Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Aha nisam te tako shvatio. Ipak, stari nadvožnjak je duplo duži od ovog koga si ti nactao i kao takav, treba ga bolje iskoristiti. Ne razumem se toliko u čelične konstrukcije da znam može li se od ovog napraviti dva kraća tobogana, verovatno može ali ostaje pitanje isplativosti.
Ipak kad budu radili bulevar P.Pavla na ovom potezu, ovo bi mogao da bude zanimljiv položaj za neku petljicu, ali tada bi ovo skretanje ka košutnjaku bilo daleko od nezanimljivog, što bi sve opet jako pojačalo saobraćaj pored groblja...

edgeman":harphcmq je napisao(la):
Kakav ambijent. Pa šta rade oni na bežaniskoj kosi što se vozaju oko groblja svaki dan.

Ne možeš da porediš Bežaniju sa Košutnjakom. Ili možda toliko zlo želiš Košutnjaku? Groblja kao što je topčidersko treba čuvati od toga, pa makar svako jutro vozio nekoliko minuta duže, nije to toliko strašno. Ja čak uživam svaki put kad idem tuda, kao za kratko da sam negde daleko od Beograda i svakodnevnica :kk: i ne bih voleo da se to promeni.
 
Kostunjak ne dirati ni u ludilu! Btw, on je u proceduri proglasenja za “Spomenik prirode” – značajno prirodno dobro i nadam se da ce sto pre biti proglasen, a jos vise se nadam i stvarno zasticen.

Sto se Pozeske tice ona nije sada tolika ludnica, mada se kod Sumarskog vec stvaraju kolone, a ponekad i gore, ali sa otvaranjem nadvoznjaka postaje glavni pravac kojim ce ici i pojedine linije GSP-a i mislim da ce u jutranjem i popodnevnom spicu biti mnogo gore. Potrebno je sto vise iskoristiti druge pravce. Ne moze se tu bog zna sta uraditi, ali da se sto vise saobracaj ravnomerno rasporedi Radnickom, Kirovljevom, Kneza Viseslava i taman. U svakom slucaju ce biti mnogo bolje nego sto je bilo, svako jutro potpuni kolaps pored crkve, Kirovljevom.
Ali svakako je problem raskrsnica Kneza Viseslava i Pozeske.
 
Mislim da to malo parče puta ne bi uništilo Košutnjak sigurno, mogli bi bar napraviti proširenje da bude dvosmerna na tom malom delu da bi bar postojala još neka alternativa. Inače poznajem jednog "ludaka" koji to malo parče jednosmerne koristi u suprotnom pravcu kad kasni na posao u jutarnjem špicu.

Što se tiče Požeške taj haos ja nikad video nisam, mislim da preterujete. Gužva zna da bude jedino kod Šumarskog a mislim da je velikim delom tome doprineo novi semafor u Paštrovićevoj jer i kad prođete tu raskrsnicu kod Šumarskog ide se mic po mic. Biće mnogo bolje kad završe nadvožnjak prema Požeškoj.
 
Nisi nikad video kolone od Ade, Kirovljeve pa skroz do Pancica, cak Doma zdravlja :), bezmalo svako jutro. Pa to je do skoro bilo cuveno zakrcenje, prvo ka gradu sa Brda. Posle slede Sajam, Gazela, Kneza Milosa... i gde vec ides.
To ce se svakako za koji mesec promeniti kada se otvori nadvoznjak. :kk:
 
И на крају када се заврши петља Радничка. Више праваца за искористити.
 
kojim pravcem pre bi išli ili pre stigli pitanje je sad?Ako se ide sa B.brda i kad se završi petlja radnička.
 
За то би требало да постоје информације које ће возачи примати преко радиа, па да на време знају где да иду у том тренутку да би се расподелио саобраћај.
 
