Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

S obzriom da sam gledao i citao i video da se spominje al ne nesto konkretno, interesje me pravac od raskrpetlje do topc zvezde recimo ili od "petlje" do pinka.

O cemu se radi:

Svako jutro krecem na posao sa topc zvezde, i gde god da krenes imas zacepljenje uglavnom u ulicama:

1.) topc zvezda - pravac rudo (tu je guzva do zvezde svako jutro)
2.) zvezda bigz - tu je isto zacepljenje, jedna traka i komplikovan ulazak preko sina plus sudar sa guzvom u bulevaru misica
3.) zvezda ruska - to nemam komentara
4.) opcija zvezda pa ona vijugava ulica do konaka pa onda pravac na novi most na adi

Pitanje br1, dali postoji plan za prosirenje te vijugave ulice ili makar onog dole dela kod konaka sto je sada po jedna traka?

Pitanje br2, dali postoji ideja da se Teodora Drajzera prosiri 2+2 jer bi rasteretilo i onda i slivanje na autokomandu, i gazelu, a oslobodilo nesmetan i brzi izlazak okolnih stanovnika u novi most...

Jer po ovoj prici, jedini benefit mosta imaju ljudi sa banovog brda i to je upitno jer u pozeskoj ima efektivno jedna traka. Suludo je da ljudi koji zive najblize i jednom i drugom mostu ne mogu da dodju do njih nikako.
 
Istina je da je Senjak izvisio u celoj ovoj gunguli, prilično je ostao izolovan, što ima i svoje dobre strane. I dalje će ostati koliko toliko miran kraj.
Ako hoćeš sa Zvezde na Adamost, moja bi ti preporuka bila da ideš preko Andre Nikolića i Banjičkih žrtava, pa preko tramvajske pruge ispod nadvožnjaka na kružni tok kod hipodroma i nazad prema mostu. Sad se ne može tuda, ali očekujem da će otvoriti taj deo u dogledno vreme. Ako ne, taj deo će stvarno biti odsečen od čitave priče.
 
Lebanon":30ek88dh je napisao(la):
Pitanje br2, dali postoji ideja da se Teodora Drajzera prosiri 2+2 jer bi rasteretilo i onda i slivanje na autokomandu, i gazelu, a oslobodilo nesmetan i brzi izlazak okolnih stanovnika u novi most...

Čisto sumnjam da bi to rešilo bilo kakav problem.
Podsetiću da se na vrhu Drajzerove već nalazi semafor sa dve trake za skretanje ka gradu i da zeleno svetlo traje jedva toliko da prođu vozila koja se Drajzerovom popnu u koloni po jedan (a nekada je i to malo). A kako povećati interval tog zelenog svetla kad ono seče pravac Bulevar mira-Neznanog junaka gde se već sad u jutarnjem špicu dešavaju kolone i po pola kilometra.

Zaista me brine to stanje kolektivne utopije da beogradski saobraćajni čvor treba rešavati dovođenjem sa raznih strana X dodatnih traka u pravcu Autokomande! Teško mi je da zamislim da to može na dobro da izađe. Da sam neka vlas' ja bi otvaranje radova na tunelu Raskrpetlja-Autokomanda zakonom zabranio do puštanja prve linije metroa.
Kao jeftinu alternativu u Beogradu bih prvo želeo da vidim onu hibridnu varijantu UMP-SMT, a to znači 2+2 saobraćajnica sa razdelnim ostrvom Raskrpetlja - Rakovički put - Pere Velimirovića - Borska - Crnotravska - Trošarina - novi vijadukt ka Braće Jerković - kružnim putem do petlje Lasta, zatim u istom profilu severni krak Vojislava Ilića - Gospodara Vučića - planirana veza na Čingrijinu - Dimitrija Tucovića - proboj na Severni bulevar.
Naravno da to nije isto što i UMP, naravno da je veći krug, ali za promil cene utopijskog kompleksa tunela zvanog UMP makar bi se poboljšala protočnost ovih već opterećenih ulica.
Po meni je suština sledeća: planeri su zacrtali da brzu vezu Bežanije i Novog Beograda sa Zvezdarom ostvare preko Raskrpetlje, Autokomande, Dušanovca, do Severnog bulevara mešavinom skupih 2+2 tunela i patetičnih ukrštaja sa gomilom centralnih saobraćajnica. A zašto ne već postojećim ili lako izgradivim još kraćim i direktnijim koridorom 3+3 odnosno 2+2 Gazela - Autokomanda - Južni Bulevar - Gospodara Vučića - nova Čingrijina - Dimitrijala? Možda smeta čep u zoni Autokomande? E pa baš zato ja bih dao prednost ovom pravcu SMT-a (Borska - Lasta) da bi se rasteretila Autokomanda.
Drugim rečima: realno je da gradski poluprsten bolje poveže susedne krajeve grada (tu je glavna korist od SMT-a) kako bi se smanjio pritisak na središte (čitaj Autokomanda). Nije realno da se pravolinijski koridori poput recimo Genex/Fontana - Cvetkova pijaca nekakvim UMP-om preusmeravaju u semaforizovane obilaznice preko Ade, Raskrpetlje, Autokomande, Dušanovca negde do sredine Bulevara i da maštaju da će premeštanjem gužve sa direktnijih na obilaznije pravce neki problem biti rešen. Ne, problem se mora rešavati povećavanjem protočnosti direktnih pravolinijskih pravaca (između ostalog i uvođenjem metroa), a ovo planiranje vijugavih tunelčića i mostića u Simcity stilu, to je, da se izrazim vrlo jovinovski, kolektivno ludilo.
 
