Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

12mjeseci X 80 000 DIN sa doprinosima X 2 000 ljudi pa vi vidite koliko je to novih djelova ili novih vozila
 
Pozdravi iz brazila
tarifa ZERO

1011830_10151656887992590_392080035_n.jpg
 
Grad puni kasu Bus plusa

Nezadovoljna prihodom od prodaje karata za javni prevoz gradska vlast očekuje da će veći broj kontrolora popraviti stanje * Ako se uveća naplata nije izvesno da će GSP sići sa liste gubitaša, ali će Apeks solušn koji je organizovao sistem Bus plusa dobijati i dalje svoj procenat
AUTOR: B. K.

Beogradske vlasti odlučile su da angažuju i iz gradskog budžeta plaćaju 700 novih radnika koji će paralelno sa kontrolorima bus-plusa proveravati putnike u javnom prevozu, jer sadašnji nivo naplate karata nije ispunio očekivanja. Ova vest, koja je objavljena pre dva dana, posredno je potvrdila da sistem naplate koji je poveren privatnoj firmi Apeks solušon nije uspeo da uveća prihode gradskog saobraćajnog preduzeća, ali je otvorila i nove dileme.

Jedna od njih je da li su gradske vlasti prilikom sklapanja ugovora sa firmom koja je imala tek nekolicinu zaposlenih vodila računa o tome koliko će se novca preliti gradskom saobraćajnom preduzeću i privatnicima koji prevoze Beograđane, ili se trudila samo da obezbedi sigurnu zaradu poslovnom partneru.

Podsetimo, prema ugovoru koji je sklopljen sa Apeksom, naplata mesečne pretplate i pojedinačnih karata vrši se preko Direkcije za javni prevoz. Nejasno je zbog čega, ali i kako, s obzirom na to da ona niti prodaje karte, niti je jedini posrednik u tom poslu. Dalje, iz Direkcije, na ime organizacije sistema bus-plus i na osnovu angažovanja 270 kontrolora koji proveravaju putnike, Apeks inkasira 8,53 odsto ukupnog priliva. Za sada nema odgovora na pitanje zbog čega je toj firmi omogućen siguran priliv ako to ne omogućava normalno funkcionisanje gradskog prevoza. Takođe je nejasno zbog čega je broj kontrolora koje Apeks mora da angažuje ograničen ugovorom, pa je sada stvorena situacija da ukoliko želi redovniju i bolju naplatu, Grad mora da izdvaja dodatna sredstva. Uz to, ako se iz gradske kase plati 700 novih radnika, a oni uspeju da povećaju prihode jer će se, kako je najavljeno, od 15. jula nalaziti u svakom vozilu, automatski će biti uvećana i dobit Apeksa - ničim zalužnog. A podsetimo, u prvoj godini saradnje sa Gradom, ta firma je mesečno od javnog prevoza prihodovala 80 miliona dinara (sa PDV-om) a na kraju godine ostvarila je profit od 48 miliona dinara, pri čemu je uredno plaćala zarade za sada već armiji od 355 zaposlenih, većinom kontrolora.

GSP, međutim, i dalje opstaje na listi velikih gubitaša, pa se pokazatelji iz poslovanja u prošloj godini nisu nimalo popravili, jedino je struktura prihoda neznatno izmenjena tako što su uvećana sredstva koja stižu kao subvencija iz Grada. Primera radi, GSP je prošlu godinu završio sa gubitkom od dve milijarde dinara, a imao je 6.166 zaposlenih, a poređenja radi, 2011. je sa 6.367 zaposlenih bio u minusu za 1,8 milijardi dinara. Prihod od prodaje (u koji ne ulaze samo karte) u prošloj godini iznosio je 5,6 milijardi dinara, što je neznatno više u odnosu na 5,5 milijardi ostvarenih godinu dana ranije.