kiza_BB":1yzjjjty je napisao(la):
Nisi nikad video kolone od Ade, Kirovljeve pa skroz do Pancica, cak Doma zdravlja :), bezmalo svako jutro. Pa to je do skoro bilo cuveno zakrcenje, prvo ka gradu sa Brda. Posle slede Sajam, Gazela, Kneza Milosa... i gde vec ides.
To ce se svakako za koji mesec promeniti kada se otvori nadvoznjak. :kk:
Nažalost sećam se veoma dobro gužvi u Kirovljevoj, zbog njih sam morao ranije kretati na posao, jer ako zakasniš samo malo zaglaviš se kako kolima tako i busom, tad je dosta putnika sa busa izlazilo na stanici kod Šumadije i išlo peške do Ade, ali to su gužve u Kirovljevoj a ne Požeškoj. ;)
 
shumar":166cx83n je napisao(la):
kiza_BB":166cx83n je napisao(la):
Nisi nikad video kolone od Ade, Kirovljeve pa skroz do Pancica, cak Doma zdravlja :), bezmalo svako jutro. Pa to je do skoro bilo cuveno zakrcenje, prvo ka gradu sa Brda. Posle slede Sajam, Gazela, Kneza Milosa... i gde vec ides.
To ce se svakako za koji mesec promeniti kada se otvori nadvoznjak. :kk:
Nažalost sećam se veoma dobro gužvi u Kirovljevoj, zbog njih sam morao ranije kretati na posao, jer ako zakasniš samo malo zaglaviš se kako kolima tako i busom, tad je dosta putnika sa busa izlazilo na stanici kod Šumadije i išlo peške do Ade, ali to su gužve u Kirovljevoj a ne Požeškoj. ;)

Istina! U pravu si.

Sto se tice informacija, treba obavezno postaviti kamere. Vec postoje preko mobilnih da se vide, a i neta.
Ja se stvarno nadam da ce kamerama pokriti deo Pozeske kod Sumarskog, Carevu cupriju, pa i sam most. Ovo je zaista neophodno, jer bi moglo da utice na raspodelu saobracaja izmedju ovih pravaca. Naravno da bi jedna trebala biti i u Radnickoj. Ako to neko uopste gleda. Ja recimo povremeno bacim pogled. Trebalo bi ih i malo vise reklamirati na Stb.
 
Tek su danas počele prave jutarnje gužve tako da mogu da da dam prvu ocenu učinka novog mosta za silazak sa B.Brda. Normalno, gužva se nije smanjila, već se manje-više ravnomerno podelila na dva fronta, Kirovljevu i Paštrovićevu. Rezultat je da je prepolovljeno vreme potrebno za silazak iz Požeške u Radničku.
Kad nestane usko grlo kod hipodroma, mislim da će još više saobraćaja ići preko Careve Ćuprije, pa će kod šećerane gužve skoro nestati.
Ostaje da se vidi kolika je stvarna propustna moć naše raskrpetlje... :/
 
С обзиром да је до сада једино место које је било покривено БВМ, јер није било моста, па није било ни потребе (тако су мислили). Сада, након 15 дана, покрити камерама обе стране моста, Пожешку, Кировљеву, Радничку.
Завршетак петље Радничка и БПП и из три правца прилазиш Сајму и мосту из Чукарице и Раковице.
 
Počela je izgradnja naglavne grede na spajanju Požeške i Paštrovićeve ulice.Biće na četiri šipa prečnika 1,20m.Na gredu se oslanjaju dva stuba između kojih će ici ulica koja vodi prema kovnici novca i konjišnicama.Nije mi samo jedno jasno kako će se uključiti svi oni koji idu iz Paštrovićeve na raskrpetlju .Možda preko kružnog toka ?
 
zora":33chu1v0 je napisao(la):
Nije mi samo jedno jasno kako će se uključiti svi oni koji idu iz Paštrovićeve na raskrpetlju .Možda preko kružnog toka ?

Pa oni iz Pastoviceve ce ici kao i sada, preko kruznog toka pa gore.
Uostalom kada se spoji nadvoznjak celo BB ce ici preko Pozeske, a iz Pastroviceve bi isli samo oni koji dolaze iz Radnicke, iz pravca Ade, ali samo do izgradnje petlje Radnicka. Upravo ona ima za cilj da pokupi saobracaj iz Radnicke koji ide na most. Iz Pastroviceve na Carevu cupriju ce biti sporedan saobracaj.
 
@zora: Jel su to malo probušili septičku ili je podrum neki ili šahta za vodomer? Jasno se vidi cigla i rupa
Ala su ga tempirali da ne iseku ove vodove izmedju 2 temeljna stuba.

Sad će da ih obuše malo pa vezuju daje armaturu i onda ploča odozgore da ih spoji pa na nju ide stub. Temelji pored vertikalnog trenja na stubovima imaju i direktan pritisak na tlo odozgore, pa što je veća površina ploče manje će da tone u tlo. Tako na dva načina osiguraju temelj.

