Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bez ulazenja u tarifni sistem,sta mislite o tome sto ne postoji mogucnost provere preko SMS-a za nocni prevoz?Recimo meni je nocas zatrebao i nisam mogao znati kada dolazi 304N.

Dakle,da se uvede gps u vozila koja rade nocni prevoz,a ne i bus validatori,kako vam to zvuci?
 
dusanjf":plfdd2us je napisao(la):
@sizif
to za milano apsolutno nije tacno za obavezno validiranje presonalizovanih kartica.

Већ сам на овим странама писао да сам током боравка у Милану код бивше девојке био сведок њеног упорног "валидирања" пропуснице приликом сваког уласка у трамвај или аутобус. На моје питање "Зашто?" одговор је био "Тако мора." И био сам сведок контроле која је проверавала да ли је оверена, како моја карта за једну вожњу, тако и њена пропусница. Знам врло добро шта причам, а ти ако имаш другачије искуство - подели га са нама.


@данга

У постовима пре мог јлаки и 2012 наводе у којим градовима постоје слични системи БусПлусу. И наводе Беч и Истанбул. Не видим зашто ти то не смета, али ти боде очи Милано који има готово идентичан систем београдском? Понављам, ни мени није логично да се оверавају пропуснице, али ако се већ неко пита "Има ли тога још негде у развијеном свету?", мој одговор је "Има."
 
^
Ne znam da li je žaba super, ali je potkovana!

@2012 > Ostatak, ali daleko duži deo posta pročitah sa mukom. Na moju jednu notu napisao si oratorijum!? Mogao je i neki link, pa ko voli...
Da ne padnem u iskušenje i ponovim tvoju grešku – neprirodno je jer ne daje plod, ako me razumeš? Sve ostalo (о "različitosti") su trice i kučine i mada zvuči učeno - ploda nema i tu je kraj!
 
Još jedan BusPlus kontrolor mi je saopštio da se za oko 1,5 mesec ukida obavezna validacija pretplatnih kartica (znači izgleda baš pred izbore) :kk:
 
Danga":3b8v64z8 je napisao(la):
^
Ne znam da li je žaba super, ali je potkovana!

@2012 > Ostatak, ali daleko duži deo posta pročitah sa mukom. Na moju jednu notu napisao si oratorijum!? Mogao je i neki link, pa ko voli...
Da ne padnem u iskušenje i ponovim tvoju grešku – neprirodno je jer ne daje plod, ako me razumeš? Sve ostalo (о "različitosti") su trice i kučine i mada zvuči učeno - ploda nema i tu je kraj!
Raspisah se ja.. ;) Zar zaista razmišljaš tako..pa priroda ili Bog su sve lepo uredili...šta misliš kakav bi svet bio kada bi svih 5 milijardi ljudi na ovoj planeti obavezno ili po prirodi imali potomstvo,za koju deceniju sedeli bi jedan drugome na glavu,svet bi bio uniišten ratovima za resurse,zagađen do granice nepovrata na normalu. zemlje sa velikim brojem stanovnika su prinuđene pre ili kasnije da krenu u osvajanja.Uostalom sloboda izbora nas i razlikuje od životinja a u prirodi je poznato da ima životinjskih vrsta koje imaju istopolne partnere..Čak i genetskom kodu je uređeno da ne mogu svi da se razmožavaju, postoji ograničenja za neke rase nije ni poželjno ukrštanje.Dakle tvrditi da je ovo drugo neprirodno je kliše koje je nametunula crkvena dogma koja je uz to veoma licemerna. :kafa:
 
Ovde možemo videti na koje se sve načine se postavljaju info displeji na stanicama..
http://www.datadisplayuk.com/applications/bus/#
Veliki -,za Bus Plus je što sistem najave stanica,sms,,validiranje,info displeji nisu u funkciji na stanicama BGVoza.
Posebno smeta što nema info displeja tj.postojeći Siemensovi ne rade a znamo da su ispravni..Čudi me da "Novatronic" do sada nije ništa izlobirao sa železnicama i gradom. :kafa:
Ovaj model novatronica je negde u NS valjda..zar nije bolje da ovakve postave u širem centru BG,pokazuje i vreme i temperaturu..
http://www.novatronic.rs/images/proizvodi/stanicni-displej.jpg
 
