Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

@Kiza: Ja mislim da ce sigurno biti gotovo do Nove godine. E, sada, kada se pogleda slika sa asfaltiranim delom, vidi se da se ta siroka deonica (4 trake siroka) spusta do dela gde se sece sa starim putem (iz pravca Milosevog konaka) i tu je kraj te deonice (cak su i ivicnjake stavili). Tu ce automobili skretati na stari put i ici u pravcu Milosevog konaka ( i dalje ka Rakovici, Topciderskoj zvezdi itd.).

E, sad, verujem da ce, kada budu radili Bulevar Patrijarha Pavla, nastaviti ove 4 trake od mesta gde trenutno stoje ivicnjaci (prateci prugu i tramvajske sine) sve do Jugopetrolove pumpe (kod onog tunela ispod Kosutnjaka) i dalje prema Rakovici. To ce biti vrhunska stvar, izgledace kao autoput (bez semafora od Rakovice do samog mosta) i ubrzace kretanje vozila do bar 50 km/h (jadna smo mi zemlja kad je to ogranicenje u gradovima...). Ja sam, licno, odusevljen napretkom i potencijalom ovih saobracajnica. Jedino, malo razocarenje Willovom petljom, ali i to moze da se popravi (al' ce i da kosta duplo)
:grand:

@Igor: Prijatelju, kada prosetas gradilistem i steknes osecaj o kolicini betona i velicini gradjevine, i setis se rampe koju smo cekali i po 10 minuta da bi presli (usput razvalivsi amortizere), znas da se nesto menja u ovoj zemlji (ma sta skeptici pricali)
 
dovlisa":3sjtqta2 je napisao(la):
Jedino, malo razocarenje Willovom petljom, ali i to moze da se popravi (al' ce i da kosta duplo)
Управо тако. прво да се овај мутант сруши, а затим да се подигне нормална петља (пошто је ово немогуће прерадити). :(
 
Jel ovo stavljaju obe trake tramvaja na istu stranu ulice?

Ne vidim razloga da se 4 trake dovedu samo do tunela u Košutnjaku, naročito što će u perspektivi moći da se makne i par koloseka pa da se i tamo širi ulica, a može i s druge strane, kako god. Na tom putu postoje dva uska grla, jedno je kod Miloševog konaka i ovim se ono dobrim delom eliminiše (osim ako se napravi semafor kod tunela), a drugo je kod zgrade nekadašnje železničke stanice Košutnjak, zahvaljujući semaforu ka Miljakovcu. Ne bi bio veliki problem da se na ovom drugom mestu napravi jači mostić sa dodatnom trakom i stalno otvorenim skretanjem desno iz pravca Miljakovca, uz sličnu traku iz Rakovice za skretanje ka Miljakovcu i dalje Lisičjem Potoku (a polovina kola koja idu ka gradu tu ide desno)..
 
Moj lapsus, mislio sam na semafor kod podvožnjaka ispod pruge, kod pumpe i tramvajske okretnice..
 
Petlja dobija konture
N. V. BRKOVIĆ | 15. septembar 2010. 21:23 | Komentara: 0
Preko novog nadvožnjaka kod hipodroma, saobraćaj će krenuti do kraja godine. Završeno pet od ukupno 11 velikih konstrukcija

BG%20hipodrom.jpg


NOVA beogradska petlja iznad pruge kod Hipodroma sve jasnije se nazire. U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, koja je investitor radova, kažu da će nadvožnjak na mestu nekadašnjeg pružnog prelaza kod Careve ćuprije biti gotov do kraja godine.

Posle 13 meseci od otvaranja gradilišta, graditelji su završili pet od ukupno 11 konstrukcija. Investitori dodaju da su u toku pripreme za asfaltiranje gotovih konstrukcija, a da je deo Bulevara vojvode Mišića prema Rakovičkom putu već asfaltiran.

