Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Žensko na Beobuildu?? pazićemo je kao malo vode :) ...nego šta ima protiv gej brakova? :kafa:
 
kopmania":9ovsy0ef je napisao(la):
Ma gde se poštuje vreme... Nemojte misliti da nema gužvi nigde osim u Beogradu..
U budimpešti sam gledao da tramvaji stoje zaglavljeni na onom mostu gde prelazi.. Pa sigurno se ne poštuje.
U Beču su sigurno isto takve gužve u nekim delovima dana, pa autobusi/tramvaji sigurno ne uspevaju sve na vreme da odrade...
zar ima obavezne validacije u becu?turci su 3 puta opsedali bec i nikad ga nisu zauzeli,pa nece ni ovi sad-nasi!
 
deka75":3fiuoqho je napisao(la):
kopmania":3fiuoqho je napisao(la):
Ma gde se poštuje vreme... Nemojte misliti da nema gužvi nigde osim u Beogradu..
U budimpešti sam gledao da tramvaji stoje zaglavljeni na onom mostu gde prelazi.. Pa sigurno se ne poštuje.
U Beču su sigurno isto takve gužve u nekim delovima dana, pa autobusi/tramvaji sigurno ne uspevaju sve na vreme da odrade...
zar ima obavezne validacije u becu?turci su 3 puta opsedali bec i nikad ga nisu zauzeli,pa nece ni ovi sad-nasi!

Nema, ni u Beču ni u Budimpešti. Ali ovi gradovi nisu naš nivo. Nama je uvek bio bliži Pariz, o Londonu da ne govorim. Sa njima smo tu negde.
 
Pa.. u Beču je u funkciji isti smart card sistem :kafa:
 
ali nema obavezne validacije personalizovanih karti za razliku od ovog naseg spijunskog sistema
 
Kakav smart sistem, tamo nema ni "s" od smart kartica. Mesečne i nedeljne se uopšte i ne validiraju, odete kupite ih na trafici, automatu i to je to (nema slike, nema imena, ništa, možete je i komšiji pozajmiti). Skeniraću ako treba, a ostale se overavanju u automatima sličnim kao onim starim u Beogradu iz osamdesetih.

Budimpešta pak je druga priča. Oni još uvek koriste isti sistem sa bušenjem kartica kao u Beogradu u nekim vozilima, često starijim, dok su u novijim automati koji štampaju datum/vreme. Međutim, problem je u tome što se tranzicija još uvek nije potpuno završila, a traje već 4-5 godina, pa uvođenjem novih validatora u nova vozila praktično nisu mnogo postigli, jer se u starim i dalje karte buše.
 
Validiranje bi bilo moguce kad bi u autobusima bilo 20-30 putnika, pa kad ulazis u bus lepo validiras i sednes a kod nas guzva, jedva mozes i da udjes u bus i a moras da pazis da ne ispadnes a kamo li da jos brines o idiotluku grupe mocnika.

Ovo validiranje je samo test da isprobaju do koje mere mogu da nas maltretiraju.
 
Александар":22sp9iaw je napisao(la):
Kakav smart sistem, tamo nema ni "s" od smart kartica. Mesečne i nedeljne se uopšte i ne validiraju, odete kupite ih na trafici, automatu i to je to (nema slike, nema imena, ništa, možete je i komšiji pozajmiti). Skeniraću ako treba, a ostale se overavanju u automatima sličnim kao onim starim u Beogradu iz osamdesetih.

Budimpešta pak je druga priča. Oni još uvek koriste isti sistem sa bušenjem kartica kao u Beogradu u nekim vozilima, često starijim, dok su u novijim automati koji štampaju datum/vreme. Međutim, problem je u tome što se tranzicija još uvek nije potpuno završila, a traje već 4-5 godina, pa uvođenjem novih validatora u nova vozila praktično nisu mnogo postigli, jer se u starim i dalje karte buše.

Kod njih taj proces traje baš, tako je bilo i pre 8 godina kad sam ja bio. Čak u metrou automati nisu štampali ništa, već pri svakom poništavanju ostavljali identičan odrezak (ne razumem poentu?)
 
