Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Nije problem da se ranije misli pa uplati dopuna i onda si miran narednih 10-ak vožnji. Ja hoću da mogu da uvek uplatim dopunu ili kupim kartu blizu stanice, ili u vozilu.

Neka karta u vozilu bude i 5 puta skuplja i to neka mi bude nauk za ubuduće, ali karta u vozilu mora da može da se kupi.

Mogu da nabrojim bar 5 realnih situacija kad se dođe u situaciju da se mora kupovati karta kod vozača.
 
Na onoj propagandi bus pljusa lepo pise da se moze kupiti karta kod vozaca.Traze od putnika da postuju pravila dok ih oni sami koji pruzaju usluge ne postuju.
 
Recimo da putnik dolazi na stanicu da sačeka bus koji saobraća kao antibiotik, a autobus u tom času dolazi na stanicu. Putnik nema vremana da ide do trafike već utrčava u bus da ne bi čekao sledeći 20-40 minuta.....i šta sad?

Ovo nije hipotetička situacija, meni se dešavalo nemali broj puta jer koristim retke linije.
 
Šta će putnik na stanici na kojoj čeka autobus bez pripremljene karte? Onaj koji namerava da plaća prevoz on će imati kartu. Onaj koji to ne namerava on je neće imati. Neko nije milioner pa da uplati 500 dinara na karticu, ali je zato milijarder pa će da plaća duplo skuplju kartu kod vozača? Stvarno ne razumem...
Slažem se potpuno da mora da bude omogućeno da može da se kupi karta kod vozača, ali mislim da su svi razlozi navedeni ovde većinom samo izgovori.
 
angry bird":2oot8hr6 je napisao(la):
Šta će putnik na stanici na kojoj čeka autobus bez pripremljene karte? Onaj koji namerava da plaća prevoz on će imati kartu. Onaj koji to ne namerava on je neće imati. Neko nije milioner pa da uplati 500 dinara na karticu, ali je zato milijarder pa će da plaća duplo skuplju kartu kod vozača? Stvarno ne razumem...
Slažem se potpuno da mora da bude omogućeno da može da se kupi karta kod vozača, ali mislim da su svi razlozi navedeni ovde većinom samo izgovori.

A šta se tebe ili direkciju tiče zašto nisam pripremio kartu. stf ti je dao sasvim realan primer, a primera postoji koliko hoćeš.
 
Dao mi je primer putnika koji dolazi na stanicu bez mogućnosti da plati prevoz, osim da kupi kartu kod vozača, koja je kao što rekoh duplo skuplja. Zašto bi se neko izlagao cimanju traganja za mestom gde može dopuniti karticu kad mu je mnogo lakše da pre nego što krene isplanira koliko mu para treba za prevoz i na vreme dopuni karticu. Ne, on će radije da luta tražeći trafiku ili će da se nervira što ne može da kupi onu duplo skuplju kod vozača.
Mene se ni najmanje ne tiče zašto ti nisi pripremio kartu, ustvari potpuno me zabole. Samo mislim da se na nemogućnost kupovine karte kod vozača najviše žale oni koji ni ne nameravaju da plaćaju prevoz.
 
Nije, lepo je napisao primer: dolazis na stanicu, resen da kupis kartu na trafici, ali ti u tom momentu naidje autobus koji retko ide, nemas vremena za trafiku jer ces cekati sledeci pola sata ili koliko vec.. Meni se to redovno desava, e sad, najvise koristim bus 95, pa ja mogu da ga propustim bez razmisljanja i odem da uplatim mesecnu, jer imam sledeci za nekoliko minuta.

Glupavo je izbacivati tu opciju, mora da postoji, a da bi se ona destimulisala, karta kosta koliko kosta. A argumenti da to usporava voznju, cekajte, a zar nije tako, tamo negde, iza duge? Mislim, ako je voznja vec usporena ulaskom na odredjena vrata, validiranjem, hajduckom zasedom iz 13. veka (zvanom kontrola) i ostalim primerima nesposobnosti direkcije i fantomskih firmi, pa znate kako, ako ce da saobracaj uspori neko ko zapravo hoce da plati prevoz, neka ga usporava, sto se mene tice. A te situacije spadaju u najredje, iz mog dosadasnjeg iskustva.
 
To postoji i u Beovozu, i ima ljudi koji su kupovali kartu koja je duplo skuplja, cak sam i ja jednom dok sam trcao za njim da ga ne propustim, sta da radim.