- Takođe, na deset od jedanaest konstrukcija završena je izgradnja 117 stubova, a izvedeno je i svih devet potpornih zidova u dužini od 1.100 metara - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Završeno je i polaganje vodovodne i kanalizacione mreže u Bulevaru vojvode Mišića, koje radnici sada uklapanju sa mrežom u Paštrovićevoj ulici.


MODERNO I BRZO NADVOŽNjAK "Hipodrom" će biti široka i moderna trokraka raskrsnica sa prilaznim rampama, koja će omogućiti nesmetano kretanje u pravcu Banovog brda ili dalji prolaz Bulevarom vojvode Mišića. Kada izgradnja bude završena, vozilima će biti na raspolaganju po dve saobraćajne trake u svakom smeru.

U Direkciji ističu da je izgradnja petlje "Hipodrom" zahtevna i kompleksna, jer je neophodno premošćavanje postojeće pruge i to sa minimalnim zaustavljanjem železničkog saobraćaja koji je na ovom pravcu učestao.

- Ukupna dužina konstrukcija iznad Bulevara vojvode Mišića je oko jedan kilometar, dok sama raskrsnica sa Paštrovićevom ulicom predstavlja gredni most dužine sto metara sa stubovima, koji su temeljeni na dubinama od 12 metara, kako bi se dobio siguran oslonac za saobraćajnicu - objašnjava Bajić. - Petlja kod Careve ćuprije predstavlja deo saobraćajne mreže, u okviru koje se gradi i most preko reke Save na Adi ciganliji. Izgradnjom nadvožnjaka na ovoj lokaciji biće ukinuto ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja na poziciji Paštrovićeve ulice.

"Razdvajanje" vozova i automobila doprineće većoj bezbednost, ali će ubrzati i saobraćaj prema Banovom brdu, kao i prema centralnim delovima grada. Osim izgradnje novog nadavožnjaka, neimari će imati posla i oko Bulevara vojvode Mišića koji će biti rekonstruisan.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:300254-Petlja-dobija-konture
 
Поново ''петља''... невероватно. Додуше, на једном месту се стидљиво говори о трокаркој раскрсници (мада се не помиње у перспективи четврти крак који ће довући грдна возила из тунела), с тим што се ужас ублажава речима ''широка и модерна''.

А да је Пера решио да не задржи Главну станицу, свега овог не би било...
 
Вучко, +1 што си ме упутио, ја нисам приметио :bash: (наравно, и Голди је добио своје :D)
 
Koja kolicina nepovrato sprcanih para.
 
To sam ja i pisao pre, da tunel necemo ni docekati, vise ga se ni nesecaju, davno su objavili slike idejnog resenja i rendere :bash:
 
Tunel je u planu ali mislim da si upravu da cemo na njega cekati vise nego sto sam i ja kao blagi optimista ocekivao
 
Od tunela se nije odustalo, samo, ne znam kako to da vam neznije saopstim, nemamo para za njega. On stoji tu u papirima, kao neki amanet:

"sinovi nasi, htedosmo graditi tunel ali nasa ekonomija koja je u preponama nije mogla da finansira jos jedno zaduzivanje, pa ostavljamo na vama da to zavrsite"

realno gledano, tunel na UMP-u je jedan od onih po defaultu popljuvanih projektata:

- ako ga ne grade, lose je sto ga ne grade

- ako ga grade, lose je sto ga grade lose sa semaforom, sto se dodatno zaduzujemo, sto se gradi samo "zbog glasova na izborima", sto smo za te pare "mogli da napravimo metro"

I tu dolazimo do arhea, logosa, odgovora na sva pitanja koja su ikada postavljena na Beobuldu - najbolje je ne graditi nista. tacka.
 
Ja sam još davno na rekao da izgradnja metroa automatski povlači odustajanje od svih ostalih velikih projekata.

UMP će ostati još dugo na toj raskrsnici, pa čak i semafor neće bit neki problem jer će se ukrštati vozila samo iz tri smera još jako dugo, a to može efikasno da se reši.

