Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

boca-ica":e3x4hc9b je napisao(la):
Beograd iz budžeta finansira dodatne kontrolore
jos uvek niko iz grada da dematuje ovu nakaznu izjavu :dil:
Vise puta je potvrdjeno da grad zaposljava te kontrolore,eno ti gore I konkursa sa sajta grada Beograda.

Od sada ko placa prevoz nek samo vice ija ija,ja sam magarac.
 
stf":1ok5htdv je napisao(la):
Opet i pored viška 2 000 radnika, GSP (ne Apeks) angažuje novih 700?

Polako GSP mutira u malu nekorisnu varoš, kao železnice.

А шта је решење? Да тих 2000 запослених иду и наплаћују карте? Тамо сигурно има доста људи који су завршили неке школе, и којима у опису посла сигурно није контрола карата по аутобусима.

Ако то желите да урадите, морате да промените Закон о раду. Па да се у потпуности озакони робовласништво. Тако ће онда свако од нас на свом послу, када послодавац процени да нешто треба да се уради (типа да се орибају клозети), морати да изврши ту дужност. Дакле, неће запошљавати чистачице, већ ћете ви то да радите. Иако вам је у опису посла, рецимо, израда софтвера. Алтернатива томе је да вас прогласи "вишком" и онда следи нога у дупе.

Према томе, не треба се играти са таквим стварима. Нека запошљавају нове људе.
 
Resesenje je da tih 2000 zaposlenih vise ne budu zaposleni.

Poenta je u tome da ako postoji visak od 2000 radnika, onda prvo resis problem viska pa zaposljavas nove ljude.

Tih 2000 ljudi, ako su visak, moraju dobiti otkaz. GSP ne treba da sluzi za delenje de lux socijalne pomoci nepotrebnim radnicima. Naravno ako neki od njih zele da se jave na konkurs za kontrolore recimo kako bi nasli novi posao, das im prioritet...
 
Ако то желите да урадите, морате да промените Закон о раду. Па да се у потпуности озакони робовласништво. Тако ће онда свако од нас на свом послу, када послодавац процени да нешто треба да се уради (типа да се орибају клозети), морати да изврши ту дужност. Дакле, неће запошљавати чистачице, већ ћете ви то да радите. Иако вам је у опису посла, рецимо, израда софтвера. Алтернатива томе је да вас прогласи "вишком" и онда следи нога у дупе.

E moj druže. . . . pa ti ko da posledjih godina živiš na Marsu
poodavno je u privatnom sektoru tako. . .
stvarno se ide i po burek i šibicu
zapravo sasvim prirodno je da svoje radno mesto održavaš uredno
i hvala gazdi što imamo i truleks, krpu i metlu pa čak i hemiju, a ne da kupujemo sami

nego hajde vrati se ti sa nebeskog u ovaj naš relani Bgd
a kao te zanima i ostalo otvori posebno temu . . .

Zaposleni koj se finasiraju iz budjeta grada živeli i žive kao bubreg u loju od naših para
malo im dembelana nego na našu savijenu kičmu da se okače još 700 njih
imal li milosti prema našoj kičmi makar malo . . . dokle eeej
 
"А шта је решење? Да тих 2000 запослених иду и наплаћују карте? Тамо сигурно има доста људи који су завршили неке школе, и којима у опису посла сигурно није контрола карата по аутобусима.

Ако то желите да урадите, морате да промените Закон о раду. Па да се у потпуности озакони робовласништво. Тако ће онда свако од нас на свом послу, када послодавац процени да нешто треба да се уради (типа да се орибају клозети), морати да изврши ту дужност. Дакле, неће запошљавати чистачице, већ ћете ви то да радите. Иако вам је у опису посла, рецимо, израда софтвера. Алтернатива томе је да вас прогласи "вишком" и онда следи нога у дупе.

Према томе, не треба се играти са таквим стварима. Нека запошљавају нове људе."

Hahhahahahahha!
 
Zasto toliko komplikovano? Zasto ne jednostavno da se kartica prisloni i aktivira "odbrojavanje", bez ikakvih biranja i slicno, cim je to potpuno nova kartica. I jos nesto me zanima, sta se desava ukoliko na primer, putnik preseda i u toku voznje istekne 75 minuta, a onda udje kontrola. Sta tada? Jel onda putnik mora da se cekira svaki put kad preseda, da se bakce sa pipkanjem ekrana? I ono sto mi je najvise zasmetalo, sta je sa strancima? Nigde nisam video objasnjenje na engleskom jeziku, kako ce se oni muciti sa time?
 
