direktor":1snhwg9p je napisao(la):Karta kod vozaca 120 din za jednu voznju
Karta od 60dina 1h
Karta od 80din 2h
Karta od 150 din dnevna
Godisnja karta popust za kupovinu
I turisticke karte
250 дин за 3 дана и 400 за 7 дана
direktor":1snhwg9p je napisao(la):Karta kod vozaca 120 din za jednu voznju
Karta od 60dina 1h
Karta od 80din 2h
Karta od 150 din dnevna
Godisnja karta popust za kupovinu
I turisticke karte
JohnnyLee":3hvpnklk je napisao(la):direktor":3hvpnklk je napisao(la):Karta kod vozaca 120 din za jednu voznju
Karta od 60dina 1h
Karta od 80din 2h
Karta od 150 din dnevna
Godisnja karta popust za kupovinu
I turisticke karte
250 дин за 3 дана и 400 за 7 дана
JohnnyLee":r0witiwg je napisao(la):direktor":r0witiwg je napisao(la):Karta kod vozaca 120 din za jednu voznju
Karta od 60dina 1h
Karta od 80din 2h
Karta od 150 din dnevna
Godisnja karta popust za kupovinu
I turisticke karte
250 дин за 3 дана и 400 за 7 дана
nikola011":199sly6v je napisao(la):Vremenske karte su u Beogradu nepotrebne jer nekad sa onom od 1h ne mozes da izguras jednu voznju, a nikad ne znas na cemu si, ne znam ko bi kupovao tu vrstu karata uopste.
belgrey":3mn3dgjr je napisao(la):[zašto bi onda bilo ko kupovao mesečnu ako može da kupi 4 x nedeljnu i da ga košta 1600 dinara?
angry bird":udub3nvz je napisao(la):Da samo da ne zaboravimo na vreme koje potrošiš u čekanju prevoza, koje je neretko i preko pola sata kao na linijama 18 i 37. A u proseku ih ja čekam po 10-15 minuta.
nikola011":1lecsttr je napisao(la):Vremenske karte su u Beogradu nepotrebne jer nekad sa onom od 1h ne mozes da izguras jednu voznju, a nikad ne znas na cemu si, ne znam ko bi kupovao tu vrstu karata uopste.
Dnevne i nedeljne karte kupuje neko sa strane uglavnom, i njemu nije mnogo 500 dinara ako ima da se voza po Beogradu celi dan. Ako misli da je to mnogo, neka placa svaku voznju.
Cilj je sto vise napraviti beneficija za one stalne korisnike, a sto vise "odrati" one koji su u njemu samo privremeno, to je svuda u svetu.
orion":151suy8b je napisao(la):Мислим да ниси најбоље схватио временски концепт, у року од сат времена мора да се обави преседање. Па и ако се аутобус заглави негде неће доћи контрола и рећи "жао ми је ваша карта је истекла пре 30 секунди", већ на пример ако се чека први аутобус 10 мин па се вози 20 мин, па се чека следећи 10 мин, друго преседање се обавило у року од сат времена и сада није битно колико траје вожња другим аутобусом. Већина релација би могла да се уклопи у ових сат времена, овај други сат треба оставити за приградске линије које се чекају и по сат времена. У ретким случајевима се може десити да и ово није довољно али не формирају се правила на основу изузетака.
Дневна карта може да користи и некоме ко редовно купује маркицу али је нпр. био одстуан и не исплати му се куповати за цео месец и дневна карта му одради посао. Даље нису сви срећници па да користе само градски превоз, негде су станице удаљене и по пола сата (често неосветљеног и блатњавог пута где вребају чопори паса) па грађани користе аутомобиле и градски превоз. Неко има такве потребе за путовањем да градски превоз не покрива те релације па користи аутомобил свакодневно а градски превоз само понекад тако да се не слажем са концептом "дерања" оних који превоз не користе свакодневно.
Barkley":3ednph43 je napisao(la):Тако и они који купе дневну карту треба да осете неку корист у односу на куповину више појединачних. У случају да је појединачна карта 60 динара, а дневна 500 (више од осам пута скупља), колико би било путника којима би се исплатило да је купе? Дневна карта треба да се исплати већ код четири или пет вожњи у току дана.
