Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

prihvataju bilo sta sto ima sliku i jmbg koliko se secam, ali nista od toga ne nosim sa sobom, tako da mozemo samo da se gledamo :D
 
Да знате ни случајно немојте давати неперсонализоване контолорима у руке да вам они откуцају. Или сами урадите или изађите. Пошто им је то тактика да вам узму карту да би они дали некоме, јер ће те се ви "уплашити" и попустити. Данас сам ја тако једном дао да је откуца, и наравно кренуо да прича, мораш да платиш казну бла бла бла, позваћемо комуналну, изађите сада на следећој, и то тако са све мојом картицом у рукама. Ја ајде као изађем да позову комуналну.. Он узео телефон и прича као некоме на телефон који број станице да дођу... И ту кренуо он мени нешто да лупета, и нажалост пошто сам журио само сам се покупио и отишао, и остао без картице од 250 динара и пар вожњи на њој. Наравно од данас ни 1дин неће добити више.
 
Ja se redovno kucam pa n tih problema.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Zna li neko, da li smo dužni da plaćamo prevoz ako ne radi grejanje? Mislim da je to trenutak kada stvarno čovek treba da ima pravo da ne plati zbog neizvršavanja obaveze prema korisniku.
 
Ако желиш да користиш превоз дужан си да га платиш без обзира на услове. Неком нешто смета, неком не. Ако ти мислиш да је цена висока за тако лошу услугу ти не мораш да користиш ту услугу. Превоз је ипак нужна ствар за сиромашније грађане, а они нису баш класа која може да извољева. Тако ти је реално, неправедно, али реално.
 
Suska, se suska, da busplus propada, tj. moguce da ce hapsiti nekoga. To pricaju radnici, koji su masovno otpustani. Omladince su vecinom otpustili, a poceli su i ove sa ugovorima.

Sta ce biti videcemo sledecih mesec-dva. Verovatno se sprema neko hapsenje ili ce grad kupiti ceo sistem.
 
nikola011":hyq8vvhq je napisao(la):
Ако желиш да користиш превоз дужан си да га платиш без обзира на услове.
Не слажем се. У случају јавног превоза пружалац услуге не може да одговара за пропуст попут грејања и једини начин да им се скрене пажња је мирна грађанска побуна у виду неплаћања карте.

Ево, ако ћемо чисто законски, путник није дужан да плати карту ако возило нема путни налог. А, већина ГСП-ових возила нема те налоге. Према томе, и законски Јавни превоз у БГ-у је бесплатан.
 
Да знаш само у каквим се аутобусима возе грађани других градова у Србији, а шверц раван нули.

Тако само може да се размишља у Београду јер се власт увек водила ка томе да је превоз ствар на којој се најлакше добијају избори. Пред сваке купуј нове аутобусе, не поскупљуј карте, измишљај бенефиције, укидај зоне... А све је то нерентабилно по град.
 
Опет то поређење Београда и много мањих градова... Само у Београду ти треба 4 превоѕа дневно да се превезеш од куће до посла и назад... Да не причамо о приватном послу додатно...

Не може твоја логика Никола011 јер је градски превозник монополиста данас... Немаш различите превознике са различитим ценама и услугама...

Градски превоз је специфичан социјални фактор и неопходност у великим градовима, а не тржишни избор...
 
Али ко каже да он мора да буде на неком задовољавајућем нивоу ако знамо у каквој је град кризи са новцем и да се не види баш нека светла будућност да се то скорије промени.
Ја сам нпр. приметио да је у односу на пре 2 године много више оштећења на улицама и превоз је заиста приметно лошији. Али новца заиста нема за боље.
Град из године у годину иде у дефицит. Ту ни теоретски напредак не може да се догоди, а назадовање мора.
 
Jao bre nikola, al leba ti malo procitaj forum. Vec je sve sazvakano na tu temu. Ukratko, dokle god se prevoz finansira iz gradske kase tj naseg poreza duzni su da drze nivo kvaliteta. Kad ne bude bilo tako nek odrzavaju vozila kako hoce, al onda im se uvede konkurencija pa ima da se bore za musterije.
 
Овде се слажем са Николом... То што ми плаћамо превоз нигде не говори да морамо да имамо климу, мерцедес квалитет, гарантовано место за седење...

Треба да имамо редован, поуздан, чист превоз... Ништа више није гарантовано, све остало је луксуз који Београд сада тешко остварује...

