Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Sta mislite o tome da trazimo da ulaz na trolama bude i zadnja vrata?Isto kao sto je i kod solo autobusa.Ovako bez veze se gubi po nekoliko minuta na glavnim stanicama trola,pogotovu ako je tu neka starija osoba koja smirgla karticu pa blokira prolaz.
 
Ako već hoće da uvedu konduktere, neka lepo stave stoličicu nazad, validator na sto, i pec pec svako ko prođe. Sigurno je jeftinije to nego cela ova organizacija kontrole, a moguće je zapošljavati i ljude sa hendikepom
 
Што значи да код мене 45 неретко постане 60, што опет значи да не треба уграђивати екране (само) у центар већ и у приградска насеља..
 
Матеја Бељан":o752wv4g je napisao(la):
Ako već hoće da uvedu konduktere, neka lepo stave stoličicu nazad, validator na sto, i pec pec svako ko prođe. Sigurno je jeftinije to nego cela ova organizacija kontrole, a moguće je zapošljavati i ljude sa hendikepom


Odakle uopste ideja o kondukterima?

To nikada nije bilo i nikada nece biti jer postoji sistem markica. Kondukteri u privatnom prevozu u kom nije vazila markica i kada je cena karte bila neverovatno visoka ima smisla. U sistemu gde 80% korisnika prevoza koji ga placa koristi markicu to nije isplativo jer je prodaja pojedinacnih karata zanemarljiva, a treba zaposliti bar 3.000 ljudi (oko 1.300 autobusa, u zglobnim po 2 coveka, pa 2 smene).

Ovo je samo neko zaplasivanje i pokusaj uvodjenja neke navike uz pomoc viska radnika GSP-a koji ce i onako skorije dobiti otkaz. Zato su tako i orni za rad, a kontrolu BusPlus unajmljuje preko Omladinske zadruge. Sve je to jako neodrzivo. Grad zeli da uvede naviku da se ulazi kod vozaca i eventualno u zglobnom autobusu na poslednja vrata, pa bi u buducnosti kao u drugim gradovima Srbije vozac kontrolisao putnike ili dodatni covek na poslednjim vratima zglobnog autobusa. To je citava poenta onoga sto se sada pokusava, samo sa ovim brojem vozila i ovim brojem putnika to je neodrzivo.

Beograd treba da ima sistem kao do sada, a kontrola putnika mora da bude sasvim drugacija. Oni nemaju ideju kakva bi mogla da bude s obzirom na trenutno stanje pa se zato samo igraju macke i misa. Priznajem da je veliki broj ljudi prilicno neupucen gde je kontrola, kako funkcionise, i verujem da je prodaja karata prilicno porasla.

Sve po sistemu: "Drzi vodu dok majstori odu"
Ja verujem da su mnogi kupili markicu za avgust plaseci se novog sistema iako nisu pomisljali da je kupe. Videcemo kako ce biti u septembarskom spicu. Kad sam na Adi u dupke punom autobusu oni ne ulaze. Jedina mogucnost je da isteraju sve pitnike na kontrolu pa da ih vrate. Sistem ne radi, ljudi menjajte ga! Nisam neko ko ima zelju da se svercuje, ali ovako vam nece ici!
 
@ никола011, гладна птица

Чега се паметан стиди...
 
Gde si to video da sam rekao da se ponosim time? Već sam ranije otvoreno rekao zbog čega se švercujem, i kako se osećam tom prilikom.
 
Evo kako su lepili nalepnice
Vozilo sa stalnom kontrolo
photo51j.jpg
 
vucko":1epia269 je napisao(la):
Niko ne sme da se suprostavi najmoćnijem čoveku u Beogradu koji, menadžerski isplanirano i inženjerski tačno, sprema svilen gajtan prolupalom Borisu bez Stida. Uglavnom, izglasano je novo zaduživanje. U senci pravljenja nove koalicione Vlade, Beograd je nastavio da se zadužuje. Interesantno je napomenuti da se novi krediti uzimaju za pristupnice Mostu na Adi. Koliko će na kraju koštati most preko bare, koji ide iz ničega u ništa, koji je potpuni građevinski i saobraćajni promašaj, koji je preskup i koji je napravljen da bi Đilas nahranio svoju političku sujetu, nema tačnih podataka. Namera Gradonačelnika demagog da ostane upamćen da je sagradio, u vremenu kada 200.000 dece u Srbiji, prema izveštajima UNESCO, neuhranjeno i kada gladuje, najveći most u Srbiji.


Račun na naplatu je stigao. Samo Beograđani to još ne vide. Otuda objašnjenje za iznenadnu marketinška igranka oko Bus plusa. Namera je vrlo jasna, da se skrene pažnja javnosti sa daljeg zaduživanja. U tome je Gradonačelnik privremeno uspeo. Sledeće godine, rastom ove zaduženosti, Grad će morati da vrati preko 70 miliona evra. I nešto više. Kako? Ostaje nejasno.Verovatno novim zaduživanjem.


http://www.dragas.biz/index.php?opt...15:nelikvidnost&catid=104:komentari&Itemid=69
 
nikola011":c55lz16u je napisao(la):
vucko":c55lz16u je napisao(la):
Namera Gradonačelnika demagog da ostane upamćen da je sagradio, u vremenu kada 200.000 dece u Srbiji, prema izveštajima UNESCO, neuhranjeno i kada gladuje, najveći most u Srbiji.
Koliko će na kraju koštati most preko bare, koji ide iz ničega u ništa, koji je potpuni građevinski i saobraćajni promašaj.