Матеја Бељан":qxoqawfx je napisao(la):
čika srđan":qxoqawfx je napisao(la):
Nisam mogao da odolim iako je bio pun bus.
http://www.usnimi.me/slike/pukobljucp.jpg

:DDD Pa jel radio?

Nemam pojma, nisam probao. Toliko sam se smejao da ne bih ni pogodio polje za validaciju. Toliko o novom super turbo digitalnom sistemu naplate karata koji samo jednim klikom učini da se osećamo kao građani Pariza ili Londona. Izdržao je mesec i po dana i krenuo je da radi selotejp. Šta li će biti do leta? Nego, ne primetih, da li su počeli da uklanjaju bušače? Po najavama, trebalo je da ih sve ukone do prekjuče.
 
Pa ne bi me čudilo da je neko to zalepio iz zezeanja, ali dešava se da ponekad ne reaguju aparati
 
pa dobro kakva je situacija u vozilima.Ima li gužve, ima li kontrolora, kako ide sa validacijom ili je stanje redovno : jedni se švercuju drugi gledaju. Sad su verovatno svi oni koji ne priđu validatoru obeleženi i izloženi sumljivim pogledima.
 
У Милану је обавезна валидација свих, па и персонализованих картица.
 
hobotnica":l61nl8ql je napisao(la):
pa dobro kakva je situacija u vozilima.Ima li gužve, ima li kontrolora, kako ide sa validacijom ili je stanje redovno : jedni se švercuju drugi gledaju. Sad su verovatno svi oni koji ne priđu validatoru obeleženi i izloženi sumljivim pogledima.

U vozilima situacija je apsolutno ista kakva je i bila: gde je bila guzva, ima je je i dalje, na vratima malo veca,narocito u spicevima, solidan procenat ljudi validira karte, ali koliko uspevam da primetim validiraju kolege sa mesecnim kartama (uvodjenje reda i discipline, fraza koju mnogi vole, se sprovodi kod vec disciplinovanih, sumnjam da su sverceri poceli da kupuju mesecne samo zato sto je plastika lepsa od papira), vidjam da nepersonalizovane i dalje drze u ruci i cekaju da prepoznaju kontrolu koju verovali ili ne do sad jos nisam sreo. Prevoz cekam isto vremena,kao sto sam i do sada.
I nemam utisak da me ostali sumnjvo gledaju i da jedva cekaju da me potkazu lokalnom komesaru busplusa kad se samo usetam u bus, ljude bas boli uvo kao i do sada.

A mi nismo dobili ama bas NISTA novo, pouzdanije, brze i efikasnije. (SMS najava nema veze sa validacijom,da se ogradim odmah). Ukratko situacija je SNAFU :)
 
Da sa busevima sam u zaostatku,ali tender će biti za proizvođače iz Eu s obzirom da Evropska banka daje kredit,dakle MAN,Mercedes.. :)
 
O nabavci autobusa mozemo nastaviti pricu u vec postojecoj temi
 
Jedino što mi smeta kod cele ove priče vezane za validiranje jesu ljudi koji su u stanju da 5min blokiraju ulaz u bus jer debili (moram tako da se izrazim) ne kapiraju (ili ne umeju da čitaju) da karticu treba prisloniti na aparat, a ne "trljati" je o isti, kao da je to neki proizvod koji na kasi treba da se skenira na bar kod čitač.

Situacija iz busa na liniji 16:

Ušla kontrola kod bloka 30 ili Ceptera i kontrolorka dolazi do dva lika koji su sedeli ispred mene...
Kontrolorka: Dobro veče, vaše karte molim.
Tipovi: Nemamo
Kontrolorka: Zašto nemate?
Tipovi: Švercujemo se malo
Kontrolorka: Molim?
Tipovi: Rešili da se malo švercujemo
Kontrolorka: Dajte mi vaše lične karte
Tipovi: Izvol'te
Kontrolorka: Hvala
Tipovi: Da izađemo ovde?
Kontrolorka: Da

Izašla je sa njima kod Napreda, a drugi kontrolor je izašao kod Dejtonke.
 
