Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Све се слажем, осим оног дела где спомињеш тржиште... Јавни превоз је крвоток града и ту не треба да важе тржишни принципи понуде и потражње и квалитета услуге...

То говорим са акцентом на томе да треба да буде смешно јефтин ако не и бесплатан, па тек онда да причамо о унапређењу квалитета...
 
Najbitnije je da prevoz bude pouzdan. Ovako od desetak vožnji jedna će sigurno da te ukopa i poremeti ti sve planove. Oni, bre, ni minimum nekog reda vožnje ne mogu/ne žele da ispoštuju. A sve to se plaća fantastičnih 72 dinara. Ne daj Bože da presedaš...


stf":gd0d2zyy je napisao(la):
Па ништа људи, од сада купујте папирне доплатне са само једном доплатом. И ако узму, нек им је алал 40 динара.
Staviti jednu dopunu na karticu i validirati samo u slučaju nužde. Tipa žuriš i nemaš vremena da izlaziš i čekaš sledeći. Čak i tada 3 puta razmisliti.
 
@Feanor
Ja sam se mozda lose izrazio, hteo sam reci da na trzistu moze da prodje i prolazi sistem on ima para, daj da mu izvucemo sto vise. Ne mislim da javni prevoz (sam naziv i sugerise) treba da bude trzisno regulisan, naprotiv. Nesto najslicnije je postojalo na samom pocetku uvodjenja privatnih prevoznika, pa se secamo koji je haos vladao na pojedinim linijama, tuce oko polazaka, trkanje po ulicama i preskakanje stanica... Regulacija (od strane vlasti,da ne kazem drzave) mora da postoji, tu se slazemo.
 
Ево га опет:

"Nove mahinacije u javnom prevozu - Broj polazaka na liniji 95 SMANJEN da bi privatnik na minibus liniji E6 zaradio više!

Sećate se prošlonedeljne dojave o smanjenju broja tramvaja na tramvajskoj liniji 7 kojim su "gradsko veće", "direkcija za jadni prevoz" i rukovodstvo GSPa hteli da pomognu svojim privatnicima na linijama E5 i E1?

https://www.facebook.com/notes/kampanja ... 9171357228

Sada je plan promenjen! Izvor iz GSP-a kaže da su žalbe građana urodile plodom i da više nisu smeli da redukuju tramvajsku linju broj 7 već su sada prešli na liniju 95, kako bi omogućili privatniku sa linije E6 da više zaradi.

Da bi ovo izgledalo što manje uočljivo, poslali su dodatna vozila na liniju 16, koja se delimično poklapa sa linijom 95, da se ne bi stvarale gužve. Vozačima je rečeno da što je moguce više idu u paru (dva busa zaredom) kako bi se ostavio što veći prostor za privatnike da kupe putnike u intervalima kada nema buseva sa linije 95.
..."

https://www.facebook.com/notes/kampanja ... 7650692380
 
Преносим коментар једног од путника и потпуно се слажем са њим.

Mića Čolić":2frpo3f4 je napisao(la):
tako je svaki dan sa 33, zivim na okretnici u kumodrazu i stalno cekaju da dodje minu bus e9 pa kad on ode onda krece 33 i to po 2 za redom nekad i tri... i posle kaze plati kartu, platim im k*****!!!.
 
http://www.kurir-info.rs/cistka-vise-od ... nak-629799
BEOGRAD - Čistka!
Više od sto kontrolora sistema „bus-plus“ ostalo je ovih dana bez posla. Pre toga, plata im je kasnila više od mesec dana, saznaje Kurir.
- Nisu nam produženi ugovori o radu bez ikakvog obrazloženja. Samo su nam rekli da više ne radimo - kaže jedna devojka koja je radila kao kontrolor „bus-plusa“.
 
Само да потврдим ово за 95, данас сам видео ујутру и преподне ту сцену док сам чекао код Зелењака 77. Дође комби па после ето ти две 95.
А веровао сам да су та времена иза нас...
 
Mislim da je na nas standard i na stanje vecine autobusa u Beogradu cena bus-plusa PRESKUPA...
U poslednje vreme se cak osecam kao bu**** sto uopste placam mesecnu povlasticu, jer vidim da se pola autobusa uglavnom svercuje i ostaju nekaznjeni.. jedino sto kontrolori mogu da im kazu je da napuste vozilo na sledecoj stanici.......
 
