Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

U svim vozilima koji su smenci postoji stalna kontrola, jedino su šihte preskočene, međutim ima ih dosta ovako da rade "po ulici". Inače, moram se zahvaliti bus plusu, na našem autobusu (448) stavili su dve mlade i lepe kontrolorke od po 20 i 24 godine, ovo im je najpametnije do sada :D
 
vic

Улази лопов у аутобус и каже: ''Руке у вис ја сам лопов''
Чује се човек из позадине: ''Иди у пизду материну ја мислио контрола!''
 
Turci kupili Bus Plus
Izvor: B92, Tanjug

Beograd -- Turska kompanija Kent Kart postala je većinski vlasnik kompanije Apeks Solušn Tehnolodži koja je implementirala sistem za naplatu karata nazvanim BusPlus.

Turska kompanija KentKart, koja spada među 10 najboljih svetskih firmi u oblasti razvoja i implementacije informacionih sistema u javnom prevozu, postala je većinski vlasnik preduzeća Apex Solution Tehnology, koja je u Beogradu implementirala sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu - BusPlus.

Na sajtu kompanije Kent Kart navodi se da se osim projekata u Turskoj, kompanija bavi i prevozom u Pakistanu, Kataru, Poljskoj, Makedoniji, Srbiji i na Kosovu (Prizren).

Kompanija je osnovana 1998. godine kao kompanija u oblasti razvoja i implementacije informacionih sistema u javnom prevozu. 2012. širi svoje poslovanje na još pet gradova, zatim su potpisali ugovore u Pakistanu, i ugovore za dva projekta u Mađarskoj. "Odlučili smo se da od srpske kompanije Lanus otkupimo većinski udeo kompanije Apex i sada posedujemo 55 odsto vlasništva. Kao internacionalna kompanija koja je ovakav sistem uvela u više od 28 evropskih i azijskih gradova, zbog čega smo osvojili međunarodna priznanja, želimo da strategiju razvoja KentKarta usmerimo na nova tržišta", rekao je generalni direktor turske kompanije, Erkan Unal.

"Ovom transakcijm, Turska kompanija je postala većinski vlasnik sistema Apeks Solušn Tehnolodži. Bus plus kao sistem ostaje isti, a taj sistem podrazumeva kontrolu, prodaju, organizaciju vozila i njihovu kontrolu, bezbednost vozača, sms poruke kao i displeje na nekim stanicama", rečeno je za B92 u Gradkoj upravi.

On kaže da sistem BusPlusa, koji je primenjen u Beogradu zajedno sa kompanijom Lanus, predstavlja najkompleksniji i najreprezentativniji sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu koji je ova kompanija do sada uradila.

"On omogućava kako praćenje u realnom vremenu tako i generisanje velikog broja izveštaja sa svim neophodnim podacima potrebnim za dalje poboljšanje javnog transporta u Beogradu. U narednom periodu želimo da konstantno usavršavamo i unapređujemo sistem, kako za dobrobit grada Beograda tako i za same Beograđane", kaže Unal.

Iz ove kompanije najavljuju da će kao većinski vlasnik Apexa, KentKart nastaviti da investira u nove tehnologije za dobrobit svih putnika u javnom prevozu u Beogradu, saopšteno je iz Apexa.

Dosadašnji većinski vlasnik Apexa, kompanija Procescom, koja je vlasnik Lanusa, ostaje manjinski akcionar sa 21 odsto udela, a 24 procenta preduzeća preuzeo je jedan od pionira razvoja sistema za elektronske dopune i sistema za satelitsko praćenje vozila u Srbiji, Sava Terzić.

"Nedovoljan broj informacija o sistemu BusPlus u prethodnom periodu doveo je do sumnje građana da je Beograd dobio moderan sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu, i mi ćemo se potruditi da informacije o sistemu budu dostupne svima, kako bi građani shvatili da je BusPlus sistem mnogo više od prodaje karata i kontrole", izjavio je Terzić.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=07&dd=17&nav_id=733320
 
992505_10201084583770965_1778964923_n.jpg
 
Evo ja malo preo citao na 24sata. Prvo sto mi je palo na pamet. Mali broj otkucavanja je zbog komplikovanog sistema. Retko ko kuca karte za vise osoba, a jos manje ce neko pipkati ekran da bi kucao ovu kartu. Drugo, cena je previsoka, ne za ovu kartu, vec za sve. Kada bi se malo pojednostavio sistem, gde bi uveli posebne karte koje su vremenske i samo da se otkucaju bez ikakvog pipkanja. Takodje, jos jedna stvar koja mi nije jasna, samo na prvom aparatu, na prednjim vratima, se nalazi opcija za vise karti. Shvatam da je trebalo tako zbog ulaska na prva vrata, ali kada su vec azurirali sistem za vremenske karte, mogli su i da ubace i na sve aparate.
 
e da da ubace ii dnevne karte i da azuriraju to za vise ljudi da mozes na svim vratima da otkucas :) i po moguctvu da gsp odkupi us plus da idu nama pare tjs gspu
 
Evo ga i 24 sata, najveći problem je nerazumevanje, a i nezainteresovanost za novo. A kao što vidite ni ova kontrola nije ništa posebno doprinela da se poveća naplata.

6jiv.jpg
 
Tek sada shvatih sta sam radio. Kucao sam vremensku ali nisam, korak broj 2 nisam radio pa zato nije ni bila otkucana a kontrolori su me gledali belo. I tako nekoliko njih,a nijedan da mi objasni kako se koristi vremenska.
 
