Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bulevarac postoje ljudi koj maštaju i o 20.000 din zarade

dva radnika a radno vreme pre i posle podne (radni dan 12 h plus subotom jedan radnik 7 h)
svako od njih ostvari 146 sati mesečno
sa validiranim ugovorom o stručnom usavršavanju i osposobljavanju dobijaju 90 din za 1 sat
što čini 13.140 din
ili
ako ne veruješ naj lakše je da se raspitaš u onim
malim privatnim smrdljivim marketima
za koliko novca rade one devojke (20-22.000)

kako se oni uklapaju u naplatu i kontrolu bus plusa svakog dana
a i njima treba ono što i tebi
 
Odlican clanak o Bus Plusu, zasto ne valja i kako smo dosli do toga. Naravno on nigde ne spominjue socijalne slucajve decu, itd, ne spomninje ni da ne placamo prevoz, naprotiv zalaze se da se prevoz ozbiljnije kontrolise a kazne budu vece, o tome smo vec 1000 x pricali.
procitajte...

Amitz E. Dulniker: Koja je poenta uvođenja sistema Bus Plus ako mi i dalje kreditima plaćamo kupovinu novih autobusa

http://bktvnews.com/amitz-e-dulnike...je-kreditima-placamo-kupovinu-novih-autobusa/
 
@boca-ica slusaj , ja sam skapirao da si ti pametniji.
Da li ti mislis da ja ne znam gde zivim ?
Evo da te uputim u pricu malo posto vidim da me ne kapiras.
Malopre sam se vratio iz postanske stedionice, idem tamo stalno da podizem tetki penziju, jer je bolesna. Njena penzija je 6500 dinara. Nije 20 000 nego 6500. Ona pored te penzije ima i stranu penziju 100e. Ne znam da li drzava zna i kako zna da ona ima tu penziju, ali jako dobro znam kako ona zivi, kako se odnosi prema zivotu, to nema veze sa onime o cemu prica ovaj poletarac. Eto samo to.
Procitaj tekst koji sam ti okacio pa ces mozda shvatiti o cemu pricam.

Te cifre sto spiminjes koliko neko zaradi su verovatno tacne, ali kakve sada to veze ima sa neplacanjem prevoza. Svako ko je zaposlen treba valjda da dobije markicu za prevoz, treba i da bude prijavljen, a nije zar ne ? Da li sada mislis sto nekoga poslodavac ne prijavljuje ili mu ne placa prevoz da on treba da se buni da prevoz bude besplatan, jer on nema da plati, ili treba da se buni u drugom delu foruma, da ga poslodavac prijavi, i da mu plati prevoz ? Ja smatram da treba da se buni u drugom delu foruma i da prijavi poslodava ako ga nije prijavio. Samo ako svi tako budu radili poslodavci ce morati da prijave sve, a drzava ce ako oni nemogu da ih prijave, morati da reorganizuje svoju poresku politiku i poslodavcima omoguci da uz manje namete zaposle nekoga, Nemoze se problem nezaposlenih, neprihavljenih.. resavati kroz neplacanje nekih usluga. Najvise tu gube oni koji najmanje imaju, jer se sve pare potrose tamo da se zapuse rupa, a njih posle ko sisa.
 
Bulevarac":1cb2gcbg je napisao(la):
Odlican clanak o Bus Plusu, zasto ne valja i kako smo dosli do toga. Naravno on nigde ne spominjue socijalne slucajve decu, itd, ne spomninje ni da ne placamo prevoz, naprotiv zalaze se da se prevoz ozbiljnije kontrolise a kazne budu vece, o tome smo vec 1000 x pricali.
procitajte...