To treba da postoji i to nije ni protiv interesa onoga ko kupuje, a ni onoga ko prodaje kartu.
Ja to gledam kao ekstra uslugu, uopste nije jeftina i ne vidim razlog zasto bi to bilo ukinuto.

To ni ovde ne bi bio problem da se opet BusPlus ne ponasa onako kako se ponasa. Zamislite da su vozaci sa 100 prodatih karata ranije bili srecni sto ce da zarade 2.000 dinara, znaci dobijali su ranije 20 dinara od extra prodate karte, a sad ko zna koliko im malo daju kad to bojkotuju.

Neka daju vozacu 50 dinara po karti, on ce sam da nabavlja sitno svaki dan, videcete. Naplata prevoza opet prodaje kartu skuplje nego inace, za 70 dinara i to bez dodatnih posrednika-trafika, znaci i oni imaju extra profit, a i putnici su zadovoljni jer im se pruza ta mogucnost.

Ali ne, svi ce da slusaju Djilasa i BusPlus, da rade ono sto je on naumio, pa taman sve bilo naopacke. Ako ti kaze da ulazis na jedna od 5 vrata ima da ulazis, a zasto, pa nije bitno.
 
Inace ovde drzi pridiku covek koji ne placa prevoz i ne razume da se desava ljudima da nemaju da stave 1000 dinara kredita za prevoz...
 
Kakvu pridiku...Odgovaram na postove pa i na tvoje. Ako nisi video prepolovio sam na 500. A inače ako plaćaš prevoz, za koliko vožnji ti je dovoljno hiljadu dinara? Za nekih 3-4 dana tamo i ovamo? Zalepio si se za tih 1000 kao da sam rekao 1000 eura.
I dolazimo do toga da onaj koji neće staviti toliku sumu na karticu verovatno ni ne misli da plaća prevoz. I onda se takvi bune jer ne mogu da kupe kartu kod vozača?
Uostalom tu su mesečne za nezaposlene, studente itd. Šta će ti karta kod vozača, ako već želiš da plaćaš prevoz?
 
Primećujem da carine u poslednje vreme rade ofrlje.
Baš jedva da provere nekog. Ne ulaze dublje u bus.
Mislim da je i njima dozlogrdilo.
Primetio sam par švercera oko sebe. Nisu se nešto štrecnuli. Znaju kako se treba namestiti i gde se strateški premestiti.
 
brdjanin":2oa76w1o je napisao(la):
Mislim da je i njima dozlogrdilo.
Primetio sam par švercera oko sebe. Nisu se nešto štrecnuli. Znaju kako se treba namestiti i gde se strateški premestiti.

Kao mladi svercer redovno sa sobom i dalje nosim kartonku sa dve karte od kraja juna i jos nijednu nisam ponistio.
Dobro si primetio. Kao da vise nemaju snage da stanu na svaka vrata. Ja sam cak izasao iz bus-a, oni proverili putnike i ja se vratio u bus i nastavio voznju. Bas su se smorili, ali opasno.
Pa vide da nema svrhu. Kad je spic, ljudi koji se svercuju na kontrolnom punktu docekaju prilicno popunjen bus i naguraju se na vrata. Oni tu ne mogu ni da pridju i puste ga.

Primetio sam koju grupu su uspeli da pritisnu. Pocelo je u poslednje vreme zaista preterano ljudi da se svercuje, cak i neke pristojne zene, fini svet, odnosno oni koji nikad nisu hteli da se blamiraju za kartu, ali su vremenom videli da ne moraju da je kupuju. Ti kupci su se opet vratili u sistem i mislim da su postigli da se naplata bar vrati na neki standardni nivo. Mislim da im je to bio cilj i da su ga postigli.
A i lepo je vreme, a neke relacije nisu predaleke (Ruska-Ada), pa tu uvek ima puno setaca, a oni koji nemaju kartu vec sami izadju odmah, tako da se ovi dzabe smaraju po busevima.
 
Ја од како су почеле те "царине" нисам видео контролу...
Можда ова врста контроле и повећава наплату на периферији али шанса да налетите на контроли по центру је минимална...
Купићу опет месечну..али се већ мало осећам као бу**** :p
 
milanobelgrade":1vitts2h je napisao(la):
Ја од како су почеле те "царине" нисам видео контролу...

Pa klasicne kontrole su ukinute, sada imas samo carine.
I kao neka vozila sa stalnom kontrolom u kojima radnik GSP-a odspava smenu.
Ako se vozis na relacijama bez carine nema vise smisla kupovati kartu za prevoz.
 