U razumevanju ekonomske logike kod organizacije prevoza u Gradu kamen spoticanja su i kontradiktorne tvrdnje o efektima poslovanja koje dolaze iz Grada i javnog preduzeća. Naime, u Gradu su ovih dana tvrdili da je u prvoj godini po uvođenju bus-plus sistema povećan prihod od prodaje karata i da su smanjeni troškovi svih učesnika u javnom prevozu doneli uštedu od osam miliona evra. U GSP-u, međutim, navode da se očekivano povećanje prihoda nakon uvođenja novog sistema nije ostvarilo. To potvrđuju i podaci iz programa sanacije gubitaka u 2012. godini, gde se ističe da je planirani gubitak od 4,8 milijardi dinara smanjen i da u rebalansu iznosi 2,67 milijardi dinara, jer su u tom trenutku realizovane neke od predviđenih mera. Problem je što se bilans preduzeća popravio ne zahvaljujući boljoj naplati, nego uvećanim subvencijama iz Grada.

„Programom sanacije planirano je povećanje prihoda od ukupno 3,52 milijarde dinara, iz dva izvora, i to eksterno 2,02 milijarde većih subvencija, i interno 1,5 milijardi kao efekat uvođenja novog sistema naplate usluge prevoza. Predviđena eksterna mera je ostvarena u većem iznosu od planiranog. Međutim, efekat povećanja prihoda sprovođenjem interne mere povećanja prihoda nije se ostvario. Od 1. februara 2012. godine počeo je sa radom novi sistem naplate usluge prevoza, koji je od strane Direkcije za javni prevoz poveren firmi Apeks. U sam plan za 2012. ušlo se sa velikim očekivanjima, a planom sanacije predviđeni još veći efekti od uvođenja novog sistema, koji je trebalo da rezultiraju većim prihodom u visini od 1,5 milijardi dinara“, navodi se u dokumentu GSP-a i dodaje da do povećanja prihoda ipak nije došlo.

Veće subvencije

Od oktobra prošle godine opada broj putnika koji plaćaju karte u prevozu. Zbog toga je iz gradskog budžeta od početka godine samo na subvencije za javni prevoz potrošeno 60 miliona evra. To da Grad velikim sumama subvencioniše gradski prevoz nije novina, ali je zanimljiv podatak da je gradskim budžetom za ovu godinu GSP-u odobrena subvencija koja je za oko tri milijarde dinara veća nego 2011. godine, kada nije bilo elektronskog sistema naplate karata.

- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beog ... SBoRS.dpuf
 
Nadležni tvrde da je na ulicama "više nego dovoljan broj vozila". :blah:
Direkcija: "Prema broju očitanih karata u ovom trenutku nisu potrebna pojačanja." :blah:

Kakvi moroni treba da budemo da bismo i ovo progutali?? Pa oni nas zaj-----ju!
 
CBET":2z4foyni je napisao(la):
hazard":2z4foyni je napisao(la):
Resesenje je da tih 2000 zaposlenih vise ne budu zaposleni.

Уууу, ал' је то паметнооо. Па да имамо још више незапослених. Ваљда је циљ запослити људе, а не отпуштати. А то што су "вишак", за мене не значи ништа. Шта, немају посла? То није њихов проблем. Није на њима да обезбеђују посао. То треба да ради менаџмент. Према томе, нека их тамо. Боље него да имамо још више социјалних случајева.

Naravno da je pametno. Potpuno ti je obrnuta logika.