Amitz E. Dulniker: Koja je poenta uvođenja sistema Bus Plus ako mi i dalje kreditima plaćamo kupovinu novih autobusa

http://bktvnews.com/amitz-e-dulnike...je-kreditima-placamo-kupovinu-novih-autobusa/

Sto bi rekla moja luda razredna iz osnovne skole `doooovde su mi zvale ispale pricajuci o ovom`, i ne samo meni na ovoj temi :)

`Putnici su bili tu i pre BusPlusa, ne mogu putnici biti krivi zato što firma za prodaju dopuna za mobilne telefone ne ume da upravlja kopnenim saobraćajem, već onaj ko je dao firmi za dopunu mobilnih telefona da upravlja prevozom u milionskom gradu.`
....
`Ozbiljni gradovi prave višegodišnje studije na temu javnog prevoza, a nama će fantomska firma da u skladu sa svojim profitom odredi kuda će ići gradski prevoz. Kao što sam već rekao, bahatost i diletantizam.`
....
i po meni najbitnije, a vidimo da ne prezaju ni od toga, za pocetak sa ukidanjem veoma prometnih stajalista, na kojima, poanavljam, stotine, verovatno i hiljade ljudi preseda svakog dana:

`i ono što je važnije, ne možete vi da zaustavite javni prevoz zato što ste nesposobni da naplatite 100% svojih usluga.`

Covek je ubo sustinu 100%
 
@gosha, reklo bi se da je i busplus, kao i svi ostali poslovi koji su donosili neki profit namesten nekom iz vladajuce garniture, ali u to niko nije ni sumnjao od samog pocetka, to se podrazumeva, navikli smo se na to.
Protiv toga nekako trebamo da se borimo, samo ne znam kako, jedino ulica ili novine, koje nesmeju o tome da pisu, pa nas ceo dan smaraju sa sorajama, stanijama....
 
Od samog pocetka su bili arogantni, ali kampanja im je poslednjih dana zaista nacisticka. I ovo sam vec jednom pomenuo, da smo neki ko sto nismo, pa da niko ne validira karte (mislim na personalizovane)...sta ce, da ukinu prevoz u celom gradu? To bi bio lep nenasilan protest...e ali slozicemo se mi, jednom, mozda...
 
@gosha steta bi bilo energiju trositi na tako nesto, pa nije problem u bus plusu, problem je u sistemu koji je takav da samo bus plus moze da pobedi. isto kao i dulicevi sajtovi od 40-50k e, isto kao i mesta za reklae koje dobija firma... za 400-500k e itd, itd.
Necu da izadjem na ulicu radi Bus plus, glupo je, izlazim radi sistema. Kada se takva grupa pojavi, ja sam tu, odmah spreman. Uvek bio i bicu.
 
gosha":1uve54me je napisao(la):
Od samog pocetka su bili arogantni, ali kampanja im je poslednjih dana zaista nacisticka. I ovo sam vec jednom pomenuo, da smo neki ko sto nismo, pa da niko ne validira karte (mislim na personalizovane)...sta ce, da ukinu prevoz u celom gradu? To bi bio lep nenasilan protest...e ali slozicemo se mi, jednom, mozda...

Zbog mog zalaganja za ovo (i mnogo pre početka primene BP-a) ovde sam (pre)često bila izložena takvoj baražnoj vatri od strane "BP fanova" da je to bilo za neverovanje :|
Nisu me pokolebali niti su me uplašili (ni BP, ni njihovi fanovi), nisam promenila stav (ni u teoriji, ni u praksi) i evo me žive, zdrave i "neogrebane". :cool:
 
Evo ga još jedan pano iz Busplus kampanje, mislim da ovaj nije bio (loše mi je ispala slika na mobilnom pa ću prekucati):

