Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kao da neko gleda sta ce taj covek da radi, verovatno nista spektakularno.

Ono sto se istice je da je smena na stranackom nivou i da kompletan GSP od Upravnog odbora pa do direktora umesto Socijalista preuzima Demokratska stranka.

promena.jpg
 
Administratori, dajte neke kvote i neka krenu online opklade :)

Ja glasam da Jelena Trivan bude direktor GSP-a da ipak ostane nesto u DS-u, sve joj uzese, pozlilo joj neki dan...
 
Ako dodje Andjelkovic pocece da farba sedista u razlicite boje i da dodatno naplacuje sedenje u autobusu...
 
Jedan primjer iz beca neulazeci sta oni dobijaju za tu cifru a sta mi
godisnja karta u becu 365 e uzelo je 450 000 beclija u beogradu nepostiji ta kategorija dok recimo u ns ima
12x3200=38 400 din / 115 =334 e
Sto je rzlika od svega 31 e Plus nafta kosta malte ne isto i jedne i druge do je struja tamo skuplhja
 
Uvedena je carinska kontrola i u Cvijicevoj,na stanici na cosku sa Starine novaka gde staju 28,44,77 i 79 u smeru ka Zvezdari.Izabrali su tu lokaciju u nadi da ce ljude mrzeti da pesace 600 metara+preko nadvoznjaka do sledece stanice.Mada to nije sprecilo dobar deo ljudi da to radi.
 
25П, ГБ20, у 13:54 нису радили апарати:
IMAG0361.jpg


упалили су се тек после 5 минута
 
Uvedena je naplata sms obavestenja. Uz nove cene markica ovo je potpuno nepotrebna stvar. Ukinuli su validaciju i odmah jos jedan korak u pogresnom pravcu.
KAo da zele svoje korisnike da dovedju do sto veceg ogorcenja.
 
Приметио сам да је контрола изгубила сваку сврху.
Апсолутно никакве реакције на шверцере немају. Они који носе неперсонализоване се не куцају и када контрола наиђе, сами контролори им откуцавају карте, оне који немају ништа, само прескоче, средњошколце поготово.

Елем, шверцовање очигледно може, а будући да примања више немам а незапослен сам, размишљам да пређем у илегалу....очигледно може... :(
 
stf":8jjws1x1 je napisao(la):
Приметио сам да је контрола изгубила сваку сврху.
Апсолутно никакве реакције на шверцере немају. Они који носе неперсонализоване се не куцају и када контрола наиђе, сами контролори им откуцавају карте, оне који немају ништа, само прескоче, средњошколце поготово.

Ja sam to danas video na stanici Ruska. Nije bio nijedan drugi bus osim naseg. Kontrolori su radili jako polako, jos je onaj koji je stajao na vratima sugerisao ovom unutra: "Polako brate, polako, polako". Iz nekog razloga odugovlace da bi se autobusi iza gomilali. Izgleda da su se smorili i opstrukcija je maksimalna sa njihove strane.

U pravu si za nepersonalizovane. Ne kucaju ih, nego ih predaju neotkucane kontroloru da ih otkuca?! Ja ne mogu da verujem, jos samo kafu da skuvaju.
I sad ovo ne govorim u nekom rasistickom smislu, ali u kontroli sam ovih dana video samo neke bas niskog staleza, da ne kazem da mi se cini da je sve vise romske populacije. Ili ih vise ne placaju dovoljno, ili su oni koji su radili shvatili da pare nisu vredne onolikog cimanja. Nesto se desava, kao da polako nestaju, sad sa Ade odlaze vec oko 12:00, ranije su bili do 15:00-16:00.
Da ne kazem da na pocetnoj stanici Zeleni venac nema kontrole prilikom ulaska u bus, pa onda zaista ne vidim svrhu one tackaste kontrole na Brankovom mostu. Udjes ko covek u neki od donjih buseva i vozis se za dzabe.

