Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ćeran demantuje da je podneo ostavku
Beograd, 16:39, 24.01.2013. KURIR

Na pitanje da li su tačne tvrdnje beogradskog odbora NS, koja je pozivajući se na sindikalne izvore saopštila da je praktično već podneo ostavku, direktor GSP Beograd rekao: "Nisam podneo ostavku i nemam nameru"

BEOGRAD - Direktor GSP "Beograd" Nebojša Ćeran demantovao je danas da je podneo ostavku na tu funkciju.

Na pitanje da li su tačne tvrdnje beogradskog odbora NS, koja je pozivajući se na sindikalne izvore saopštila da je praktično već podneo ostavku, Ćeran je rekao: "Nisam podneo ostavku i nemam nameru".

"Kako nam je javljeno iz sindikalnih izvora GSP-a , Nebojša Ćeran je praktično već podneo ostavku na to mesto i to će biti treća ostavka generalnog direktora u poslednje tri godine", piše u saopštenju beogradskog odbora NS.

Iz tog odbora navode da se nastavlja "potpuni haos" u gradskom prevozniku, jer posle "spornih nabavki autobusa, ogromnog duga Poreskoj upravi, afere oko uvođenja "Bus plus" sistema sledi i nova promena na čelu tog preduzeća".
 
nikola011":1yair4b7 je napisao(la):
kingmanowar":1yair4b7 je napisao(la):
A ko je kriv za takvo stanje u Bg-u? Mozda moja baba?

Крив је систем, корупција, наше стање државе, значи ми сами смо такви какви јесмо.

Ја само хоћу да кажем да ћемо се и без грејања возити као срећни и да су захтеви типа грејање, ово, оно, бесмислени. Ако неко аутобус са 3 точка пусти у саобраћај и прогласи га безбедним ти можеш да се возиш у њему и дужан си да га платиш, или не мораш да се возиш ако нећеш.
Не заборавите да се и вода и струја искључују ако се не плате. То су још нужније цивилизацијске тековине. Тако да је превоз далеко од неке крајње нужности колико год то субјективно изгледало. Ишао сам ја скоро цео месец пешке до града из Студењака и назад. Ко каже да је неко морао да ми гарантује превоз?

Мене градоначелник и његова странка већ скоро 10 година убеђују да је стање идеално и да крупним корацима грабимо ка Косову и Европи, а ја свом демократски изабраном градоначелнику, као и нашем сервису Студију Б, верујем.
Колико пратим, наше реформисано правосуђе већ годинама се бори против криминала и системске корупције, на челу са храбрим и пожртвованим експерткињама Натом Месаровић и Снежаном Маловић. У наредном периуоду очекујем да и даље уживам у благодетима њиховог мукотрпног рада, макар на београдском нивоу.

Тако да очекујем превоз по европским стандардима.
Зар ти мислиш другачије?
 
"A sta od toga tacno imamo?! Tj,imamo li makar jedno? Noup?"

Па немамо ништа... На томе и требамо да инсистирамо, а не на мерцедесима, климама, нископодном стандарду... Наравно најбитнија је реконструкција ГСП...
 
kingmanowar":ipk5sw7u je napisao(la):
Nikola nemoj da se ljutis al ti si mazohista. :)

И можда претерани песимиста :(
Али нешто ми говори да се ситуација у граду креће у правцу који описујем...
 
Sa rts gledalac reporter
bus-plus.jpg
 
ma neee, treba da imamo sarene karte i jos sarenije ponistivace istih, jer je to prirotet u sadasnjem stanju i jer ce to samo po sebi obezbediti redovan,cist i pouzdan prevoz. jos pre godinu dana pitao sam i nisam dobio odgovor kako ce ovaj sistem da postigne to o cemu se ovde trenutno raspravlja. dobio sam samo fraze o uvodjenju reda i kako je tako tamo negde. 12 miliona evra je moralo biti pametnije potroseno. ili na primer famozni tematski park terazije... sve je to kostalo neke pare. a cemu sluzi, a uz to i ne radi...ali koga je briga uostalom, procenat je maznut. sad ce sve to lepo nazad da uvale gradu da otplacuje,neka istraga ako bude u cilju zabave za narod pred izbore i mirna backa...a nama ostaje neredovan, prljav i nepouzdan prevoz. Iskreno dzabe meni novi CAF tramvaj ako sad putujem duze na istoj relaciji jer ne umeju/nece da regulisu semafore (na primer).
Doziveo sam da je veca birokratija (vise papira i cimanja) da zamenim izgubljenu kartu za javni prevoz nego licnu kartu u policiji. Ukratko, nista u samom funkcionisanju prevoza nije bolje od uvodjenja busplusa. Niko me jos nije ubedio u suprotno. A kosta neke pare.
 