Prvo, GSP nije zavod za socijalno osiguranje niti nacionalana sluzba za zaposljavanje i ne sluzi da bi zaposljavao. GSP je javno preduzece koje zbog gubitaka i neefikasnosti trosi budzetske pare (jer ne pokriva troskove iz prodaje karata). Kada je nesto na budzetu, treba da sto bolje pruza tu uslugu od javnog znacaja sa sto manje troskova, a to znaci i sto manje zaposlenih. Ako u javnim ustanovama i preduzecima postoji neki nepotrebni trosak, drzava/grad ima duznost prema poreskim obveznicima da taj trosak eliminise, pa makar to bio visak zaposlenih. Gradjani ne placaju porez da bi Pera i Zika imali platu, nego placaju porez da bi za te pare dobili neku uslugu. Ako Pera i Zika pa puta 1000 "jedu" neke pare koje bi trebalo da se koriste za pobosljanje te usluge, ili da se jednostavno ne uzimaju od gradjana, onda Pera i Zika moraju da lete. I sta tacno menadzment tu moze da uradi? Nije GSP fabrika pa da moze da udesetostruci prodaju pronalaskom novog trzista. "Kolicina posla" u javnom preduzecu je, manje-vise, fiksna.

Drugo, naravno da je bolje da imamo 2000 socijalnih slucajeva nego 2000 nepotrebno zaposlenih u javnom preduzecu. Socijalni slucaj kosta drzavu daleko manje jer neka socijala koja mu se isplacuje iznosi daleko manje od plate u javnom preduzecu koju taj radnik u sustini ne zaradjuje jer je visak. Nisu to necije privatne pare pa je*******iga, to su pare ljudi kao sto smo ti, ja, Igor, Homer, i ostali ljudi na ovom forumu koji rade i placaju porez, koji moraju da zarade svakog meseca za svog poslodavca jos 60-70% svoje neto plate koja ode drzavi, koja onda dobrim delom te pare "baca" na nepotrebne plate u javnom sektoru. I nemoj da se neko poziva na moral, etiku, jadni ljudi i slicno. Nije jadan neko ko sedi u GSPu, ne radi nista, nepotreban je, a prima 30, 40, 50 hiljada platu. On nije jedan jer prima de luxe socijalnu pomoc. Jadna je cistacica koja radi za minimalac, i od tog svog minimalca finansira tu de luxe socijalu. Jadan je radnik u banci koji radi za tu istu platu ali rmbaci 10 puta vise, i visi mu svaki dan otkaz nad glavom, i tim tesko zaradjenim parama finansira nepotrebnog radnika u GSPu. Jadan je neko ko je studirao neki jezik, i jedino mogao da se zaposli u call centru gde za 35.000 mesecno radi 10 sati dnevno i finansira, opet, nepotrebne radnike u GSPu, gradskoj administraciji, republickoj administraciji...

Trece, Srbija nije bogata drzava, sa privatnim sektorom koji prsti od para, rezervama nafte i sl. pa da moze sebi da priusti nepotrebne radnike u javnom sektoru. Srbija je siromasna zemlja gde preglomazni javni sektor steze slabi i manji (po prosecnoj plati!) privatni sektor i polako ali sigurno ga gusi.
 
Danga":19gr1int je napisao(la):
Nadležni tvrde da je na ulicama "više nego dovoljan broj vozila". :blah:
Direkcija: "Prema broju očitanih karata u ovom trenutku nisu potrebna pojačanja." :blah:

Kakvi moroni treba da budemo da bismo i ovo progutali?? Pa oni nas zaj-----ju!

Narocito me zanima kako to zakljucuju kada su ukinuli obavezu validacije mesecnih karata pri svakom ulasku u vozilo, tj. uveli pravilo da za mesecnom kartom imas obavezu da se "otkucas" samo jedanput mesecno. Npr. ja imam mesecnu kartu, vozim se svakim danom recimo 31com na posao i nazad, ali kada sam kupio mesecnu kartu, isao sam kod ujne na Novi Beograd, i validirao se u 17ici ili 18ici...i sad, sta, direkcije zakljucuje da se ja vozim ustvari 18icom svaki dan a ne 31com, pa poveca broj vozila na prvoj a smanji na drugoj liniji? Pojednostavljujem, ali shvatate sta hocu da kazem...
 