@2012 koliko bi ti napucala minusa za validaciju evo ti za post sa prethodne strane +

PS šta misliš otkud meni statistička greška ispod nicka ;)
 
Da probam još jednom.
Ni ti ne misliš, valjda, da je “različitost” koju pokušavaš da objasniš (možda i zagovaraš, propovedaš…) spasonosno rešenje za “planetarne probleme” (prenaseljenost, ratovi…)? Ako je, ne daj Bože, tako – pogledaj moj avatar!

Ovde pričamo o Srbiji, tačnije – o Beogradu i “kamenu u cipeli” zvanom obavezna validacija PK koja se ne može odbraniti nikakvim razumnim i prihvatljivim argumentima. (Zabrinjavajuće, uskoro možda i dramatično demografsko stanje u BG i SRB neću pojašnjavati jer igram fer, mada ti “krljaš” i srljaš u tom pravcu).

Neka voli koji koga hoće, neka vodi računa o bolesnom partneru (što bi ti rekao). I bez legalizacije “različitosti” nema nikakvih smetnji za rešavanje pravnih pitanja koja navodiš (imovina, nasleđivanje…). Partneri napišu testament i to je to! Nametanje obrazaca većini od strane manjine nije demokratija nego nasilje!

Sve više od toga, a pre svega – institucionalizacija njihovih veza (po svaku cenu) jeste na uštrb većine koja nije na taj način različita . Zašto je neophodno da se obrasci, formulari, uverenja (rečju – javne isprave i dokumenta) prilagođavaju, odnosno menjaju zbog manjine “različitih”, pa tako nevesta, više ne može biti nevesta, mladoženja se ne može formalno nazvati mladoženjom, majka majkom, otac ocem…?

Jasno je kao dan da je ubedljiva većina “personalizovanih” protiv nepotrebne i glupe validacije. Oni imaju sve razloge da budu različiti od manjine po tom pitanju, ali im se pravo na tu različitost osporava, uskraćuje, zabranjuje i preti kaznama! Koga i kako ta nesporna većina, dakle, ugrožava? Nikoga, a ovde ih pojedinci “časte” raznim epitetima, pridevima (nekulturni, svojeglavi, tvrdoglavi, zaostali, paranoici…).
To je licemerje Prijatelju!

Mangupski je štos nekome ubaciti “kamen u cipelu”, pretiti mu kaznom ako ga izbaci, a onda se smilovati i “dozvoliti mu”, što će se (pre ili kasnije) sasvim izvesno dogoditi. Žulj ostaje, ako me razumeš?
 
@nova,Tnx! Sima ti je post ;)
@danga,znaš li koliko bi ljudi jednim drugima razbili glavu iz; besa,ljubomore,sujete,rase,nacije i ostalo, da nije tih"dokumenata" koje pominješ a koji treba da spreče, da ti neko ne bi ubio kao u Iranu.
I malo po humoru ;) ,gej ljudi su krivci,posebno kada kriza kulminira pa treba na nekome isprazniti frustracije,gej ljudi su krivi zato što strejt većina ne pravi više od dvoje dece,posebno se ovo odnosi na finansijski dobrostojeće parove,kojima je važnije prestižno letovanje od još jednog člana više,na selu također "ne prave" više od dvoje dece.Da gej ljudi su krivci što se dozvoljava romima i sistemski se ne distimuliše da imaju po 8+dece iako su ispod kritične crte socijalne ugroženosti.Da i krivi su što mu je "ona prišla a on zgodan a ima dečka" da krivi su i navijačima jer je ,mada mi to nije jasno više devojaka za sve njih.A žene su posebni krivci jer im je draža karijera i posao od do toga da kući podižu decu,danas je normalna udaja sa 30 g.decu dobijaju u 40.pre svega bi njima trebalo da se obraćaš za natalitet.U Nemačkoj pročitah na dw kažu da su začuđeni brojem gej ljudi koji dolaze iz Srbije ...da li to znači da postoji "javna" i "skrivena" Srbija.. :kafa: Ovo o "dokumentima" treba pre svega da predstavlja pobedu prava čoveka nad crkvenom dogmom koja je nametana vekovima,tu više ima simbolike i dolazak novog društva od neke preterane pravne koristi za pojedinca. :kafa:
Ali ajde da ne trolujemo temu,Bus plus sistem i validacija je tema.Do skora 150.000 ljdi je kupovallo kartu za prevoz sada je to oko 700.000.Milion validacija dnevno je impresivno uvođenje reda međ građanstvom sviđalo se ili ne ovi su uspeli :kafa: Zalažem se za ukidanje validacije ako to ukinu London,Pariz,Madrid,Rim,Moskva..i da ako ima inovacija na tom polju u nekoj od tih metropola da se odmah primeni i ovde..
 
