Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

nbumbic":hsg7zesy je napisao(la):
Najveći biser mi je ono prvo slepo odvajanje kad se ulazi u grad. To odvajanje je trebalo da spusti kamione ka Dunavskoj ulici i luci, pa da se kamiondžije ne petljaju u 29.novembru.
Проблем је што не постоји проширење коловоза на том месту, као трака за уливање, односно изливање. Сети се какав хаос се прави на пењању на мост из Деспота Стефана, где има практично само по једна трака. Да треба да се денивелише, то је морање. Само, проблем је што то не може да се одради како ваља. :(
 
Wile E. Coyote":1otllpac je napisao(la):
. Да треба да се денивелише, то је морање. Само, проблем је што то не може да се одради како ваља
Hm u suštini jesu u pravu, ali definitivno mora da se uradi makar denivelacija skretanja iz 29-tog na Pančevački, ostalo je manje rizično/kritično.
I odradio bi makar nešto za pešake, jer je pralazak ulicve tu kao igranje video igrice uživo

Potom bi se potrudio da skinem kamione na onom prvom slepom izlazu, mada nisam siguran koliko je to izvodljivo


prostorni planer":1otllpac je napisao(la):
To sam i ja razmisljao, ali sam se plasio reakcija na forumu. Glupo je sto uopste prave tu saobracajnicu paralelno sa prugom koja ide do Tosinog Bunara, kada je 150m od te saobracajnice Bulevar Milutina Milankovica, koji je prilicno neprometna saobracajnica i koji je mogao sav taj saobracaj da primi. Ovako ce se samo dobitit pregrst semaforizovanih raskrsnica koje ce samo usporiti saobracaj na NBG, mislim da je to strasno :bash:
Slažem se, samo ne vidim što bi neko loše reagovao na takvo tvoje mišljenje, da si rekao da ne treba metro ili da je LRT najpametnija stvar na svetu onda bi već bi problem, ovo je opušteno.
 
nbumbic":12ojs7ek je napisao(la):
Potom bi se potrudio da skinem kamione na onom prvom slepom izlazu, mada nisam siguran koliko je to izvodljivo
Сигурно јесте, али се и ту појављује мањак ширине. Не знам да ли је могуће да се цела та прилазна конструкција прошири?
 
nbumbic":3pb5022w je napisao(la):
Wile E. Coyote":3pb5022w je napisao(la):
. Да треба да се денивелише, то је морање. Само, проблем је што то не може да се одради како ваља
1. Hm u suštini jesu u pravu, ali definitivno mora da se uradi makar denivelacija skretanja iz 29-tog na Pančevački, ostalo je manje rizično/kritično.
2. I odradio bi makar nešto za pešake, jer je pralazak ulicve tu kao igranje video igrice uživo

3. Potom bi se potrudio da skinem kamione na onom prvom slepom izlazu, mada nisam siguran koliko je to izvodljivo
Potpis za ove tri stvari. Prva stvar je apsolutni prioritet, pošto blokira pola saobraćaja iz Višnjice, Karaburme...a sa druge stran iz centra.
A makar ta 1 rampa (možda nalik na one kod Ade preko Bul. V. Mišića) može da se napravi bez nekih straobalnih ulaganja, bar mi se tako čini.
 
Проверио сам на бициклу градилиште и ово је сигурно: правац сајам-раковица и обрнуто се не укршта нигде са правцем мост-паштровићева. Оно што не ваља је што се трамвај укршта у нивоу са путем ка раковици (после петље гледано од моста). Надвожњак ка пожешкој не раде.
 
Sve je meni jasno da mi ništa nije jasno oko mosta na adi i oko tog nadvožnjaka, al me samo interesuje kako će da nabace na most diližansu sa brda i kako će da je spuste prema brdu to mi je da vidim pa odma da ruknem
od smeja
 
Evo ovako

48709_7_f.jpg
 
vladanc":11bwsc6f je napisao(la):
Проверио сам на бициклу градилиште и ово је сигурно: правац сајам-раковица и обрнуто се не укршта нигде са правцем мост-паштровићева. Оно што не ваља је што се трамвај укршта у нивоу са путем ка раковици (после петље гледано од моста). Надвожњак ка пожешкој не раде.
Moći ćeš na pravcu Sajam-Rakovica da biraš da li želiš ispod raskrsnice ili preko raskrsnice. Postojeći put ka Rakovici će postati sporedan, pošto će se graditi novi pored pruge i spojiće se sa postojećim kod podvožnjaka u Košutnjaku
 
Dobro razmisljanje,zapravo tu mora biti tramvaj ako se gradi metro most i ukida jedini prelaz za tramvaje izmedju starog i novog delog grada.
 
...tesko da se sve linije preusmere, onda Milentija Popovica i deo oko TC Usce u potpunosti ostaju bez tramvaja sto je apsurd obzirom na nedavno utrosenu lovu za rekonstrukciju sina na tom potezu... ali, jedan od te tri linije, to je skroz ok, ljudi iz juznog dela NBG bi tako dobili finu tram vezu sa sajmom i gazelom.
 