Није потпуно нова, то је иста "неперсонализована" картица на куцање која већ постоји, и мораш зато аутомату притиском на дугме дати инструкцију да ти скине кредит за временску карту, а не за ову класичну.

У тексту је такође написано и ово: Poslednje očitavanje potrebno je obaviti do 75. minuta, nakon čega putnik može da se vozi u tom vozilu sve dok ne stigne na odredište.

Линкови које форумаши остављају на темама нису безвезни, треба их прочитати.
Силни туристи из Босне и Црне Горе не знам како ће сироти да се снађу, изјешће се од незнања.
 
CBET":scn2bida je napisao(la):
stf":scn2bida je napisao(la):
Opet i pored viška 2 000 radnika, GSP (ne Apeks) angažuje novih 700?

Polako GSP mutira u malu nekorisnu varoš, kao železnice.

А шта је решење? Да тих 2000 запослених иду и наплаћују карте? Тамо сигурно има доста људи који су завршили неке школе, и којима у опису посла сигурно није контрола карата по аутобусима.

Ако то желите да урадите, морате да промените Закон о раду. Па да се у потпуности озакони робовласништво. Тако ће онда свако од нас на свом послу, када послодавац процени да нешто треба да се уради (типа да се орибају клозети), морати да изврши ту дужност. Дакле, неће запошљавати чистачице, већ ћете ви то да радите. Иако вам је у опису посла, рецимо, израда софтвера. Алтернатива томе је да вас прогласи "вишком" и онда следи нога у дупе.

Према томе, не треба се играти са таквим стварима. Нека запошљавају нове људе.

Po tebi je rešenje da svako ko završi fakultet bude plaćen fiksno? Radio ili ne radio. To bre ni u komunizmu nema.
 
Komfor i filozofiranje je rezervisano za ljude sa opcijama i alternativom, a ovde od filozofiranja 'leba nema. GSP treba da ponudi taj posao ljudima koji su vec u sistemu, pa makar i bio nizeg ranga i manje placen. Rate se ne placaju same od sebe. Ako si gladan a nemas za skampe i kavijar onda cepaj 'leba i masti
 
cepaj 'leba i masti i jaja (ali jaja onoga koj nam je maznuo škampe i kavijar) :lool:
 
Mislim da su trebali da izbace ovu obicnu kartu od 72 dinara i da se uvedu samo karte sa vremenski trajanjem, i tad ne bi bilo ove komlikacije. Na primer: 1 sat : 72 din; 1.5 sat 100 din, i naravno treba dnevne, nedeljne i polumesecne da se ubace
 
Ako me secanje dobro sluzi i pre uvodjenja bus plus sistema postojala je valjda mogucnost da sredinom meseca kupis pola mesecne markice ili tako nesto.
 
Najavili su nove karte od septembra ,u blicu su poredili cjene u zagrebu i neznam jos koji grad nece da mi otvori blic pa ko oce neka prebaci los clanak i lose poredjenje
 
Direkcija za javni prevoz: Koliko para, toliko autobusa?!
N. V. BRKOVIĆ | 21. jun 2013. 18:26 > 20:53 | Komentara: 12
Nadležni tvrde da je na ulicama "više nego dovoljan broj vozila". Direkcija: Prema broju očitanih karata u ovom trenutku nisu potrebna pojačanja. Od ponedeljka i vremenska karta
MANjAK vozila gradskog prevoza zbog letnje šeme najviše osećaju stanovnici beogradskih obodnih naselja. Interval linija prema periferiji ionako je dug, a proređeni polasci stvaraju dodatni problem. Putnicima naruku ne ide ni to što su nadležni na neke od ovih linija stavili solo, umesto duplih autobusa, zbog čega se vreme čekanja nekada produži i na duže od sata.

Duže od petnaest minuta stajali su u petak oko podneva putnici na Autokomandi, jednoj od najfrekventnijih tačaka kada je u pitanju gradski prevoz. Nije bilo nijednog od moguća tri tramvaja - "9", "10" i "14", kao ni "33".

Nezadovoljstvo nisu skrivali ni putnici na Zelenom vencu. Jedna starija sugrađanka je komentarisala da bi "javni prevoz trebalo da bude besplatan i da se finansira kao i druge neprofitne delatnosti", dok druga, tek stigla iz SAD, nije želela da komentariše gužvu i manjak vozila, ali je primetila da je cena karte vrlo visoka. Ona je, kako kaže, u Čikagu kartu plaćala jedan dolar i po toj ceni mogla ceo dan da se vozi metroom.

