Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

loša, ja prošao jutros oko 9, i bilo je čekanja 5-6 min...


inače, ja mislim da će najveći problem tu biti raskrsnica kod pijace, gde 2 trake idu u kirovljevu, a samo jedna s atramvajem i za automobile zajedno ka šumarskom i dalje ka novom mostu. A ni milimetar tu nema mesta za neke egzibicije, čini mi se...
 
Bar bi trebalo da jednako tretiraju oba pravca sa blagim favorizovanjem pravca prema šumarskom, taman jednu traku koja je sad za skretanje u Kirovljevu prebaciti za pravo. Očekujem da će to ipak uskoro da isprave.
Inače nisam do sad bio svedok velikih čepova na toj raskrsnici kod pijace, ali zato kod šumarskog je uvek bila kriza.
 
shumar":3e7mkvdf je napisao(la):
Blagoje :kk: Zna li neko kolika će biti širina traka na nadvožnjaku prema Požeškoj?

Ako se dobro sećam, širina gornje konstrukcije će biti 16.54 metara. Pod tim se podrazumevaju četiri trake od po 3.25 metara i dva ivičnjaka od po 1.77 metara, ali ću proveriti sutra i pokušati da nađem i postavim plan.
 
Pa neka navika vozaca koji dolaze iz pravca vidikovca i jeste da idu preko kosutnjaka brze je nema semafora i u ovom slucaju se direktno izlazi kod sumarksog pa desno verovatno kod semafora i onda dole na petlju hipodrom. Mislim da ce se vozaci i sami prilagoditi situaciji i novim mogucnostima. Kada na to dodamo i sledece godine zavrsetak radnicke petlje pa ce onda moci da se popne i iz radnicke na most sto ce onima koji putuju iz pravca zarkova ili obrenovackog dati jos koju mogucnost
 
Kao što rekoh, širina gornje konstrukcije će biti 16.54 metara. Pod tim se podrazumevaju četiri trake od po 3.25 metara i dva ivičnjaka od po 1.77 metara:

poz2r.jpg


poz1.jpg
 
cgmiki":115s2o5m je napisao(la):
Па, мора да буде када пролази поред школе.

nije problem što stoje ležeći pored škole, nego što ima nekoliko suvišnih kroz sam Košutnjak..
 
Ako cemo pravo u toj ulici, Kneza Viseslava je skola, pa odmah potom gimnazija i osnovna skola "Rudjer Boskovic", malo dalje Visoka skola za hotelijerstvo, zatim i vrtic. Prolazi se kroz sam sportski centar (pored trim staze i mnostva sportskih terena) gde puno ljudi seta, trenira, pored 3 - 4 kafica kod kojih su decja igralista. Kada je lepo vreme tuda su ogromne guzve. Mislim da su lezeci potrebni. Mozda se moze neki skinuti, ali ne verujem da oni usporavaju saobracaj vise nego sto je potrebno. Mnogo veci problem su semafor na raskrsnici sa Pozeskom, sama Pozeska sa jednom trakom za kola i kako ce izgledati taj spoj sa nadvoznjakom.
 
^^ agree.

Da nema lezecih, tu bi se brojni bahati vozaci igrali Formule 1. Ovako, malo uspore oni, malo ostali koji tuda idu i nema frke. Ne secam se da je tu iko povredjen/poginuo u saobracaju u poslednjih nekoliko godina.
 
U Kneza Višeslava ne može da se vozi brzo, ali ne može ni normalnom brzinom, što će biti priličan problem ako masovni saobraćaj krene tuda na most. Na stranu što je leti ulica inače zakrčena zbog milion parkiranih automobila.

Kome je do trka, taj svakako može kroz šumu na reli..
 
Trebalo bi razmisliti o potezu Blagoja Parovića pa skretanje u Žarkovačku zatim potez Petra Martinovića i tako izbeći ležeće policajce kroz košutnjak.Možda izgleda komplikovano ali treba probati.
 
Petra Martinovića je previše obilazno a i ona sama ima par ležećih, bolje skrenuti u B.Bataljona pa žarkovačkom do metereološkog direktno na K.Višeslava, odatle nema više ležećih.... ;)
 
^^ od ulaska u K. Viseslava na tom mestu gde si oznacio pa do Pozeske ima bar jos 5-6 lezecih.
 
