Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

anketa.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/340309/Anketa-Da-li-ulazite-na-prednja-vrata-u-gradski-prevoz
 
Pa izgleda da ona forma o besplatnom prevozu u Beogradu ulazi polako u realizaciju. Ne znam samo koja je onda svrha uvodjenja BusPlus-a (ustvari znam, konstantan reket iz budzeta). Ostaju povlasceni penzioneri koji zaista placaju prevoz (tradicionalno), zaposleni gde ce se uvesti obaveza preduzeca da uplati isti bez obzira da li ce ga radnik koristiti ili ne, i ostaju studenti, srednjoskolci i nezaposleni koji ni kao povlasceni nece da ga placaju.

Znaci, buduce pojacane kontrole oko domova, fakulteta, srednjih skola i biroa za nezaposlene :)
 
A šta je sa linijom 83. Jutarnji odlazak na posao i povratak oko 4. Za dve nedelje koliko sam prisiljena da idem busom zbog radova na delu autoputa nisam imala priliku da vidim kako izgleda ta kontrola. Ne rade čak ni validatori, pocrneli, a nema ni onih najava stanica.
 
Pa sad, kad tako formulišemo, i kada je u pitanju TV pretplata a i Bus plus, postavlja se više pitanja:
-da li ste budale?
-da li ste pošteni?
-da li ste društveno odgovorni?

Da li ste budale- pa ne znam, pre toga bih morao da znam šta vas je motivisalo da plaćate TV pretplatu, da li imate neki određen motiv, ili plaćate zato što vam je to neko nametnuo, i šta biste uradili kada bi neko, npr. uveo pretplatu na korišćenje uličnih trotoara od 500 dinara mesečno, ili kada bi povećao cenu TV pretplate na 5000 dinara?

Da li ste pošteni? Pa, u svakom slučaju ste ispravni, a verovatno verujete i da ste time pošteni. Ne znam.

Da li ste društveno odgovorni? NE! Vašim postojanjem, stvara se idealna podloga za bogaćenje pojedinaca na račun naroda, za uvođenje harača svake moguće vrste, sa lakoćom, bez panike da li će narod pristati na to. Narod je poslušan i pristaje na sve, a oni koji ne pristaju, njih treba utišati (suditi im). Vašim postojanjem zalivate biljku kapitalističkog zla.

I, da, švercovanje je najmanji problem, moglo je da se švercuje i pre Apexa, može i sad, čak još lakše, ovde je stvar principa. Dok je GSP vršio naplatu, plaćao sam markicu svakog meseca.

Da plaćam Apeksu, onima koji su zarad novca uzeli da rade posao za koji su nesposobni, onima koji su pod svoju nadležnost uzeli i linija ITS2 o kojima ne znaju ništa- onima koje zovem da pitam koliko košta vožnja od tačke A do tačke B, kažu, gde ti je to, koja je to linija, ne znamo. Pitam ih koju zonu da izaberem na njihovom revolucionarnom sokoćalu, gde mi operater posle 5 MOJIH minuta natezanja sa kolegama kaže, izaberite zonu koju hoćete... Da plaćam onima koji su uveli neka pravila u gradu u kojem gradski prevoz koristi preko 90% građana, a da pritom već 10 godina nisu 100 metara prešli bez svojih limuzina od 100.000 evra pa naviše? Jel njima da plaćam?
Jel sam zato nepošten, društveno neodgovoran?
 
Koliko cujem krece blickrig u ponedeljak 3 septembar.Ovo je zatisje pred buru.
 
Ma, kakav blickrig? Realno, šta oni mogu osim da otvore još poneki punkt tačkaste kontrole gde bi u saradnji sa komunalnom policijom detaljnije kontrolisali karte? Ništa što nismo već videli...
 
vucko":d24vtga0 je napisao(la):
Koliko cujem krece blickrig u ponedeljak 3 septembar.Ovo je zatisje pred buru.

Shvatas li koliko su to puta u ovih 10 godina pocinjali i uvek se zavrsi posle 2 meseca, samo da se priliv para koliko toliko stabilizuje. Mislim da narod sve manje reaguje na to, kao sto ni ja vise ne reagujem na te vesti. Videcu na terenu sta ce da bude.