Kontrolorku za premijera! ;) pazi žena bi vodila državu ladno.. :kafa:
 
@sizif
to za milano apsolutno nije tacno za obavezno validiranje presonalizovanih kartica.
 
@sizif: dusanjf te prilično odlučno demantuje, ali čak i da si ti u pravu – kaкve to veze ima sa ovom našom pričom? :/
6se26r.jpg


@Ronche: deluje mi prilično tanušno ;) ovaj deo priče da kontrolorka izlazi sama sa „dva tipa koji su hteli malo da se švercuju“, čak i ako je po izlasku svako krenuo na svoju stranu. :cool:

2012: Zbog čega samo dva znaka pitanja za žensko na Beobuildu? :notok:
Ako bi me ti pazio kao malo vode:
1) …na dlanu? Hvala, ne! :|
2) …u kolenu? Ne, hvala! :|
OT (a možda i nije): Otkud ti ideja da imam nešto protiv gej brakova? :cool: Neka se…, ali neka se to ne institucionalizuje :notok: na uštrb prirodnih veza. Nije valjda da je sve što dolazi sa te strane toliko primamljivo i primenjivo ovde?
Čuj “roditelji 1 i 2“ ?!?

U petak, u 27E, deca (rekla bih srednjoškolci pre nego studenti) sa papirima i olovkama, od stanice do stanice, uredno beleže broj putnika koji ulaze i izlaze iz busa. Moj je utisak da se njihov izveštaj ne slaže sa elektronski prikupljenim podacima :cool:
 
Zipa žaba ti je super! ;)Ono za žensko je prijatno iznenađenje jer se ne sećam da smo imali učešća i uvek sam se pitao zašto žene ne interesuje mnogo ova oblast,dakle tih ?? su bili zapravo ++. Ovo za dlan je bila fraza,za koleno haaa na beobuildu,nema šanse.. :fijasko:
A ov za g.brakove,zašto da ne... ako se ljudi vole šta ima veze koga su pola,pazi da ne pitaju crkvu šta se sme a šta ne sme u 21.veku,a demokratska država je obavezna da svima omogući ravnopravnost pa i ljudima istog pola koji bi da žive zajedno. :kafa: a ovo što kažeš"dolazi sa zapada" pa i mi smo deo zapadne civilazicije..u Iranu i nekim nazadnim šerijatskim civilizacijama danas ubijaju homoseksulace,kamenuju .Persijanci zaboravili da su Grci to radili njima jer su zavodili Aleksandra V. vojnike i time im slabili vojsku i Aleksandarov vojskovođa je bio njegov ljubavni partrner.što je razumljivo jer su u antičkoj Grčkoj istopolne veze bile veoma moderne i poželjne i danas se Grčkim na arheološkim nalazištma imena homseksulanih parova itd..o Rimljanima da i ne govorimo..
Ima tu i pravnih aspekata,kao što je imovina, nasleđivanje,briga o bolesnom patneru... dobar deo sveštenstva provede ceo život u istopolnoj zajednici i nikome to nije čudno.. ;)
Jedino mi nije jasno šta si mislila,kada si napisala"da se ne realizuju na uštrb prirodnih veza"?
Ne znam kako to nekoga oštećuje,osim ako neke nervira što i sami latentno i potajno žele to isto,ti su najgrlatiji, i tuku svoje žene..
Pa priroda ili Bog su stvorili i ove kombinacije,greška ili namera nije na nama da sudimo,smatra se u svetu da je 20% ljudi homo i biseksulano a ko zna koliko latentno..naučnici dugo tragaju za genetskim predispozicijama,psihološkim analizama i još uvek nema definicije kao ni uzrok zašto svi ljudi nisu uniformni odnosno zašto su neki drugačiji..prihvatanje različitosti je bilo nešto što je tabu,pre svega zbog društva koje se razvijalo pod crkvnenom dogmom, sada su te stege odbačene i naravno da će ljudi biti sve slobodniji u izražavanju svoga bića..
 
Vrh