Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bože, bože, slušam saopštenje na malim ekranima tv prijemnika i ne mogu da verujem koliko je dobar ovaj naš gradonačelnik. Propao prvi projekat maltretiranja gradjana nametanjem obavezne personalizovane bus plus kartice za zaposlene, pa ona opsada sa komunalcima, pa svakodnevno očitavanje jer su kaobajagi postigli šta su hteli (statistiku i smanjen broj švercera). Uskoro očekujem da i ne važi na koja vrata ulaziš bez obzira da li piše ulaz ili izlaz (jer se to ionako ne poštuje i jer je za štampanje nalepnica uzeta fina lovica) . E sad ostaje još da se aktivira aprilska odluka o poskupljenju i to bi bilo to. Vlast ,bila gradska il ona republička i dalje misli da smo magarci i da oni nama stalno nešto čine i da oni stalno misle o nama. A to to me stalno vredja dok slušam ili čitam takve jalove izjave, saopštenja i slično.
 
Ulazak na prednja vrata ne važi u saobraćajnim špicevima hahaha to će nova vest biti :D
 
Ja ne znam koji je vama sa Djilasom, samo sto vam covek nije kriv i za susu...Direkcija za javni gradski prevoz je zaduzena za Apex(Buspljus), ne gradonacelnik, to sto je on ovo sad izjavio je kranje logicno jer od ponedeljka krece skola, dobro ima tu mnogo marketinga, ali to je politika.
Sto se tice ulaza na prednja zadnja i ostale gluposti, ja ne znam da li se to igde postuje, jer i cak i kad je tu cuvena tacka tacka tackica kontrola to ispostuje samo po koji penzioner koji ceo dan zeljno iscekuje da osmirgla svoju personalizovanu kartu. Pre neki dan je kod krnjace jedan kontrolor stao na druga vrata u pokusaju da spreci ulaz na njih, ali su ga ljudi ladno izgurali i usli tako da se ni njima bas nesto ne dobijaju cuske za dzabe...
 
Imamo plan..ups...zakljucak ne izvodljivo!, za one koji su mislili da se ulazak na prednja vrata moze akrobatski uvesti&izvesti u kravati i bez da budete ugruvani ili pregazeni +validiranje karte ..u 2 milonskom gradu bez metro sistema,a sve da izgleda kao Becu.. :kafa:
 
bazinga":3in39lg1 je napisao(la):
Ja ne znam koji je vama sa Djilasom, samo sto vam covek nije kriv i za susu...Direkcija za javni gradski prevoz je zaduzena za Apex(Buspljus), ne gradonacelnik, to sto je on ovo sad izjavio je kranje logicno jer od ponedeljka krece skola, dobro ima tu mnogo marketinga, ali to je politika.
Sto se tice ulaza na prednja zadnja i ostale gluposti, ja ne znam da li se to igde postuje, jer i cak i kad je tu cuvena tacka tacka tackica kontrola to ispostuje samo po koji penzioner koji ceo dan zeljno iscekuje da osmirgla svoju personalizovanu kartu. Pre neki dan je kod krnjace jedan kontrolor stao na druga vrata u pokusaju da spreci ulaz na njih, ali su ga ljudi ladno izgurali i usli tako da se ni njima bas nesto ne dobijaju cuske za dzabe...

Stoji da se ne moze ni cistacica zaposliti u gradskoj upravi a da nije podobna gore pomenutom,da ne govorimo o glavnima u direkcijama,kao toj za javni prevoz.U raspodeli kolaca direkcija pripada njegovoj partiji dok je GSP pripao drugoj partiji iz koalicije na gradskom nivou.

Pominjanje prirodnih nepogoda i skretanje sa teme ne pomaze diskusiji.

Kao sto rekoh juce,bice blickriga od ponedeljka sa povecanim brojem kontrola dok koliko vidim sistem ulaska na vrada polako odumire.

Vreme je da se prebaci paznja javnosti na glavni problem,a to je da je apex solutionsu(to jest bus plusu) dato 8.5% prihoda od prodaje karata prakticno nizasta.Treba ici na to da se raskine ugovor sa njima,koliko cujem ponovo se spremaju protesti.
 
bazinga":3o50p3v2 je napisao(la):
Ja ne znam koji je vama sa Djilasom, samo sto vam covek nije kriv i za susu...Direkcija za javni gradski prevoz je zaduzena za Apex(Buspljus), ne gradonacelnik, to sto je on ovo sad izjavio je kranje logicno jer od ponedeljka krece skola, dobro ima tu mnogo marketinga, ali to je politika.

Пази, проблем је што се код нас политика своди само на муљање и маркетинг.

Уобичајено је да се неки вођа, главни лик, председник, шта ли већ, посматра као синоним или симбол за читав режим или неки пројекат, иако већина људи капира да не ради он сам све, али ипак има неку командну одговорност. Код нас је то прилично изражено због наше склоности ка култу личности, али није то неуобичајено ни у другим државама - погледај само хистерију у САД око председника. Па тако, та особа скупља поене, а много чешће и пљувачку. Зато, нпр. кажемо да ''је још Марија Терезија изградила насипе широм Војводине'', мада знамо да није она нити пројектовала нити копала, а ко зна, можда је имала способне управљаче, а покупила је сву славу. Дешава се и то.