Ipak, najveći problem imaju sugrađani koji putuju sa periferije.
Čekala sam prevoz za Padinsku skelu, i kada se posle 35 minuta pojavio "kratki" autobus nisam uspela da od gužve uđem u njega - žali se sugrađanka Branka Vasiljević. - Bila sam primorana da ostanem na stanici još 35 minuta i sačekam drugi, koji je takođe bio prepun i jedva sam u njega ušla. Nije mi jasno, ako su ih već razredili, zašto bar ne pošalju dupli autobus, pa da se prevezemo do kuće ko ljudi, a ne ko marva.
U Direkciji za javni prevoz kažu da je prošle godine po letnjem redu vožnje bilo angažovano 1.015 vozila, dok je ove godine taj broj 938 vozila, "zato što je prema broju očitanih karata u ovom trenutku taj broj vozila i više nego dovoljan".

- I pored činjenice da je manje putnika koji imaju važeću kartu, u poslednja dva dana uključena su 52 dodatna vozila - kažu u Direkciji.

- Do ponedeljka će na ulice izaći ukupno 75 klimatizovanih autobusa privatnih prevoznika kojima će se zameniti deo vozila GSP koja su u najlošijem tehničkom stanju.
OD PONEDELjKA I VREMENSKA KARTA

KORISNICI gradskog prevoza u Beogradu od ponedeljka će na raspolaganju imati i vremensku kartu u trajanju od 75 minuta, čija cena će biti 100 dinara. Međutim, ona neće biti na trafikama, već je osmišljena zapravo kao još jedna opcija na aparatu za očitavanje kartica, pri čemu se koriste postojeće nepersonalizovane plastične i papirne kartice.

Putnici prilikom očitavanja na validatoru treba da odaberu "vremensku kartu od 75 minuta u iznosu od 100 dinara" i prislone karticu. Od tog trenutka nastupa važenje vremenske karte. Pri svakoj promeni vozila obavezno je ponovno očitavanje radi potvrde presedanja.

LETNjI RED ZAVISI OD - RASPUSTA
REDUKCIJU prevoza skoro dve nedelje ranije nego obično, u Direkciji za javni prevoz pravdaju time da od 2010. nije postojao fiksni datum za start letnjeg reda vožnje već se on vezivao za završetak školske godine. Tako je 2010. start bio 21. juna. S obzirom na to da su ove godine srednjoškolci nastavu završili 14. juna i letnji red vožnje je - poranio.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... o-autobusa

Zeznuo ih raspust poranio kakva nebuloza .U cikagu dnevna karta 1 $
 
OD BATAJNICE DO RALJE ZA 100 DINARA
22. jun 2013.
ITS1.jpg
Vremenske karte, uz koje putnik može da preseda više puta u periodu od 75 minuta po ceni od 100 dinara, biće dostupne korisnicima sistema ITS1 od ponedeljka, 24. juna, prenosi Beoinfo. Kako je ranije preneo Blic, ukida se druga zona u ITS1. Za ITS2 nisu najavljene nove pogodnosti.

Nakon više od godinu dana primene savremenog sistema naplate karata, korisnici gradskog i prigradskog prevoza u okviru Integrisanog tarifnog sistema 1 imaju novu mogućnost kada je u pitanju plaćanje prevoza. Primena vremenskih karata počinje u ponedeljak, 24. juna, a za njihovo korišćenje potrebno je da putnici poseduju standardnu nepersonalizovanu BusPlus karticu, sa najmanje 100 dinara uplaćenog kredita.
Način odabira vremenske karte detaljno je objašnjen na Internet prezentaciji Grada (ovde>>). Potrebno je da odaberete opciju „Vremenska karta” , zatim opciju „100RSD ITS1 75MIN 1” (jedina ponuđena opcija) i potom prislonite nepersonalizovanu BusPlus karticu. U svakom trenutku možete ponovo očitati karticu kako biste proverili preostalo vreme. Po ulasku u drugo vozilo, dužni ste da validirate vašu karticu. U oba slučaja, prilikom ponovnog očitavanja nije potrebno da odaberete opciju „Vremenska karta”. U toku vremenskog perioda od 75 minuta ne postoji ograničenje u broju očitavanja kartice, kao ni broju presedanja – putniku se u tom periodu neće dodatno umanjivati iznos na kartici. Nakon isteka vremena od 75 minuta putnik može da dovrši započetu vožnju bez dodatnih troškova. On nije dužan da svoju karticu validira više puta u toku jedne vožnje, bez obzira na njeno trajanje. Nakon isteka vremena od 75 minuta prilikom ponovnog očitavanja putniku će biti umanjen iznos kredira za 72, odnosno 100 dinara u zavisnosti koju kartu želi da koristi prilikom nove vožnje.

