Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@ sizif
posle ovoga sto si ti sad napisao zapitam se da li se ti vozis tim istim autobusima ili samo slusas kako je lepo u ovom gradu preko studia B. Osvrni se oko sebe covece, te klime koje su ugradili su na nekim autobusima krenule da lome sasije, motori se pregrevaju itd.Broj ispravnih niko ne zna. Autobusi koji su stari po 4-5 godina izgledaju kao da su 3 rata pregurali, izbacuju dim ko da zaprasuju komarce o klimi ti je i glupo da pitas vozaca kad i bez nje jedva ide, trole su eto nove al malo malo pa vidis neku kako stoji pored puta ceka servis.
Meni nije problem da se kupuju autobusi na lizing kredit kes ili kako god, samo da se kupuju, i da to nije nesto sto je sklepano da pregura godinu dana pa onda ko ga sisa. Neka ga pravi Ikrabus, ali neka neko nadgleda to, pa lepo nek vrate kad nesto ne valja, a ne da se krpi u domacoj radenosti GSP-a.
Ja se ne vozim u statistickim podacima nego u autobusima, to sto je njima odlican prosek godina to je super, cinjenica je da su u uzasnom stanju i da su vise u garazama nego na ulici.
I da na pomenem nesto, dok je gsp naplacivao imao sam markicu, kad ne kupim markicu imao sam karte koje sam ponistavao, i nikad mi nije bilo zao da je ponistim, ali sad necu, jer nece meni apex da odredjuje koliko ce neka linija imati autobusa.
 
I po stoti put ću reći, IK-112N nikada i nigde u svetu ne bi mogao da prođe. Ne znam šta domaći vozači misle, ali one klime, koje u tim limuzinama služe samo za ukras, meni kao putniku izgledaju kao sprdnja i vređanje inteligencije.
U zadnjem delu autobusa, u salonu za putnike, u neizolovanoj plastici, smešten motor i cela utroba autobusa, bez ikakve izolacije, a to sve vrelo, ona plastika se topi od vrućine, a klima duva iz onih proreza potpuno bespotrebno i bez ikakvog efekta, putnici se hlade lepezama. Zagovornici parole "kupujmo domaće", napadaju me svaki put kad to kažem, kažu mi da sam se vozio u nekom izuzetku, ali ja i dalje tvrdim da su izuzeci oni IK112N i IK218N u kojima stanje nije onakvo kako sam ga opisao.
Klima u njima je jeftina kozmetika, da bi studio B imao šta da izveštava.
 
EUKALIPTUS":toc2vpbx je napisao(la):
I po stoti put ću reći, IK-112N nikada i nigde u svetu ne bi mogao da prođe. Ne znam šta domaći vozači misle, ali one klime, koje u tim limuzinama služe samo za ukras, meni kao putniku izgledaju kao sprdnja i vređanje inteligencije.
U zadnjem delu autobusa, u salonu za putnike, u neizolovanoj plastici, smešten motor i cela utroba autobusa, bez ikakve izolacije, a to sve vrelo, ona plastika se topi od vrućine, a klima duva iz onih proreza potpuno bespotrebno i bez ikakvog efekta, putnici se hlade lepezama.
Potpis!
 
I da ne zaboravimo deo sa displejom kod zgloba na kome se ispisuje vreme i datum koji greje kao grejalica.
 
angry bird":3oq9kiqa je napisao(la):
I da ne zaboravimo deo sa displejom kod zgloba na kome se ispisuje vreme i datum koji greje kao grejalica.

Dolazi zima, dobro si mi rekao koje pozicije da biram u bus-u.
 
EUKALIPTUS":153byb78 je napisao(la):
Zagovornici parole "kupujmo domaće", napadaju me svaki put kad to kažem, kažu mi da sam se vozio u nekom izuzetku, ali ja i dalje tvrdim da su izuzeci oni IK112N i IK218N u kojima stanje nije onakvo kako sam ga opisao.
Па и клима треба да се одржава.
Рецимо, у новој Н серији раде одлично.
 
I u novoj N seriji ne rade uvek odlično. Recimo, 1349 je danima vozio sa klimom koja je duvala toplo jer je valjda freon iscureo, pa su to sredili tek nakon što sam dva puta prijavio kvar na tom vozilu. Inače, na tom busu su prozori zašrafljeni i ono je bio horor koji sam tri puta preživeo.
 
u novoj seriji se cesto dogodi da vozaci puste samo ventilaciju, da kompresor ne upale, zato i duva toplo, to se desava i kod privatnika jako cesto, nema to veze sa kvalitetom klime
 