Moj predlog se odnosio na buduću trasu gsp a ležeći policajci su neizbežni pored škole.Uvođenjem linije oživeo bi deo Banovog brda a svi oni koji su navikli da voze kroz Košutnjak nastaviće isto bez obzira što što i tim putem ima ležećih policajaca.Trebalo bi razmatrati povezivanje Vidikovca Skojevskog naselja sa novim mostom a rasteretiti Požešku ulicu.
 
zora":1i13k299 je napisao(la):
Trebalo bi razmatrati povezivanje Vidikovca Skojevskog naselja sa novim mostom a rasteretiti Požešku ulicu.

To je tacno! Pozeska je strasno opterecena, a tek ce biti, kada je spoje sa nadvoznjakom za koji mesec. Od okretnice tramvaja do nadvoznjaka, ima cak 9 semafora (!!!) i jos par pesackih prelaza bez semafora. Cini mi se da je to rastojanje oko 2 km. Uz to je i samo 1+1, ako ne racunamo zutu traku. Tuda ide cak 10 GSP linija, ukljucujuci i dva tramvaja. Ludnica!
 
Број семафора се може смањити само изградњом подземних пролаза. После тога остају три или четири раскрснице које би имале семафор.
 
Preterujete sa Požeškom, jeste opterećena ali je sasvim dovoljno propustna. Od tih 9 semafora uglavom sa stan ne najviše 3, jeste usporeno ali je daleko od ludnice. Ne sećam se kad sam nešto previše zapeo na toj deonici od okretnice, pa sve do šumarskog (sem možda kad stanu tramvaji pa i autobusi voze levom trakom). Tek tamo počinje zagušenje, jer se tu uliva i K.Višeslava.
Samo ako budu dobro regulsali semafore, moguće će izbeći veče gužve i kod šumarkog i na raskrpetlji. Takođe bi i nadvožnjak istog preseka kao i sama Požeška trebao da bude dovoljan za dodatnu navalu na most, obzirom da i dalje ostaje pravac ka gradu preko Kirovljeve, tako da će se ukupna propustna moć povećati.
 
Put kroz Košutnjak je totalno neiskoriščen. Ako igde treba dase premesti tobogan onda bi to moglo uraditi na potezu Topčiderska - Pionirska. Ne znam kako su to planirali ali kad se spuštaš niz Košutnjak tu praktično kad dođeš do Groblalja ti si sišao, i onda ne možeš levo i dole jer jednosmerno na gore i dole je pružni prelaz nego se ide još 2-3km ukrug po šumi pa pod podvožnjak.

Ako bi se to parče kod groblja napravilo dvosmerno (ako već i nema širinu za 2 smera) i dole premestio stari tobogan očaš bi sišli s koša. Bila bi to odlična paralelna ruta Požeška Hipodrom u smeru na dole. Zabrana za teška vozila pa će asfalt na toboganu izdržati duže.

Nego nisam siguran jer Topčiderska je na planplusu dvosmerna a na bing maps deluje jednosmerna ka ka Košu i Rakovici.

Samo mislim da nema od toga ništa najverovatnije al ajd tako predlažem :dil:
 
Koliko je to izvodljivo ne znam, obzirom da je visinska razlika od te raskrsnice kod topčiderskog groblja do pruge i dalje prilično velika, mislim preko 40 metara, nije pogodno za onakav tobogan. Sem toga, otvaranje tog pravca ne bi bilo fer prema groblju i uopšte tom ambijentu ...
 
Kosutnjak ne sme da se dira... Nema niceg lepseg nego ponekad se provozati po tim sumskim ulicama u krug i uzivati u voznji...

To je po meni kao kad bi rekao da jadan moras da kruzis oko Central parka u Njujorku i da treba izgraditi neke vece saobracajnice kroz njega...
 
Evo kako sam mislio. Ovo bi bilo slično kao kifla most za BB samo sa manjom visinskom razlikom.

Gore do groblja bi bilo dvosmerno, što je jako malo parče puta. Praktično taj smer na gore bi se slabo i koristio. Dalje na Košu ništa ne dirati.

Oni koji se spuštaju izlaze na bul. v. Mišića. I onda levo na sajam i NBG a desno na Teodora Drajzera i Topčidersku zvezdu. Supstiš se sa Koša začas bez da se vozaš kroz šumu. Verujem da bi za ovo posekli manje stabala od onoga što je uradjeno u bul. Kralja Aleksandra.

Kakav ambijent. Pa šta rade oni na bežaniskoj kosi što se vozaju oko groblja svaki dan.


 
Vrh