Лично се трудим да рад дотичног господина посматрам без страсти и предрасуда, али морам да кажем да је ова прича са БусПлусом једна велика брљотина, за шта је и он одговоран. Јавни превоз је једна од најбитнијих ствари за номално функционисање града, а код нас се претворила у хаос. А онда се он појављује неколико месеци након што је то прогнозирано (и на овим страницама, провери) са причом која је овде малтене дословно изнета. Шта је то ако не најјаднији маркетинг? Лично бих веома ценио да је у потаји издао налог да се све то испита, анализира, поновно почне са БусПлусом, али како треба, а да се онда он појави и каже да је направљена грешка али је на његову личну иницијативу ствар сређена. То би био одговоран градоначелник који се не либи да призна пропуст и да инсистира да се ствари доведу у ред. Овако, то је само утопија.

П.С. Само да пренесем информацију да сам јуче чуо да су зпосленим у погонима ГСП-а смањене плате. Наравно, и они криве БусПлус. Шта је разлог и да ли је оправдано, не знам, само преносим инфо.
 
Samo da podsetim, kad je u junu prvi put objavljeno u medijima da će biti uvedeno pravilo ulaska na određena vrata, nije se uopšte pominjalo da to ima veze sa kontrolom, nego je to navodno trebalo da ubrza ulazak i izlazak i spreči da sredina vozila ostane slabo popunjena (ko je to rekao, verovatno se nikad ne vozi autobusom :lol: ). Pominjale su se i kazne za korišćenje pogrešnih vrata od 75000 din kao da je to težak prekršaj (valjda je to remećenje javnog reda?), dok ne mogu da naplate ni 1500 din za vožnju bez karte (što bi bilo logično da bude prioritet). Onda su "dobre duše" rekle da niko neće da kažnjava Beograđane koji zalutaju na pogrešna vrata, a čak im toliko nije namera da kažnjavaju da neće ni pokušavati da naplaćuju doplatne karte, nego samo "usmeravati" i sprečavati one koji nemaju kartu da se voze. Priče o ubrzavanju ulaska i izlaska obeležavanjem vrata su postale smešne kad je na trolejbusima samo 20% kapaciteta vrata obeleženo za ulaz (a treba više za ulaz nego za izlaz), uvedena zadržavanja zbog kontrole, otvaranje samo prednjih vrata na početnoj stanici...
BusPlus je mogao biti mnogo bolje prihvaćen da su u kampanjama korišćene drukčije metode, a ne samo pretnje i drskost. Na primer, da je pre uvođenja sistema BusPlus napravio zaista kvalitetan web sajt sa svim informacijama o javnom prevozu i mogućnošću praćenja vozila u realnom vremenu, da je posle prve nedelje počelo objavljenje podataka o broju očitavanja na svim linijama i da se zna kako se ti podaci koriste za reorganizaciju prevoza, da se sprovode ankete o mišljenju građana o raznim aspektima sistema i da se sistem unapređuje... Tada bi i kontrola imala veći ugled i možda bi zaista mnogi smatrali da je blam biti uhvaćen u švercovanju. Umesto toga smo imali pretnje kažnjavanjem svih koji ne validiraju personalizovane karte (a moguće je samo blokiranje kartice i to se ne primenjuje), pretnje onima koji ne ulaze na obeležena vrata, vozila okićena kao novogodišnje jelke porukama u stilu "mi smo baje, morate da radite sve što vam kažemo, inače vam ukidamo linije, stanice, zadržavamo vozila...", netransparentost. Svaka "nova mera" BusPlus-a je zapravo olakšala švercovanje i izložila BusPlus novim podsmesima, tako da zaista počinjem da se osećam kao bu**** što plaćam mesečnu karatu (što ne znači da ću početi da se švercujem), a one nalepnice "ulaz/izlaz" više i ne primećujem.
 
bog.jpg
 
[box]Ja ne znam koji je vama sa Djilasom, samo sto vam covek nije kriv i za susu[/box]
Ja ne rekoh da je kriv već naprotiv da je dobar. A još bolji u advertajzingu (to je ono kad komuniciraš tako da utičeš na pojedince kako bi prodao neku uslugu ili proizvod, u ovom slučaju priču) .
I nije više reč o politici već o politikanstvu, a razlika je drastićna.
Kao da on sedi u Beogradu a zaposleni u Direkciji za javni prevoz u Nišu. Kao on nema nikakve veze sa sa celom pričom pa ih moli. Onda krene kao da ih grdi .
Sećam se da je kaobajagi kukumavčio onom Cvetkoviću da se odobri povećanje cene prevoza koju je on već povećao svojim potpisom.
Stvarno čovek misli da smo raja naivna i pasivna.
 