A pojma nemam ko ce da daje onolike pare za jednu poruku. Po meni su cene jako visoke, ja sam mislio da nece biti vise od 1din s obzirom koliko ces puta to dnevno uraditi. A i oni su rekli da imaju preko 800.000 upita dnevno.

http://www.busplus.rs/page-vesti-servis ... aplata.php
 
врло вероватно је и комбинација мале плате и цимања. једноставно, боли их уво да се цимају за паре које примају. ово за чекирање нисам знао. има да почнем да носим моју неперсонализовану па, ако ми икада наиђу, дам им да ми је сами чекирају :)

едит: 3 динара за поруку преко Теленора? какви лопови, па нећу више никад да им пошаљем упит, пресела им та 3 динара
 
ма није до Теленора, него до ових јајара из БусПлус-а. к'о да не узимају довољно пара на допуне и маркице, него морају да узимају и на ово
 
Što se tiče kontrole, mislim da je neka vrsta "tačkaste" trebalo da bude uvedena od prvog dana uvođenja sistema, ali tako da se to radi brzo, da se insistira na tome da kontrolori budu ljubazni ali odlučni i da ne puštaju vozila dok oni koji nemaju kartu ne izađu. Validacija personalizovanih nikada nije trebalo da se uvodi, u prvih nekoliko dana je moglo da se dozvoli da kontrolori overe nepersonalizovane onima koji ih nisu overili (ako imaju karticu sa dovoljno kredita), a kasnije da izbacuju. Nije trebalo da se mesec dana zvanično toleriše švercovanje, moglo je da se ne naplaćuju kazne u prvom mesecu ali da se izbacuju oni bez karte (kao i sad). Onda bi se ljudi ipak navikli da se prevoz mora platiti, a ne da sa jedne strane slušaju pretnje, a sa druge vide da se mogu švercovati bez ikakvog problema. Naravno, kampanja nije trebalo da se zasniva na pretnjama. Onda bi možda ipak plaćanje prevoza za većinu postalo normalno i mnoge bi bilo blam da budu uhvaćeni da se švercuju.
Sada kada je ukinuta validacija personalizovanih, još treba da se poskidaju one smešne nalepnice ulaz/izlaz koje niko ne poštuje, da se ukine (potpuno besmisleno) otvaranje samo prednjih vrata na početnoj stanici, uvedu vremenske karte, postave displeji na više stajališta i napravi bolji web sajt BusPlus-a sa dosta aktuelnih informacija (uključujući pozicije svih vozila u svakom trenutku), i onda kao korisnici možemo biti zadovoljni, ali ostaje pitanje problematičnog ugovora Grada sa BusPlus-om. Skidanje nalepnica sa vrata i ukidanje otvaranja samo prednjih vrata će ići malo teže, jer tu ne mogu da kažu da više nije potrebno kao validacija personalizovanih, nego moraju da priznaju grešku. Nalepnice na vratima su prvo bile preko celih vrata, onda su počeli da stavljaju velike kvadratne, a sada su najnovije mnogo manje kvadratne koje se slabije primećuju. Nadam se da će otvaranje prednjih vrata početi polako da odumire. Ne znam zašto bi BusPlus-u bilo u interesu da stvara gnev među građanima, manje gneva znači i manje postavljanja pitanja kako su dobili posao.
 
Ako je počela naplata "poruka" o dolasku vozila, zar ne bi BusPlus morao da na svakoj stanici napiše cenu "poruke". Ovako nas dovode u zabludu da je to besplatna usluga?

Kome se obratiti? Udruženju potrošača? Povereniku?
 
stf":1cf40u9x je napisao(la):
Приметио сам да је контрола изгубила сваку сврху.
Апсолутно никакве реакције на шверцере немају. Они који носе неперсонализоване се не куцају и када контрола наиђе, сами контролори им откуцавају карте, оне који немају ништа, само прескоче, средњошколце поготово.

Елем, шверцовање очигледно може, а будући да примања више немам а незапослен сам, размишљам да пређем у илегалу....очигледно може... :(
Sa redovno uplacenom markicom zadnja 2 dana 5 puta se pravih da sam svercer.Il me nije startovala kontrola ili sam ih nadmudrio,a oni se nisu nesto ni cimali.Jedino sam bio primoran da pokazem bus pljuc ausvajz na carinskoj kontroli u cvijicevoj.

