75 мин додатних 25. Дневне карте да буду папирне и за једнократну употребу. Овако би у свим случајевима било довољно само прислонити карту без имкаквих компликација са опцијама.

Najlakse i najlogicnije sto treba da se uradi iz sadasnjeg stanja je da se validatori reprogramiraju tako kada prislonim karticu koja ima otkucanu vremensku, on samo to registruje i kaze mi da imam aktivnu kartu, a ne skida mi 72 din. To je jednostavno delo loseg ili lenjeg programera/inzenjera i sigurno se lako da ispraviti.

Inace ovo sto predlazes itekako ima logike. Pre uvodjenja ovih vremenskih karti, ja sam izneo razmisljanje (na ovom forumu ili nekom drugom) da to treba da funkcionise ovako:

- prvi put ti skinu 72 din. To je ujedno i karta za jednu u voznju u tom vozilu (dakle mozes da se vozis do terminusa bez obzira na to koliko to traje) i vremenska karta od 60 min.

- kada presednes, validiras se opet, ako je proslo manje od 60 min. od prve validacije, ne skidaju ti nista. Ako je proslo 60 do 75 minuta od prethodne validacije, skine ti se 28 din. i produzi ti se karta jos 30 min. (od trenutka druge validacije) - dakle karta od 90 min. za 100 din.

- naravno, na validatoru imas mogucnost da odmah otkucas kartu od 100 din. za 90 min.

Sad je vec fiksirana cena 100 din = 75 min., ali mislim da se sistem "kucanja" da promeniti slicno nacinu na koji ti predlazes.
 
Ma strasno, em sto kasne godinu i po dana, a nista novo nisu dali. Isti je princip kao i na sajtu Direkcije, a red voznje vec ima i na busevi.com.
 
Lepo je što su konačno uradili redove vožnje, ali imaju dosta grešaka što se tiče naziva terminusa. Ipak, ovo je dobra stvar, ali trebalo bi to da poprave, i naravno, da izbace kod.
 
Pa da im se ne preoptereti server/bazu od navale gradjana koji ce da gledaju red voznje sto se ne bi desilo da su ih jednostavno OKACILI NA SAJT KAO PDF AAAARGH

Kakvi moroni, mogli su na pisljivi photobucket da okace a ne da stavljaju CAPTCHA... Sad im je servis automatski neupotrebljiv, ko da ce neko da se cima da kuca to sr...

Ljudi, neko prima platu za ovo? Ili su uzeli nekog iz specijalnog odeljenja? Kako je moguce, pa ovo ni srednjoskolac ne bi mogao da smisli ovakvu glupost. UZAS!
 
A što su izmislili gomilu linija, ja u životu nisam video npr 18L.. dalje nisam ni gledao.
 
Nego.. mene interesuje, kako će se najnovije poskupljenje nafte odraziti na račun gsp i grada,i javnim prevozom baziranim na najskupljem pogonu tj,autobusima.?
Biće da je bilo pametnije da je kupljeno barem još 200 trolejbusa na domaću struju, i da su na najopterećenije linje 16, 23..uvedene visokokapacite HES trole.. :kafa:
Također, Ikar bi trebalo da počne da proizvodi i trole i da ponudi alternativu,zamenu domaćom proizvodnjom
Zašto se umesto nafte ne kupuje domaći bio-dizel?, koji je i jeftiniji i ekološki,i može da posluži kao privremena zamena nafti,barem je domaći.
Ko je odgovoran za loše planiranje i razvoj javnog prevoza baziranog na u krv skupoj nafti,koja uz to i zagađuje centar grada? :roll:
Mislim da su pitanja "konstruktivna" što bi rekli ugledni forumaši,Hvala! :kafa:
 
Па да те понуђене домаће троле заменимо белоруским, па потом њих опет пољским аутобусима... Јер зна се да ми ништа не знамо и не можемо, да друге више волимо. И нака нам наплаћују турци када сам толики хејтер ( вероватно без разлога :roll: ) према бус плусу.
Нема везе што ја плаћам из пореза нових пар стотина контролора да дигну приходе и поспеше рад бус плуса. Само ми је криво што их још нису заменили за турске бркате мале контролоре, јер то би наравно било и лепше и корисније :rant:
Све сам више забринут за нашу будућност :oops: када видим шта нам се већини врзма по главама још увек :notok:
 
Metro lobi kao deo velikog EKO lobija ima dobar i zajednički pravac i cilj što je dobro

Nažalost isti taj metro lobi u stanju je da zgazi sve ostale dr. vrste ekološkog saobracaja samo da bi on isplivao na mesto br. 1
te tako zbog unutrašnje borbe za metro
nemamo dovoljo razvijene el. mreže
te Naftni lobi cveta. . . a mi venemo .... izmedju dva sena ....
 
