Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

nikola011":xz8zwhpc je napisao(la):
Pa i meni je BusPlus trenutno fenomenalan, nikad lagodniji sverc, jos sam dobio kontrolore koji me stite od prave kontrole :lol:
Pretekao si me u onome što sam hteo da napišem. Mogu sa sigurnošću da konstatujem da šverc nikada nije bio lakši, opušteno skroz. Čitajući svakodnevno po medijima da mi niko neće naplatiti kaznu već da će me samo zamoliti da izađem napolje potpuno sam se opustio što se tiče kontrole. :kafa:
Ali da ipak ne trubimo previše, vidiš da su zamenili nalepnice normalnijim, što može da znači da prate ovu temu. Pa da im ne dajemo podstrek da nešto sad i ovim povodom menjaju. Živeo bus plus! :vops:
 
majkvam ga sta bi ste vi ?
da ko u ns ne mos da udjes u bus dok ne kupis kod vozaca kartu ?
a da ne moz da izadjes iz istog dok svi ne udju ???
 
vucko":1psjvh8z je napisao(la):
P.S.Sistem im je ocajan,mogu da se svercujem svugde osim kod Sajma i Zelenjaka,nigde drugde nema kontrole.Mada kupujem povlasticu kao zadnja bu****,mada cu sada razmisliti jer ce sa 1100 otici na 1400 ili 1500 markica za studente
A ti to šatro stavljaš njihov sistem na test pa se zato švercuješ. :laugh:
 
Pa ne svercujem se.Kupih bus pljus povlasticu i eto mi je u novcaniku ali je ne smirglam kao savezni gradjani.A primecujem da kada udje kontrola tipa pola trole iskace napolje i to na nekoj skroz glupoj stanici gde najvise 3-4 ljudova izlazi.
 
angry bird":244g4v27 je napisao(la):
Ali da ipak ne trubimo previše, vidiš da su zamenili nalepnice normalnijim, što može da znači da prate ovu temu. Pa da im ne dajemo podstrek da nešto sad i ovim povodom menjaju. Živeo bus plus! :vops:

:laugh: :laugh: :laugh:

Kupio sam onu papirnu sa dve karte krajem juna i jos nijednu nisam ponistio, bruka, propasce mi 160 dinara na suvo posto traje 3 meseca :laugh:
 
Mislim da je Djilas u ovoj situaciji sebi napravio ogromnu zamku sa BusPlus-om.

Svuda se trubi kako je to kriminalna firma, kako ti kontrolori ne mogu nista. Svi radnici GSP-a bojkotuju ovaj sistem (kontrola je ustvari samo na tim tackastim punktovima, nigde van toga nista ne funkcionise).
Oni koji placaju kartu postaju zaista sve nervozniji jer oni koji ne zele da je plate zaista je ne plate.
Djilasu je ostavljen Beograd bez pomoci Republike a troskovi grada enormno rastu. Imam utisak da ce Beograd dosta vremena biti na tankom ledu, Dinkic i Vucic ce samo da ulazu u druge gradove kako bi Djilas prakticno sam sebe smenio kao nesposoban.

Evo reagovao i GSP, ogradjuje se od Apex-a i govori narodu da oni nemaju veze sa njima:

nezavisnost.jpg


http://www.telegraf.rs/vesti/beogra...aljujte-na-vozacima-gsp-a-bes-zbog-bus-plus-a
 
@vucko ma znam šalim se. :)

nikola011":2s35979q je napisao(la):
Kupio sam onu papirnu sa dve karte krajem juna i jos nijednu nisam ponistio, bruka, propasce mi 160 dinara na suvo posto traje 3 meseca :laugh:

22avgust2-010.jpg


Ovo sam sačuvao, pa ću kroz 30 godina da je prodam za dobre pare kao retki vredni rekvizit iz starih vremena. :laugh:
 
Nikola,GSP nije jedan sindikat.Nazalost on ima 4 ili vise sindikata.Od toga pola njih podrzava bus pljus dok su drugi protiv njega.

I naravno nijedan sindikat ne radi u interesu radnika jer su ovi protiv sistema jer podrzavaju nerad dok su drugi za sistem jer su usemljeni sa upravom GSP-a i gradskom vlascu.To se lako moglo videti po izjavama tih sindikata o uvodjenju asistenata za vrata u GSP-u.

Naravno,nijedan od sindikata ne zanima to da radnici izvrsavaju svoje radne obaveze ali i da imaju svoja radna i ljudska prava.Sve je to otislo daleko od ideje sindikata i svelo se na politicko lobiranje.

U svetlu ovog poskupljenja koje se najvljuje cisto da znate da ima najava o privatizaciji GSP-a.Privatizacijom bi bili obuhvaceni autobuski pogoni dok bi tramvaji i trolejbusi pod gradskom ingerencijom.
 
Ko zna možda bi to i bilo dobro. Mogli bi onda da uporedimo kako funkcionišu i izgledaju autobusi a kako trole i tramvaji, pa da vidimo šta je bolje.
 
Ma to.Privatizujmo gsp,i zeleznicu.Videsmo kako to funkcionise u Franacuskoj i Engleskoj pa hajde da primenimo kod nas.
Pa kada bude karta za jednu voznju 2-3 eura bice nam opet kriva drzava.