Juce bila smesna situacija. Posto se kontrola ka gradu kod Ade povlaci mnogo pre 6 sati (verovatno idu na izlazne punktove kad se narod vraca sa posla), svi smo se opusteno vozili. Samo odjednom na stanici Ruska ka gradu udjose dvoje. To je ona kontrola "setajuce tackice" kad se voze 2 stanice i onda predju na drugu stranu. Trecina autobusa je izasla napolje i neko drustvo se iskida od smeha sa cudjenjem "odakle oni sad". Izgleda da nisam jedini koji im je pohvatao termine. Udjosmo u sledeci koji je naisao za 30 sekundi i nastavismo tamo gde smo posli.
 
stanislaw":3iiknckj je napisao(la):
Ma, kakav blickrig? Realno, šta oni mogu osim da otvore još poneki punkt tačkaste kontrole gde bi u saradnji sa komunalnom policijom detaljnije kontrolisali karte? Ništa što nismo već videli...

Pa kad bi uveli jos neku tackastu da autobus 2 puta ceka po nekoliko minuta, ja mislim da bi neko poceo da ih tuce. Morace da smisle nesto drugo. Mozda one cuvene "setajuce tackice" gde su se vozili po 2 stanice, bio ih je ogroman broj, npr relacija Hajat-Zepter i obratno.

Samo toliko dodatnih da se angazuje, vec sam pricao, na duze nije ekonomski realno isplativo i svako to zna.
 
Vozim se ja neki dan u 83, koji zvrči kao traktor. Ulazi kontrola na stanici "Ugrinovačka", nisam ih tu očekivao, prilazi mi lik i kaže, da vidim vašu kartu, a ja, pošto nemam osećaj koliko ću se čuti, izderem se iz sve snage- NEMAM KARTU! i kontrolor počne da se cepa od smeha... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Mozda ce od 3.septembra zene dobiti nove uniforme?
Nove uniforme - novi tender, realno :)


buszena.jpg
 
Da li to znači da uvode daljinske čitače--možda i preko satelita.. :rolleyes:
 
Ovo je psihološki rat! Puste buvu o ukidanju validacije da bi omekšali ljude za blickrig koji predstoji.
 
Onda nema razloga da mesecne imaju bilo kakvu formu cipa ili magnetne trake...
 
Nisam znao sta je blickrig. Ako nisam bas jedini, evo malo pomoci :)

Blickrig (nem. Blitzkrieg, u prevodu „munjeviti rat“) je popularan naziv za operativnu vojnu doktrinu koja predviđa upotrebu mobilnih snaga koje napadaju koristeći brzinu i iznenađenje kako bi onemogućile neprijatelja da blagovremeno uspostavi koherentnu odbranu. Vojne doktrine bazirane na teoriji blickriga razvijene su posle Prvog svetskog rata kao metod za izbegavanje pozicionih rovovskih borbi u budućim sukobima.
Metod blickriga oslanjao se na manevar, a ne na iscrpljivanje, kao sredstvo za pobedu nad protivnikom. Zbog toga je blickrig na prvom mestu podrazumevao koordinaciju između više rodova vojske i koncentraciju mobilnih snaga na ključnoj tački fronta.
 
Можда су се стварно мало дозвали памети...укидање валидације...тачкасте контроле,уласка на предња врата и осталих небулоза је добар почетак.

Питање уговора са Бусплусом је следећи корак...мада је то питање за агенцију за борбу против корупције,тужилаштво и судове.

е сад... свега овога не би ни било да је Пера отишао право у полицију...то јест да овде постоји правна држава...
 
…Jedan od predloga je da se ove kartice očitavaju van "špica", dok bi kada nije gužva :bash: , putnici morali da validiraju svoju legitimaciju :bash:…

Samo kompletan id*** može da predloži ovako nešto? :notok:

I zašto baš sada – taman "kada su me naučili redu"? :cool:
 
Vesti :: Beograd

Bez validiranja karata u saobraćajnim špicevima »

31. Avgust. 2012 | 14:41, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Vlasnici personalizovanih karata od ponedeljka, 3. septembra, neće morati u saobraćajnim špicevima, od 6 do 9 sati i od 15 do 18 sati, da validiraju svoje karte, izjavio je član Gradskog veća Željko Ožegović.