Iz istog se vidi i ojačanje temelja kod tramvajskog nadvožnjaka kad su radili.

Negde sam video još na tv-u da su neki radili zgradu i varili su armaturu jednu na stubovima jednu za drugu čak da bude čvršće umesto vezivanja. Naravo to ima smisla kod visokih gradjevina. Ovde je dovoljno učešljati i dobro podvezati i nema kud.
 
vde će ići varenje jedne za drugu.Sama greda je visine 1,40m.
 
Je l' zna neko koji je rok za zavrsetak ovog nadvoznjaka? Znam da je prolece, ali je to malo rastegljiv pojam. Kako se prica, izbori ce verovatno 6. maja, predpostavljam da ce pre toga ovo biti gotovo? :)
 
Rok je april ali ne prvi april ,već kraj aprila .Za Prvi maj eto nas sa B.brda na uranku.
 
Đilas je rekao 15. mart, najkasnije početak aprila, ali tada su i izbori bili viđeni u tom periodu. Verovatno će sada da kraj radova naštimaju za početak maja obzirom na novi termin izbora, što je i tehnički gledano realniji rok završetka radova.
 
Hoće li se raditi ulična kanalizacija?Kad je to na redu?Na tome još ništa nije ni početo.Interesuje me kuda će ona ići preko naglavne grede ili gde?
 
Kako je mraz popusto radovi teku brzim tempom .Betonirani su dupli stubovi i sada užurbano rade skelu.Ako neko prolazi mogao je da primeti kako saobraćaj se sve usporenije ovuda odvija baš zbog uključivanja teških mašina .
 
Ne, od kako je most pušten u rad, izbegavam tu deonicu i vratio sam se u Radničku. Žao mi je što ne mogu da pratim kako napreduju. Može li koja slika? :)
 
Posle prinudne pauze od tri nedelje zbog vremenskih neprilika, radovi na vijaduktu prema Požeškoj ulici su nastavljeni punom parom. Do prekida su izlivena četiri stuba najbliža završenom delu (10, 9, 8, 7), podignute su skele, postavljena je oplata i počelo se sa armiranjem sandučastih nosača gornje konstrukcije. Poslednjih dana je nastavljeno sa armiranjem, betoniran je prvi segment sandučastih nosača između stubova 8 i 9 i počelo je postavljanje oplate za konzole gornje konstrukcije na tom segmentu:

z01q.jpg


z02nw.jpg


z03fy.jpg


z04ql.jpg


z05lb.jpg



Ostali noseći stubovi gornje konstrukcije (od 6 do 1) su u stvari parovi razmaknutih stubova koji nezavisno nose gornje konstrukcije suprotnih smerova. Potpuno je završen par stubova 6, a par stubova 5 je pri kraju:

z06gi.jpg



Par stubova 6:

z07f.jpg



Par stubova 5:

z08j.jpg



Ostali parovi stubova u Požeškoj ulici (od 4 do 1) još uvek nisu izašli iz zemlje. Fundirani su svi šipovi i u toku su radovi na njihovim naglavicama:

z09u.jpg



Na paru stubova 4 je izlivena naglavica šipova i izvedena armatura za stubove:

z10u.jpg



Na paru stubova 3 je u toku armiranje naglavice šipova:

z11bu.jpg



Na paru stubova 2 su u toku pripremni radovi za armiranje naglavice šipova:

z12v.jpg



Preko stuba 1 se produžetak vijadukta spušta na nivo Požeške ulice:

z13q.jpg



Na završenom delu vijadukta prema Požeškoj, završeno je postavljanje ivičnih venaca i u toku je postavljanje ograde:

z14mgv.jpg


z15as.jpg



Na gornjoj konstrukciji je postavljena izolacija i pri kraju su radovi na pešačkim stazama:

z16d.jpg


z17gl.jpg



Deo nadvožnjaka kod hipodroma koji je otvoren za Novu godinu:

z18d.jpg


z20in.jpg


z21px.jpg



Uzlazna rampa iz Bulevara vojvode Mišića prema raskrsnici kod Hipodroma je gotova, ali neće biti puštena u saobraćaj dok se ne završe rampe koje povezuju kružni tok petlje "Radnička" sa Bulevarom vojvode Mišića:

z19b.jpg
 
Suvisno je govoriti,plusevi sve kazu.

Nego,kuda ce voditi te pesacke staze,mislio sam da ih uopste nece biti tu?
 
Vrh