Somi303":xrztuf0r je napisao(la):
Временска карта је добра ствар. По мом мишљењу исплати се.
Odlicna je stvar, definitivno se ustedi, ali samo kada bi pojednostavili sistem bila bi perfektna.
Nego, jel moze za vise osoba da se otkuca vremenska?
 
Vremenska karta kosta 70 dinara i traje sat vremena jel tako? Znaci evo recimo ja treba iz jerkovica da odem do grada. Otkucam vremensku i za nekih pola sata stignem do grada, i to u slucaju da nema nikakvih zastoja. Od tog trenutka imam jos oko 20 minuta fore da se promuvam malo po gradu a u preostalih deset moram da udjem u autobus da bi se vratio.
Jel to mene neko zeza sa tim vremenskim kartama ili o cemu se radi? To je sprdnja najobicnija.
Sta je sa dnevnim i nedeljnim kartama kao u drugim gradovima? Dokle ce da traje to izivljavanje nad zdravim razumom u ovoj zemlji?
 
Vremenska bi trebalo da je "obična". Koliko sam se muvao po Evropi, svuda je vremenska, tj za voznju u jednom smeru sa mogućnosti menjanja vozila ili već nešto na tu foru

Jedna karta - jedno vozilo je, po mom mišljenju, užasno glup i zastareo sistem
 
U Beču postoji restrikcija da se vremena karta može koristiti samo od A->B, ali ne ista i obrnutom smeru od B->A,bez obzira da li vam je preostalo vreme na njoj. Hocu reci da ova karta od 100din nije zamišljena da bi ste se sa istom vratili kući.
 
Дневну карту су најавили за септембар... ово је карта за један правац практично, мада у неким ситуацијама може да се искористи и за оба смера што на неки начин представља бенефит
 
Cenu dnevne karte nisu spominjali? Gledajuci druge zemalje, kada se uporedi cena pojedinacne karte i dnevne, bice verovatno oko 300 din
 
Malo sam na brzinu uradio par racuna i ovo je ispalo.
Kada bi se vremenska karta kupila za jedan dan, odnosno 75 minuta povezana u jedan dan, bilo bi potrebno 19.2 karti, odnosno 1920 dinara. E sad, to je 24 casa, dok u to ne bi trebalo da se racuna i nocni prevoz. Recimo da nocni prevoz traje od ponoci do 4 ujutru, to je onda 4 sata manje. Znaci 16 vremenskih karti, odnosno 1600 dinara. Tako da, dnevna karta bi po mom racunu trebalo da kosta +-1600 dinara. Ali gledajuci na to da nesto treba da bude povoljnije i isplativije, ova cena nikako to nije, s obzirom da je za odredjene kategorije mesecna karta 1100 dinara. A kada bi dnevna karta kostala manje od 1000 dinara, vremenska karta bi izgubila smisao.
Nadam se da ce neko uspeti da izracuna bolje od mene jer mi ovo izgleda nelogicno i preskupo. Malo je i meni cudna logika, ali opet, i da je 300 dinara, vremenska tek tada gubi smisao.
 
Већи избор никада није бесмислен. Што више опција то боље, увек било, увек биће.

Дневну карту ће узети неко ко мора да обавља више послова по граду на више локација током већег дела дана, а ти послови су испресецани вишесатним паузама, док ће временске карте користити они који иду у једном смеру једном дневно.
 
mare ne mislis valjda da dnevna karta podrazumeva celodnevno sedenje u autobusu? salio si se jel da :)
evo nekih odnosa pojedinacne karte i dnevne, jedinice su ne bitne

Sofia 1 : 4
Zagreb 12 : 40
Bec 2 : 6,7
 
Naravno da nisam, da sam tako gledao, pre bih racunao kartu za jednu voznju, odnosno 72 dinara. E sad, malo sam i gledao moj slucaj, gde bi vremenska karta bila skupa u odnosu na dnevnu ako bi ona kostala 300 dinara. Treba mi 90 minuta do skole, 3 presedanja. Na to racunan dve vremenske karte, 200 dinara. Ukupno 400 dinara sa povratkom. Tako da, ako bi dnevna kostala 300 dinara, definitivno je isplativija.
Ali naravno, sto veci izbor, to bolje. Mada mi je malo glup tajming uvodjenja novih karata, s obzirom da je leto vreme kada dolaze turisti njim je bolje i lakse da koriste dnevne karte.
 
@marrecar ako ides u skolu ili na posao - ne gledaš vremenske ili dnevne karte, nego samo mesečne.

Vremenske i dnevne karte koriste ljudi koji ne koriste svakodnevno prevoz.

Naravno, što više mogućnosti to bolje. Ne treba da se izmišlja topla voda, sve se to već koristi u Evropi. Takodje ne treba da se plašimo previše opcija - naći će se kombinacija za svakoga, a ljudi će se navići.
 
Ma sve je to u redu. Ja sam samo malo uporedjivao i pokusao da procenim koliko bi mogla da kosta dnevna karta uzimajuci u obzir i cene ostalih karata. Samo nije dobro proslo. :laugh: I naravno, sto veci izbor, to bolje, samo da bude sto jednostavnije i da narod lakse shvati upotrebu istih karata, a ne kao sto je sada, prekomplikovano i neazurirano.
 
Vrh