Ima i dalje klasične kontrole na dosta mesta..
Recimo juče su radili na potezu Moskva - Beogradjanka..

A kontrolorke su ulazile u trolejbuse sa sve kesama iz tom tailora, trefa i ostalih brendova..
 
Pa i to ti je neka vrsta tackaste za trole, njih bi uvek trebalo da bude na tom potezu. Samo sto ih jako puno puta nema.
 
Krece standardni medijski pritisak za septembar, i malo kasnije sve po starom...




novo.jpg


http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Pojacane-kontrole-putnika-i-u-septembru.sr.html
 
milanobelgrade":3h6xo1lb je napisao(la):
Купићу опет месечну..али се већ мало осећам као бу**** :p
Nisi jedini!
 
Mene jedna stvar zanima: Zbog čega je uvedeno pravilo ulaska na prednja i zadnja vrata? Prednja bih mogao i da shvatim- da bi vozač opominjao putnike da kucaju kartu, ali zašto zadnja?
Da li može neko da mi objasni, kako će to ulazak na zadnja vrata da poveća naplativost, jer kondukteri ne postoje?
 
Pa zadnja su za ulaz samo u zglobnim, a bilo bi malo besmisleno da dodje zglobni autobus i da se ulazi samo na jedna vrata. U zglobnim se sigurno predvidja stalni kontrolor na zadnjim vratima, vozac na prednjim, a u solo autobusima se planira da vozac kontrolise karte. Nikad nece biti konduktera ovim vidom naplate, bice samo kontrolora.
 
stf":281s4ecu je napisao(la):
milanobelgrade":281s4ecu je napisao(la):
Купићу опет месечну..али се већ мало осећам као бу**** :p
Nisi jedini!

Zasto se osecate kao budale. U zivotu nema opste pravde.
Ako se proracunate i vidite da vam je isplativije, a da mozete da se svercujete, onda cete se svercovati.

Ja sam hteo da probam da vidim hoce li me vise kostati markica 2.680 ili da kucam pojedinacne u nuzdi. Ispalo je kroz malo sale i zezancije sa kontrolom i gledanje rupa u sistemu da dva meseca nisam potrosio nista. Pogodilo se. Kad budu napravili sistem da me pojedinacne karte kostaju mesecno vise, opet cu kupiti markicu.

Sad sam se malo navukao, lepo je kad za 2 meseca ustekas preko 5.000 dinara, cak se razmisljam da isprobavam stvar do krajnjeg vrhunca jer mi sad nije gubitak ni pisanje kazne za svercovanje.

Nisam za sverc, ali vise necu da radim za drzavu nista iz razloga "zato sto treba" nego "zato sto mora". Sad kad ukinu TV pretplatu i tu cu ispasti bu**** sto sam je toliko godina uredno placao.
 
У овој држави нажалост сви који редовно и поштено измирују своје обавезе испадају будале...
ТВ претплата је добар пример..најава бесплатне легализације још бољи...како да се осећа човек који је легализовао своју кућу и дебело то платио после најаве бесплатне легализације...или још горе онај који је годинама чекао грађевинску дозволу па и њу после дебело платио...
извињавам се за офф...

али опет...нећу да се предам...верујем да у овој земљи има довољно цивилизованих и поштених људи...једног дана можда они превагну...
а можда и не :grand:
 
Izvini ali ne smatram da sam necivilizovan i neposten ako ne zelim da platim namet od 500 dinara mesecno za jedno antidrzavno smece koje se naziva televizijom, samo zato sto je neka skupstinska vecina (do koje znamo kako se dolazi) odlucila tako...

Ali svojim neustavnim delovanjem su uspeli i tu da me zeznu... Nekih 10000 dinara za tv racun su mi samo prebacili u racun za struju...
 
Ja sam otplatio ceo dug od nekih 12000 na rate, i od tada redovno plaćam njihovu pretplatu. I ispadoh bu****, naravno...
Ali ok, verovatno je i to bolje nego da nastavim da im dajem pare, a blagog pojma nemam na šta i kako se te moje pare troše.

Nego koja ono beše tema? A da, naplata karata, bus plus. :p
 
Људи, каква црна претплата. То је чист противуставни намет без законске основе. Нисам чуо да су икада икога тужили за то, управо зато што би тужбу глат изгубили.
 
Vrh