УЛАСКОМ У ВОЗИЛО ПРИСТАЛИ СТЕ НА СЛЕДЕЋА ПРАВИЛА

ВОЖЊА БЕЗ КАРТЕ НИЈЕ ДОЗВОЉЕНА
УЛАЗАК ПУТНИКА ЈЕ ДОЗВОЉЕН САМО НА ВРАТА ОБЕЛЕЖЕНА ЗА УЛАЗ
ИЗЛАЗАК ПУТНИКА ЈЕ ДОЗВОЉЕН САМО НА ВРАТА ОБЕЛЕЖЕНА ЗА ИЗЛАЗ
ОЧИТАВАЊЕ КАРТИЦЕ ЈЕ ОБАВЕЗНО ПРИЛИКОМ СВАКОГ УЛАСКА У ВОЗИЛО
У СЛУЧАЈУ КОНТРОЛЕ ПУТНИЦИ СУ ДУЖНИ ДА ПОКАЖУ КАРТУ ОВЛАШЋЕНОМ ЛИЦУ
КУПОВИНА КАРАТА КОД ВОЗАЧА ЈЕ МОГУЋА САМО ДОК ЈЕ ВОЗИЛО НА СТАНИЦИ
ПУТНИЦИ БЕЗ КАРТЕ СУ ОБАВЕЗНИ ДА НАПУСТЕ ВОЗИЛО
НЕПРИДРЖАВАЊЕ ОВИХ ПРАВИЛА КАЖЊИВО ЈЕ ЗАКОНОМ

БусПлус
www.busplus.rs
БЕОГРАД У ПЛУСУ!

ЧУВАЈТЕ ВОЗИЛА И ПОШТУЈТЕ ОСТАЛЕ ПУТНИКЕ

Uglavnom, oni pričaju istu priču kao i parking servis - korišćenje usluge je implicitno prihvatanje tzv. ugovora po pristupu, odnosno podrazumeva se da je svaki korisnik saglasan sa svim pravilima o korišćenju usluge, ako mu se ne sviđa neka ne koristi, a sastavni deo pravila su naravno famozne "doplatne karte".
Naravno, pogrešna je floskula "kažnjivo je zakonom" jer švercovanje je kršenje gradske Odluke o javnom prevozu a ne zakona, za švercovanje ne postoje nikakve "kazne" već samo "doplatne karte". Sve to ima veze sa zakonom samo utoliko što za dugovanje po "doplatnim kartama" korisnik može biti utužen onako kao što se utužuju i dužnici za struju ili komunalije, naravno u Srbiji utuženje je jedno a naplata drugo, a postoji i bitna razlika u odnosu na parking servis - na parkiralištu se prekršilac identifikuje po tablicama, a u prevozu se švercer identifikuje nikako.
Uglavnom, pamflet je samo jedan skroman pokušaj da se homo belgradicusu ulije strah od moćne ruke zakona...
 
Danas relativno prazan autobus kojim sam isao od Sajma ka BB, oko 20 putnika.

Stizemo na stanicu kod Ruske ulice, svi smo vec izvadili karte, a jedan lik se sprema da izlazi. Nisam mogao da verujem, izasao je i posmatrao da li da krene peske prema Adi, ili nekako da smuva da uleti u drugo vozilo kad ovi izadju. Oko mene sve neki materijalno slabog statusa, vidi se po njima. Svi smo imali kartu osim njega.

Decko koji je izasao bio je jako upecatljiv jer je ceo autobus mirisao na D&G, onaj stari teget, nosio je Hilfiger majicu (Gradonacelnik voli tu marku) i kesu iz neke fensi radnje. Pomislih u sebi: Izasao si iz klimatizovanog autobusa tako skockan, Da Bog da morao da pesacis do Ade i dobro oznojis tog Hilfigera :lol:
 
УЛАСКОМ У ВОЗИЛО ПРИСТАЛИ СТЕ НА СЛЕДЕЋА ПРАВИЛА
ВОЖЊА БЕЗ КАРТЕ НИЈЕ ДОЗВОЉЕНА
.......
ПУТНИЦИ БЕЗ КАРТЕ СУ ОБАВЕЗНИ ДА НАПУСТЕ ВОЗИЛО
НЕПРИДРЖАВАЊЕ ОВИХ ПРАВИЛА КАЖЊИВО ЈЕ ЗАКОНОМ
...
U SLUCAJU DA SE VALIDIRA MANJE OD 99% PUTNIKA, PUSTA SE GAS IZ VENTILACIONIH OTVORA
БусПлус
www.busplus.rs
БЕОГРАД У ПЛУСУ!

ЧУВАЈТЕ ВОЗИЛА И ПОШТУЈТЕ ОСТАЛЕ ПУТНИКЕ
 
nikola011":2hz72d3p je napisao(la):
Danas relativno prazan autobus kojim sam isao od Sajma ka BB, oko 20 putnika.