busplus06072012.jpg


Nakon šestomesečne analize došli smo do važnih podataka koji su nam omogućili da izvršimo određene reorganizacije. Uvešćemo dodatne autobuse na linijama 37, 23, 78 i 95, a smanjićemo na linijama 54, 108, 602 i 711. Linija 22l biće ukinuta. Mi i dalje apelujemo na sugrađane da van ovih špiceva očitavaju svoje kartice kako bismo uredno mogli da pratimo frekvencije putnika na određenim autobuskim linijama i kako bismo mogli da reagujemo. Analize su pokazale da se u špicevima oko 50 odsto sugrađana uredno validira - precizirao je Ožegović.

Kako je istakao, analize su pokazale da vlasnici nepersonalizovanih karata uglavnom koriste te karte u intervalima jedan, dva ili sedam dana, te je ideja da do kraja godine budu uvedene i vremenske karte koje će biti dnevne, dvodnevne i sedmodnevne. On je dodao da će posebna studija pokazati kakve su mogućnosti za uvođenje vremenskih karata vezanih za dvosatno ili trosatno korišćenje javnog prevoza.

Ožegović je podsetio da je beogradskim osnovcima omogućen besplatan prevoz u vozilima gradskog saobraćaja.

- Do kraja godine svim osnovcima će biti izdate legitimacije. Sekretarijat za obrazovanje će sa direktorima škola stupiti u kontakt te će oni biti obavešteni o procedurama na koji će način đaci dobiti legitimacije. Školarci više ne moraju da idu na prodajna mesta, oni će te legitimacije dobiti u svojim školama - kazao je Ožegović.

Prema njegovim rečima, procenjeno je da u Beogradu od 123.000 učenika oko 105.000 koristi usluge gradskog prevoza. Do sada je oko 5.500 đaka izvadilo personalizovane legitimacije, a do kraja godine svi će ih dobiti. On je dodao da će učenici dok ne budu dobili legitimacije moći da koriste vozila gradskog prevoza uz đačku ili zdravstvenu knjižicu ili neki drugi dokument.

Izvor: Studio B
 
Linija 22l biće ukinuta :rolleyes: :rolleyes: :bash:
Najbolja linija u kralja milana !!!
 
Hajde malo i ja da analiziram ovaj tekst.

Mislim da su ukapirali da su zaposleni ipak dobre platise jer onaj ko radi i koristi prevoz, taj i uplacuje markicu. Poslodavac po zakonu nije duzan da isplati novac za prevoz, poslodavac je duzan da obezbedi prevoz. Tako da se vrlo moguce moze desiti da kupovina mesecne karte postane jedina mogucnost, bez dobijanja novca.

Osnovci su ispali iz opticaja, sada se i njima prevoz subvencionise iz grada. Srednjoskolcima i studentima ne mozes maltene nista, oni se svercuju ne samo zbog novca, nego i zbog blama da te drug vidi da placas markicu. Bolje da se ubijes nego da te neko zatekne sa tim :laugh:

Mislim da oni nece menjati sistem na kontrolnim aparatima i da ce ostati da se njima ocitavaju samo validirane kartice, sto znaci da se kontrola ustvari smanjuje i da ce biti ukinuta u spicevima. Kako se oko 18h vec smrkava, posle toga niko nece smeti da radi u kontroli. Znaci ostaje termin izmedju 09:00-15:00 u ciji termin ce ubaciti dosadasnje kontrolore iz obe smene koji su do sada radili dvokratno i pokrivali termin 06:00-18:00. Znaci van spica ce pored ovih napraviti dodatne punktove ili praviti sistem cistog plasenja (nasumicne kontrole) ili "setajuce tackice" koji ce se vrteti na rastojanju od dve stanice. Videcemo da li je tako.

Svesni su oni da je situacija sa brojem vozila katastrofa, a i da zbog sveopste krize, neverovatnih poskupljenja koja slede mnogi biti prinudjeni da iz kola odu natrag u GSP da se odvezu do posla i nazad, a oni za povecanje kapaciteta nemaju sredstava pa ce busevi biti prebukirani u spicu.
 
Једно питањце, имам персонализовану картицу коју сам извадио прошле године, јел морам поново да вадим или могу само да допуним ову? :)
 
Vrh