12 mjeseci X 80 000 DIN sa doprinosima X 2 000 ljudi pa vi vidite koliko je to novih djelova ili novih vozila
oni umjezsto da prirodan odliv koriste oni ni to nerade vec zaposljavaju nove ljude
 
Problem grada je sto da bi raskinuo ugovor sa Apexom treba veliku odstetu da plati, a tih para nema. Takodje Apex se usemio ili je samo jednostavno skapirao da je direkcija za javni prevoz skup nezainteresovanih nesposobnih morona koji kroje zivote 2 miliona stanovnika. Zbog toga imamo i ovakve nebulozne izjave o broju ocitavanja, onda krajnje mutne i nejasne price o uvodjenju vozila, tu se frljaju brojevi o novouvedenim klimatizovanim vozilima privatnika koja su ustvari kante na koje je nakacena klima (BANBUS-ove kobre na 52 i 56 koje su ustvari ranije vozile u beogradu pa su prepravljane na prigrasku varijantu sa putnickim sedistima) itd. Stvar je u tome sto i iz GSP-a i iz DJP treba oterati ljude koji ne rade svoj posao, sto GSP treba da u svojoj skoli odredjen broj ljudi od onih 2000 viska prekvalifikuje, a ostatak otpusti i tek onda mozemo teziti normalnom prevozu. Dokle god nama Djoka iz neke selendre vise Vranja sa srednjom masinskom odredjuje kuda ce i koliko autobusa prolaziti leba nema da prevoz bude bolji.
 
Bazinga, mislim da je ovakva ocena ljudi u DJP i GSP krajnje nekorektna. BusPlus se ušemio s namerom na način na koji se ušemio. Postoji jedan ili dva čoveka koji odlučuju šta će GSP i DJP raditi. Nažalost, ti veruješ da postoji sistem i institucije... ne postoji još uvek.
 
Ovde nije pomenuta činjenica da će pare biti potrošene, osim za plate 700 novih kontrolora, i za nabavku 700 novih BusPlus aparata za kontrolu karata i za najmanje 700 novih majci sa natpisom KONTROLOR (ili 1400, ako dobijaju po 2). Da li se i to finansira iz budžeta grada? Verovatno da...
Cela ova priča sa trošenjem para iz gradskog budžeta na nove kontrolore je potpuno netransparentna...
 
Матеја Бељан":2fje3qgr je napisao(la):
Bazinga, mislim da je ovakva ocena ljudi u DJP i GSP krajnje nekorektna. BusPlus se ušemio s namerom na način na koji se ušemio. Postoji jedan ili dva čoveka koji odlučuju šta će GSP i DJP raditi. Nažalost, ti veruješ da postoji sistem i institucije... ne postoji još uvek.

...a zovu se, imenom i prezimenom, može i nadimak?
 
GOTOVO SA ŠVERCOM: U prevozu 500 kontrolora i karte za presedanje!

BEOGRAD - U vozilima javnog gradskog prevoza danas je bilo 500 kontrolora, od kojih je njih oko 250 angažovao Grad Beograd.

Do 15. jula taj broj će se sukcesivno uvećavati do planiranih 700 kontrolora, što znaci da će sva vozila koja učestvuju u javnom prevozu biti pokrivena kontrolorima, rečeno je u GSP.

Kontrola karata obavlja se shodno Odluci o linijskom prevozu, prema kojoj svi putnici moraju imati ispravnu, odnosno očitanu kartu, navodi se u pisanom odgovoru GSP.

Od danas se na 2.000 prodajnih mesta može kupiti i nova vremenska (presedačka) karta koja košta 100 dinara.

Vremenska karta se koristi tako što se bira nova opcija na aparatu za očitavanje kartica, pri čemu se mogu koristiti postojeće nepersonalizovane plastične i papirne kartice.

Kartica se aktivira očitavanjem u vozilu, a narednih 75 minuta putnik može da koristi neograničen broj vožnji.

