Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@Sasa:
Do sad nisam video ni jednu prednost nove naplate u odnosu na stari način, osim što su novi aparati fensi, lepo sijaju i nešto brboću, ali to je stvar lajfstajla, neko se loži na te nove fensi stvari, neko ne. Da su doneli neke novine i povoljnosti za različite potrebe korisnika prevoza, ja bih ih pohvalio.

Ne mogu da kažem ni da mi, Bog zna koliko, znači ona USSD usluga, na koliko stanica je autobus, ali dobro, ajde da prihvatim, to je ipak neki novitet, sve drugo je potpuno isto. A to, da li smo bušili karte ili ih trljamo o plastiku, potpuno je nebitno. Evo, ja sam, npr. više voleo onaj zvuk škljocanja od ovog sada pištanja, neko možda više voli pištanje, ali je u suštini isto.
 
JohnnyLee":2pltmejx je napisao(la):
nikola011":2pltmejx je napisao(la):
E pa momak, sto ga nisi trljao...

па ни не возим се толико па да трљам :) али сам данас попи**ео чекајући 18ицу 20 минута, а за то време прошле 3 17ице, 2 55ице и 2 46ице

Ja bih bio srećan da sam toliko čekao moj bus u subotu.

Čekao sam 302 1 sat i 18 minuta. Jbg. nisam oborio burazerov rekord od prošle nedelje: 1:26
 
EUKALIPTUS":1sya96ko je napisao(la):
@Sasa:
Do sad nisam video ni jednu prednost nove naplate u odnosu na stari način, osim što su novi aparati fensi, lepo sijaju i nešto brboću, ali to je stvar lajfstajla, neko se loži na te nove fensi stvari, neko ne. Da su doneli neke novine i povoljnosti za različite potrebe korisnika prevoza, ja bih ih pohvalio.

Ne mogu da kažem ni da mi, Bog zna koliko, znači ona USSD usluga, na koliko stanica je autobus, ali dobro, ajde da prihvatim, to je ipak neki novitet, sve drugo je potpuno isto. A to, da li smo bušili karte ili ih trljamo o plastiku, potpuno je nebitno. Evo, ja sam, npr. više voleo onaj zvuk škljocanja od ovog sada pištanja, neko možda više voli pištanje, ali je u suštini isto.
realno je da ga jos nisu razvili al kad ubace jos novina tipa da bar po centru stave one ekrane ko na slaviji da ubace dneve karte
a seti se samo kako su zvrndali aparati pre kad nisu bili nastimovani
ps meni su oni bas jadno delovali
a za bus plus sto ne date neki predlog sta bi moglo da se doradi tipa naplata karte putem mobilnog ili tako nesto...
 
Са аспекта путника бољи је био стари систем. Када имаш поништену карту имаш необорив доказ у рукама да си је платио а ако неким случајем апарат не ради он заиста не ради, а не као сада, да некад ради а некад не (руку на срце углавном ради али хипотетички може да некад ради а некад не). Ја сам имамо ситуацију да дам контролору валидирану неперсонализовану карту, он је принесе апарату и нешто му није било јасно, гледа даље и каже "у реду је". Да му је неким случајем изгледало да је неисправна ја му никако не бих могао доказати да је регуларна јер не постоји никакав писани траг да је карта плаћена осим рачуна за уплату кредита али то не значи ништа.
 
Не видим разлог да буду различити модели возова за БГвоз и путничке возове. Друга би била ситуација да је Србија величине Русије па да су за приградску железницу потребне композиције са седиштима а за регионалну композиције са спаваћим колима. Много је лакше правити распореде када су композиције једнаке и у слулају потребе композицију поставити на линију која има већи приоритет.

едит
грешка, хтедох ово да поставим у тему о БГвозу
 
sasa901":34evtryo je napisao(la):
[
realno je da ga jos nisu razvili al kad ubace jos novina tipa da bar po centru stave one ekrane ko na slaviji da ubace dneve karte
 
nesto je pobrljavilo kod mene na kompu, molim moderatore da izbrisu gornji post, izvinjvam se.

sasa901":39p0konl je napisao(la):
[
realno je da ga jos nisu razvili al kad ubace jos novina tipa da bar po centru stave one ekrane ko na slaviji da ubace dneve karte

A jos realnije je: sta su oni radili godinu dana? a da nista... sve je ostalo isto, cak im ni sajt nije funkcionalan do kraja. Jedina korsit je mogucnost uplate mesecnih na velikom broju mesta, sve ostalo je je ISTO, i sto je najbitnije te pare koje su potrosene nisu opravdale to ulaganje, da ne kazem, nije vredno bacanja para...ako je cena `sminke` i kranji domet da je ponistivac karata lepsi od onog prethodnog, to definitivno ne vredi 11 miliona. Da su montirali po jedan displej nedeljno, pa bi se do sad video nekakav `napredak`, ovako nista.
I sad kao, ne morate da validirate mesecne, prave se guzve, uskoro ce to biti i za vrata...o hvala Vam na spasenju, trustu Velikih mozgova...a pare odose na fensi ponistivace, na nalepnice za vrata, a mi i dalje cekamo isto, isto se guramo... ne znam, verovatno sam ja lud, pa ta placebo terapija ne deluje na mene.
 
sasa901":37ncold1 je napisao(la):
realno je da ga jos nisu razvili al kad ubace jos novina ...