Prema pisanju Blica (ovde>>), u okviru sistema IST1 ukida se druga zona, što znači da će vremenska karta, pod jednakim uslovima biti dostupna svim korisnicima ovog sistema. Tako će, na primer, putnik koji od Batajnice putuje do Ralje, svoju karticu validirati četiri puta (lokalni autobus, BG-voz, tramvaj i konačno autobus za Ralju). Pretpostavka je da će, u ovom primeru, uz pažljivu kalkulaciju putnik moći da obavi sva neophodna presedanja u roku od 75 minuta. Cena vožnje sa tri presedanja biće oko tri puta jefitinija.

Nažalost, kada je u pitanju Integrisani tarifni sistem 2, nisu najavljene nikakve promene kada je u pitanju naplata usluge. Ovaj sistem takođe je deo javnog prevoza u Beogradu, a obavljaju ga SP „Lasta” i privatni autoprevoznici. To su linije ka prigradskim naseljima i lokalne linije u perifernim opštinama. Prema našoj oceni ne postoji jasan kriterijum po kojem se neka linija svrstava u ITS2. Ipak, cene su značajno više. Prema informacijama na sajtu BusPlus-a (ovde>>) postoji 10 tarifnih zona, a cena karte kreće se od 95 do 480 dinara.
Iako uvođenje vremenske karte putnicima značajno olakšava korišćenje sistema i štedi novac, ono se ne može nazvati pogodnošću. Takva karta uobičajena je u velikim sistemima, a njena primena raste sa razvojem sistema naplate karata i upravljanja saobraćajem. BusPlus ne zaostaje za modernim sistemima i uvođenje vremenske karte predstavlja logičan korak. Smatramo da je potrebno uvesti najmanje dve nove vrste karata – dnevnu i nedeljnu, koje su postojale u Beogradu pre mnogo godina.
Mreža beogradskih linija javnog prevoza je takva da su presedanja često nužna, pa će ova novina najviše značiti putnicima koji koriste linije prigradskog i lokalnog karaktera, koje ne opslužuju centar grada. To je dobra vesti i za korisnike tramvajskih linija koji su prinuđeni da do strogog centra grada koriste i trolejbus ili autobús. Takođe, mnogi delovi grada opsluženi su većim brojem dugačkih i nepouzdanih autobuskih linija, pa je i za putnika , ali i sistem presedanje ekonomičnije od korišćenja direktnih linija. Ova promena trebalo bi da utiče i na strukturisanje mreže linija – potrebno je staviti naglasak na šinske sisteme i trolejbuse, ali i organizovati nekoliko visokofrekventnih autobuskih linija, sa prilagođenim tačkama presedanja. Delovi grada koje ne opslužuju ove glavne linije javnog prevoza trebalo bi da budu dobro pokriveni pouzdanim autobuskim i minibus linijama. One imaju kraću trasu, nešto veći interval između polazaka i veoma su pouzdane. Gradska vlast delimično je počela sa primenom ovakvog modela (uvedene su brojne lokalne linije i BG-voz). Vremenske karte preduslov su razvoja boljeg i efikasnijeg sistema javnog prevoza u glavnom gradu.

Izvor: Beovoz.rs
Link: http://beovoz.rs/Blog-Od-Batajnice-do-R ... ra-97.html
 
Прочитао сам наслов и то ми је довољно код ових памфлета. Ово би било изводљиво једино уколико се карта први пут овери негде код Прокопа, другачије никако. И Прокоп би био кнап.

Требало да заокруже бар на 90 минута.
 
Ma može, putovnje do Karađorševog je 30 minuta, toliko treba i tramvaju u najtežem slučaju do Trošarine...
 
Igor":298vq6mg je napisao(la):
Ako me secanje dobro sluzi i pre uvodjenja bus plus sistema postojala je valjda mogucnost da sredinom meseca kupis pola mesecne markice ili tako nesto.

To može oduvek za zaposlene
 
hazard":2uycuf51 je napisao(la):
Resesenje je da tih 2000 zaposlenih vise ne budu zaposleni.