Putnici imaju obavezu da u svakom vozilu u koje su ušli nakon aktiviranja vremenske karte očitaju svoju karticu.

Poslednje očitavanje potrebno je obaviti do isteka 75. minuta, nakon čega putnik može da se vozi u tom vozilu sve dok ne stigne na odredište, podsećaju u GSP.

Ukoliko kontrola "uhvati" putnika bez karte, on će morati da plati 500 dinara manje nego do sada (1.000 dinara), a ukoliko je putnik ne plati u vozilu, izdaje mu se opomena koja će iznositi 5.000 dinara.

izvor http://www.kurir-info.rs/gotovo-sa-sver ... nak-858659
 
GOTOVO SA ŠVERCOM
Koja nebuloza od najave :mrgreen:
Kontrolor ima radno vreme u okviru kojeg pokriva jedno vozilo ,
ko će da pokriva to isto vozilo nakon isteka nj. radnog vremena ?

Jednostavno koliko vozača - toliko i kontrolora da bi najava bila istinta
Ovo je plašenje mečke rešetom
stim kako je feliks i predvieo što će ih po ceni to rešeto, još brže okončati sagu o Apexu
tj Turke na buljuk :laugh: :lool: :laugh:
 
Ih bre, pa šverc je bio moguć i u "vozilu sa stalnom kontrolom" i to pored kontrolora. :D
 
@ Mateja
Ne znam kako bih drugacije nazvao odredjene ljude iz DJP i GSP-a posle toliko glupih i nebuloznih poteza i izjava. I sve te price kako se oni ne pitaju ni za sta su netacne, nema to veze sa "zlim opasnim Djilasom koji posle 17h jede malu decu". Problem je sto su na znacajnije funkcije svih preduzeca i direkcija dovedeni ljudi koji sa strukom nemaju blage veze i onda imamo ovakav gradski saobracaj i ovakav GSP, gde je odrzavanje vozila misaona imenica a za termin preventivno odrzavanje niko cuo nije.
Kontrolori su sad dovedeni u takav polozaj da recimo u japancu na 95 kome ne radi klima kontrolor nije ni pokusao da natera putnike da se validiraju vec je prosetao radi reda i stao napred kod vozaca. Za koji dan cu se uputiti do prijatelja u kaludjerici GSPom i namerno cu cekati neku kantu Kosmajevu staru preko 15 godina da vidim da li ce mi traziti kartu.
 
hazard":32jkxk6f je napisao(la):
CBET":32jkxk6f je napisao(la):
hazard":32jkxk6f je napisao(la):
Resesenje je da tih 2000 zaposlenih vise ne budu zaposleni.

Уууу, ал' је то паметнооо. Па да имамо још више незапослених. Ваљда је циљ запослити људе, а не отпуштати. А то што су "вишак", за мене не значи ништа. Шта, немају посла? То није њихов проблем. Није на њима да обезбеђују посао. То треба да ради менаџмент. Према томе, нека их тамо. Боље него да имамо још више социјалних случајева.

Naravno da je pametno. Potpuno ti je obrnuta logika.

Prvo, GSP nije zavod za socijalno osiguranje niti nacionalana sluzba za zaposljavanje i ne sluzi da bi zaposljavao. GSP je javno preduzece koje zbog gubitaka i neefikasnosti trosi budzetske pare (jer ne pokriva troskove iz prodaje karata). Kada je nesto na budzetu, treba da sto bolje pruza tu uslugu od javnog znacaja sa sto manje troskova, a to znaci i sto manje zaposlenih. Ako u javnim ustanovama i preduzecima postoji neki nepotrebni trosak, drzava/grad ima duznost prema poreskim obveznicima da taj trosak eliminise, pa makar to bio visak zaposlenih. Gradjani ne placaju porez da bi Pera i Zika imali platu, nego placaju porez da bi za te pare dobili neku uslugu. Ako Pera i Zika pa puta 1000 "jedu" neke pare koje bi trebalo da se koriste za pobosljanje te usluge, ili da se jednostavno ne uzimaju od gradjana, onda Pera i Zika moraju da lete. I sta tacno menadzment tu moze da uradi? Nije GSP fabrika pa da moze da udesetostruci prodaju pronalaskom novog trzista. "Kolicina posla" u javnom preduzecu je, manje-vise, fiksna.

