^^
Takoreci, ovo su i moje zelje. Od svega ovoga, ponajvise mi smeta buka u vozilima, narodnjaci koje vozaci pustaju (tramvajdzije su barem pristojni da nose slusalice) i higijena koja je ravna -0 *. Definitivno sam za reorganizaciju linija, jer smo i sami svesni koliko su sadasnje trase delimicno efikasne, ili uopste nisu, sa posebnim akcentom na prigradske linije koje ne mrdaju. Za to sam da se u vozila vrate kondukteri koji su efikasniji nego sadasnje tackaste kontrole. Mada s obzirom na broj vozila, vrlo su male sanse da se to desi. Sada su vise na udaru linije koje idu ka prigradskim naseljima, nego sam centar grada koji je sigurno 70% korisnika gradskog prevoza. Tako da ispada da samo oni koji najduze putuje u najneurednijim i "pokvarenim" autobusima placaju karte.
* -0 ne postoji, tako da je moja poenta jasna.
Takoreci, ovo su i moje zelje. Od svega ovoga, ponajvise mi smeta buka u vozilima, narodnjaci koje vozaci pustaju (tramvajdzije su barem pristojni da nose slusalice) i higijena koja je ravna -0 *. Definitivno sam za reorganizaciju linija, jer smo i sami svesni koliko su sadasnje trase delimicno efikasne, ili uopste nisu, sa posebnim akcentom na prigradske linije koje ne mrdaju. Za to sam da se u vozila vrate kondukteri koji su efikasniji nego sadasnje tackaste kontrole. Mada s obzirom na broj vozila, vrlo su male sanse da se to desi. Sada su vise na udaru linije koje idu ka prigradskim naseljima, nego sam centar grada koji je sigurno 70% korisnika gradskog prevoza. Tako da ispada da samo oni koji najduze putuje u najneurednijim i "pokvarenim" autobusima placaju karte.
* -0 ne postoji, tako da je moja poenta jasna.