Stizemo na stanicu kod Ruske ulice, svi smo vec izvadili karte, a jedan lik se sprema da izlazi. Nisam mogao da verujem, izasao je i posmatrao da li da krene peske prema Adi, ili nekako da smuva da uleti u drugo vozilo kad ovi izadju. Oko mene sve neki materijalno slabog statusa, vidi se po njima. Svi smo imali kartu osim njega.

Decko koji je izasao bio je jako upecatljiv jer je ceo autobus mirisao na D&G, onaj stari teget, nosio je Hilfiger majicu (Gradonacelnik voli tu marku) i kesu iz neke fensi radnje. Pomislih u sebi: Izasao si iz klimatizovanog autobusa tako skockan, Da Bog da morao da pesacis do Ade i dobro oznojis tog Hilfigera :lol:

On za ovu drzavu moze da bude i socijalni slucaj. Ukoliko radi na crno npr. prodaje na pijaci delikates+hemiju
, moze da ima auto od koliko hoces eura koji se vodi na nevencanu zenu, a moze i na njega. Zivi u stanu kod roditelja, drugi stan u kom roditelji zive nije uknjizen. Nezaposlen je uziva sve povlastice, a sa druge strane mozda zardjuje i ima vise nego vecina prosecnih. Drzava pojma nema ko je stvarni socijalni slucaj, a ko je to samo na papiru. Zato i ovoliko problema.

A mislim da ne bi trebalo samo da se skoncentrisemo na svercere, nego i na to na koji je nacin - preko rodjacko-partijskih veza, Bus Plus dobio posao, i ko stoji iza Bus Plusa. To je ta ista sila koja nas vuce na dno.
 
не знам да ли је ово неко ставио:
Bus plus preti ukidanjem linija, putnici negoduju
Beograđane u gradskom prevozu od juče, nakon ulaska na prednja i zadnja vrata, u vozilima dočekuju i plakati s porukom da će linije na kojima se ne očitava dovoljno kartica biti ukinute. Red u prevoz treba uvesti, kažu putnici koji plaćaju kartu, ali ističu da je takva kampanja ipak neumesna.
Iz “Bus plusa” tvrde da se ne radi o zastrašivanju, a plakate kojima se nagoveštava ukidanje linija - ne smatraju preoštrim.

- Jedini cilj nam je da novi sistem profunkcioniše da bismo imali što bolji monitoring situacije u prevozu. Od početka smo najavili da će vozila sa malim brojem očitavanja biti preusmerena na frekventnije linije. Već šest meseci o tome govorimo - ističu u “Bus plusu“.

Nisu, međutim, precizirali da li se radi o potpunom ukidanju linija ili samo o smanjenju broja vozila na “niskofrekventnim” trasama.

- O tome će odlučiti stručnjaci, a mi u ponedeljak pravimo prvi presek rezultata novih mera. Jedino želimo da građani uredno plaćaju kartu, kao i da kartice očitavaju jer samo tako imamo jasan pregled situacije - kažu u “Bus plusu“.

Na pitanje ko odlučuje o ukidanju linija, iz “Bus plusa“ su nas uputili na gradsku Direkciju za javni prevoz.
Ulaz na prednja vrata uspešno se primenjuje u Evrope i SAD, kao i u još nekim gradovima u Srbiji. U Novom Sadu primenjuje se od pre tri godine. Novosadski prevoznik tada je pokrenuo kampanju “Red je”, kao apel na putnike.

- U početku je situacija bila identična kao u Beogradu. Bilo je negodovanja, psovanja, ali je vremenom ulazak na prednja vrata postao navika - kažu u JGSP “Novi Sad”.

Po dolasku u stanicu vozač otvara prednja vrata, zatim sačeka da svi koji čekaju uđu i pokažu kartu, pa tek onda otvara vrata za izlazak (srednja i zadnja). Ako neko ne plati kartu ili ne pokaže mesečnu vozilo ne kreće.