Drugo, naravno da je bolje da imamo 2000 socijalnih slucajeva nego 2000 nepotrebno zaposlenih u javnom preduzecu. Socijalni slucaj kosta drzavu daleko manje jer neka socijala koja mu se isplacuje iznosi daleko manje od plate u javnom preduzecu koju taj radnik u sustini ne zaradjuje jer je visak. Nisu to necije privatne pare pa jbg, to su pare ljudi kao sto smo ti, ja, Igor, Homer, i ostali ljudi na ovom forumu koji rade i placaju porez, koji moraju da zarade svakog meseca za svog poslodavca jos 60-70% svoje neto plate koja ode drzavi, koja onda dobrim delom te pare "baca" na nepotrebne plate u javnom sektoru. I nemoj da se neko poziva na moral, etiku, jadni ljudi i slicno. Nije jadan neko ko sedi u GSPu, ne radi nista, nepotreban je, a prima 30, 40, 50 hiljada platu. On nije jedan jer prima de luxe socijalnu pomoc. Jadna je cistacica koja radi za minimalac, i od tog svog minimalca finansira tu de luxe socijalu. Jadan je radnik u banci koji radi za tu istu platu ali rmbaci 10 puta vise, i visi mu svaki dan otkaz nad glavom, i tim tesko zaradjenim parama finansira nepotrebnog radnika u GSPu. Jadan je neko ko je studirao neki jezik, i jedino mogao da se zaposli u call centru gde za 35.000 mesecno radi 10 sati dnevno i finansira, opet, nepotrebne radnike u GSPu, gradskoj administraciji, republickoj administraciji...

Trece, Srbija nije bogata drzava, sa privatnim sektorom koji prsti od para, rezervama nafte i sl. pa da moze sebi da priusti nepotrebne radnike u javnom sektoru. Srbija je siromasna zemlja gde preglomazni javni sektor steze slabi i manji (po prosecnoj plati!) privatni sektor i polako ali sigurno ga gusi.


Одличан текст!!!
Поред овог што је написано додао би важну чињеницу да тих 2000 људи сада стагнира и што су старији мање су им шансе да се снађу, а чишћење ће тешко да заобиђу, пре или касније. Дакле и за њих је добро да се то одмах пресече, да се преквалификују или прерасподеле, да доприносе... и што да не, да зарађују и више него данас.
Овако су сви уљуљкани у нешто штетно и на крају опет неодрживо, то на крају производи тугу, јед и проклињање судбине. Зато успешни људи не беже од проблема већ га одмах решавају, тако је за све најбоље.
 
Tačno tako, jedna njihova plata su tri socijalne pomoći, a o doprinosima da ne pričamo. Ipak, prednost bih dao prekvalifikaciji, pa neka je završio koliko hoće fakkulteta ima da radi šta mu se naredi ili da potpiše otkaz. Niko od njih sigurno neće biti mučen, ali oni nisu pokazivali dobru volju da pomognu preduzeću, već sada imamo zapošljavanje novih ljudi koji će da rade u kontroli...
 
Moguć raskid saradnje sa Bus plusom
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Aleksandar Antić kaže da postoji mogućnost da se Gradsko-saobraćajno preduzeće Beograd vrati u sistem naplate karata u javnom prevozu.

"Razmotrićemo mogućnost da grad Beograd ponovo preuzme sistem naplate karata u javnom prevozu", izjavio je predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić.

"Moramo na jedan ozbiljan način da rešimo ovaj problem... Beograd ne može dugoročno da izdvaja za subvencije javnog prevoza 150 miliona evra na godišnjem nivou", rekao je Antić novinarima u skupštini grada.