Godinu dana od uvođenja novog načina naplate karata i upravljanja vozilima javnog prevoza

Od kako je pre tačno godinu dana u javni gradski prevoz uveden nov način naplate karata i upravljanja vozilima javnog prevoza, sistem „Bus plus“, Beograđani su dobili niz pogodnosti i komforniji prevoz. Zaustavljen je pad prihoda od prodaje karata, a povećan broj ostvarenih polazaka za blizu 600 dnevno. To je za direktnu posledicu imalo rast prihoda, pre svega Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“, saopšteno je iz Direkcije za javni prevoz.

Primena novog sistema donela je i promenu tarifne politike, tako da je izjednačavanje povlašćenih i besplatnih kategorija, kao što su ratni vojni invalidi, nezaposleni, izbegla lica i besplatan prevoz za učenike osnovnih škola, stvorilo uštede građanima od oko 270 miliona dinara.

Od uvođenja novog sistema, Beograd ima 50 hiljada korisnika javnog prevoza više. Izdato je više od 3 miliona kartica, koje se dopunjuju. Slanjem SMS poruka moguće je dobiti informaciju koliko je vremena potrebno do dolaska sledećeg autobusa, dok na deset stanica u centru grada postoje displeji, koji pokazuju ove informacije.

U vozila gradskog prevoza postavljeno je više od osam hiljada uređaja za očitavanje kartica. Na nedavno održanoj Svetskoj izložbi najnovijih dostignuća u Parizu, ovaj uređaj uvršten je među tri najkvalitetnija rešenja u naplati karata u javnom prevozu u svetu.

Dodatne pogodnosti za korisnike ovog sistema naplate su i veći broj prodajnih mesta za kupovinu i dopunu kartica. Danas ih, umesto 26, ima ukupno 1.750. Više od 120.000 đaka osnovnih škola dobilo je pravo na besplatan prevoz.

Uveden je i benefit program u vidu besplatnih minuta u okviru MTS mreže, pogodnosti u Erste banci, ali i značajne uštede koje korisnik personalizovane kartice ostvaruje radnim danima kupovinom u objektima Tempa.

Sistem je izazvao veliko interesovanje u zemlji i u inostranstvu. U njegove mogućnosti uverili su se predstavnici Skoplja, Budimpešte, kao i delegacija predstavnika EBRD iz više zemalja Evrope i Azije.
U planu je uvođenje novih načina dopune, putem Interneta i mobilnog telefona, kao i uvođenje vremenskih karata i nove pogodnosti u okviru benefit programa.

izvor: www.beograd.rs
 
Beograđani su dobili niz pogodnosti i komforniji prevoz
\\ Nesto se ne primjeti konfor a nisam upoznat sa pogodnostima vi\\
Od uvođenja novog sistema, Beograd ima 50 hiljada korisnika javnog prevoza više.
\\Nesto nevjerujem\\
Izdato je više od 3 miliona kartica, koje se dopunjuju.
\\I Koliko je tu onih za 10 voznji ,a kolikomjesecnih , koliko je ljudi zakinuto za po 60 din koje nisu mogli iskoristiti\\
deset stanica u centru grada postoje displeji, koji pokazuju ove informacije.

\\Samo 10 displeja a koliko je obecano u startu \\
U njegove mogućnosti uverili su se predstavnici Skoplja, Budimpešte, kao i delegacija predstavnika EBRD iz više zemalja Evrope i Azije.
\\Ustanovili su kako netreba da rade\\
U planu je uvođenje novih načina dopune, putem Interneta i mobilnog telefona, kao i uvođenje vremenskih karata i nove pogodnosti u okviru benefit programa.
\\Kad na kukovo ljeto toje trebalo odmah uraditi\\ :twisted:
 
2zswjtd.jpg
 
Izašao je update za zvaničnu BusPlus aplikaciju, sasvim pristojno izgleda.

Послато са LG-E400 користећи Тапаток 2
 
solecar":3uws2bpq je napisao(la):
Godinu dana od uvođenja novog načina naplate karata i upravljanja vozilima javnog prevoza

Od kako je pre tačno godinu dana u javni gradski prevoz uveden nov način naplate karata i upravljanja vozilima javnog prevoza, sistem „Bus plus“, Beograđani su dobili niz pogodnosti i komforniji prevoz. Zaustavljen je pad prihoda od prodaje karata, a povećan broj ostvarenih polazaka za blizu 600 dnevno. To je za direktnu posledicu imalo rast prihoda, pre svega Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“, saopšteno je iz Direkcije za javni prevoz.