Па сви смо ми воде ваљда против БУС ПЛУС приче?!
 
Мислим да смо, као што си написао, ЗА "редован, поуздан, чист превоз" .
За протеклих годину дана примене, уз громопуцатељне вишемесечне адвертајзинг најаве које су јој претходиле, на онолико примера доказано је да je "ортацима" примарни циљ било нешто сасвим друго.
Мене нису разочарали својим незнањем, некомпетентношћу и неорганизованошћу неко осионошћу којом су покушавали све то да засене и/или надокнаде. Презир осећам према неким члановима форума који су им слепо веровали и покушавали да ме убеде како су све идеје биле сјајне и бајне али да "раја" то није у стању да разуме. Тај и такав поданички менталитет и повремену острашћеност тешко је било разумети...
 
Da li je samo BusPlus problem ili njihovi potencijalni "korisnici" takodje? Uvek je najlakse naci jednog krivca i to bas onog kome treba da platite. Pitam ja vas da li u novom CAFu, gde ima i klime i grejanja, i relativno cist, pouzdan, da li svi putnici korektno u njemu kupuju karte? Ili vam ni tu nije po volji zbog dugih trasa?
 
tu mi nije po volji sto od blokova do zelezeznicke stanice umesto 20 min u proseku, putuje 30 min u proseku... a evo na svojoj kozi se uverih da je izdavanje duplikata busplus karte komplikovanije nego apliciranje za zeleni karton u sad... cinjenice, nista drugo. ja i dalje cekam odgovor kako je funkcionisanje prevoza bolje nego ranije, to su oni obecali ne ja.
evo u bg vozu nema klime, ima grejanja doduse, nije bas preterano cist, nije ni deponija, ali ja apsolutno nemam zamerke, jer mogu apsolutno da se pouzdam u njega. 95 i dalje cekam predugo jer se zaglavila negde u 29. novembra..
 
Staklena_Wool_nica":3i4o38ym je napisao(la):
Da li je samo BusPlus problem ili njihovi potencijalni "korisnici" takodje?
Да се не лажемо, шверца је било, и биће и има га свуда у свету. Према томе, има проблема на обе стране.

У нашем конкретном случају, за пораст шверца крив је искључиво Бусплус и нико други.

Бусплус прича је једна од најпрозирнијих случајева корупције код нас где се чак нису ни потрудили да је сакрију. Једна бахата, некорисна, паразиткса фирма која није донела никакво побољшање у јавни превоз него управо супротно-превоз је све ближи стању из почетка 2000.-их.

Један од најбољих доказа њихове неспособности, некорисности, али партијске подобности је готово стопроцентна подршка коју је такав систем имао, барем на овом форуму у тренутку увођења. Данас се та подршка свела на једва 10% (моја слободна процена). Такође, и многе заклете платише су прешле по први пут на страну шверца. Систем који је како-тако функционисао је почео потпуно да се распада.

Једноставно, основно људско достојанство, основна права, основна интелигенција је испљувана од стране Бусплуса. Људи неће да плаћају очигледну партијску мафију.

Бусплус је кап која је прелила чашу. За све већи број суграђана.
 
Бусплус крив ? А иначе пре бусплуса сви су плаћали карте ??
Онај ко се шверцовао пре шверцује се и сада, онај ко је плаћао пре плаћа и сада.
По мени једина разлика су далеко пријатнији и љубазнији људи радили када је ГСП имао контролу.
 
Ја сам плаћао, а од БусПлуса сам очекивао побољшање а добио још гори систем. Зато сам јел да одлучио да не плаћам карту јер за разлику од претходних пара које сам давао мали део иде ГСП-у. ;)
 
@nikola011

Kao prvo, lepo su ti rekli i ostali forumaši - gradski prevoz je javno dobro, i on nikad ni u jednom gradu nije isplativ. On se isplaćuje kroz druge stvari - uporedi LA sa Njujorkom, i vidi koliko prostora zauzima grad iste veličine sa i bez efikasnog gradskog prevoza, koliko je to autoputeva, kakvo je to zagađenje čovekove okoline. Sve to takođe košta, i to dobrano. Dodaj na to činjenicu da veliki broj Beograđana ne može sebi da priušti automobil, da ne može da priušti da se vozi s njim svakog dana, itd itd. Da li kretanje po gradu treba da bude privilegija samo bogatih?

