Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

vucko":nl4pguxg je napisao(la):
vlast tvrdi da je zaduzenje 500 miliona eura i da dugujemo manje po stanovniku nego Njujork!Dok opozicijia govori o 800 miliona eura.

Gradonacelnik je rekao da kamate ne racuna u dug nego samo glavnicu ?!
To je ta razlika u iznosima.
 
Bivis":3ddialq0 je napisao(la):
Ljuta ptičice zaboravio si da isključiš sarkazam dok si pisao ovaj post. :laugh:

Ostao ti je na ON, vidiš. :p

turning-off-light-switch.jpg


Deaktivirano. :p I nisam ptičica nego kobac. :laugh:
 
nikola011":rb2a0pn4 je napisao(la):
vucko":rb2a0pn4 je napisao(la):
vlast tvrdi da je zaduzenje 500 miliona eura i da dugujemo manje po stanovniku nego Njujork!Dok opozicijia govori o 800 miliona eura.

Gradonacelnik je rekao da kamate ne racuna u dug nego samo glavnicu ?!
To je ta razlika u iznosima.
Ma da...Zaduzenje za most sa petljama je 405 miliona+spanski tramvaji+rekonstrukcija beograda+dugovi+dugovi beogradski elektrana srbijagasu koji su oko 30 miliona eura a nigde se ne pominju+ ko zna sta.Dugovi nisu 500 miliona ni u ludilu,sigurno su bar 700 ako ne i 800.Raspitacu se i videti.

Sve u svemu,radi se o tome da GSP treba racionalizovati,a ne privatizovati jer gradssa vlast prodaje pricu da GSP moze samo ovako funkcionisati,to jest u kaljuzi korupcije i nerada, a druga opcija je privatizacija.E pa nije tacno!GSP se mora srediti tako da svako radi svoj posao a sada uopste nije takva situacija.Cak postoji i rec za to,zove se reforma.To sto kod nas ta rec stoji u recniku pored petra pana,deda mraza i ostalih izmisljenih likova je druga stvar.

I pogotovu,treba vratiti naplatu GSP-u,to jest gradskoj vlasti!Grad se pravda pricama da nije mogao uzeti kredit od 10 miliona eura za uvodjenje nekog pandana busplusu a istovremeno daje dodatne milione eura za most na adi bez ikakvog pokrica i razloga.
 
Ne znam da li se secate, ali svojevremeno su postojale `sacekuse`, tj. stanice na kojima je kontrola zaustavljala vozilo i svima proveravala karte, a napolju je bila policija za one najupornije (stanica kod sava centra za tramvaje i secam se jedno vreme kod studenskog grada, dok sam isao u gimaziju).

Ovde je problem u ponasanju kontrole i samo kontrole. Nemaju putnici koji placaju nikakvu obavezu da jure svercere. Pre bus plusa, prisustvovao sam cesto sledecim scenama: putnik nema kartu, nece da izadje, vozilo stoji na stanici, ne krece...dok ostali ne polude..., i uvek je davalo rezultate,tj svercer je izlazio,e sad, dalje napolju verovatno nije davalo rezultate, al sadasnja kontrola ne cini cak ni to.
A i brucos pravnog fakulteta ce vam reci da sprovodjenje zakona zavisi prvenstveno od IZVESNOSTI, ane od VISINE kazne.
A komunalna policija bi mogla,za promenu, da radi nesto sem da trosi benzin po gradu... ali kao sto sam vec ko zna koliko puta pominjao, nije problem u sistemu, kao takvom, vec u ljudima koji ga (ne)sprovode.
Imam utisak da je u `eri zutih prsluka` disciplina putnika bila na najvisem nivou. Ali kao i u svemu, nisu ostali dosledni u vrsenju sopstvenog posla.
 
Bobb":2qza4scx je napisao(la):
Ima li ko primer iz Beča, Budimpešte...

U budimpeštu u metro ne možeš da udješ bez karte jel stoje ljudi na ulazu, takodje ima dodatne kontrole u metrou.

U beču kontrole skoro i da nema, tako da je tamo sve na dobrovoljnoj bazi :)
Ja sam zaboravio jednom da ponesem kartu, pa sam se eto "švercovao ceo dan" . Jedino gde sam video neki tim kontrole sa prslucima je bila Westbanhof glavna ž. stanica, ali tu su se šetkali samo po stanici :)
 
Danas kod OŠ Dragojlo Dudić u MML ušlo 4 kontrolora i 2 komunalca(izgleda da su danas ostali bez auta :D ili su videli da ih kritikujemo).
Naravno, 10ak svercera se vrlo brzo evakuisalo iz autobusa,ostalih 10ak putnika ima legitimaciju i pretpostavljam da će ova ekipa biti danas na potezu 300 od MMLa do skretanja za Kalu...
 