Da li ce ljubitelji obavezne validacije personalizovanih karata i posle njenog ukidanja,nastaviti sa validacijom da bi nam konstantno unapredjivali javni prevoz? :lool:
 
sizife, oni su naveli Beč i Istanbul, a ti ponavljaš Milano? Zašto ponavljaš?
Ne znam kako je to regulisano u tim gradovima niti me interesuje. Uostalom, Beč i Milano su „osporeni“ od strane drugih članova, ali ni to besmisleno „nabrajanje“ nije bitno za suštinu ovu priče. Puko presađivanje tuđih modela ne daje nužno isti rezultat, a naš Beograd je iz mnogo razloga priča za sebe. „Nije ptica sve što leti“ i pomodno presađivanje nekih tuđih rešenja nekada jednostavno nije pametno, a često – nije ni moguće.

Na kraju, zašto ti kome „nije logično da se propusnice overavaju“ svojim postovima objektivno daješ vetar u leđa onima kojima je to logično (?!?), za razliku od tebe, mene i ogromne većine drugih? To je apsolutno nelogično! Nije li?
 
deka75":3gkv5rpb je napisao(la):
Da li ce ljubitelji obavezne validacije personalizovanih karata i posle njenog ukidanja,nastaviti sa validacijom da bi nam konstantno unapredjivali javni prevoz? :lool:
Hoće, inat nam je do karaktera.. :D Možda će osnovati poltičku partiju "Validator" sa sloganom "bolje da validiraš nego reskiraš" "Ako ne validiraš treba da se testiraš" ;)
 
2012":2rpzzb52 je napisao(la):
Ali ajde da ne trolujemo temu,Bus plus sistem i validacija je tema.Do skora 150.000 ljdi je kupovallo kartu za prevoz sada je to oko 700.000.Milion validacija dnevno je impresivno uvođenje reda međ građanstvom sviđalo
To je мало пренадувана цифра, јер су нпр. фирме под обавезом да запосленима изваде Бусплус иако не користе сви запослени јавни превоз, а неки до посла иду и пешке. То је тиранија са циљем да Бусплус прикаже као користан систем.
2012":2rpzzb52 je napisao(la):
Zalažem se za ukidanje validacije ako to ukinu London,Pariz,Madrid,Rim,Moskva..i da ako ima inovacija na tom polju u nekoj od tih metropola da se odmah primeni i ovde..
Опет та манија да је "напољу" све што се ради сигурно добро. Шта мене брига што се неко валидира у Мадриду или Риму.

Валидација претплатних карата ничему не служи. Али ничему. Цео Бусплус не служи ничему, јер ми, путници нисмо добили апсолутно ништа, већ само имамо додатну паразитску фирму са сумљивим пореклом капитала коју треба да издржавамо
 
Јел важи персонализована БусПлус картица у ноћном превозу? Мислим да пре маркица није важила :rolleyes:
 
Somi303":1koz2m8j je napisao(la):
Јел важи персонализована БусПлус картица у ноћном превозу?