EUKALIPTUS":98q6c3f1 je napisao(la):
I po stoti put ću reći, IK-112N nikada i nigde u svetu ne bi mogao da prođe. Ne znam šta domaći vozači misle, ali one klime, koje u tim limuzinama služe samo za ukras, meni kao putniku izgledaju kao sprdnja i vređanje inteligencije.
U zadnjem delu autobusa, u salonu za putnike, u neizolovanoj plastici, smešten motor i cela utroba autobusa, bez ikakve izolacije, a to sve vrelo, ona plastika se topi od vrućine, a klima duva iz onih proreza potpuno bespotrebno i bez ikakvog efekta, putnici se hlade lepezama. Zagovornici parole "kupujmo domaće", napadaju me svaki put kad to kažem, kažu mi da sam se vozio u nekom izuzetku, ali ja i dalje tvrdim da su izuzeci oni IK112N i IK218N u kojima stanje nije onakvo kako sam ga opisao.
Klima u njima je jeftina kozmetika, da bi studio B imao šta da izveštava.


Већ је било речи о томе - колико сам скапирао, мајстори из одржавања због нечег (лакши приступ мотору?) скидају изолацију и остављају мотор да "зрачи" несметано :notok:

Нешто друго сам приметио пре пар дана: у скоро сасвим новом "Банбусовом" ИК-103/ПО2160 из отвора климе на самом крају путничке кабине (уз мотор) излази врућ ваздух! Као да врућина мотора загрева ваздух који се ту допрема.
 
Onda neka objasne građanima ,zašto kupuju autobuse na naftu..umesto električnih vozila,troli,tramvaja..
 
Najbolja mi ova rečenica

Карта купљена код возача поскупеће са 145 на 120 динара. :D
 
најбоље је да сада град крене у проширење тролејбуске мреже. не верујем да је много скупље од куповине нових 400 бусева
 
Poskupljenje na 75 dinara bih oberučke prihvatio, ako se za to dobije vremenskih 90 minuta (čak i 60). Ovako, čist bezobrazluk!
 
Дакле,стварно појма немају да народ и сад једва саставља крај с крајем...
500 динара скупља маркица...јадни немају пара...а пола милиона евре месечно поклањају Бус плусу...
Говњава мотка треба да ради... :grand:
 
Najgore sto ovo poskupljenje ne pokriva ni rast cena goriva, ni odrzavanja zbog rasta kursa.

Ovih 20% pokriva samo uvodjenje BusPlus-a, izborni marketing gde je druga zona prevedena u prvu po nizoj ceni pa su stvoreni dodatni gubici, i na kraju dodatne subvencije za povlascene kategorije i one koji se voze besplatno jer za njih grad placa razliku do pune cene markice koja je sad 20% visa, a za povlascene ostaje ista.

Znaci oni ovim ne pokrivaju nijedno realno povecanje troskova (benzin, odrzavanje) koje se stvaralo vremenom, vec samo Djilasove igrarije.
Sto znaci da ce se zbog realnih povecenja troskova doniranja iz grada i pored ovog poskupljenja povecavati. Katastrofa, ovo je postala rupa bez dna.

rupa.jpg
 
Oni bre nisu normalni...
Narod ni ove cene ne moze da podnese a ne povecanje od 20 %... Nije ni cudo sto ih svi mrze i sto se svercuju...

Eto vam ga sad Djilas i most i ostale njegove propagandne seme...
 
I onda njuzovci ugasise sajt jer su shvatili da realnost je jos ludja od njihove maste.

Cekamo validatore u crkvama! :lol:
 
Ovakav zaplet ne možeš da vidiš ni u latino seriji :rolleyes: biće mu oprošteno,nije znao šta radi.. :|
 
Još jedan dokaz da direktori nemaju nikakvu funkciju sem da primaju platu i naređenja sa vrha.....
 
JohnnyLee":pefvpr5e je napisao(la):
најбоље је да сада град крене у проширење тролејбуске мреже. не верујем да је много скупље од куповине нових 400 бусева

Oni imaju dosta prednosti (ne zagađuju, iako struja nije jeftina, jeftinija je od fosilnih goriva, bolji su za linije koje se protežu po strminama jer električni pogon daje bolju vučnu silu, što dodatno poboljšavaju njihove gume, ne proizvode buku motora ni cičanje po šinama, dužeg su veka trajanja od autobusa), ali imaju i mana (ružnoća žica raspletenih po gradu, nije ih zgodno preusmeriti u iznenadnim situacijama, neretka otkačivanja od žica, ne mogu da prestižu jedan drugog sem kada postoje paralelni sistemi žica), ali ih ja ne volim jer imam osećaj da su mnogo sporiji od autobusa.
 
uraaaaa sklonjen Mileta , :kk: :) :kk:
glasam da uslov za narednog , bude starosti manje od 35 god zivota
kako bi bar imali malo nade za ikakva poboljsanja :)

Edit
bogato iskustvo pokazalo se da je direktno povezano sa gluvocom :laugh: :lool: :laugh:
 
Vrh