Resenje je u unistavanju nepotizma i nerada a ne privatizaciji.Privatizacija nikada ne donosi dobro krajnjem korisniku niti drzavi jer nikada ne radi za opste dobro vec interes vlasnika kompanije,to jest kapitaliste.
 
nikola011":1ehyz2yv je napisao(la):
angry bird":1ehyz2yv je napisao(la):
Ali da ipak ne trubimo previše, vidiš da su zamenili nalepnice normalnijim, što može da znači da prate ovu temu. Pa da im ne dajemo podstrek da nešto sad i ovim povodom menjaju. Živeo bus plus! :vops:

:laugh: :laugh: :laugh:

Kupio sam onu papirnu sa dve karte krajem juna i jos nijednu nisam ponistio, bruka, propasce mi 160 dinara na suvo posto traje 3 meseca :laugh:

provereno traje vise od tri meseca ;)
 
Evo danas spominju cenu karte u Zagrebu i Ljubljani, kao 140 i 160 din, pa kao kod nas mora da poskupi prevoz, sto da budemo gori (bolji) od njih ( :laugh: ).. Ono sto (namerno) ne kazu jeste da je to vremenska karta, tj. vazi 90 minuta za neogranicen broj voznji. 90 min je u teoriji 3 voznje, sto je kod nas 180din, go figure. Idi@#! ne shavataju da ce im jos manje ljudi placati karte jer narod nema para za trenutnu cenu karte :rolleyes:
 
vucko":3oulux08 je napisao(la):
U svetlu ovog poskupljenja koje se najvljuje cisto da znate da ima najava o privatizaciji GSP-a.Privatizacijom bi bili obuhvaceni autobuski pogoni dok bi tramvaji i trolejbusi pod gradskom ingerencijom.

Ово све и мирише на приватизацију у Србији..упропасти неко предузеће да би могао да га купиш и појавиш се као "спасилац".
Толико сад кукају како немају пара али опуштено пола милиона евра месечно иде на систем БУСПЛУС који се показао као будалаштина...
Видим да су ових дана избацили на улице најгоре кршеве које ГСП има како би предочили јавности да је поскупљење неопходно..."нећете ваљда да се возите у овим аутобусима као да сте у Индији!"

И после ће да се појави неки млађани пијун као онај Влаховић из Бусплуса и да купи ГСП...а иза свега...драги нам градоначелник!
 
veb983":29t7y57u je napisao(la):
Evo danas spominju cenu karte u Zagrebu i Ljubljani, kao 140 i 160 din, pa kao kod nas mora da poskupi prevoz, sto da budemo gori (bolji) od njih ( :laugh: ).. Ono sto (namerno) ne kazu jeste da je to vremenska karta, tj. vazi 90 minuta za neogranicen broj voznji. 90 min je u teoriji 3 voznje, sto je kod nas 180din, go figure. Idi@#! ne shavataju da ce im jos manje ljudi placati karte jer narod nema para za trenutnu cenu karte :rolleyes:

И још лажу за цену карте. У Љубљани је 1,20€, што је по тренутном курсу 140 динара, а не 160. Плус све остало што си рекао. А да не причамо о разлици у платама.
 
Ako ovo citaju iz BusPlus-a da znaju da su duzni da stave cenovnik na svaku stanicu koja ima uputstva o slanju SMS-a za dolazak autobusa. Taj SMS nije usluga Grada vec privatne firme. Ukoliko cena nije jedinstvena za sve mreze, mora se istaci za svaku mrezu posebno i to sa uracunatim PDV-om. Cena se mora istaci na svakom mestu gde se gradjanin poziva da okrece navedeni broj, bilo da je to metalna plocica na stubu koji oznacava stanicu, bilo da je to sam objekat na stajalistu.



BUSPLUS:

Usluga SMS servisa BusPlusa besplatna do sredine septembra ove godine

Usluga putem SMS servisa Busplusa, koja dnevno beleži u proseku 800.000 upita, biće besplatna do sredine septembra ove godine.

Podsećamo, SMS servis BusPlusa koji građanima pruža informaciju o nailasku vozila gradskog prevoza na stanicu, dostupan je za korisnike sva tri mobilna operatera - Telekom, Telenor i Vip. Pozivom na *011*kod stanice #, automatski na ekranu mobilnog aparata putnici dobijaju informaciju o tome koliko stanica su udaljena vozila svih linija koja pristižu na stanicu. Na osnovu toga, putnik može sam objektivno da proceni za koliko minuta stiže prevoz koji čeka.

Na linijama 7, 17, 23, 29 i 95 u toku je probni rad usluge -pružanje informacije o nailasku vozila u minutima. Nakon test faze planira se njeno proširenje i na ostale linije gradskog prevoza.

Od prošlog meseca uvedena je novina u ovu uslugu – informisanje o udaljenosti vozila koja dolaze iz suprotnog smera, što je posebno korisno za putnike koji vozila čekaju na početnim stanicama.

*011* je pozivni znak, a cifre pre tarabe predstavljaju jedinstveni kod stanice na kojoj se putnik nalazi. Kod svake stanice naznačen je žutom bojom na informativnoj tabli.

http://www.busplus.rs/page-vesti-sms_servis.php
 
Матеја Бељан":19gparzs je napisao(la):
Veliki problem su GSP-ovi asistenti kontrolora koji spavaju po vozilima...

Pa to sto zauzmu jedno ili dva mesta u vozilu nije toliki problem. Evo ja cu uvek dobrovoljno stajati umesto njih, samo nek odmore.
 
Vrh