Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Napravili su pravu zbrku urbanisti tj .oni koji daju da crtaju ljudi van struke i sve prolazi bez kontrole.Posle ko vam je kriv što niste gledali na vreme .Može se iz poslednje slike videti da nedostaje Požeška br 1 a on postoji odavno.Zato smo mi prva zona po najnovijem tumačenju.
 
Bobb":33e43i64 je napisao(la):
Stvarno je tamo zbrka sa ulicama i brojevima. Evo sad na B92 gledam, ispada da Požeška nema kućni broj 1, dok je broj 2 na samoj raskrsnici sa Paštrovićevom, a dalje svi brojevi u spornom delu od raskrsnice do raskrpetlje u stvari pripadaju Službenom Putu (prema štampariji) iako je ona dosta dalje...
http://mape.b92.net//Map.aspx?Ulica...5&Naselje=Beograd+(%u010cukarica)&Size=Medium

Ne svim kartama piše da Paštrovićeva produžava a ne Požeška, ako je tačno to što kaže Zora, to je stvarno propust kartografa :/


A ako pogledaš Paštrovićevu od raskrsnice sa Požeškom, videćeš da brojevi kreću od 9 (nedostaje 1 - 7), a nedostajući brojevi se pojavljuju oko sadašnjeg kružnog toka, što opet ukazuje da je ovo Paštrovićeva. Ko će ga znati?
 
Paštrovićeva br1 je srušena zbog izgradnje trafo stanice.
 
Pozdrav svima.
Posto vidim da su ucesnici u diskusiji poprilicno upuceni u materiju, zamolio bih nekoga
da mi odgovori sta ce se desiti sa zanatskim centrom ispod tramvajskog mosta?
Da li je i on predvidjen za rusenje?

Uglavnom nejasno mi je sta se tu desava, a cuo sam da ce on biti srusen radi pravljenja nekog puta/prilaza za Nis Jugopetrol.

Unapred zahvalan na svakoj informaciji.
 
Jos jedno pitanje.
Gde tacno izlazi nadvoznjak u Pozesku?
Da li se rusi Caricin grad ili ce nadoznjak izaci pored njega?

Hvala...
 
Betonjara se ne ruši, nadvožnjak drži trasu sadašnjeg donjeg dela Požeške s tim što počinje možda nekih 50-tak metara niže Caričinog. Ispod nadvožnjaka će ostati deo stare Požeške kao slepa ulica za pristup okolnim kućama u koju će se ulaziti iz Paštrovićeve.
Imaš negde plan tog dela u ovoj temi.
 
Blagoje":1wp4dbz0 je napisao(la):
Četiri stuba u Paštrovićevoj najbliža završenom delu nadvožnjaka bi mogla da budu izlivena u narednih 10-ak dana. U Paštrovićevoj bi trebao da bude još jedan stub (pored Zorine kuće), ali mi se čini da na njemu radovi neće krenuti dok se ne završi vodovodni šaht u neposrednoj blizini, a koji zidaju kao Skadar na Bojani. Što se tiče radova u Požeškoj, tu se radi na fundiranju šipova za preostale stubove nadvožnjaka.

Prodjoh jutros tuda i pokušao sam da slikam iz auta jednom rukom. Vidi se da rade, a kao ilustracija ova slika koja nije baš "naj" obzirom na okolnosti snimanja.



Uploaded with ImageShack.us
 
Saobraćaj u pravcu hipodroma ide Paštrovićevom ulicom i to u pravcu hipodroma .Sad je prilika da svi koji su išli Radničkom ulicom mogu videti dokle se stiglo sa radovima .Odjutros velike gužve što se tiče saobraćaja.Ali nije samo to problem nego prekidi u struji ,vodi ,telefonima i prilazu postaju sve teži.Toliko nemara u organizaciji i pripremi gradilišta ima da je očigledno zašto sporo napreduje izgradnja nadvožnjaka.Ali doći će kraj naporu naših nazovi graditelja.Savladaće sve prepreke i eto nas na proleće preko nadvožnjaka pravac Novi Beograd i to preko mosta.Do tad sedi, tu si gde si i uzdiši.
 
Evo da ja malo pripomognem. Slikano 10. 12. 2011. godine:


Postavljanje skela i ispletena armatura stuba 10, najbližeg završenom delu vijadukta prema Požeškoj ulici:

58922344.jpg


30943772.jpg



Završni radovi na stubu 9:

60568190.jpg


18132037.jpg



Stub 8:

80512132.jpg


86405200.jpg



Oplata na stubu 7:

98595750.jpg



Fundiranje šipova za stub 6:

80318524.jpg
 
Slike su odlične, ali stanje na terenu kako je ? Slikanjem prikaži prekide vode struje prilaza.OperaterTelekoma reče popravka osam radnih dana .Šta reći za to?Možda neko pročita iz Mba i interveniše.
 
Zoro, kako sam video sinoć, rade fundiranje šipa za stub 6 pored same Vaše ograde. Nije mi jasno kako će da urade naglavicu šipova, a da ne oštete ogradu. Voleo bih da grešim.
 
Blagoje :kk: Ima li radova na preostalim stubovima u Požeškoj?

Tek sad videh post od 06.12. da se radi na fundiranju šipova za preostale stubove nadvožnjaka.
 
