Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@milanche + za postove. Realno, pametno, ljudski objasnjeno zasto je potrebno placati prevoz. Stavio bih ove tvoje postove u pocetak teme da svako moze da ih lako nadje. Svaka cast

@karlo + za zelju i trud da se nesto promeni u GSPu. Svaka cast
 
kartezaprevoz1.jpg
 
Upravo gledamo posledice nakardne politike da se razvijaju samo saobraćajnice ,nauštrb masovnog javnog prevota tj metroa..i javnog prevoza baziranog na preskupoj nafti,ali sve se može da se ispravi..uskoro :kafa:
 
Pa sad naš si forumaš,pa ti tremu nećemo uzeti za zlo.Ali ovo o čemu si pričao je veoma nepovezano,bez konkretnog plana.Evo recimo mene nisi ubedio zašto bi u Beogradu konkretno prevoz trebalo da bude bezplatan.Prvo ,mi imamo to za široki spektar korisnika,penzioneri,učenici,invalidi,izbeglice itd,,prevoz plaćaju u full ceni samo zaposleni,a ostalen kategorije koje nisu na bezplatnoj listi, znatno jeftinje.Drugo u Evropi Talin..zaboga..možeš ga prepešačii i bez prevoza.
Ako predlažeš bezplatan prevoz ,onda treba da predložiš način finansiranja.Ko će to da plaća i na krju preko čijih će se leđa prevaliti,penzionera?zaposlenih?Znači od mene veliko NE,jer kada uvedu ostale eu metropole od 1.mil pa naviše eto i mi ćemo..
Ono o čemu treba da se diskutuje je cena prevoza jer je nelogično i sramno da plaćamo mesečnu kartu kao u Beču a bez Metroa i sa Afričkim standardom i zaradom.
Drugo,vidim da govoriš o tramvajskim i nekim semaforima,džaba ti to, Lrt ne može na ovakve pruge po gradu sa Lakat krivinama..na svakom ćošku,ovi Lrt lobisti nisu ni to umeli da naprave ili isprave,već su nastavili da prave tramvajske vijadukte kao tobogane u diznilendu sa krivinama radijusa za verovali ili ne.Pa čemu onda ta priča,i ovakvi autobusi u raspadu su brži od tramvaja recimo i iz Požeške ul.od dok su novi tramvaji još sporiji od starih.
Treće o gradskoj ž. si šturo i to ti je jedino ok što si pomenuo.A od Metroa ni traga. Ne vredi ti, ni mikser ni imamoplan.Lrt-a neće biti,već pravi Metro.Sorry prozirno.. :kafa:
 
Karlo del Ponte
+ 1 :)
Edit
Meni se jako dopao ,,nastup,, baš narodski i umno , :kk: :) :kk:
u odnosu na ,,operesane,, zvaničnike
 
Karlo, dobro je za početak a sledeći put, kad ne bude treme, biće mnogo bolje i konkretnije.
Samo napred ! :)
 
Карло,

било је сасвим коректно за први пут. Сви смо ми приликом првог појављивања на медијима били сами себи конфузни. Битно је да се о томе прича, а сваки следећи наступ ће бити бољи и јаснији. :kk:

2012

Лакше мало са критиком. Није лако конкретно причати у преносу уживо први пут. Много тога има да се каже, јер много тога не ваља у овом граду и јавном превозу. Јако је тешко остати конкретан и концизан јер те хиљаду лоших ствари повуче у току разговора....
 
E ja sam kritikovao suštinu.Ako se neko pojavljuje u medijima sa nekom akcijom,peticijom,mora da se razume šta je cilj.Ako je nešto hteo da kaže još nešto a nije ,onda je trebao na papir da napiše po tačkama i da ide sa pričom gledajući u podsetnik.
Lobiaranje ako se radi kora da je vešto u suprtnom ispada jako loš utisak,mislim da smo se razumeli.. :wink:
 
Карло, мани трему. У медијима је ситуација боља за једно твоје појављивање, за једно дељење летка... корак по корак ствари иду на боље, муцања се нико не сећа али резултати активизма су ту.
Да ли се неко слаже са идејама или не, мора да поштује твој труд.
Само напред, лично, поносим се таквим суграђанима!
 
2012,
Ти си идол свих нас.

Карло,
Уопште није лоше, само напред; за све треба тренинг, па и за јавне наступе.
Наравно, плус :kk:
 
Pohvale Karlo!
Kako je je emisija odmicala bio si sve sigurniji.

Drago mi je da si spomenuo i nepostojanje vremenskih karata, što je jedna od mojih glavnih zamerki ovom sistemu.
 
Malopre u 16, kontrola nakon što je ušla sačekala je neko vreme a zatim blokirala automat.