Slična je organizacija i u Čikagu. Tamo je, međutim, nivo razvijenosti građanske svesti takav da putnici koji plate prevoz negoduju kada je pored njih neko bez karte. Onaj ko ne plati kartu oseća se nelagodno jer zbog njega autobus stoji, pa drugi kasne na posao. Za pretpostaviti je da se ovakav efekat želi postići i u Beogradu.

- Uvođenje novog sistema zahteva period prilagođavanja a za ovako nešto potrebno je bar dva-tri meseca. Suština je da se uvede red. Sa druge strane, prevoz nije besplatan jer je svakodnevno na ulicama 1.300 vozila sa desetinama hiljada polazaka. Svako treba da shvati da je to zaista skup sistem - kaže Željko Ožegović, član Gradskog veća Beograda.

Minut i po za kontrolu
Kontrolori na različitim punktovima u gradu svakodnevno ulaze u vozila i vanredno pregledaju karte. Juče nije bilo većih incidenata, ali i dalje ima nezadovoljstva kod određenog broja putnika. Šest kontrolora pregled karte svih putnika u vozilu za najviše minut i po, a veliki zastoji zabeleženi su prvog dana kod Sajma jer vozač ne kreće dok svi putnici ne plate kartu.
извор
 
S tom razlikom što u NS pare od karata odlaze direktno vozačima i osoblju javnog prevoznika, a ovde vrhuška skuplja kajmak.
 
nikola011":gk1wyb6q je napisao(la):
Sve funkcionise odlicno, BsuPlus mora da prelezi decje bolesti :)

Prva faza im uspeva, ljudi postaju ogorceni na svercere.

Да ли си ти свестан своје несвести? :kafa:
 
Nisu, međutim, precizirali da li se radi o potpunom ukidanju linija ili samo o smanjenju broja vozila na “niskofrekventnim” trasama.

- O tome će odlučiti stručnjaci, a mi u ponedeljak pravimo prvi presek rezultata novih mera. Jedino želimo da građani uredno plaćaju kartu, kao i da kartice očitavaju jer samo tako imamo jasan pregled situacije - kažu u “Bus plusu“.

То је управо оно о чему ја стално овде пишем.
И не, аргумент : „Није мој посао да им помажем у бројању путника.“ није валидан. Зашто? Па зато што је и у нашем најбољем интересу да помогнемо. Зато што то :

- омогућава најтачнији увид у реалне потребе капацитета, а без драстичног повећања трошкова у виду кампања „ручног“ бројања путника (у томе сам и сам учестовао као студент и знам о чему говорим)

- омогућава оптимизацију коришћења возног парка, и тиме опет смањење трошкова

Ми као народ изгледа да смо програмирани да радимо на своју штету. Да је од почетка испоштована молба да се картице оверавају што је више могуће, до овога не би дошло на овакав начин.

Један од главних изговора за неоверавање био је да је често „велика гужва“. У реду, прихватам да често то јесте случај, али је начин размишљања и реакција сасвим била погрешна. Уместо да се сви потруде да колико је год могуће више изоверавају картице, и да се тако покаже да је заиста гужва и да постоји потреба за појачавањем линије, људи нису оверавали под изговором гужве, и наравно довели су до тога да сада подаци показују да на неким линијама нема довољно захтева, иако управо супротно има потребе за појачавањем линије.

Колико пута сам само видео да неки људи који због гужве нису могли да дођу до аутомата моле оне који су близу да им овере картицу, и то никада није био проблем. Ни мени није баш неко задовољство да сваки пут провлачим ту картицу, али сам свестан да је на крају крајева то и у мом интересу.
 
Vocar":ump52erg je napisao(la):
S tom razlikom što u NS pare od karata odlaze direktno vozačima i osoblju javnog prevoznika, a ovde vrhuška skuplja kajmak.

А ти си претпостављам близак управи града Новог Сада и управи града Београда и сасвим поуздано знаш коме у ком граду иде приход од карата. :bash:
 
Vidim rasplamsala se rasprava ovde :lol: Polasci se ne ukidaju zato što se mali broj ljudi validira, već zato što je to naredba sa vrha! Žele da maksimalno uštede u ovom periodu, a zapravo ta informacija o ukidanju linija i vezom sa validiranjem je plasirana ne bi li se ukidanje opravdalo nečim, u ovom slučaju želja im je da odgovornost prebace na putnike.
 