Primena novog sistema donela je i promenu tarifne politike, tako da je izjednačavanje povlašćenih i besplatnih kategorija, kao što su ratni vojni invalidi, nezaposleni, izbegla lica i besplatan prevoz za učenike osnovnih škola, stvorilo uštede građanima od oko 270 miliona dinara.

Od uvođenja novog sistema, Beograd ima 50 hiljada korisnika javnog prevoza više. Izdato je više od 3 miliona kartica, koje se dopunjuju. Slanjem SMS poruka moguće je dobiti informaciju koliko je vremena potrebno do dolaska sledećeg autobusa, dok na deset stanica u centru grada postoje displeji, koji pokazuju ove informacije.

U vozila gradskog prevoza postavljeno je više od osam hiljada uređaja za očitavanje kartica. Na nedavno održanoj Svetskoj izložbi najnovijih dostignuća u Parizu, ovaj uređaj uvršten je među tri najkvalitetnija rešenja u naplati karata u javnom prevozu u svetu.

Dodatne pogodnosti za korisnike ovog sistema naplate su i veći broj prodajnih mesta za kupovinu i dopunu kartica. Danas ih, umesto 26, ima ukupno 1.750. Više od 120.000 đaka osnovnih škola dobilo je pravo na besplatan prevoz.

Uveden je i benefit program u vidu besplatnih minuta u okviru MTS mreže, pogodnosti u Erste banci, ali i značajne uštede koje korisnik personalizovane kartice ostvaruje radnim danima kupovinom u objektima Tempa.

Sistem je izazvao veliko interesovanje u zemlji i u inostranstvu. U njegove mogućnosti uverili su se predstavnici Skoplja, Budimpešte, kao i delegacija predstavnika EBRD iz više zemalja Evrope i Azije.
U planu je uvođenje novih načina dopune, putem Interneta i mobilnog telefona, kao i uvođenje vremenskih karata i nove pogodnosti u okviru benefit programa.

izvor: http://www.beograd.rs
Jel ovo Đilas lično pisao? Ovoliko laganja, nebuloza i čistog bezobrazluka je zaista retko videti, čak i u ovo vreme.
 
Da su hteli da pomognu liniji E6 redukovali bi 27E a ne 95 koji ide na svaka 2 minuta da sad ide na svaka 2.34 minuta. To sto kombi uvek dodje pre busa je kranje logicno jer je kombi manji i lakse prodje guzvu dok se basevi nagomilaju i napravi se kolona, milion puta sam video ovo tako da ne pricam napamet. Ajde malo razmislite pre nego sto se uhvatite teorija zavere i to na nivou smanjenja polazaka gsp....
 
Pa koliko vidim po autobusima niko vise ne placa kartu, pa sam i ja posle 8 godina odlucio da prestanem sa kupovinom mesecne pretplate, jer se osecam kao bu**** sto placam. Kazne se vise ne pisu, autobusi su postali toliko prljavi i razvaljeni da ja nemam reci. Vozila vrlo cesto idu u parovima i onda se prave ogromne rupe.

Sve dokle se neke stvari iz korena ne promene od mene dinara videti nece.

Stvar je jednostavna. Ako moju pretplatu ne ulazu u odrzavanje vozila, ako svoja vozila ne umeju da usaglase sa redom voznje, ako niko ne moze biti kaznjen sto nema kartu. Gde onda moje pare odlaze ???

Za usluge kablovske dobijem stavku po stavku sta sam platio i to se na mesecnom nivou mora ostvariti. Ovde placam maglu i dobijam uslugu koju oni smatraju da je pogodna. Ako oni mogu da "kradu"pretplatu od mene i da nju ne ulazu u sistem. Onda i ja mogu da "ukradem" prostor u autobudu i da ne ulozim u sistem.
 
Ok ali kada odlucis da ne placas kablovsku onda ti kablovski operater ne isporuci tu toliko cenjenu stavku po stavku kako rece tj uslugu. Najmanje receno je fer da ako ne palacas prevoz prestanes i da se njime vozis. Kada ga platis imas pravo da se zalis kao kablovskom operateru kada je los signal ili spor net itd.
 
Nisi u pravu Igore. Ti vec placas prevoz kroz porez kojim se finansira GSP sto ti daje za pravo da se vozis istim.
 