Sve u svemu totalni fijasko.Ocekujte frku u narednom periodu zbog poskupljenja prevoza od 30% za zaposlene.Cim prodje ta bura udara kontrola skroz na skroz.Bus plus posto je u prici dobijaju instrukcije od direkcije za saobracaj i clana gradskog veca Zeljka Ozegovica kako da se ponasaju na osnovu trenutnog stanja javnog mnjenja oko bus plusa u gradu.

P.S.Koliko razumeh objavice do kraja godine predlog da se privatizuje GSP,kao neisplativ je,bla bla.To je samo jedan korak u ovom celom cirkusu koji nam je krenuo jos podosta pre bus plusa,ali je samo njime izleteo u prvi plan.
 
astrodule":1epr0jel je napisao(la):
Ako je počela naplata "poruka" o dolasku vozila, zar ne bi BusPlus morao da na svakoj stanici napiše cenu "poruke". Ovako nas dovode u zabludu da je to besplatna usluga?

Kome se obratiti? Udruženju potrošača? Povereniku?


Danas mi je to palo na pamet i poslao sam poruku CEPS-u i Politikinom Potrosacu, pa cu videti ko ce mi i sta odgovoriti. I ne samo u vezi poruka, nego i u vezi cena karata koje nigde nisu istaknute, bar na prodajnim mestima gde se prodaje BusPlus. Nekada je na karti pisalo koliko kosta, a na svim prodajnim mestima GSP-a vidno je bio postavljen cenovnik za sve.
 
ja sam na telenoru i po meni su ok operater , a da sto se cene poruke tice jeste skupo mada , i ako deluje nisko kod drugih sve jedno je skupo jer smo tu uslugu platili preko mesenih karata , sve jedno ja je necu slati nikako ......
 
Kontrolori ne rade svoj posao jer nih niko ne tera na to, a ne tera ih jer priodi doticne firme ne zavise od rezultata rada sopstenih zaposlenih, vec lova sigurno kaplje (tj. curi kako je neko ovde rekao). Biznis plan iz snova.

Skoro je u Politici bila objavljena kratka retrospektiva najava i obavestenja u vezi sa busplusom...toliko kontradikcije, konfuzije i nedoslednosti u tako kratkom roku se malo gde moze naci. Poveriti jedan takav posao (planiranje i upravljanje javnim saobracajem u velikom gradu) kao da se radi o utovaru peska, i onda jos to predstavljati kao nesto najbolje na svetu...jadno, zaista jadno...
Podbacili su na svim poljima, i gde je unapred bilo osudjeno na propast i gde nije... ali za njih ne vaze zakoni kapitalisticke privrede(ipak je privatna firma u pitanju), jer imaju sigurnih svojih 8.53%... jadno, zaista jadno.
 
A svidja mi se ta teorija o poskupljenju prevoza za zaposlene. A zaposleni u gradskoj upravi i organima vezanim za lokalnu samoupravu primorani su na bus plus vozili se ili ne, ali ne bez raloga. Puno je tu raje i puno budžetskih para. Sredstva za prevoz nisu vezana za njihove plate već ih daje poslodavac a u ovom slučaju ista ta uprava pa je čelnicima u interesu ako treba da povećaju prevoz za zaposlene i 100% jer će te paričke onda direktno iz gradskog budžeta da idu u njihov bus pljus a ne da ih koriste zaposleni po svom izboru ili da se ti isti zaposleni odreknu prava na naknadu za prevoz pa tako uskrate i koju paričku bus pljusu. Što više gradskih činovnika više i para . Poskupljenje može da pogodi samo zaposlene kojima poslodavac neće da obezbedi ovu naknadu i kojima je ista uključena u platu, studente, penzionere i nezaposlene jer oni te pare moraju da obezbede iz svog džepa a ne tudjeg.
 
da li se od nedlje naplacuje bus plus informacija ili od ponedljka , da li ce te kosriti to vise ili ne ?
 
Koristi ću pre nego što izadjem iz kuće na stanicu, jer nekad se desi da 18 čekam po pola sata :)
Ali da non stop klikćem kao radoznao neću sigurno. Ako sam već napolju doći će kada dodje :)
 
Vrh