Bulevarac
U pravu si 100 % prevoz mora da se plati a žalbe idu na račun poslodavca a ne na račun bus plusa
hm...
napisao sam validiran (omogucen) ugovor o stručnom usavršavanju on upravo umogucava
da se ne plati zaposlenom ono sve što treba

omoguceno je jednoj strani da koristi pravo regularne naplate usluge-rada (javni prevoz)
istorvremeno
osakaćeno je pravo drugoj strani, tj ne može da ostvari regularnu naplatu usluge-rada (putnik- zaposl.)

Rešenje
samo sa dokazom o visini plate ostvarivati pravo na vrstu povlašćene bus plus kartice
bez drndanja biroa za ne zaposlene i sl administrativne izmišljotina
ili neka regulišu radne odnose (odreći se El-dorada)

Александар

čist njihov „Deza vi ,, :(
 
Astrotrain":h6r6hc8s je napisao(la):
Vocar":h6r6hc8s je napisao(la):
S tom razlikom što u NS pare od karata odlaze direktno vozačima i osoblju javnog prevoznika, a ovde vrhuška skuplja kajmak.

А ти си претпостављам близак управи града Новог Сада и управи града Београда и сасвим поуздано знаш коме у ком граду иде приход од карата. :bash:


Napisao sam ti odgovor kakav zaslužuješ na ovo, ali sam shvatio da mi je to ipak ispod nivoa. Uživaj.

Ostavljam samo ovaj dodatak na taj post:

edit: I vrlo je zanimljivo da su ti svi postovi samo na ovoj temi i da od samog početka braniš civilizovani i kulturni način naplate karata.

Lično zadovoljstvo ili...? :rolleyes:
 
@vocar dobro si primetio to oko usera astrotrain, sada sam i ja pogledao i procitao njegove postove sa pocetka diskusije. Ali procitah i tvoj neki prethodni post gde si rekao da ti ne zelis da ti niko placa prevoz ali i da ti nikome ne placas (skroz podrzavam, i da platim za socijalo koliko mogu) cak si i predlagao kako da se to izvede. Ne vidim samo u cemu se toliko ne slazes sa userom astrotrain, mada je on ocigledno mnogo blizi bus sistemu nego mi.

Jasno je da je to solucija koja je u startu prljava cim se spominju politicari, ovaj put se spominje sin Aleksandra Vlahovica - DS kadar. Ali za sta god da se uhvatis u ovoj drzavi je tako, ali bas sve. Pa nekako to stavljam sa strane, inace nema svrhe da polemisem. Polemisem kao kada bi sve bilo idealno :)
(Ukoliko se ikad otvori tema borba protiv sistema, ja cu tamo najvise pisati)
Elem, ovo je druga ideja drugi pristup, ali je osnova ista ona tvoja iz prethodnog posta, platicu kada se ja vozim, necu da platim za nekoga bezveze. Sta je tesko spremiti kartu pre ulaska u vozilo, uci na odredjena vrata , i cekirati se (mada je to smor ako imas pretplatnu)? Nisu svi punkeri u gradu pa da moraju kroz auspuh da ulaze.
Smaraju pravila, ali bez njih nema reda. iako vecini nisu ni potrebna pravila, bez pravila dolaze do izrazaja primitivci i bahati. Jedan primitivac moze da uradi sto 100 kulturnih nemoze.
 
nikola011 wrote:

Danas relativno prazan autobus kojim sam isao od Sajma ka BB, oko 20 putnika.

Stizemo na stanicu kod Ruske ulice, svi smo vec izvadili karte, a jedan lik se sprema da izlazi. Nisam mogao da verujem, izasao je i posmatrao da li da krene peske prema Adi, ili nekako da smuva da uleti u drugo vozilo kad ovi izadju. Oko mene sve neki materijalno slabog statusa, vidi se po njima. Svi smo imali kartu osim njega.