Ljudi ja ne branim Bus Plus, nikako, ali neke stvari se ovde mnogo banalizuju, i ne gleda se problem na pravi nacin.
Ovo sa Djilasom nema previse veze, da li ga branim ili podrzavam nebitno je, ovde je najveci krivac Direkcija za javni gradski prevoz. Znaci sve ove gluposti koje bus plus smislja, mora da aminuje direkcija. Zasto bi bilo cija privatna firma radila na svoju stetu, oni mogu da daju predlog da se ulazi i kroz sibere na krovu a izlazi kroz otvre na prozorima, ali to mora neko da dozvoli, da ih kontrolise. Dokle god oni budu klimali glavom na kojekakve budalastine, trenutno bus plusove, mi necemo imati ljudski prevoz u gradu.
 
Sad kad krenu djaci u direkciju po opravdanja sto kasne u skolu zbog izbacivanja iz autobusa :vops:
 
bazinga":3oyksddl je napisao(la):
Ljudi ja ne branim Bus Plus, nikako, ali neke stvari se ovde mnogo banalizuju, i ne gleda se problem na pravi nacin.
Ovo sa Djilasom nema previse veze

Upravo suprotno, problem se gleda na pravi nacin. Ja podrzavam uvodjenje jednog takvog sistema zbog mnogih mogucnosti koje pruza. Ali to je nesto poslednje sto je u Gradskom prevozu trebalo da se desi. Trebalo je najpre reorganizovati GSP, otpustiti visak nepotrebnih radnika, postaviti finansijsko poslovanje firme online jer je ona od javnog znacaja, a nije neka vojna tajna.

Kad sredis svoje dvoriste, onda prigovaras drugima. Onda se krece na kampanju da se kaznjava neplacanje prevoza, povecanjem naplate sticu se uslovi za njegovo poboljsanje i kupovinu novih vozila itd.

Ovo je samo maznjavanje u mutnom. Polovina se svercuje, pare se dodaju iz grada, Djilas se samo slika sa novim vozilima koja se uzimaju na kredit. Besposleni radnici tamo primaju platu zarad socijalnog mira, stranke se bore ko ce dobiti direktorsko mesto da bi namestao tendere, a vrhunac je namesten tender i to od strane Djilasa i njegovih prijatelja kako bi se konstantno uzimao novac preko BusPlus-a iako sad vidis da nema apsolutno nikakvu svrhu.

Prosto sve u gradu toliko kriminalno funkcionise da ti vise ne mozes u narodu dobiti onu kriticnu masu koja ce da te slusa i postuje.

Pa navedi jednu stvar u gradu Beogradu koja nije u potpunosti trenutno kriminalizovana. Imas namestene tendere u svim javnim preduzecima, sa tajkunima se dogovaraju o kupovini zemljista i za njihovu korist grade odredjenu infrastrukturu, sve dozvole drze, nista ne mozes bez mita.
Beograd je u potpunosti maksimalno kriminalizovan, ovde je trenutno opsti haos, i mi u svemu tome ne mozemo nista nego samo ovde da se zezamo.
A da je Djilas kao vrhovni vodja kriv, kriv je. Nista od celog ovog kriminala ne bi moglo da funkcionise bez njegovog aminovanja. Sve on to podrzava i samo im ponekad kaobojagi udari packe da bi poboljsao svoj rejting.
 
nikola011":176m16le je napisao(la):
E pa momak, sto ga nisi trljao...

па ни не возим се толико па да трљам :) али сам данас попи**ео чекајући 18ицу 20 минута, а за то време прошле 3 17ице, 2 55ице и 2 46ице
 
U nedelju uveče si čekao 18-icu čitavih 20 minuta? Pa to je još i dobro, prosek za nedelju je 30 do 40 minuta.
 
Pa to ti je opet BusPlus. Imaju sada svi GPS uredjaje, zna se gde je svaki autobus u bilo kom momentu, a opet je sve isto kao pre toga. Prosto covek da ne poveruje. Posle toliko pompe i toliko tehnike, cak ni osnovnu organizaciju nisu popravili. A tajminge najbolje vidis vikendom kad guzve na ulicama nema toliko a opet sa pocetne stanice nekad krenu 2-3 50-tice odjednom. Meni to nikako nije jasno zasto je i dalje sve isto.
 
Uglavnom se svodi na bahatost GSP-a.I ja cekah juce neki tramvaj i pise dolazi za 17 stanica kad ono posle jedne stnaice dolazi tramvaj,a to znaci da vozac nije ni ubacio svoju bus pljus karticu cime je i tramvaj u gps sistemu.

Sve se svodi na to da se gsp ne sme dirati dok sve ostalo sme.

Glavno je da se gsp pretrese i da svako pocne raditi svoj posao,cak i bez ijednog otpustanja,ali svako da radi za ono sto je placen i gotovo.I naravno da se raskine ugovor sa bus plusom jer ocigledno ne poboljsava prevoz vec samo sluzi za sisanje 8.5% zarade od karata.
 
cekaj zar vama nije bolji bus plus od onog starog ponistavanja ???
nije savrsen bus plus al po meni je ono bio srednji vek...kameno doba...
 
Sasa zeznuo si se to što si napisao :D sad će paljba po tebi da je to lopovska firma itd haah :)
 
Vrh