@stanislaw

sve to sto ti pricas je samo postojece stanje koje naravno treba da se promeni...semafori na vrhu drajzerove kao ni na dnu ne treba da postoje...nego sva kruzna toka i gore i dole za koje mislim da itekako ima mesta...drajzerova ce morati na minimum bar 2+1 jer ce otvoriti pravac prema nbgd i bice jos intenzivniji saobracaj
 
toshke":2aqkgl29 je napisao(la):
sve to sto ti pricas je samo postojece stanje koje naravno treba da se promeni...semafori na vrhu drajzerove kao ni na dnu ne treba da postoje...nego sva kruzna toka i gore i dole za koje mislim da itekako ima mesta...drajzerova ce morati na minimum bar 2+1 jer ce otvoriti pravac prema nbgd i bice jos intenzivniji saobracaj

Kružni tok na dnu Drajzerove i mogu da zamislim. Na vrhu jako teško, jer imaš dve semaforizovane raskrsnice u razmaku od 30m (vrh Drajzerove i vrh Ljutice Bogdana) pa moraš kružnim tokom da obuhvatiš obe da ne bude kolaps na semaforu, a ne vidim kako. A 30m na drugu stranu već postojeći kružni tok kod Neznanog junaka. Prosto ne može da se napravi a da svako svakoga ne seče!

A što se tiče otvaranja pravca prema Nbgd, ako ideš iz pravca Bulevara mira ili Neznanog junaka najdirektniji pravac je preko Gazele. Ako ideš iz pravca Autokomande opet je najdirektnije preko Gazele. Ako ideš preko Teodora Drajzera, to je samo zato što ne možeš normalno da se probiješ na Gazelu. E sad ako će cela poenta postojanja tunela Raskrpetlja-Autokomanda biti zaobilaženje Gazele, majkumu bolje da su za iste pare projektovali pomoćne raspone za još po jednu traku preko Gazele ili optimizovali Mostar...
 
Proširuje se deo Paštrovićeve ulice i to u delu od hipodroma.Nastoje da smanje gužvu .
 
zora":9af56ndt je napisao(la):
Proširuje se deo Paštrovićeve ulice i to u delu od hipodroma.Nastoje da smanje gužvu .
Dobro su se setili. Umesto da proširena Paštrovićeva čeka spremna zatvaranje dela Vojvode Mišića, prvo su napravili haos, a sad još i uvode još veći haos proširujući najopterećeniju ulicu. Dodaju li možda i treću traku, ili bi to bilo previše da se traži.... :/
 
Kako vidim za sada proširuje se samo deo koji ide preko puta hipodroma tj .deo uz parking.Možda će širiti i dalje ali za sada verujem da je zbog vozača koji čine prekršaj i skreću prema sajmu .Biće razdvojeno skretanje prena nadvožnjaku hipodrom i skretanje levo prema ul Visokoj.
 
Banovo brdo trenutno više liči na ostrvo nego na brdo.... jedva čekam da završe
 
zora":a3vuwwqf je napisao(la):
Kako vidim za sada proširuje se samo deo koji ide preko puta hipodroma tj .deo uz parking.Možda će širiti i dalje ali za sada verujem da je zbog vozača koji čine prekršaj i skreću prema sajmu .Biće razdvojeno skretanje prena nadvožnjaku hipodrom i skretanje levo prema ul Visokoj.

Danas prodjog dole. Obavezno desno. Pa gde cu kad je hipodrom zatvoren prema sajmu. I sta moram levo, ko gomila njih. Nisam hteo da idem na topcidersku zvezdu jer baš i ne poznajem taj deo grada. Jes da sam mogao iz Kneza Višeslava levo pa uz Požešku na Kirovljevu i Visoku al' to je rolerkoster varijanta. Idem dole pa na gore pa opet na dole. :mad: Drugo ono parce Visoke do Radničke ima žutu traku na nekih 50m max. Ako se to poštuje stvaraju se još veće gužve jer oni što idu ka sajmu treba da se guše u traci za levo ka Obrenovcu.