cam003581.jpg
 
2012":7q8y5szz je napisao(la):
Pa sad naš si forumaš,pa ti tremu nećemo uzeti za zlo.Ali ovo o čemu si pričao je veoma nepovezano,bez konkretnog plana.Evo recimo mene nisi ubedio zašto bi u Beogradu konkretno prevoz trebalo da bude bezplatan.Prvo ,mi imamo to za široki spektar korisnika,penzioneri,učenici,invalidi,izbeglice itd,,prevoz plaćaju u full ceni samo zaposleni,a ostalen kategorije koje nisu na bezplatnoj listi, znatno jeftinje.Drugo u Evropi Talin..zaboga..možeš ga prepešačii i bez prevoza.
Дао сам +1 за пост, јер сматрам да свака критика у границама пристојности може допринети добром јавном разматрању, и каснијем правилном доношењу одлука. То да се Талин може препешачити, не стоји јер у градовима те величине и структуре се само 30-40% кретања врши пешке. Али да је то изузетак међу већим градовима, поменуто је и у самом наступу. Ако сте пажљиво слушали, могли сте приметити да сам поменуо много вишемилионских градова, где је бесплатан превоз примењен за одређене категорије корисника, или одређена подручја града, а и сам сам поменуо да је бесплатан превоз немогуће увести за цео систем у случају Београда. Конкретно, тражио сам да се размотри бесплатан превоз у кругу двојке, и за све младе до завршетка средње школе! :gobb: Поменуо сам да је то део дечјег права на школовање, и да много деце због скупог превоза ни не може да упише школу коју жели! Заборавио сам да поменем да тек половина одраслих у Србији има завршену средњу школу.
2012":7q8y5szz je napisao(la):
Ako predlažeš bezplatan prevoz ,onda treba da predložiš način finansiranja.Ko će to da plaća i na krju preko čijih će se leđa prevaliti,penzionera?zaposlenih?Znači od mene veliko NE,jer kada uvedu ostale eu metropole od 1.mil pa naviše eto i mi ćemo..
Ono o čemu treba da se diskutuje je cena prevoza jer je nelogično i sramno da plaćamo mesečnu kartu kao u Beču a bez Metroa i sa Afričkim standardom i zaradom.
Ето, видим да сте и Ви незадовољни садашњом тарифном политиком. :kk: Појављивање у масовним медијима разлишитих тарифних модела, чак и уколико са њима нисте сагласни, доприноси грађанском и стручном плурализму, а самим тим и допринос је Вашем грађанском захтеву за другачијим тарифским моделима. :gobb: Када је у питању финасирање, поменуо сам у неколико примера неекономичност садашњег транспортног система заснованог на аутобусима, много грешака у трамвајском систему, и потпуном занемаривању приградских железница. Оних 10 минута је ипак било премало.
2012":7q8y5szz je napisao(la):
Drugo,vidim da govoriš o tramvajskim i nekim semaforima,džaba ti to, Lrt ne može na ovakve pruge po gradu sa Lakat krivinama..na svakom ćošku,ovi Lrt lobisti nisu ni to umeli da naprave ili isprave,već su nastavili da prave tramvajske vijadukte kao tobogane u diznilendu sa krivinama radijusa za verovali ili ne.Pa čemu onda ta priča,i ovakvi autobusi u raspadu su brži od tramvaja recimo i iz Požeške ul.od dok su novi tramvaji još sporiji od starih.
Treće o gradskoj ž. si šturo i to ti je jedino ok što si pomenuo.A od Metroa ni traga. Ne vredi ti, ni mikser ni imamoplan.Lrt-a neće biti,već pravi Metro.Sorry prozirno.. :kafa:
Концепт излагања је припреман дуже време, и у припреми истог је учествовало око 10-так људи саветима. У првих 5 минута је трема учинила своје, а нисам концетрисано реаговао на првих неколико питања, које је поставила водитељка. Ту сам се мало упетљао, али сам се некако извукао на добро на крају. Тема "Метро" је до те мере сложена и тешко остварива, да је боље једном тренутно малом Удружењу да је посебно не наглашава пре него што само ојача, и не оствари утицај на много мањим стварима. Питања трамваја и приградских железница у овом случају је далеко ближе остварењу, са обзиром да су за радове од Славије до Бањице већ обезбеђена финасијска средства, захваљујући "Стедлер" возовима и Руском кредиту поправиће се стање на самој железници, а лобистичке позиције аутобуских монополиста су никад слабије. За питања детаља везаних за метро, трамвај и приградске железнице, постоје одговарајуће теме на форуму.
 
I sad zasto ljudi hoce da ih biju nije ni cudno
"Izađi napolje, da ne dobiješ batine"
Valentina N. (50) imala je neprijatno iskustvo sa kontrolorkom "BUS PLUSA" na liniji 601. Umalo došlo do tuče
http://www.novosti.rs/upload/thumbs/ima ... _620x0.jpg
RADNICI "Bus plusa" su se poslednjih meseci često nalazili na meti nervoznih putnika, ali ponekad i oni baš znaju da preteraju.
Beograđanka Valentina N. (50) javila se našoj redakciji posle incidenta koji se u četvrtak dogodio u autobusu na liniji 601, u blizini "Kombank Arene".

- U vreme najveće vejavice, na stanici ispod nadvožnjaka, ušla sam u autobus, istresla kišobran i kada sam htela da overim kartu validator nije radio - ispričala je Valentina. - U tom trenutku pojavila se kontrolorka sa rečima: "Šta je, nisi htela da se otkucaš?" Kada sam pokušala da joj objasnim da sam tek ušla u vozilo i da slobodno pita nekog od malobrojnih putnika, bila je još bezobraznija pa mi se obratila rečima: "Izađi napolje, nemoj da dobiješ batine."

Teži incident je srećom izbegnut.

- Kolega koji je bio na zadnjim vratima valjda je video da sam ušla sa njima u autobus, pa ju je smirio. Zapisala sam broj vozila "336" i ceo slučaj odmah prijavila "Bus plusu" - dodala je Valentina N.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... batinequot
 
Karlo del Ponte":dwjce0ev je napisao(la):
Појављивање у масовним медијима разлишитих тарифних модела, чак и уколико са њима нисте сагласни, доприноси грађанском и стручном плурализму, а самим тим и допринос је Вашем грађанском захтеву за другачијим тарифским моделима
Bas tako. Karlo dobio si jedan veliki plus, za proboj u medije, i ako znas da se ne slazem za besplatan prevoz. To ce ti, nadam se, otvoriti put da iznosis tvoja strucna misljenja po pitanju i drugih tema.
 
Vrh