Planiraju da do kraja godine urade sve šipove.Kako vidim što dublje kopaju teren je pun podzemnih voda.Rekoh ja da je Sava blizu.Za naglavnu gredu ima mesta ali o tom sledeće godine.
 
takodje, prosao sam sinoc i video sam da su prosirili asfalt, odnosno "pomocnu" ulicu... malo je bolje i bezbednije resenje, a i ne moras da peres auto svaki put kad prodjes tuda...
 
Danas Vodoprivreda( izvođač radova) pokriva glavni šaht na raskrsnici Paštrovićeve i Požeške ulice.Izvršene su sve probe i time je okončan posao oko izmeštanja vodovoda.
 
Posto se sutra otvara most, taj deo je gotov. :vops:
Ovaj deo postaje sledeca vazna deonica, koja bi trebala da se zavrsi do marta-aprila, ako se ne varam. :gobb:
Kako napreduju radovi? Prolazio ko? Bez spoja sa Pozeskom do mosta sa Brda je tesko doci...
 
Primetih iz tramvaja danas da se postavlja oplata za nastavak vijadukta, od stuba 10 dalje ka Pozeskoj ulici.
 
Slikano 03. 01. 2012. godine:

Na završenom delu nadvožnjaka od raskrsnice kod Hipodroma prema Požeškoj ulici, završeno je postavljanje ivičnih venaca i hidroizolacija, a trenutno se postavljaju ivičnjaci:

20012870.jpg


52485210.jpg


92754069.jpg



Na kružnom toku je dodato odvajanje prema stadionu BASK-a:

80181850.jpg


39688690.jpg


78616061.jpg



Urađen je pristupni put ispod nadvožnjaka od štala prema Hipodromu:

45721099.jpg


65128794.jpg


55033702.jpg



U nastavku nadvožnjaka završena je izgradnja nosećih stubova 7, 8, 9 i 10, podignuta je skela i počelo je postavljanje oplate za gornju konstrukciju saobraćajnice:

84700610.jpg


78812057.jpg


74028348.jpg



Za ostale stubove je nastavljeno fundiranje šipova. Na osnovu viđenog, pretpostavljam da od stuba 6 pa prema Požeškoj ulici gornja konstrukcija oba smera neće biti oslonjena na samo jednom stubu, već će svaki smer imati nezavisan noseći stub, a saobraćajnica ispod će ići između njih:

11169773.jpg


95513350.jpg
 
Температура изнад нуле и без падавина у јануару. Није могло бити боље за радове.
 
jedva čekam da vidim rešenje za raskrsnicu kod Caričinog grada, gde imamo ukrštanje tramvaja i 2+2 ulice...

isto tako, zanima me kako će povećati protočnost ka hipodromu od pijace BB, sada na semaforu samo 1 traka ide pravo (i uz to je dele tramvaji i automobili), a dve levo ka Kirovljevoj...

Polako ali sigurno se priča preusmerava sa tek završenog mosta na ulazne i izlazne rampe, kao i raskrsnice u okruženju. Ako tu za*ebu stvar, onda im most neće ništa značiti.

Biće zanimljivo.
 
Kartograf":1fj2xscf je napisao(la):
jedva čekam da vidim rešenje za raskrsnicu kod Caričinog grada, gde imamo ukrštanje tramvaja i 2+2 ulice...

isto tako, zanima me kako će povećati protočnost ka hipodromu od pijace BB, sada na semaforu samo 1 traka ide pravo (i uz to je dele tramvaji i automobili), a dve levo ka Kirovljevoj...

Polako ali sigurno se priča preusmerava sa tek završenog mosta na ulazne i izlazne rampe, kao i raskrsnice u okruženju. Ako tu za*ebu stvar, onda im most neće ništa značiti.

Biće zanimljivo.

Bas tako, odavno sam se to pitao. Pozeska zapravo i nije 2+2, vise je 1+1, jer je po jedna traka "zuta". Kako ce ta masa vozila da se slije ka Carevoj cupriji kod Caricinog grada, nije mi jasno. Ta tacka je veoma za*ebana. Tramvaji idu levo, vozila pravo... Tu je i semafor.
 
Kneza Višeslava trebalo bi da se proširi da bi se Požeška rasteretila.Skretanje kod šumarskog fakulteta za most imalo bi uticaja ali samo ako neku liniju Gsp-a preusmere ovom trasom.Požeška je puna autobusa koji guše ceo potez kroz Banovo brdo.Kad se izgradi nastavak Požeške videće se ceo projekat .Za sada ostaje sve isto kreni stani pa kad stigneš.
 
Blagoje :kk: Zna li neko kolika će biti širina traka na nadvožnjaku prema Požeškoj?
 
shumar":ub6g74xc je napisao(la):
Blagoje :kk: Zna li neko kolika će biti širina traka na nadvožnjaku prema Požeškoj?
Nisam 100% siguran, mislim da je 2+2, s tim što neće biti žute trake na nadožnjaku, ako se dobro sećam...
Ne treba se previše brinuti oko propusnosti produžetka Požeške, ona je sama (1+1)+(1+1) i račva se i na Kirovljevu istog preseka, tako da bi 2+2 trebalo da bude dovoljno. Raskrsnice će biti mnogo veći problem od broja traka, pogotovo ona kod Šumarskog, koja je već sad kritična.

Nisam išao tuda ujutro od NG, kakva je situacija na onom novom semaforu ispod nadvožnjaka prema Paštrovićevoj? Meni izgleda kao da će se gubiti bad 10 minuta na tom potezu...
 
Vrh