Decko koji je izasao bio je jako upecatljiv jer je ceo autobus mirisao na D&G, onaj stari teget, nosio je Hilfiger majicu (Gradonacelnik voli tu marku) i kesu iz neke fensi radnje. Pomislih u sebi: Izasao si iz klimatizovanog autobusa tako skockan, Da Bog da morao da pesacis do Ade i dobro oznojis tog Hilfigera


NJEGOVA JE STVAR da li hoće ili neće da plaća Bus plus. Niko vam ne daje pravo da morališete na forumu i da osuđujete nekoga što ne želi da plaća. Svako ima svoja razloge, bilo da plaća ili da ne plaća. Možda prosto ne želi da iz njegovog džepa ide Apexu, ni 8,5% ni bilo koliko.

Drugo, vi ni ne znate šta je socijalni slučaj. Socijalni slučaj ne mora po pravilu da zaudara i da ide u prnjama, niti je vaše da to procenjujete.


I niko mi neće utrljavati na nos rečenicu "PREVOZ SE MORA PLAĆATI!" Kao, prvo, ništa ja ne moram. Mora samo da se umre i da se sere.
Da li sam možda dužan da u toku cele vožnje gledam u onaj monitor na kome mi se vrte 3-4 reklame ceo put. Pa, naravno, Bože, šta pitam, to je ta kapitalistička kultura, kako sam tako nekulturan i zaostao?
 
Vocar":3b72c0r9 je napisao(la):
edit: I vrlo je zanimljivo da su ti svi postovi samo na ovoj temi i da od samog početka braniš civilizovani i kulturni način naplate karata.

Lično zadovoljstvo ili...? :rolleyes:

Не, није никакво лично задовољство у питању, већ одбијање да се повинујем општој хистерији која је тренутно у току. То је хистерија којој је овај наш истински напаћени народ склон, а која се до сада у историји често пута показала више него погубном.

То је иста она матрица када се ми „осветимо“ за проглашење и признавање независности КиМ од стране западних земаља паљењем амбасада и пљачкањем радњи по Кнезу. Ја у томе никада нећу учествовати.

Увек „са водом избацимо и дете.“

bulevarac":3b72c0r9 je napisao(la):
Jasno je da je to solucija koja je u startu prljava cim se spominju politicari, ovaj put se spominje sin Aleksandra Vlahovica - DS kadar. Ali za sta god da se uhvatis u ovoj drzavi je tako, ali bas sve. Pa nekako to stavljam sa strane, inace nema svrhe da polemisem. Polemisem kao kada bi sve bilo idealno

Није моје да га нешто браним, чисто пишем у смислу нечега што је још одавно расветљено да дотични Влаховић није син Александра Влаховића-ДС, а јесте унук народног хероја из НОБ-а Вељка Влаховића. Овај други део твог поста је важнији, и то је оно на чему и ја инсистирам... Ако ћемо да се боримо, онда да се боримо против узрока болести, а не против симптома. :grand:

EUKALIPTUS":3b72c0r9 je napisao(la):
NJEGOVA JE STVAR da li hoće ili neće da plaća Bus plus. Niko vam ne daje pravo da morališete na forumu i da osuđujete nekoga što ne želi da plaća...
....I niko mi neće utrljavati na nos rečenicu "PREVOZ SE MORA PLAĆATI!" Kao, prvo, ništa ja ne moram....
...Da li sam možda dužan da u toku cele vožnje gledam u onaj monitor na kome mi se vrte 3-4 reklame ceo put. Pa, naravno, Bože, šta pitam, to je ta kapitalistička kultura, kako sam tako nekulturan i zaostao?

То није право, то је слобода избора. Немој да бркаш те две ствари. Ово о чему ти причаш као о праву је заправо злоупотреба слободе избора.
То није само његова ствар зато што не учествује у покривању трошкова услуге коју користи. То просто није ни правно ни правично. Слобода избора сваког појединца увек је ограничена слободом осталих, као и правом јачег наравно.
Што се монитора са рекламама тиче, ја их никада не гледам, игноришем их, а капитализам бих укино колико јуче. Али, ко мене пита? :kafa:
 
Vrh