Само нека га лагано развијају па тамо негде 2028. ће и да личи на нешто. Да ли ти заиста мислиш да су они направили озбиљан план развоја система за нпр. пет година од увођења? Склепали, убацили, паре капљу, кренули са ''антикампањом'' (читај: претњама) и онда настаје паника кад су схватили да људи баш нису толике овце, па ће сад као нешто да мењају и унапређују. Ма, дај... Ово треба да се предаје по школама као пример очајног увођења новог система наплате неке јавне услуге.

sasa901":37ncold1 je napisao(la):
a za bus plus sto ne date neki predlog sta bi moglo da se doradi tipa naplata karte putem mobilnog ili tako nesto...

Озбиљан си? У претходних 4500 постова је било ихахај предлога, нешто од тога је и могло да се искористи. Да не говорим о томе да су могли макар да погледају неку интернет презентацију јавних система градског превоза у другим земљама, ако већ нису способни за озбиљнију анализу.

Да су барем иоле способни лопови па да им човек честита. Овако, туга...
 
Ekspresno uslisena Bozja zapovest...

ocitavanje.jpg
 
Pa dobro do sada su imali prilike da prikupe dargocene podatke o pravcima kretanja mase putnika opterećenje liija i sl.važnih za planiranje metro mreže,mada ne treba biti vidovita zorka da su najopterćeniji pravci Vidikovac-Centar-Karaburma,Nbg-Bulevar.. ;)
 
2012":c04feac7 je napisao(la):
mada ne treba biti vidovita zorka da su najopterćeniji pravci Vidikovac-Centar-Karaburma


Bilo bi cudno da su letnji rezultati drugaciji, djaci i studenti na raspustu, mnogi na odmoru, Kosutnjak, bazeni na Kosutnjaku, Ada,...
I sad su oni preko leta provalili da je linija 23 preopterecena a preslo se na zimski red voznje?!

Meni odgovara, ali izjava da su preko leta sagledali optereceje linija je idiotska fraza. A pri tom se ljudi opet nisu toliko ocitavali.

 
Meni je ova nova odluka super, ali opet ima tu neku nelogicnost... Svi mediji pisu da je do ove mere doslo kako bi se ubrzao proces pregleda karata putnika i da se ne bi stvarale guzve na ulazima.
U redu, slazem se sa ovom drugom tvrdnjom... Ali ova prva je malo... :blah: Kako se to moze ubrzati proces provere karata ako mesecni pretplatnici ne moraju da validiraju kartice? Kontrolori ce svejedno morati da proveravaju da li putnici imaju uplacenu mesecnu kartu...
 
Dakle da rezimiramo. Od prvog oktobra, ukoliko ste zainteresovani za oglašavanje na stanicama gradskog prevoza, to možete da učinite po novim cenama. Ukoliko želite da vaša reklama bude najbolje primećena i da je vidi najviše ljudi, ima ko će da vam da podatak gde je najbolje da je postavite. Samo spremite šuške, na nekim mestima malo više, negde bogami mnogo, ali negde i manje nego do sada, pa ko gde voli nek izvoli. Samo, trebalo im je više vremena da prikupe statistiku nego što sam očekivao, temeljno su to odradili. Inače, za neupućene, ovaj vid oglašavanja je svuda u svetu daleko profitabilniji od naplate karata u prevozu, od kojeg novac ide na pokrivanje raznih drugih troškova. Ovde keš stalno pristiže, a ulaganja su minimalna.
 
Glavna vest oko poskupljenja.Djilas je danas izjavio da nemoguce pojeftinjenje zbog poskupljenja goriva od 50%.Ali da nece povecati cene povlascenim kategorijama,sto znaci da umesto svima povecaju za 30% cenu karte,zapravo ce povecati za 50% zaposlenima.

Tek ce biti cirkus kada to najzad objave ovog meseca.
 
Pa to je samo marketing. On zna da je vecina uplata od zaposlenih, studenti, srednjoskolci, a i nezaposleni ne kupuju karte, tako da nista posebno nije ni rekao.

Ja mislim da se sad ide na drugu strategiju, a to je da se vrati ono sto je nekad bilo, da zaposlen u Beogradu vise nema pravo na novac u firmi za prevoz, vec samo na placen prevoz ukoliko to zeli. Vecina ce uzimati sistemom "a sto da se baci", tako da ce se dobiti stalnost uplata.

Sistem BusPlus je pao i sad se mora traziti novo resenje za naplatu.
 