Juce su 56 od Zarkova do Petlovog brda kontrolisala dva mlada nabildovana kontrolora i nisam primetio u oba pravca da je neko bio bez karte. Predlazem bus plusu da zaposle nezaposlene, nervozne i nabildovane momke koji bleje po teretanama, daju im dnevnice po 50 e ako naplate po 50 kazni i super i njima i gradu. Mogu i navijace. Moze na autobusima da stoje nalepnice control by delije sever, control by united force, control by grobari jug i resili smo problem svrcovanja zauvek :)
 
Ja jos jednom ponavljam da policija odbija da doje na uvidjaj ako je pljacka manja od 15.000 dinara, a cesto i za pokusaj silovanja ako nista konkretno nije uradjeno, a ovde treba da juri ljude za 60 dinara, sto jos jednom govori da ovaj novac direktno ide pojedinim politicarima iz vlasti, i da njih zabole za prevoz i slicno. Cist kes, nista vise.

Ja sam juce 2 puta imao susret sa kontrolorima.
-Dobar, dan kartu?
-Neam'
-Spremite neka dokumenta
-Necu
-Dovidjenja
-Dovidjenja
 
Izvalio si me, ali sta da radim kacam rasan ;) Sve ti je to stvar psihologije, da kazes nemam kartu izvinite kontrolor ce da vidi strah i smarace te. Ovako tvrdo kazes neam i zavrsis pricu, pritom jos nabacis neki huliganski outfit i eto dz prevoza...
 
jedan od nas":1qj0z6ub je napisao(la):
Sve ti je to stvar psihologije, da kazes nemam kartu izvinite kontrolor ce da vidi strah i smarace te. Ovako tvrdo kazes neam i zavrsis pricu, pritom jos nabacis neki huliganski outfit i eto dz prevoza...
Neki ovakav outfit...
images
. Ajde budi pravi huligan pa uđi u taxi, i pokušaj vozaču da ne platiš, da vidim kako ćeš proći. Sumnjam da bi ti tu ''psihologija'' pomogla. :lol:
 
Dve pricice taksista:

1. Taksista vozi musteriju do glavne zel. stanice i kad su se priblizili odredistu musterja pita taksistu jel moze da zapali, a ovaj posto je i sam bio pusac kaze "moze". Lik otvara vrata i zapali iz taksija.

2. Stariji taksista 60-ak godina. Na trgu mu ulazi neki zaje*******an lik, malo cirke i nervozan, a pritom i nabildovan i kaze taksisti vozi na nbg. Ovaj krene na terazijski tunel, kad mu baja od pozadi rece "kuda ces?" Taksista mu rece pa imamo 2 puta za nbg, preko terazijskog tunela ili pored kalemegdana pa na zelenjak. U tom baja od pozadi pokusava da nabode taksistu i srecom udari u naslon za glavu. Staje odma taksista i kaze "Pi*ko jedna, udaras me dok vozim, ajd izadji ako smes da rascisimo sta imas." Izadje baja iz taksija da se bije, a matorac taksista samo da gas i zapali. Pogleda u retrovizor a nabildovani baja oce da pukne od muke :)
 
GSP mesečno u minusu 100 miliona

N. V. BRKOVIĆ | 11. jun 2012. 22:50

Zbog visoke cene goriva GSP Beograd od poslednjeg poskupljenja mesečno u minusu 100 miliona dinara. Gradonačelnik Đilas traži od Vlade da budu smanjene akcize na gorivo za potrebe GSP
BEOGRAĐANI bi uskoro mogli više da plaćaju gradski prevoz. Cenovnik bi se, ako do ove neželjene mere dođe, uvećao u proseku za 20 odsto, što bi cenu pojedinačne karte povećalo sa 60 na 70-75 dinara, dok bi recimo mesečna pretplata za zaposlene u prvoj zoni iznosila oko 3.220 dinara, umesto sadašnjih 2.680 dinara, pokazuje gruba matematika.

Svesni teške materijalne situacije u kojoj se nalaze stanovnici prestonice, čelnici Grada Beograda na sve načine pokušavaju da izbegnu ovu nepopularnu meru. Zato se gradonačelnik Dragan Đilas obratio premijeru Mirku Cvetkoviću i pismeno ga zamolio da sagleda postoji li zakonska mogućnost da država umanji akcizu za gorivo koje plaća gradski prevoznik. U suprotnom, poskupljenje prevoza će biti neizbežno.- Poslednje poskupljenje karata bilo je 1. januara 2011. godine - navode u Gradu. - Tada je cena goriva bila 105 dinara po litru, a sada je 133,5 dinara. GSP dnevno troši 100.000 litara benzina, odnosno 3.000.000 litara mesečno, pa je ovaj izdatak 400 miliona dinara. U odnosu na januar 2011, razlika je u 100 miliona dinara koje treba da pokriju Grad ili GSP.