Наравно ту треба укључити и све оне лезилебовиће из ГСП и градских институција који не раде свој посао већ троше наше паре... За то треба посебна акција чишћења и по мени нема везе са стандардима које очекујемо...

И опет понављам, градски превоз није тржишна ствар већ крвоток града... Нико не може да укида крвоток или да га уцењује неким нивоом услуга...
 
Mislim da je Feanor ovde pogodio poentu - grejanje nije luksuz nego minimum uslova.
Preživećemo leti bez klime, mnogi autobusi je ni nemaju. Ali grejanje ima svaki, i treba da radi.
Poenta, ono što ima mora da bude ispravno i uredno. Na žalost nije tako, ali bi trebalo ići ka tome.
 
Где сам ја споменуо грејање? То је нормално да постоји деценијама уназад...
Ја иначе нисам од оних који сматрају да им нешто припада... По природи сам скроман и кад нешто добијем више од очекиваног то и ценим, не подразумевам...
Ја сам и рекао да треба да буде поуздано и чисто... Али кад кренемо да причамо о климама, нископодним стандардима, мерцедесима, мислим да губимо компас... Најлакше је рећи ја хоћу без осврта на стање...

Наравно то никако не оправдава махинације и јавашлук... Само кажем да када би се обрачунали са вишком радника и лоповима, ленштинама, ја бих био савршено задовољан и са високоподним Икарбусима са дрвеним седиштима, али да сви буду чисти, да се одржавају редовно и да се напредује у складу са могућностима...
 
Kада није испуњен минимум минимума не видим никакав морални разлог да се карта плати.
 
Минимум је по мени унутрашња реформа ГСП... Тек онда имају морално право да нешто замерају грађанима...
 
Слажемо се сви шта су цивилизацијске тековине 21. века, али нико не гарантује да је то оствариво.

Ако буде конкуренције, то ће бити као кад су били приватници за 3 динара по вожњи који ја ниједан једини пут нисам платио јер тада нисам имао новца за то. Верујем да данас многи не би имали за тако нешто. А и имаш приватнике, ја ни у Е никад нисам ушао за 120 динара, мени је то скупо. А видим да је и другима јер нису баш препуни (сем у шпицу).

Људи не плаћају инфостан годинама, ево сад масовна дуговања за вртиће, ужине у школи, наплата превоза је по њиховој статистици око 40%, а ви мислите да је неко дужан да угреје аутобус?
Па ко мислите да ће то грејање да плати? Одакле? Београд је годинама у константном дефициту и уби се од узимања кредита. Па видесте ли да дугује милион евра за базен + камате и да сад за то подижу кредит, Београд нема милион евра да плати тај базен. Да ли сте ви свесни да Београд тоне константно без икакве наде на видику за опоравак, а ви мислите да је неко дужан да обезбеди пристојан превоз? Па сетите се превоза за време оних приватника и оног хаоса са ГСП-ом. Зашто неко уопште мисли да то не може да се понови, не баш у таквом облику, али слично?
Зашто неко мисли да овакво сиромашење Београда не може довести и до оваквог стања једног дана?

Па зар се и сад већ не осећа да је превоз све лошији како време одмиче?
Какво нас време чека, бићемо срећни само да их има на улицама и да котрљају.
Ама баш нико неће бити дужан да ти греје аутобус ако се ситуација са градом и оваквим трошењем новца настави.

the-bus.jpg
 
kingmanowar":2qz5qdph je napisao(la):
A ko je kriv za takvo stanje u Bg-u? Mozda moja baba?

Крив је систем, корупција, наше стање државе, значи ми сами смо такви какви јесмо.

Ја само хоћу да кажем да ћемо се и без грејања возити као срећни и да су захтеви типа грејање, ово, оно, бесмислени. Ако неко аутобус са 3 точка пусти у саобраћај и прогласи га безбедним ти можеш да се возиш у њему и дужан си да га платиш, или не мораш да се возиш ако нећеш.
Не заборавите да се и вода и струја искључују ако се не плате. То су још нужније цивилизацијске тековине. Тако да је превоз далеко од неке крајње нужности колико год то субјективно изгледало. Ишао сам ја скоро цео месец пешке до града из Студењака и назад. Ко каже да је неко морао да ми гарантује превоз?
 
Vrh