U Bg a i u Srbiji uopšte ima zaostale i pogrešne i vertikalne i horizontalne signalizacije pogotovo gde su radovi.
 
Promenili su asfalt u Drajezrovoj...nema vise onih "stepenica" pri spustanju sto malo ubrzava saobracaj....
 
Postavili su ulično osvetljenje u delu radova pored hipodroma ali zato komšije u starom delu Požeške nemaju ulično osvetljenje.Možda je to vezano za radove na samom mostu pošto je most jednim delom osvetljen? :notok:
 
Pomozite nekim predlogom izvodjačima vodovoda i kanalizacije jer nikako da savladaju izmeštanje instalacija.Možda je Sava izbila na ovoj krivini pa traži novo korito.Šalu na stranu ali pored sve muke sa saobraćajem ima puno promašaja u načinu izvodjenja radova .Malo napred pa tri četiri koraka nazad.Jedan dan povežu cevi a preko noći popuste spojevi i poplavi ceo kraj.
 
Vala ga stvarno odužiše. Čini mi se da je danas bila poplavljena i staza hipodroma.
 
Poplavljeni su i delovi gde su poboli šipove za stubove.Kad se sva voda pumpama iscrpi nastaviće dalje.Biće prilike da se obiće gradilište i da se slika.Uglavnom posla ima puno a vremenski uslovi su sve teži.
 
Bogami niknuo preko vikenda jedan nov stub, za sledeći se već plete armatura.
Ne verujem da će morati da skroz prekidaju saobraćaj kod hopodroma, ima dovoljno mesta da se nekako provuku dve trake i kad postave skele za raspon. U svakom slučaju, bila bi to katastrofa za B. Brdo
 
Ja sam prolazio tuda večeras i čini mi se da je drugi stub već ušalovan.
 
Četiri stuba u Paštrovićevoj najbliža završenom delu nadvožnjaka bi mogla da budu izlivena u narednih 10-ak dana. U Paštrovićevoj bi trebao da bude još jedan stub (pored Zorine kuće), ali mi se čini da na njemu radovi neće krenuti dok se ne završi vodovodni šaht u neposrednoj blizini, a koji zidaju kao Skadar na Bojani. Što se tiče radova u Požeškoj, tu se radi na fundiranju šipova za preostale stubove nadvožnjaka.
 
radax":1m5dk9j1 je napisao(la):
Ja sam prolazio tuda večeras i čini mi se da je drugi stub već ušalovan.
Pardon, ispravka, nisam dobro video. Prvi stub od kružnog toka je tek fundiran, drugi je gotov, treći ošalovan, za četvrti je postavljena armatura. Definitivno za 10-tak dana su gotova 3 nova stuba.
 
Pripremljeni stubovi za betoniranje nalaze se u Požeškoj ulici jer ona počinje od ulaza u štale hipodroma. Pogrešno je tumačiti da je to Paštrovićeva ulica .To dolazi zbog greške u samom projektu koju niko nije ispravio a verujte da niko to na licu mesta i ne primećuje.Paštroviceva počinje od raskrsnice tj. gde se nalazi nova trafo stanica.Kad se pominje denivelizacija Požeške ulice misli se na taj deo .
 
zora":1swky20m je napisao(la):
Pripremljeni stubovi za betoniranje nalaze se u Požeškoj ulici jer ona počinje od ulaza u štale hipodroma. Pogrešno je tumačiti da je to Paštrovićeva ulica .To dolazi zbog greške u samom projektu koju niko nije ispravio a verujte da niko to na licu mesta i ne primećuje.Paštroviceva počinje od raskrsnice tj. gde se nalazi nova trafo stanica.Kad se pominje denivelizacija Požeške ulice misli se na taj deo .

Moram priznati da sam zbunjen.

Contrast
pastroviceva.jpg

MapSoft
pastroviceva1.jpg


Ali nemam razloga da Vam ne verujem. Ipak živite tu. Mada me bune i duplitani brojevi.

pastroviceva2.jpg
 
Stvarno je tamo zbrka sa ulicama i brojevima. Evo sad na B92 gledam, ispada da Požeška nema kućni broj 1, dok je broj 2 na samoj raskrsnici sa Paštrovićevom, a dalje svi brojevi u spornom delu od raskrsnice do raskrpetlje u stvari pripadaju Službenom Putu (prema štampariji) iako je ona dosta dalje...
http://mape.b92.net//Map.aspx?Ulica...5&Naselje=Beograd+(%u010cukarica)&Size=Medium

Ne svim kartama piše da Paštrovićeva produžava a ne Požeška, ako je tačno to što kaže Zora, to je stvarno propust kartografa :/
 
Vrh