Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Wile E. Coyote":1kh2ityb je napisao(la):
Још кад би и шине уклонили... Где би нам крај био...
Treba mi smajli koji place!!!
 
Mali off topic ali u vezi tramvaja:
Šta mislite koliko bi znacilo da produze linije tramvaja od okretnice na Banovom Brdu do recimo Petlovog Brda, preko Žarkova i trgovačke pa uz Ibarsku magistralu? Koliko bi to znacilo ako vec nece metro na tu stranu skoro?
 
pedja76":2dmj2ylb je napisao(la):
Mali off topic ali u vezi tramvaja:
Šta mislite koliko bi znacilo da produze linije tramvaja od okretnice na Banovom Brdu do recimo Petlovog Brda, preko Žarkova i trgovačke pa uz Ibarsku magistralu? Koliko bi to znacilo ako vec nece metro na tu stranu skoro?
Kako mislis nece? Nece skoro, to da.
 
Pa to je Pedja bilo jos pre vise od 20 godina predvidjeno, zato imas onako siroko pesacko ostrvo u Trgovackoj i petonsko prosirenje za sirinu dve trake izmedju saobracajnih traka na mostu u Zarkovu, ali izgleda da od toga nema nista, mada su neki dan kada je usvojen plan za prosirenje Trgovacke i Ibarske do Orlovace, pominjali da ce u drugoj fazi biti izgradjen gradski saobracajni sinski sistem ili tako nesto uz tu saobracajnicu
 
Evo slika od danas.
Radilo se punom parom i radovi dobro napreduju. Sva je prilika da će ispoštovati rokove

Silazna rampa prema Sajmu








Nadvožnjak iz pravca sajma prema raskrsnici








Ulazna rampa na nadvožnjak iz pravca Sajma




Raskrsnica






Nadvožnjak prema Banovom Brdu






Nadvožnjak iz pravca Rakovice prema raskrsnici





Nadam se da možete da se snađete


EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
Ebo mater gledam ove slike i ne kapiram sta je sta,sta ulaz sta izlaz,nista ja ne kapiram :kafa:
 
Hvala blagoje snadjoh se odlicno i po planu je nema sta ;)
 
Igore, po kom planu? Imaš nešto što mi nemamo? :D Meni se određeni delovi znatno razlikuju od onih vizuelizacija na stranici projekta...
 
Secam se da je igor rekao da je izmenjen plan,ali ne i sta je tacno izmenjeno.Dakle,posto te saterasmo uza zid rekni nam Igi,druze stari :)
 
Svojevremeno sam na temi o UMP-u napisao slede:

"Već duže vremena je jasno da render nazovi "petlje" na Carevoj ćupriji ne odgovara stanju stvari na terenu. Iz pravca Rakovice prema NBG nema spuštanja ispod raskrsnice kroz sredinu, već su odvajanja sa leve i desne strane , dok se put iz pravca Rakovice direktno penje na raskrsnicu.
Ispod raskrsnice, odvajanja se spajaju i nastavljaju da idu ispod puta koji na stubovima direktno spaja raskrsnicu sa mostom na Adi. Ovaj put spaja Rakovicu sa Sajmom. Put koji na stubovima spaja raskrsnicu na Carevoj ćupriji sa mostom ima silaznu i uzlaznu rampu u blizini tramvajskog mosta, kako bi spojio Banovo brdo i budući tunel sa Sajmom. Na osnovu stanja stvari na terenu, ne postoji mogućnost da vozila koja sa mosta idu prema Rakovici siđi ispod raskrsnice (kao na renderu) i izbegnu gužvu na istoj. Voleo bih da grešim, ali na osnovu viđenog rekao bih da je tako. Možda je obzirom na već postojeće izmene, kružni tok umesto raskrsnice još uvek moguć, ako ima mesta."

Tako stoje stvari i sada, samo pošto su krenuli da rade i raskrsnicu, prema stanju na terenu čini mi se da od kružnog toka nema ništa.
 
Dobio si i plus od mene da se zna :)

Tako sam i mislio,opet zeznuse stvari,oh welll nista neocekivano od strane njih.
 
Svaka cast za slike! Mnogo mi se svidja sta je do sada uradjeno!
Jedino ne kapiram zasto na kraju nije iskopan tunel... to je ogroman minus!
Nekako sve ovo ima manje znacaja bez tunela, ako su vec hteli da ne kopaju tunel, mogli su ovo verovatno jeftinije i jednostavnije sve da naprave a ne celom duzinom da saobracajnica ide tako visoko...
 
Pitanje, o kome se možda već pričalo, pa se izvinjavam.
OK nadvožnjak, petlja, budući tunel... sve je to super! Mene zanima sam silazak sa Banovog brda. Cela akcija, između ostalog, se pravi da bi se rasteretio saobraćaj pored crkve u Kirovljevoj ulici. Znate onaj užas svakog dana kad se protegne kolona od Požeške preko Kirovljeve ka Adi, pa dalje prema Sajmu. Praktično bi to trebalo da postane sporedan put ka Sajmu, a ovaj preko Careve ćuprije "glavni". Vidim da je nadvožnjak i sve ostalo prilicno široko, ali šta je sa silaskom iz Požeške, preko Paštrovićeve, pored hipodroma? Posle Šumarskog faksa, je veoma usko, ima samo dve trake u to u oba smera po jedna. Kako će biti rešeno to usko grlo??? Šta vredi širok nadvožnjak kad će tu da zaglavi? Ili sam ja možda nešto prevideo.
 
Prosto,trenutno nista nece raditi u vezi tog silaska kao sto nece ni tunel raditi.Ostaje 1+1...
 
Polu-rešenje je polu-pristup 1+1 iz Požeške. Reč polu je najzastupljenija u našem gradjevinarstvu.
 
Cini mi se da je nadvoznjak je mali za toliki saobracaj, tako da je sve jedno da li je 1+1 ili 2+2. Mozda bi moglo 1+2( izlazne trake do Pozeske)
 
Wile E. Coyote":1pv0m056 je napisao(la):
Па где ћеш грђе полурешење од самог овог надвожњака са семафорима. :rolleyes:
Ispravka, polu-rešenje lošeg rešenja.
 
Beograd nikad nije bio za polovična rešenja...osim tu i tamo...

Ma, da li ste sigurni da će veza sa Požeškom biti samo 1+1? Prosto mi je neverovatno.
 
Zvace je Djilasova rampa :lol:

djilas.jpg
 
relja":2h4nmjrx je napisao(la):
Beograd nikad nije bio za polovična rešenja...osim tu i tamo...

Ma, da li ste sigurni da će veza sa Požeškom biti samo 1+1? Prosto mi je neverovatno.
Spoj koji je ostavljen za budući nadvožnjak prema Požeškoj je 2+2.
 
relja":217ndeh8 je napisao(la):
Beograd nikad nije bio za polovična rešenja...osim tu i tamo...

Ma, da li ste sigurni da će veza sa Požeškom biti samo 1+1? Prosto mi je neverovatno.
Ja mislim da će do daljeg biti tako, jer se tu ništa ne radi niti može bez većih poduhvata.
I meni je neverovatno, zato sam i pitao da li neko ima drugačiju informaciju. U svakom slučaju deo ispod Šumarskog će biti katastrofa, kao i raskrsnica sa Paštovićevom. Ok, imaćemo osim puta "pored crkve" i ovaj put, ali to je daleko od rešenja. :(((
 
Opusteno,cim zavrse tunel ispod senjaka sredice taj pristup na 2+2 ;)
 
Vrh