Prema njegovim rečima, angažovanje dodatnih kontrolora nije u skladu sa ugovorom koji grad Beograd ima sa "Bus plus sistemom", da će njih plaćati grad, a da je cilj da se održi i uveća nivo naplate karata u javnom prevozu kako ne bi doživeo kolaps.

"Imamo problem jer Beograđani slabo plaćaju prevoz i slabo prihvataju 'Bus plus' sistem. Razmotrićemo da li je to posledica toga što građani teško prihvataju novi sistem ili zbog toga što teško prihvataju da neko sa strane vrši naplatu sistema javnog prevoza", najavio je predsednik gradskog parlamenta.

"Ukoliko je ovo drugo, treba da razmotrimo sve mogućnosti uključujući i onu o ponovnom vraćanju sistema naplate karata od strane GSP-a", rekao je Antić.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je u Skupštini grada da mnogi građani ne plaćaju karte u gradskom prevozu. Zato je, prema njegovim rečima, bilo neophodno da se poveća broj kontrolora u vozilima javnog prevoza.

Đilas je primetio i da je na pet linija na kojima je kontrola bila pojačana vidljivo višestruko povećanje prodaje karata.

"Naša obaveza je da svima koji plaćaju kartu obezbedimo kvalitetan prevoz, a građani moraju da shvate da ako karte ne plaćaju gradski prevoz neće funkcionisati", rekao je Đilas.

Đilas je istakao i da je dobro to što su završene sve neophodne pripreme i pregovori za finansiranje projekta Beogradskog metroa na osnovu međudržavnog sporazuma Srbije i Francuske i da bi njegova izgradnja trebalo da počne za dve godine.

Skupština grada Beograda usvojila je danas predlog rebalansa budžeta usled čega će doći do smanjenja infrastrukturnih ulaganja u ovoj godini.

Više očitavanja usled jače kontrole
Prvog dana angažovanja dodatnog broja kontrolora u vozilima javnog gradskog prevoza višestruko je povećano očitavanje važećih voznih karata, kao i njihova prodaja kod vozača, saopšteno je iz Direkcije za javni prevoz.

Na liniji 95, koja saobraća od Novog Beograda do Borče, očitavanje karata povećano je za 200 odsto, dok je prodaja karata kod vozača uvećana čak 20 puta.

Kontrolori su bili prisutni u svim vozilima na linijama 16, 23, 83, 88 i 95.

Nakon povećanja broja polazaka autobusa za sezonske linije ka Adi Ciganliji tokom proteklog vikenda, rezultati kontrole koja je bila organizovana u nedelju pokazali su da je u proseku očitavanje karata povećano za 500 posto.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=726259
 
ако град (ГСП) преузме БусПлус на себе, можда ће се ствари вратити у нормалу. до тада се неће знати ко пије а ко плаћа
 
Kolika li je cena koju ce grad platiti busplusu ako do raskida dodje?
 
Zavisi ko je krivac za raskid ugovora to sud cjeni u svakom pojedinacnom slucaju a moze doci i sporazumno
 
Pre godinu i po dana sam pretpostavioda ce da skidaju kajmak koliko mogu, pa da ceo sistem uvale nazad gradu, jos ce i odstetu dobiti na kraju. Nije losa zarada na ulozenih 500 evra... al dobro, ako ima istine u tome, neka idu sto dalje, progutacemo i ovaj lopovluk i demagogiju, uz nadu da ce se tog posla prihvatiti neko ko zaista zeli njime da se bavi (mislim na unapredjenje javnog saobracaja).
 
Internacionalni ender pisan na ćirilici nije pisan da zaštiti interese grada, nego busplusa...


Dobar primer kako se kod nas pišu tenderi bilo je pranje autobusa koja je obavljala, tj. Nije obavljala firma sa strane

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Vrh