Уууу, ал' је то паметнооо. Па да имамо још више незапослених. Ваљда је циљ запослити људе, а не отпуштати. А то што су "вишак", за мене не значи ништа. Шта, немају посла? То није њихов проблем. Није на њима да обезбеђују посао. То треба да ради менаџмент. Према томе, нека их тамо. Боље него да имамо још више социјалних случајева.

Матеја Бељан":2uycuf51 je napisao(la):
Po tebi je rešenje da svako ko završi fakultet bude plaćen fiksno? Radio ili ne radio. To bre ni u komunizmu nema.

То је сад друга тема. Мислим да би било одлично када бисмо сви били фиксно плаћени, без обзира на стручну спрему, и то тако да фиксна плата буде на нивоу републичког просека, а да они који се додатно истакну, уложе додатног труда или како год, добију одређене бонусе. Али, као што рекох, то је друга прича.

boca-ica":2uycuf51 je napisao(la):
E moj druže. . . . pa ti ko da posledjih godina živiš na Marsu
poodavno je u privatnom sektoru tako.

Како где. Фирме које иоле држе до себе, ангажују чистачице са стране. Овде не рачунам мала предузећа где ради петоро људи. Наравно да ће они сами да одржавају хигијену, али у великим системима то није случај. Барем колико је мени познато.

Zaposleni koj se finasiraju iz budjeta grada živeli i žive kao bubreg u loju od naših para
malo im dembelana nego na našu savijenu kičmu da se okače još 700 njih
imal li milosti prema našoj kičmi makar malo . . .

Тачно је да, у поређењу са незапосленима и многим запосленима у приватном сектору, живе као бубрег у лоју. Али и ту постоји решење. А није отпуштање. Запослити још људи у државне службе! Одакле их плаћати? Будући да се како градски тако и републички буџет финансира из иностраних кредита, потребно је затражити од странаца да нам убудуће дају веће кредите како бисмо исплаћивали плате тим људима. Ако не одобре, онда запосленима у јавним предузећима треба смањити плате, да би и ови новопримљени имали одакле да примају зараде. Тако бисмо у ГСП-у, уместо да отпустимо тих 2000, примили још толико људи, али би онда уместо 50.000, сви имали по 25.000 динара плату. Али би била већа запосленост.

Дакле, или то, па да будемо једнаки у бедним, али бар некаквим зарадама, или да имамо још милион људи на улици па да чекамо да почну нереди, пљачке продавница, банака и општи хаос.
 
Tebi mora da je mnogo lose kad se probudis iz tog sna. Ako nisi znao, krediti se vracaju, ne dobijas ti pare od EU na poklon, nego vracas, istina otpisu oni deo duga, ali deo se i vrati. A pare da bi vratio moras da ih zaradis, a administracija ne donosi pare, ona ih trosi...
 
Свет,

Вишак запослених директно утиче на функционисање система и ликвидност фирме. Вишак радника не значи да фирма нема довољно посла. Како мислиш да ГСП као јавно предузеће нађе још посла за администрацију? Једино што они могу да ураде је да уложе новац у нови визни парк и да поново преузму линије које држе приватници. Али ту администрација ничему не служи већ ће бити потребно више возача и механичара.

КАда би ГСП имао оптималан број запослених не би био највећи губиташ у граду, аутобусе би имао ко да одржава и пере, возила би била исправнија и чистија, поласци би се остваривали чешће што даље директно утиче на дуготрајност возила, што даље утиче на потрошњу нафте, што даље утиче на трошкове увоза исте, што даље утиче на уштеду у каси предузећа.

Вишак запослених је неодржив и ту цену плаћају путници. Јавни превоз је пукао. И биће све горе и горе. Ми не говоримо о десетак радника вишка, већ о 2000 ... АЛО 2000!!!

Па знате ли колики су то непотребни трошкови на месечном нивоу?
 
Gsp cak ima I odsek za planiranje I razvoj linija a to nije u njihovoj nadleznosti ihaj haj vremena. U GSP-u se mora zavesti red, i to da se otpusti birokratija a ne radnici izvrsioci koji posteno i krvavo zaradjuju svoj novac.
 
Да се разумемо, ГСП-у су преко потребни додатни радници у сектору одржавања и потребно им је још возача. Према томе, за један део вишка запослених који добију отказ а притом не слже ничему сем што су на државној сиси, би се запослио одређени број људи у скетору одржавања који би донели бенефит фирми за разлику од администрације које је чист трошак.

... а број незапослених би био исти, ако је у томе проблем. Отпустио си некорисног и запослио корисног. Не видим проблем.
 
Vrh