Od ove retorike mi se povraća, samo mi nije jasno zašto se zaustavio samo na deci iz Srbije, šta je sa neuhranjenom decom iz Indije, crnčićima iz podsaharske Afrike, decom iz brazilskih favela, malim afroamerikancima iz crnačkih getoa u SAD, šta ćemo sa dečicom iz ratom pogođenih područja u Afganistanu, Palestini, Siriji.

Onaj podvučeni deo nije ni vredan komentarisanja i ismejavanja.
 
Jumper":1m67485e je napisao(la):

Nekoliko dana kasnije...

Studio B - vesti

Kako privatna kompanija Apex nije u mogucnosti da isplati milionsku stetu u sporu sa Microsoftom po zakonu o pravima intelektualne svojine, u medjusobnom dogovoru reseno je da ova americka kompanija preuzme sistem naplate karata u Beogradu.

:laugh:

Nekoliko dana kasnije...

BusPlus prvi sistem u svetu koji se bazira na novoj platformi windows8. Microsoft obecao vecu kontaktnu povrsinu na displejima kako bi se umanjili efekti reumatskih bolova kod starijih sugradjana usled prevelikog trljanja automata.
 
Hmm ajde da budemo iskreni, ko bi kupovao kartu kod vozača i zašto? Ako nema pretplatnu sve što mu treba je plastična nepersonalizovana i može da je puni koliko, kad, i gde hoće. Dakle treba da ideš negde, postaraš se za to da imaš para na kartici, bilo tako što si je ranije dopunio pa znaš koliko imaš, ili tako što je dopuniš kad kreneš. Ko još damn it kupuje kartu kod vozača koja je em skuplja em ih nema.
 
Pa recimo kad ti na jedinoj trafici u nekom kraju kazu da ne radi sistem a desavalo mi se nemali broj puta...
 
Ptičice, pa kupovina karata kod vozača je uvek bio najbolji izgovor većine švercera. :laugh: Kada uđe kontrola i traži karte, lik samo kaže da je tek ušao i da će kupiti kartu kod vozača, a onda se vuče jedno pola sata do šofera sve dok kontrola ne izađe. :D

Iskreno i bilo bi dobro da to ukinu, vozačima uzima vremena, usporava se autobus još ako treba i kusur da im vrati...
 
Uplatiš hiljadarku na plastičnu i nema da brineš. Ili ranije kupiš papirnu i dopuniš je sa maksimalnih 600 dinara. Meni se još nije desilo da ne mogu negde da dopunim. Doduše nisam nikada pokušavao u nekim zabitima, ali živim na Voždovcu i tu imam menjačnicu u kojoj prodaju i dopunjavaju bus plus.
 
Shvatam da su ti apstraktne situacije da nemas hiljadarku kod sebe, jbg nije svima kao tebi...
Drugo, ne kreces se ti samo gde zivis vec i valjda po razlicitim delovima grada...
 
Feanor":1v9niwct je napisao(la):
Shvatam da su ti apstraktne situacije da nemas hiljadarku kod sebe, jbg nije svima kao tebi...
Na ovo neću ništa reći nego ću samo staviti smajlije. :lol: :lool:
Potpuno si u pravu da nije svima kao meni, samo u drugom pravcu. :laugh:
Ne radi se o tome da imaš da staviš hiljadarku, nego ja na to gledam da ako ćeš već sigurno neke pare da potrošiš zašto bi dodavao uvek na kašičicu po koju stotinu, nego uzmeš odma neku veću sumu da budeš miran na duže vreme.

A da vozim se i po ostalim delovima grada, Zemun, Vidikovac, ali kao što rekoh kada treba negde da idem postaramm se da imam dovoljno para na kartici upravo da ne bi došao u situaciju koje se ovde opisuje.
 
Od stanice blizu moje kuce su trafike udaljene po dve stanice. Nisam milioner i uplatim kartu da se vratim kuci sa posla. Kada sutradan hocu da krenem i uzmem novac iz "steka" koji nisam imao juce da bi pri povratku uplatio 1000 ,kao neki ovde, po njihovoj logici moram da setam po nenormalnoj ili vrucini ili kisi ili hladnoci, a nemam pravo da udjem i kupim kod vozaca?
 
Ajde možda sam preterao sa cifrom, ni ja nisam nikad do sad uplatio 1000. Najviše 500 i to pre mesec dana. Od tada sam se vozio ne znam ni ja koliko puta i nisam još nijednom kucao kartu, iz razloga koje sam ranije objasnio. Ali ako se ide na posao iz mesta u kom su dve trafike udaljene dve stanice verovatno se ide u neko mesto koje je malo načičkanije trafikama pa se tu može obezbediti.
 
Vrh