Kao sto rekoh na drugoj temi pored metro mosta,ja bih potero tramvaj preko nadogradnje na brankovom mostu u fazonu lrta,ali to zajedno mozda se i ostvari za 20tak godina :)
 
Као што рекох негде раније, ја бих 13 преусмерио преко новог моста, а 7, 9 и кад се врати 11 задржао на старом (мада може и још нека линија од те 3 да се преусмери).

Него, Драгане, откад је трамбелај аванзовао у дилижансу? :laugh:
 
Kartograf":1fyqpp6h je napisao(la):
...tesko da se sve linije preusmere, onda Milentija Popovica i deo oko TC Usce u potpunosti ostaju bez tramvaja sto je apsurd obzirom na nedavno utrosenu lovu za rekonstrukciju sina na tom potezu..
Pa nije to rekonstruisano da traje zanavek. Kao sto ni moj predlog ne treba da se odradi sutra pre dorucka.
Dok mi dodjemo do toga da se Savski amfiteatar gradi, da se uradi drumski-metro most, dotle ce te sine nacisto da propadnu. I umesto da se rekonstruisu opet, prebaciti linije preko novog mosta, a stari izmestiti.
Ne vidim nikakav problem, pogotovo sto je kapacitet bastica u Bulevaru Vijvode Misica, mnogo veci od kapaciteta kvazibastica u Milentija Popovica, pre svega jer su nezavisne. Apsolutno bi bile u stanju da prime sve linije, jos bih cak rekao i da bi se protok 7, 9 ak i ubrzao.
 
ma primile bi sve linije, nije u tome prob, nego to sto bi taj deo NBG imao infrastrukturu ali ne i prevoz tramvajima. Dosta ljudi ulazi/izlazi kod Sava Centra i Usca.

Jednostavno, steta da dodje do toga. Jedna linija OK, ali sve tri - lose.
 
Wile E. Coyote":34lliq8v je napisao(la):
Него, Драгане, откад је трамбелај аванзовао у дилижансу? :laugh:
Nastavak na ovo... "Gvozdeni konj"! :D
 
Kartograf":3o26ozgv je napisao(la):
ma primile bi sve linije, nije u tome prob, nego to sto bi taj deo NBG imao infrastrukturu ali ne i prevoz tramvajima. Dosta ljudi ulazi/izlazi kod Sava Centra i Usca.

Jednostavno, steta da dodje do toga. Jedna linija OK, ali sve tri - lose.
Naravno da jeste steta, ali smo vec na drugoj temi diskutovali oko toga, a moj zakljucak je da je tramvajski most jako loseg kapaciteta, i na jako losem mestu, tj, vise smeta, nego sto koristi.

Evo, kako bih ispunio tvoju zelju da Usce ima tramvaj(iako pored njega prolazi na desetine linija), moze se produziti pruga do Parka Prijateljstva, ili do Mueja savremene, gde bi bila okretnica, za liniju Blokovi-Usce.
 
Zasto izmestati 13 ka NBG, kad moze da se uvede linija 8 Blok 45 - B.Brdo, a moze i 9 ili 7 da se preusmere preko mosta, pa pored sajma...
 
8 Устаничка-Бањица, само се намеће. Онда 13 остаје за Блок 45 - Баново Брдо, а 14 БЕКО - Б. Брдо. Лепше се уклапа.
 
Trasa preko starog mosta gubi svoju vaznost izgradnjom nove autobuske,verujem da ce se te dve stvari poklopiti :)
 
vucko":2yphe57s je napisao(la):
Trasa preko starog mosta gubi svoju vaznost izgradnjom nove autobuske,verujem da ce se te dve stvari poklopiti :)
Naveo si me na razmisljanje. :) Zapravo, kada se autobuska stanica izmesti, verujem da ce se Savski trg rasteretiti mnogostruko. U tom slucaju, mozda i nema potrebe izmestiti tramvajski most. Kad se izgradi stanica, videti kako se saobracaj ponasa, pa ce onda resenja sama da se nametnu. Sada vise pricamo napamet.
 
a od denivelisane nove raskrsnice kod hipodroma - dokle na NBG se pruza taj potpuno denivelisani pravac?

Ako dobro vidim po planovima, sve je potpuno denivelisano od Hipodroma pa sve do Oml. Brigada?
 
Denivelisano je od hipodroma pa sve do gsp pogona na nbg kod belvila
 
stf":1qjdrsap je napisao(la):
vucko":1qjdrsap je napisao(la):
Trasa preko starog mosta gubi svoju vaznost izgradnjom nove autobuske,verujem da ce se te dve stvari poklopiti :)
Naveo si me na razmisljanje. :) Zapravo, kada se autobuska stanica izmesti, verujem da ce se Savski trg rasteretiti mnogostruko. U tom slucaju, mozda i nema potrebe izmestiti tramvajski most. Kad se izgradi stanica, videti kako se saobracaj ponasa, pa ce onda resenja sama da se nametnu. Sada vise pricamo napamet.
kada premeste stanicu , naprave most zemun-borca, taj deo grada necemo prepoznati, konacno ce da izgleda kao deo najuzeg centra grada bez kamiona i autobusa.
 
Vrh