Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Upravo i ja sam cuo ds se placa u reyeran voyila i dodati monitori za pracenje cini mi se 4000e ali CSI kad se pojavi mozda ce znati bolje
 
Jedan dan vozaču na 39 ušla neka devojka kod franša (ka slaviji) i oće da kupi kartu. Vozač sav iznenadjen krenuo da klikće tamo po ekranu, kad odjednom aparat poludeo i izbacio mu celu traku napolje. Na kraju je valjda vozač na papiru ručno napisao kartu xD
 
Александар":fvk2opcu je napisao(la):
Sada će vozači imati 25% od svake prodate karte u vozilu.

Ово би веома имало смисла са обавезом уласка на предња врата :)) ко нема карту мора да купи, јер возач има посебан мотив за то
 
kontrola.jpg



http://buspluslokator.99posto.org/
 
direktor":1pbut3kt je napisao(la):
Upravo i ja sam cuo ds se placa u reyeran voyila...

Директоре, брате мили, прочитај шта си написао. Не верујем да је и самом теби јасно шта си хтео да кажеш, а камоли неком другом форумашу. 'Ајде полако, још једном.

Колико знам ти си правник, па не могу да верујем да си толико неодговоран према ономе што пишеш.
 
Ово је озбиљан форум на којем се расправља о функционисању система, па не знам да ли има места овим детаљима о БусПлус локатору.
 
Матеја Бељан":109lh437 je napisao(la):
Александар":109lh437 je napisao(la):
Sada će vozači imati 25% od svake prodate karte u vozilu.

Ово би веома имало смисла са обавезом уласка на предња врата :)) ко нема карту мора да купи, јер возач има посебан мотив за то

Vozač se zove zato što mu je dužnost da VOZI, a ne da prodaje i kontroliše karte, ili da animira ljude na kupovinu karata.

Vidim da si se dao u neke maštarije u poslednje vreme, pa da te podsetim na neke bitne činjenice.
Cena mesečne karte ne sme da prelazi više od 3-5% prosečne neto zarade, ili drugim rečima: ona ne sme da se oseća kao bitan, ili daleko bilo, nepriuštiv mesečni izdatak. Kontrolu karata vrši društveni konsenzus da kartu treba platiti, i nema nikakvog načina da se do njega dođe silom u jednom makar malo normalnom društvu. Isto kao što prodavnicu od krađe čuva konsenzus da ne treba krasti, i isto kao što tebe na ulici od ubistva čuva dogovor da ne treba ubijati, a ne policija ili ne znam ko.

Ergo, mesečna karta za prevoz u Beogradu u trenutnoj situaciji ni pod kakvim izgovorom ne sme da bude viša od 2000 dinara, a povlaščena i pojedinačna vremenska od sadašnjih 1100 tj. 72, i to su komotni maksimumi, bilo bi poželjnije da koštaju manje.

Kao što izgleda ne primećuješ, u Evropi smo se barem izborili za tu pogodnost da su gradovi dužni obezbediti prevoz. Gradski prevoz je nužan za jedan grad, uprava ga ne može ukinuti jer će tako ukinuti i grad kao privredni centar i sve ono što ga gradom čini. Često se zaboravlja da naselje nije grad, ma kako veliko i mnogoljudno bilo, ako se u njemu ne dešavaju određene aktivnosti. Prema tome, pošto je uprava prinuđena da održava gradski prevoz i naplata zavisi od volje građana da plate, ne preostaje joj drugo nego da ponudi cene koje građani žele da plate. Dokle god se cene budu osećale kao reket ili budu nedostupne (ili oba), naplata će biti niska.

Ovo je sve što ima o tome da se kaže. Jedini drugi model je da ganjaš ljude primenom brutalnosti da plate, a to nijedna iole pravna država sebi NIKADA ne bi mogla da dopusti.
 
А како скоро свугде у свету осим у Београду, возач је тај који контролише карте ? Свугде је њима тај посао. Да је њему посао да само вози, онда би се свугде улазило као код нас на сва врата јер возач не мора да прегледа и контролише карте.
 
U becu ne kontrlolise karte SIZIF kucam iz kafea gdje je z nije na mjestu y pa mi y ulijece umjesto z .A gore sam mislio da privatnici placaju dodatno instalaciju busplusa u rezerna vozila .Inace kazna u becu je 100 e za voznju bez karte .Inace na ulazu u metro nema kapija ni kontrloe nego je svjest visoka da se karta treba platiti .Moji prijatelji koji su u Becu 20 godina 2 puta su sreli kontrolu u tramvaju
 
Ја сам се возио без карте у Бечу јер сам исту заборавио у хотелу, наравно тамо је све на добровољној бази. Али беч је један пример. Али јааако пуно градова користе улаз на предња и контрола карата од возача..
 
Nema govora o ulazu na prednja vrata dok ne budemo imali funkcionalan metro i rasterecene buseve...
 
Феанор, неће бити растерећени бусеви кад се направи метро, напротив, биће још масовнијег уласка у возила приликом преседања из метроа у аутобус (рецимо на првој линији, када 200 путника изађе из метроа код Општине и похрли у бус који вози у правцу Студењака и Бежанијске косе). Тако је у Москви, кад навале у троле. И улази се на прва врата.
Све то много успорава полазак, па ја нисам за тај систем, већ да се вишак запослених у ГСП преведе у кондуктере, а да се улаз и излази на сва врата.
 