Dalje - kako da znamo da novca nema? Jesu li ikad objavili troškovnu strukturu? Da li znamo gde ide novac, i da li imamo izbora na šta se troši? Već na samom forumu se vidi da se veliki broj građana možda ne slaže sa određenim prioritetima na koje se raspoređuje višak proizvoda našeg rada. Kako onda može da se kaže "novca se nema za bolje"? Možda - novac se ne raspoređuje na bolje? Možda - novac se ne troši održivo ili odgovorno? Možda - novac iz gradskog budžeta se sifonuje u privatne džepove?

P.S. Mnogo brzo pišete, valjda ima mnogo ljudi, pre je na forumu bilo mnogo lakše. :)
P.P.S. Inače, kupujem markicu za BusPlus, i plaćam kartu, ali ne zato što mislim da je to pravedno, nego zato što neću stalno da me šikaniraju ovi u jaknama. Vi razmislite koliko sistem koji se zasniva na uterivanju straha od kontrole je pravedan i ima smisla.
 
stf - potpuno mi je jasno kolika je pljacka nastala uvodjenjem busplusa. Nadajmo se da ce svi oni ogovarati pred zakonom kad-tad. Zato je i znacajno da se to ne zaboravi.

Ali sta cemo sa komunizmom (ne onim sto nikad nije ni postojao) u glavama ljudi? Prevoz jeste mozda bolje funkcionisao u tom sistemu gde je gradjanin Srbije dobijao sta je hteo (sve zajedno sa 10 dana besplatne ekskurzije + 3 nedelje bolnice za obicnu fizioterapuju + paketice od Deda Mraza za decu do 8god.+++) a sve to da ne bi mnogo negodovao dok su mu u biti unistavali zemlju i izmedjuostalog doveli do stvaranja busplusa.

Dakle, ajde i mentalitet da menjamo dok traje proces u sudu, a ne da se daje podrska i izgovor za nemoral. Besmisleno je saosecati se sa svercerima, koji ce jednog dana i sami sacinjavati firmu busplus. I ovo da se ne zaboravi i da se ne zapostavi.
 
Evo kad ce nove karte...

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1537782

Четвртак, 10. jануар 2013.
Град Београд – Дирекција за јавни превоз

Јавни позив за израду саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије
На основу члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за саобраћај
Дирекција за јавни превоз
11000 Београд, Краљице Марије 1

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ
за подношење понуда у отвореном поступку за јавну набавку услуга израда саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије
(јавна набавка број 43/12)

Предмет јавне набавке су услуге – Израда саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду, обликован у две партије:
– партија 1 – Израда саобраћајне студије у циљу унапређења тарифног система и система карата у јавном градском превозу путника у Београду;
– партија 2 – Израда саобраћајне студије у циљу унапређења постојеће мреже линија јавног градског превоза путника у Београду.
 
Fino - hoćemo da predamo nešto na ovo? Ja sam za saradnju.

EDIT: Možemo i da tražimo valjda neku dokumentaciju, kapiram?
 
да има радно ангажоване на неодређено време минимум једног (1) доктора наука из области саобраћаја, шест (6) дипломираних саобраћајних инжењера, једног (1) дипломираног економисту, као и да ће, уколико буде изабран као најповољнији, на извршењу предметне услуге ангажовати најмање 100 истраживача. :))
 
...нека пажљиво ишчитају неколико "Беобуилд" тема и лавовски део посла је обављен и то - потпуно бесплатно, а нас ако се сете...
 
OK, ali možemo valjda da se prijavimo na taj tender, onako? Bar da dobijemo dokumentaciju? :)

Inače, ti uslovi se lako reše, što se doktora nauka tiče i ostalo...
 
kopmania":1v38d0yc je napisao(la):
Oнај ко је плаћао пре плаћа и сада.
Netacno. Vec su se javljali ljudi sa ovakvim tvrdnjama i bili demantovani. Evo ja se svercujem iako sam celoga zivota placao kartu. Cena karte je astronomska za nas standard i necu toliko da platim.. Kad platim kartu osecam se kao da su me odzeparili u prevozu, s obizirom da mi tu kartu naplati firma koja je lagala da nece biti povecanja cene prevoza, ugradila uredjaje sh klase koje moras da molis da ocitaju karticu (imam slican uredjaj na poslu koji je ocitava cim pomislis da otkucas karticu :p ), mesecima maltretirala ceo grad onim plakatima i carinama, nije jos uvela vremenske karte, naplacuje informaciju kada stize sledece (nepouzdano) vozilo, nije jos postavila na sajt obecanu mapu sa pozicijama svih vozila i na sve to njen osnivac je ocigledno puppet cije konce pokrece neki krimos sto me opet vraca na pocetak price i dzeparenje. Toliko. :blah:
 
Vrh