bocaica ,mozes malo da pojasnis..ostale vrste eko saobracaja ,mislis na tramvaje i sl.. :roll:
 
Da, na sve vrste vozila na elektro pogon
Dugooo sam goglovao oko raznih bio goriva i stekao sam utisak
da zapravo i ima jako malo od ekologije u nj.
Razna gasovita goriva zahtevaju da boce budu
na krovovima sto ne samo da je ružno nego moze biti i opasno

Prosta računica (naročito sa prestojecom cenom nafte) jasno govori
da bi više novca od naplate Bus plusa
ostajalo sa linija koje su na elektro pogon
te sam Bus Plus ima interesa da menja (lobira ) oko procenata zastuplejnosti vrsta vozila
naravno u korist elektro pogona

Metro jeste naj isplatljiviji ali je duuugooooročno ulaganje (čitaj otkidanje od Bus Plusa)
a isti j nema nameru toliko dugo da postoji
te zato se i ne ponašaju racionalno
vec po principu ,,zgrabi sta možeš dok traje .... ,,
što zapravo svi i osecamo nazovi BGsrcem, od samog nj. početka
 
laki72":1ytbc7u3 je napisao(la):

Да и кад се отвори пдф стоји ред вожње од суботе 01.01.1970 до 03.01.1970 !!!!!!!!!!!!!!!!

RADNI DAN (01.01.1970) SUBOTA (03.01.1970)
SAT MINUT SAT MINUT
Nema polazaka Nema polazaka



Datum: 01.09.2013
Red vožnje za liniju:

SMER:
OD:
DO:

NEDELJA (04.01.1970)
SAT MINUT
Nema polazaka

О чему се овде у опште ради ?
 
Гага":1pctlqnk je napisao(la):
laki72":1pctlqnk je napisao(la):

Да и кад се отвори пдф стоји ред вожње од суботе 01.01.1970 до 03.01.1970 !!!!!!!!!!!!!!!!

RADNI DAN (01.01.1970) SUBOTA (03.01.1970)
SAT MINUT SAT MINUT
Nema polazaka Nema polazaka



Datum: 01.09.2013
Red vožnje za liniju:

SMER:
OD:
DO:

NEDELJA (04.01.1970)
SAT MINUT
Nema polazaka

О чему се овде у опште ради ?

Radi se o tome da red voznje postoji...
samo sto nije `azuriran` :mrgreen: hahahahaaa
radi se o lopovluku prijatelju, o lopovluku....
o lopovluku i nesposobnosti. U Srbiji vlada lopovluk, osionost i nesposobnost :notok: :grand:
 
Nije to samo lopovluk, to je JAVASLUK :D i struka i to sto gsp ima valjda preko 9000 ljudi. A od tih 9000 ko sta radi i kako... Ja sam licno posvedocio gomili dogadjaja koji su ispali losi samo zato sto to rade oni koji nemaju pojma. Autobusi idu, sve se krece, koga briga za tako nesto?
 
6000 ljudi to jedino ako si ubrojao i direkciju i jos koju sluzbu mozda bi nagurao taj broj
 
NOVA USLUGA BUS PLUSA: Izračunajte sami cenu karte u zoni ITS2

BEOGRAD, 16:02, 05.09.2013.
Servis će nakon unetih parametara izračunati broj obuhvaćenih zona željenom vožnjom, kao i cenu navedene vožnje
BEOGRAD - Na sajtu Bus Plusa od danas je svim sugrađanima dostupna još jedna usluga – izračunavanje cene karata u okviru ITS2. Putem linka https://www.busplus.rs/cena_karte_its2.php jednostavnim odabirom linije, kao i smera kretanja dobija se cena karte u okviru broja zona koji se koriste.

Nakon odabira željene linije, potrebno je izabrati i smer u kom putnik namerava da se kreće, a zatim i početno stajalište gde putnik ulazi u vozilo, kao i krajnje gde ga napušta.

Servis će nakon unetih parametara izračunati broj obuhvaćenih zona željenom vožnjom, kao i cenu navedene vožnje. Nova ulsuga na sajtu BusPlusa olakšaće putnicima korišćenje svih linija javnog prevoza u okviru ITS2.

Osim ove, na sajtu BusPlusa su dostupne i usluge kompletnog reda vožnje, mapa stajališta sa kodovima za sve linije, pretraživanje najbližeg prodajnog mesta za dopune kartica, a postoje i detaljne informacije o kartama i kontroli.

http://www.kurir-info.rs/nova-usluga-bu ... nak-970667
 
Kog datuma se završava ,,muža,, tj placanje dodatnih kontrolora za tu privatnu firmu iz djepa-budjeta gradjana.
 
Pa koliko sam primetio vise gotovo da nema kontrolera u autobusima. Juce sam video kontrolu van vozila kod sava centra, a jedino gde sam jos uvek video kontrolera u autobusu jeste na liniji 26
 
Vrh