Jel pitaš za London, Pariz, Madrid, Rim, Moskvu, Beč, Istanbul, Milano... ili za BG? :cool:
 
Ne vazi...Cak i u gradovima gde vazi kao recimo u oslu to je samo za kartice za zaposlene to jest za one koje nisu subvencionisane.
 
2012":v484xncm je napisao(la):
Ok, onda ćemo da se ugledmo na Dar es Salam.. :rolleyes:
Циљ ове опаске је?

Треба да се угледамо на европске метрополе али не да слепо преписујемо буквално све без да имало разлислимо. Видела крава да се кољ поткива па и она дигла ногу. Ето, на то ми личи та ресавска школа.

Валидација претплатних карата можда и има смисла у вишемилионским градовима, са метро системима и површинама већим од Београда више пута где је много теже предвидети и пратити осцилације броја путника...

У овако малом граду без метроа ти не треба неки хајтек систем да би знао које линије када треба појачати и смањити.

Пошто је то једина "позитивна" страна валидације.
 
Ја сам за преписивање али позитивних ствари, нпр. од фамозног Милана бих преписао временске карте, картице за туристе...нема потреба за неким инсајдерским информацијама зна се како је тамо http://www.atm-mi.it/en/Pages/default.aspx
А картице би требало продавати на основу депозита, односно и картонске и пластичне карте би требало платити само први пут и да се остави могућност ако некоме после не треба да може да је врати назад а да му се врати новац (виђено је овде овакво решење). :kafa:
 
Somi, brate, ne da je glupo nego je bruka, ali sačekaj malo - neko će već objasniti da ti i ja nemamo pojma :cool:

Ne znam kako drugačije da kažem ovo "brate", roditelja mi broj 1 ili broj 2 :p
Znam! Bacim kintu, pa kako padne :lol:
 
stf":aolavah1 je napisao(la):
2012":aolavah1 je napisao(la):
Ok, onda ćemo da se ugledmo na Dar es Salam.. :rolleyes:
Циљ ове опаске је?

Треба да се угледамо на европске метрополе али не да слепо преписујемо буквално све без да имало разлислимо. Видела крава да се кољ поткива па и она дигла ногу. Ето, на то ми личи та ресавска школа.

Валидација претплатних карата можда и има смисла у вишемилионским градовима, са метро системима и површинама већим од Београда више пута где је много теже предвидети и пратити осцилације броја путника...

У овако малом граду без метроа ти не треба неки хајтек систем да би знао које линије када треба појачати и смањити.

Пошто је то једина "позитивна" страна валидације.
Ovo drugo sve da ili ne,ali Brate Beograd je veliki grad jedna od većih Evropskih metropola i jedini preopoznatljiv grad na svetskoj sceni sa prostora ex yu..mnogo veće države sa više stanovnika imaju gradove veličine Beograda...u to valjda nema sumnje?
 
2012":2vuyyge8 je napisao(la):
Ovo drugo sve da ili ne,ali Brate Beograd je veliki grad jedna od većih Evropskih metropola i jedini preopoznatljiv grad na svetskoj sceni sa prostora ex yu..mnogo veće države sa više stanovnika imaju gradove veličine Beograda...u to valjda nema sumnje?
Београд јесте велики град, то стоји. Притом не мислим на физичку величину, већ на његов дух, историју, шарм итд.....

Али, када причамо о валидацији, ту сам мислио на физичку величину града. У односу на Мадрид, Рим, Милано, Лондон, Београд је варош. Колико је тим градовима теже управљати јавним превозом? Колико је то тешко у Москви са 10 милиона становника? А колико у Београду са 1.7?

Валидација је у београду непотребна. Валидација га не чини метрополом. Непотребне глупости га чине селендром. То што је Београд највећи град западног Балкана, или што је светски најпознатији у Југоисточној Европи није сигурно оправдање за увођење валидације.
 
Ne važi...i dalje kondukter bleji u busu i stara se o tome da svako ko uđe "pljune" 120din :/
 
Vrh