@никола011

Не знам како те није срамота да на темама о становима лажеш народ да си потенцијалан купац, а на овим странама се хвалиш како си шверцовањем "уштедео" 5.000 динара. Мислим, анонимност ти пружа комоцију да пишеш шта хоћеш, али да ли бар мало поцрвениш кад се погледаш у огледало? Као и остали твоји пајтоси који се хвале тиме што не плаћају услугу која се плаћа у читавом цивилизованом свету. Можете ви да измишљате каква хоћете оправдања, то неће утицати на чињеницу да сте полусвет, или фукара, што би рекла браћа Турци. И то не она несрећна сиротиња, јер ако си незапослен или си студент можеш да се возиш неограничено за хиљаду динара месец дана, већ ментална фукара. И још имате образа да држите лекције онима који, као одговорни грађани, плаћају јавни превоз.

Кад прочитам да се озбиљни и одговорни људи због вас осете будалама, смучи ми се. Тачније, смучите ми се.
 
@sizif

Ja sam prevoz do sada placao i to sam ti i rekao. Niko nista ne placa iz neke dobrote, nego zato sto mora. To bi isto bilo kao kada bi rekao Miskovicu ili Beku kako su bezobrazni sto ne placaju porez. Ne placaju ga zato sto ne mora. U Nemackoj se placa sve zato sto su kazne preostre, a ne zato sto su nemci dobri ljudi.

Nemoj mesati babe i zabe. To sto ti slusas Djilasa i mislis da si ozbiljan zato sto platis apsolutno sve sto ti on nametne, to je apsolutno tvoja stvar. Ako neko kupuje stan na kredit i nije bas neki bogatas. Nisam rekao da nemam novac za prevoz, ali necu vise da izigravam dobricu i zrtvu sistema.

Stavise, pojacane su kontrole, juce ne samo da su bili oni tackasti, nego su i stalni kontrolori sa aparatima poceli da se voze autobusima i proveravaju karte svakome ko udje u autobus tako da cu danas verovatno morati da kupim markicu.

Necu vise da kupujem ukoliko u bilo kom momentu ublaze kontrolu, ne iskljucivo zbog novca, nego zato sto ne vidim razlog. Ako se mnogi voze za dzabe i kontrole nema, ne vidim zasto bih ja placao.
 
Можда је поента очитавања била да се утврди колико би могла да поскупи маркица а да се и даље исплати у односу на појединачне карте. Чињеница је да се откуцавањем није могло утврдити оптерећење на линијема али је исто тако чињеница да је постојало доста уплашених грађана који су се увек откуцавали тако да су оставили и те како драгоцене податке а управо су ти грађани циљна група јер ће увек плаћати превоз ма колико шверцера буде натоварено на њиховим леђима. Као што рече Чика Срђан и скупљање података у сврху маркетинга има смисла, па чак и да ти подаци мало оману и да нису прецизни потенцијални клијент има да их плати уколико жели да се рекламира.
 
Mozemo reci da smo napokon zadovljni sa postignutim

- Nema vise ,, smirglanja,, za mesecne :kk:
- Osnovci i najstariji ne placaju prevoz
- Povremeni korisnici imaju mogucnost izbora vise vrsta karata
- Najveci deo stanovnika moze lako doci do povlascenih cena karata u skladu sa soc. programa
- Bolji uvid i nadzor u saobracaj prevoznika i td.

Sad je samo ostalo da se smanji davanja iz gradske kase prevoznicima jer ostvaruju prihod a taj
novac preusmeriti na ojacavanje ostalih gradskih programa za koje do sada nije bilo dovoljno sredstava

Sve u svemu heppy the end :)
 
@boca-ica

Pa ispada da je sve lepo namesteno za ono glavno. Napravili su diktaturu, zatim kao daju fenomenalne povlastice, sada ce svima biti sve lepse i komotnije. I svi su zaboravili da je uvedena firma koja uzima 8.53% stravicnog profita a ne radi skoro nista.

Da tacno je, svi ce to jos malo zaboraviti i njihov cilj je uspesno zavrsen. A koliko ce nas to narednih godina kostati jer se prevoz uglavnom dotira iz budzeta, pa nije ni vazno.
 
A u izinjavam se, zaboravih ono nase
,,da komsiji crkne krava ,, :lool:

Cilj i jeste da se drasticno smanje dotacije
kako bi sredstva mogla da se koriste i za dr nase programe :)
 
Nikola, neces verovati ali delim i podrzavam tvoj stav
iz prostog razloga sto treba stremiti ka idealnom

Na zalost bili smo u bezdanu i to je cinjenica, kao sto je cinjenica da je sada stanje MNOGO bolje
jednostavno ovo jeste pozitivo dobro, i to terba priznati
da nije idealno, nije . Daj malo da se radujemo i postignutom pa posle da menjamo ka idealnom :)

- Nema vise ,, smirglanja,, za mesecne (jos i ukinuta druga zona za mesecne )
- Osnovci i najstariji ne placaju prevoz
- Povremeni korisnici imaju mogucnost izbora vise vrsta karata
- Najveci deo stanovnika moze lako doci do povlascenih cena karata u skladu sa soc. programima
- Bolji uvid i nadzor u saobracaj prevoznika i td.

:kk: :) :kk:
 
Vrh