Mnoge stvari u nasem gradu i drzavi su na ovaj ili onaj nacin direktno dotirane pa mi niko ne daje za pravo da ulecem u mnoge institucije i koristim njihove usluge besplatno pod izgovorom da eto moj doprinos je ugradjen u njih i njihov rad a pritom i nisam zadovoljan njima.

Odgovorio sam bojanu87 ne zbog licne odluke da ne placa prevoz pa cak i da se dalje vozi njime nego zbog potrebe da se nadje neko po meni sporno opravdanje. Mnogo mi je vise fer jednostavno reci ne zanima me da placam ko ih sisa ne zasluzuju to nego upodobiti pravno i materijlno lose delo licnom osecaju prevarenosti od strane nekog drzavnog ili gradskog preduzeca sluzbe itd.
 
Tacno tako GSP se finansira od nasih para iz budzeta i izgleda toliko raspalo, dok se privatnici sami finasiraju tj. sami placaju autobuse i zaradjuju za iste. Kada bi postojali samo privatni prevoznici, ja bi prvi nastavio da placam prevoz. Ovako em sto nase pare idu babama i tetkama koje sede i ne rade nista, em sto jos dodatno placamo za uslugu koja se raspada.

I ponovo se vracam na privatnu firmu. Kada mi nesto na kablovskoj ne radi, ja mogu da trazim pare nazad. Takodje pri koriscenju te usluge ta ista usluga me nece ubiti.

Pa Igore ajde mi ti nesto pojasni. Privatnici dobijaju pare za prevezeni kilometar i u obavezi su da svake pete godine menjaju autobuse. Jel tako ? Sto tako ne posluje i GSP. Oni dobijaju mnogo veci deo kolaca od markica i karata. Grad ih finasira sa milionima evra za nova vozila. I pored svega toga njihova vozila su za 10 klasa ispod privatnih prevoznika.

Pa ikarbusevi autobusi kod veolije su u istom stanju kao prvog dana. A gspova vozila kupljena pre dve godine ne lice ninasta i vec su sprema za otpad.

I posle mi pricas da i pored toga sto ih vec finansiramo kroz milionske donacije kroz porez, trebam i svojevoljno da im ostavim pare.

Sve dok se ne reorganizuje GSP ili dok se ne privatizuje, ja im pare ostavljati necu.
 
Ја нећу да плаћам јер једноставно може да се не плаћа.. Када буду направили систем где се не може шверцовати уредно ћу плаћати карту. Сећам се оног периода ГСП контроле са зеленим прслуцима, били су готово свугде те их је немогуће било забићи.
 
Nisam rekao da im treba bilo sta ostaviti nego da je vise fer da ako nesto ne zelis da placas onda i ne koristis.
 
Pa pazi, da li je fer da platim kartu, pokvari se tramvaj i faktički jednu vožnju plaćam duplo? Da ne pričam o izgubljenom vremenu. Ili da li je fer da ako presedam plaćam dve karte umesto jedne vremenske? Ima toga koliko voliš, samo nemam sad vremena da nabrajam više.
Jednostavno BusPljuc ništa nije uradio, a mogli su dosta toga. Većina nas se oseća prevarenim, a jedino što možemo da uradimo je da im uskratimo novac.
 
Slazem se ali u sistemu u kome mozes da bira, ili koji je posten. Ovaj sistem nije ni jedno ni drugo. Nema izbora, a ne postoje nikakva pravila.

Da postoje pravila, kao sto sam mislio da ce postojati nastavio bih da placam. Ali ako pravila ne postoje. niko se ne kaznjava, zasto bih ja bio majmun i svojevoljno im placao.

Za poreze postoje zakoni. Za struju i za sve ostale obaveze koje placamo drzavi postoje zakoni i ako ih ne postujes mogu te tuziti. Kad ne platis karu ne mogu ti nista.
Kada je neko fin prema meni ja ga cenim. GSP nije fin prema meni. Voze me kao dzak krompira, sedim na polomljenim stoilcama, umazem se o ulje par puta godisnje. Od skoro mozes da propadnes kroz pod autobusa, i posle svega toga ja trebam svojevoljno da im placam za uslugu koju ocigledno ne znaju da obavljaju profesionalno.
 
Evo kako izgleda aplikacija posle update, moram da priznam da je odziv odnosno položaj autobusa mnogo preciznije odrađen nego ranije.

shot000006.png


shot000001.png


shot000004.png
 
Vrh