Što se tiče UMP, mogu da urade još neki jeftiniji projekti poput, recimo denivelacije raskrsnice D.Tucovića i Tršćanske i Bulevara, ali i to je skupo.
Ima i prečih stvari recimo denivelacija kod Pančevačkog mosta.

UMP može da se završi samo uz zaduženje u stilu posle mene potop (pod pretpostavkom da ćemo uzeti kredit za metro).
 
Slazem se.Imacemo ump do tunela,i valjalo bi da se urade pristupne denivelete pancevackom mostu ako nista drugo.Pa onda jednog lepog dana ostalo.Mrzi me da citam ali ump je podeljen u tri dela i kolko se secam ovaj koji se trenutno gradi je najisplativiji,onaj od pancevca do bese autoputa je isplativiji ali manje,dok treci ukljucujuci tunel je jedva isplativ?

Ovako trebaju denivelete da izgledaju

mosth.jpg


P.S.Mogle su skrtice da isplaniraju podzemni prolaz ispod pancevca sa jedne strane despota stefana na drugu,jer kada idete na beovoz prelazak preko ulice je najbolje opisati kao srpski rulet cak i kada su saobracajci u blizini.
 
Iznenadicete se kad budete videli kakve su jos "ludosti" planirane samo da bi se tunel prolongirao, jel kako rece Homer malo cas nemamo parica a nije bas da nam je zaduziti se
 
Pa bolje da smo sinovima nasim ostavili u amanet cup sa zlatom nego sto cemo im ostaviti da grade tunel. Bas ce se oduseviti :lol:
 
vucko":2rny2coo je napisao(la):
.Mrzi me da citam ali ump je podeljen u tri dela i kolko se secam ovaj koji se trenutno gradi je najisplativiji,onaj od pancevca do bese autoputa je isplativiji ali manje,dok treci ukljucujuci tunel je jedva isplativ?
.
taj deo koji se gradi je najjeftiniji i zato se i radi, a ne što je najisplativiji.

Zapravo ni taj prvi deo se neće uraditi po planu. Naime UMP je trebao da bude denivelisan na N.BGD, ali to neće biti slučaj.
Ovako će samo još jedna ulica da ispreseca druge.

Drugo, sadašnje ulice na N.BGD su mogle da prime saobraćaj koji će ići UMP-om, a da se tunel uradio došlo bi do rasteraćenja sajma, gazele i dela autoputa od gazele do autokomande, ovako od toga nema ništa pa ni UMP nema mnogo smilsa.

Realno ljudima iz Blokova taj most ili prvi deo UMP-a neće omogućiti da osetno brže dođu do autokomande.drugi ga i neće koristiti

Zapravo imamo samo most, ali ne i prvideo UMP-a kako se to predstavlja.

Nadam se da će odratiti napokon denivelaciju kod Pančevca. Taj most je simbol naše nevoljnosti i nespremnosti da ni za 50 godina ne završimo projekat.
Najveći biser mi je ono prvo slepo odvajanje kad se ulazi u grad. To odvajanje je trebalo da spusti kamione ka Dunavskoj ulici i luci, pa da se kamiondžije ne petljaju u 29.novembru.

Ej bre pa šta mi tu pljujemo da nema strateške vizije kod nas.

Pa eto Pančevaki most je započet još pre 50 godina. Mislilo se 50 godina unapred da će trebati denivelacija.
Autoput BG-NS-SU je počet 1977. Čak pre 30 godina, pa zar to nije daleka vizija?

I što UMP ne bi isto tako bio vizionarski projekat, na bar 20 godina?
 
To sam i ja razmisljao, ali sam se plasio reakcija na forumu. Glupo je sto uopste prave tu saobracajnicu paralelno sa prugom koja ide do Tosinog Bunara, kada je 150m od te saobracajnice Bulevar Milutina Milankovica, koji je prilicno neprometna saobracajnica i koji je mogao sav taj saobracaj da primi. Ovako ce se samo dobitit pregrst semaforizovanih raskrsnica koje ce samo usporiti saobracaj na NBG, mislim da je to strasno :bash:
 
Vrh