Dzabe prosecna plata kada se ne racuna i nezaposlenost i troskovi zivota.Samo jos jedna statistika koja sluzi za mazanje ociju narodu.
Nego,imah danas neprijatnu situaciju sa kontrolorom koji nije hteo da mi pokaze svoju legitimaciju nekih 15 minuta dok sam se vozio trolom pa nisam ni ja hteo da mu pokazem moju povlasticu.
Cim sam izvadio blokce i olovku promenili smo uloge pa je izgledalo kao da je njemu trazim kartu bez obzira sto je drzao ono sokocalo za citanje karata i crvenu bus pljus karticu ali tako da se ne vidi sluzbeni broj,ime i prezime.
Takodje mi je bilo zanimljivo sto je kontrolor radio sam.Inace ih je uvek po dvoje-troje,mada sam imao retke situacije da udje ovako jedan kontrolor uglavnom oko 30 godina pun sebe i napravi cirkus po vozilu jer je krajnje bahat,hvatanje za ruku pretnja policijom i ostalo su mu glavne stvari u diskusiji sa putnicima.I takvi po obicaju nemaju okacene legitimacije ili ih pokazuju vec ih drze u ruci sa palcem preko svojih licnih podataka.
Ne znam da li je to zvanican program apexa il iovi rade na svoju ruku ali samo stvaraju frustracije i nervozu i kod onih koji imaju povlastice.
Od milja zovem takve kao u odbojci "libero" ili ti slobodni strelci.
P.S.Danas je bila kontrola jos jednom,i to ona klasicna sa troje kontrolora,posto sam stajao na sredini trole sa pogledom koji je bio krajnje agresivan kontrola me nije ni pitala za kartu dok su nekog zgoljavog srednjoskolca sva tri kontrolora maltretirala dobrih 5 minuta jer nije imao kartu.
Kao sto sumiraste u zadnjim komentarima,ta kontrola sa prslucima je bila najbolja jer ste znali cim vidite njih da vam sledi kazna.Dok ove bus plusadzije se samo prave opasni a ustvari vam u otprilike 10% situacija naplate kaznu,u ostalim situacijama ih nadmudrite na ovaj ili onaj nacin.
Nego,imah danas neprijatnu situaciju sa kontrolorom koji nije hteo da mi pokaze svoju legitimaciju nekih 15 minuta dok sam se vozio trolom pa nisam ni ja hteo da mu pokazem moju povlasticu.
Cim sam izvadio blokce i olovku promenili smo uloge pa je izgledalo kao da je njemu trazim kartu bez obzira sto je drzao ono sokocalo za citanje karata i crvenu bus pljus karticu ali tako da se ne vidi sluzbeni broj,ime i prezime.
Takodje mi je bilo zanimljivo sto je kontrolor radio sam.Inace ih je uvek po dvoje-troje,mada sam imao retke situacije da udje ovako jedan kontrolor uglavnom oko 30 godina pun sebe i napravi cirkus po vozilu jer je krajnje bahat,hvatanje za ruku pretnja policijom i ostalo su mu glavne stvari u diskusiji sa putnicima.I takvi po obicaju nemaju okacene legitimacije ili ih pokazuju vec ih drze u ruci sa palcem preko svojih licnih podataka.
Ne znam da li je to zvanican program apexa il iovi rade na svoju ruku ali samo stvaraju frustracije i nervozu i kod onih koji imaju povlastice.
Od milja zovem takve kao u odbojci "libero" ili ti slobodni strelci.
P.S.Danas je bila kontrola jos jednom,i to ona klasicna sa troje kontrolora,posto sam stajao na sredini trole sa pogledom koji je bio krajnje agresivan kontrola me nije ni pitala za kartu dok su nekog zgoljavog srednjoskolca sva tri kontrolora maltretirala dobrih 5 minuta jer nije imao kartu.
Kao sto sumiraste u zadnjim komentarima,ta kontrola sa prslucima je bila najbolja jer ste znali cim vidite njih da vam sledi kazna.Dok ove bus plusadzije se samo prave opasni a ustvari vam u otprilike 10% situacija naplate kaznu,u ostalim situacijama ih nadmudrite na ovaj ili onaj nacin.