Наравно, улазак на прва врата је немогућ у Београду. Само ми није јасна констатација возач није контролор.. Треба стварно направити неки систем да проценат људи у аутобусу са картом буде 100%.
 
Nama je trenutno bus prevoz dominantan... Kontrola na prvim vratima je moguca samo kada to ne bude vise slucaj...
 
Kod nas postoji mnogo slučajeva gde mesečna markica za zaposlene iznosi četvrtinu plate. Znam za takve slučajeve. ČETVRTINU PLATE!!!

Ako ne verujete, pogledajte cenovnik markica:
http://www.gsp.rs/its_informacije.htm
Kao što vidite, postoje i markice od 7740 dinara (SEDAMHILJADASEDAMSTOČETRDESET DINARA)!!! To u nekim slučajevima nije više ni četvrtina, već TREĆINA plate!!!

Proverite na internetu koliki je minimalni lični dohodak u Beogradu za 2012. godinu.
Neko je rekao ovde na forumu da su cene prevoza realne, sadašnje, ovakve kakve su.
 
EUKALIPTUS":3cb1gcgc je napisao(la):
Ako ne verujete, pogledajte cenovnik markica:
http://www.gsp.rs/its_informacije.htm
Kao što vidite, postoje i markice od 7740 dinara (SEDAMHILJADASEDAMSTOČETRDESET DINARA)!!! To u nekim slučajevima nije više ni četvrtina, već TREĆINA plate!!!

To je kad banalizujes stvar.
Ta najskuplja markica je, koliko sam video, za Lazarevac.
Ako je tebi to Beograd, onda smo mi na razlicitoj talasnoj duzini.

Ja stvarno ne znam da li je neko iz Mladenovca, Lazarevca nabedjen da zivi u Beogradu ili to realno shvata kao drugi grad?
 
Младеновац и Лазаревац су Београд, као што је то Борча и Сремчица. Ако неко мисли да то не би требало да буде Београд нека утиче на то да се промени Закон.
 
nikola011":1f8sxg4r je napisao(la):
EUKALIPTUS":1f8sxg4r je napisao(la):
Ako ne verujete, pogledajte cenovnik markica:
http://www.gsp.rs/its_informacije.htm
Kao što vidite, postoje i markice od 7740 dinara (SEDAMHILJADASEDAMSTOČETRDESET DINARA)!!! To u nekim slučajevima nije više ni četvrtina, već TREĆINA plate!!!

To je kad banalizujes stvar.
Ta najskuplja markica je, koliko sam video, za Lazarevac.
Ako je tebi to Beograd, onda smo mi na razlicitoj talasnoj duzini.

Ja stvarno ne znam da li je neko iz Mladenovca, Lazarevca nabedjen da zivi u Beogradu ili to realno shvata kao drugi grad?

Какве везе има како се ко осећа. По статуту и закону, Лазаревац је Београд.

И не видим по чему је Еукалиптус банализовао ствари? И у Лазаревцу има много људи који промају минималац, па није Лазаревац на Сиријусу па да важе другачији закони.

Интересантно је да су међу најскупљима карте за Младеновац и Сопот а то су по статистикама најсиромашније БГ општине са најнижим примањима.


Такву цену карте добијете када је коригујете и усклађујете по ЕУ стандарду, а не српском. Стално слушамо приче како нам је превоз најјефтинији у ЕУ, али се истовремено сакрива податак да смо и сиромашнији од ЕУ.
 
Pa po zakonu je grad Beograd, ali kao jedna velika jedinica. A sta ce nekom ko prima minimalac i zivi u Lazarevcu uopste mesecna karta za Beograd?
Njemu je zivot u Lazarevcu kao da zivi u Kraljevu. Beograd mu treba samo za neko veliko nuzno zlo.

Ako putuje iz Lazarevca u Beograd da bi radio u trafici, onda je bolje da bilo sta radi u Lazarevcu.

Cena karte se valjda odredjuje prema kilometrazi, broju putnika, a ne prema tome da li je neka opstina siromasna ili ne.
 
Лондон и читава енглеска је једна од најскупљих држава што се тиче превоза. Они исто нон стоп кукају, али исто тако не возе се без карата. Ко нема иде бициклом... А ми се возимо без карата, кукамо да нам је лош превоз, кукамо да немамо пара! Па не може све то. Ако немаш паре за превоз иди бициклом, пешке..
 
Не може људи карта за Младеновац да кошта као за Баново брдо, или да буде јефтинија него карта за Панчево, зато што Панчево "није Београд" (а било је пре рата).
 
Никола, колико ме сећање служи, ти си дошљак у БГ....што си дошао? Ајде врати се лепо у своје место!

Како ти се чини ово што сам написао? Сада размисли шта си ти написао.

Лазаревчани не би били везани за Београд да не морају.


Сви остали.

Овде је питање да ли се цена карте дефинише по стандарду становника НБГ-а који имају статистички највише плате у Србији, па потом реципроцитетом она поскупљује рачунајући километражу и остало. Е, ако је тако, а изгледа да јесте, људи из сиромашних а далеких општина су колатерална штета лоше политике града!
 
Vrh