Миљења сам да је од оваквог бусплус система са пластичним ''кредитним'' картицама, колико год савремен био, много бољи систем са папирним картама, са електронским откуцавањем, тако да на карти остане време првог оверавања. На тај начин би се отворила могућност да се уведе што већи број врста карата. Зашто не бисмо имали тарифни систем који се прилагођава различитим категоријама путника, односно различитим потребама грађана? Тако може само да се унапреди коришћење јавног превоза. Овако, сем што стално морамо да проверавамо колико кредита имамо на картици, морали бисмо и да памтимо када смо први пут валидирали карту, тј. откад нам тече 60/90/120 минута важности карте.
nikola011":221dhpr5 je napisao(la):Ali to onda vise nije vremenska karta. Moze da bude neka presedacka za 100 dinara, 2 voznje autobusima koji su stanicno vezani (da ne ispadne da kupis 2 karte za 100 dinara pa da koristis kad ti je volja). Ili za one koji kombinuju GSP+BG voz.
Pa to i jeste poenta, ako imas auto, pojedinacne karte ti sluze za dopunu prevoza. I gde to ima smisla da neko koristi i ima auto, a treba mu jos dati beneficije za prevoz. Beneficije bilo gde dobija samo onaj ko nema uopste novca i koji zavisi samo od gradskog prevoza. Auto je luks kategorija, to sto ljudi u Srbiji to smatraju za normalnost po meni ne stoji. Ne koristim auto i nemam ga. Pa samo je registracija u rangu moje polugodisnje voznje, a gde je auto i benzin? Imam i ja neke prijatelje bankare, i oni bi da se voze kolima do BG voza, pa na posao i nazad, kolima idu svuda van posla, ali bi nekako da im taj BG voz bude za dzabe, mnogo im je da plate markicu, ali im nije mnogo da imaju auto i trose benzin koliko god je potrebno.
Za dopunu prevoza koriste se pojedinacne karte. Ako svakog dana ides negde prevozom, markica ti vec postaje isplativa kategorija.
Za 500 dinara koliko sam rekao da je dnevna karta ne mozes da kupis ni 3.5l benzina. Da li ti je isplativije da platis dnevnu kartu ako imas puno posla taj dan, ili da upalis kola i jos placas parkiranja, ti odluci. A ja ti kazem da ako ti stvarno treba, 500 dinara ce ti biti jeftino.
To je stvarno cudno koliko je ljudima u Srbiji auto nuznost, a naspram toga GSP koji je nekoliko puta jeftiniji, treba da bude jos jeftiniji.
A ako ti treba pola sata do autobusa, ti onda i nisi bas u nekoj gradskoj zoni. Ipak se sve placa na neki nacin. Ako si se odlucio da napravis kucu i da zivis za nekih 500e/m2 naspram nekog ko je platio stan 1.500 e/m2 racunao si na to da ce te nesto drugo vise kostati.
orion":2nje9qzk je napisao(la):И тај твој пријатељ банкар ако сваки радни дан користи Бгвоз и по цени од 60 дин то је 120*25=3000 дин значи да му се опет исплати маркица и шта ћемо сада, како банкару који вози кола забранити да купи маркицу која је повлашћена за све? (то што се воз не плаћа сам критиковао на другој теми)
Ја нисам навео пример оних који кола возе из луксуза већ из преке потребе и могао бих навести доста таквих примера. А ако неко себи може приуштити тај луксуз да вози кола до центра онда плати гаражу а пре тога кружи градом тражећи слободну ја нећу да будем љубомортан на њега.
Ова цена појединачних карата никако није повлашћена неко ко вози на плин 10 км пређе за мање од 100 дин а негде се за 10 км обаве 3 преседања па је јасно да аутобус није конкурентан аутомобилу у доста случајева. Са временским кјонцептом ствари би легле на своје место.
Близу ми је аутобуска станица не води ме лични проблем да пискарам овде
Na žalost to se može učiniti samo na aparatu koji se nalazi na prvim vratima kod vozača, zašto su tako uradili nije mi jasno.sasa901":2p21ib2r je napisao(la):jel moze na svakom validatoru da se otkucju dve voznje za dve ozobe sa jednom karticom ??
kopmania":2zmulqxt je napisao(la):Ima negde gde su na svakom validatoru ponudjene opcije, ali za svaki slučaj udji na prva vrata, tamo uvek ima to
Bivis":3rvsvypd je napisao(la):Na žalost to se može učiniti samo na aparatu koji se nalazi na prvim vratima kod vozača, zašto su tako uradili nije mi jasno.