Treba reći da Grad inače svakog meseca već dotira GSP sa 520 miliona dinara kako Beograđani ne bi plaćali ekonomsku cenu karata.

Iako će Grad ući u ozbiljnu reorganizaciju GSP, maksimalno pojačati kontrole i insistirati na tome da samo građani koji kupe kartu mogu da se voze, uz postojeću cenu goriva - ništa od toga neće pomoći. Tako da ostaju opcije - povećanje cene prevoza ili da država umanji akcize za gorivo.

MOGUĆA UŠTEDA 11 MILIONA EVRA

AKO bi se, kako traži Grad, smanjila ili ukinula akciza, za GSP bi gorivo bilo 35,5 dinara jeftinije po litru, što je je na godišnjem nivou ušteda od čak 11 miliona evra.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:383810-GSP-mesecno-u-minusu-100-miliona

Ovo boldovano i podvučeno je bezočna laž, koju ni ne vredi komentarisati. Zanimljivo da smo proteklih dana u novinama bili bombardovani svim mogućim informacijama u vezi teške situacije GSP, ali ni jednom nisu izbacili podatak koliko GSP mesečno gubi zbog švercera. :rant: Taj podatak kriju kao zmija noge.
 
@Bivis

Pa taj podatak i nije toliko zanimljiv koliko bi bilo videti poslovanje GSP-a. Nije slucajno da se posle izbora partije otimaju oko javnih preduzeca jer su to idealne prilike za isisavanje novca za partijske potrebe. Lako ce svercere dovesti u red ako uspeju pre toga da ociste preduzece od partijskih pacova. Ako cemo prosto: 90% gubitka GSP-a prouzrokuje vlast, 10% sverc komerc.
 
Cena karte ce ici gore cak i da naplata karata bude 100% a cena goriva padne 100%. Nije roblem u finansiranju GSPa vec u rashodima istog. Utuvite to sebi u glavu.
 
Evo upravo sad u Beogradskoj hronici reizabrani gradonačelnik nam reče da možda i neće. I neće na studente, nezaposlene i penzionere. A što donese i potpisa ono rešenje u aprilu koje je kao stupilo već na snagu.
 
Bivis":1ol7zs1x je napisao(la):
jedan od nas":1ol7zs1x je napisao(la):
Sve ti je to stvar psihologije, da kazes nemam kartu izvinite kontrolor ce da vidi strah i smarace te. Ovako tvrdo kazes neam i zavrsis pricu, pritom jos nabacis neki huliganski outfit i eto dz prevoza...
Neki ovakav outfit...
images
. Ajde budi pravi huligan pa uđi u taxi, i pokušaj vozaču da ne platiš, da vidim kako ćeš proći. Sumnjam da bi ti tu ''psihologija'' pomogla. :lol:

Takav, takav, doduse klesta nisu potrebna osim ako neko ne zeli da skida validatore, mada tu i inbus zavrsava posao ;)

A u vezi taksista, ne znam sto ih toliko dizete u nebesa, sta su oni supermeni? Imaju tarifu i ja im platim, doduse desilo mi se par puta da su lupali neke nenormalne cifre, pa sam im dao koliko sam procenio i otisao, i koliko vidis jos sam ziv i zdrav. A par puta sam i u saobracaju imao bliski kontakt sa njima, svaki put su bili veoma brzi, tako da ti padaju u vodu to sto pretis sa taksistima..
 
Šta je sa glasovnom najavom, tek u svakom četvrtom autobusu funkcioniše?
6886368447_17574a84bb.jpg

Šta bi mi Srbi radili da nema selotejpa. :D
 
hobotnica":3llul8oj je napisao(la):
Evo upravo sad u Beogradskoj hronici reizabrani gradonačelnik nam reče da možda i neće. I neće na studente, nezaposlene i penzionere. A što donese i potpisa ono rešenje u aprilu koje je kao stupilo već na snagu.
I sta je rekao?Sigurno je mlatio o socijalnoj politici grada.Ali ona nije takva da ljudima koje napravis socijalnim slucajevima gledas kroz prste vec da im obezbedis posao i postovanje zakona.
 
@BadMan
Jel` ovo novi model "Validator Mitsuo Tsukahara"?
 
Harači su izašli na ulice,tako da moram da plaćam, mada rađe bih se malo svađao,ali ima ih i previše na mene jednog :D :D :D
 
Vrh