Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

shumar":30cx0261 je napisao(la):
Blagoje kao i uvek zaslužuješ + Jesu li počeli rušiti onu kuću kod Zore?

Video sam da su skinuti prozori i čini mi se da će je brzo srušiti.
 
Shodno najavi u prethodnom postu, danas je srušena kuća na raskrsnici Požeške i Paštrovićeve.


dsc01610zp.jpg


dsc01607k.jpg
 
al su efikasni, juce ujutro je bila tu .. ostali samo dugmići hi hi
 
Ne znamo zoro,ali sigurno ce da rade sada udarnicki,da iskoriste letnje mesece.
 
Ili će da odu na godišnje odmore. :)
Ovo je ipak Srbija.
 
Sad ostaje da EDB i Telekom sklone bandere. Ostavili samo jedan stub od cigli da ih sluzi kao potpora za ogradu tj . ovu zutu pantljiku. Nego oni ce da stave stub (za nadvoznjak) gde ide (kisna) kanalizacija tj. slivnici izgleda. Vidim da ce morati sve da raskopaju i počiste.

Kad zavrse nadvoznjak treba da ga ograde sa zvucno izolacionom ogradom. Slicno sam video na HR autoputevima. Inače, Zori kad prodje neki autobus imaće utisak kao da joj je balkon stanica.
Pogotovo sto će tu svi da koće jer idu nizbrdo.

Jel ima neko plan na koji način će proširiti gornji deo ulice kod raskrsnice sa tranvajima.
Verovatno i gore mora da padne rušenje neko. Jer dzabe ovde 2+2 kad je gore putic jedva 1+1.
 
Blagoje naravno + , već je postalo dosadno da te hvalim :)

Zna li se u gornjem delu Požeške na koju stranu se proširuje ili možda na obe?
 
Granica plana je prosirena ka caricinom gradu mada ce mozda biti delom i ka suprotnoj strani. Kod njih nista nije definitivno dok ne krenu radovi :)
 
Meni se cini da ce da zezalica oko hipodroma da kosta vise nego sam most....
 
alibaba":10copt2w je napisao(la):
Meni se cini da ce da zezalica oko hipodroma da kosta vise nego sam most....

Pa ispade tako maltene. Nego posle će da da ispadne da se konji plaše buke od saobraćaja i da treba da se hipodrom izmesti. E onda će neki baja sa dubokim džepom da tu gradi nešto. A da se isti izmestio onda bi umesto jedne petlje i jedne denivelisane raskrsnice imali jednu vecu petlju koja bi bila jeftinija i funkcionalnija od obe ove. Jer zamisli sad da je buduci kružni tok radnicka veći i u po principu topciderske zvezde. Onda bi ovo što ide sa požeške moglo odmah na nju. Ovako ima da bude ono skretanje u levo ko sad Usce<-> Brankov most kad ides iz Zemuna za koju godinu.

Ne znam koliko bi koštalo da se u buducnosti od rasprsnice napravi kruzni tok. Ali sa ovim što je sad radius bi bio suviše mali izgleda.

Jel je moguce prošrii ulicu Teodora Drajzera na 2+2 umesto sadašnjih 1+1? Ili je je jeftinije raditi odmah tunel do partizanovog stadiona.
 
edgeman":1h0o2nqj je napisao(la):
Pa ispade tako maltene. Nego posle će da da ispadne da se konji plaše buke od saobraćaja i da treba da se hipodrom izmesti. E onda će neki baja sa dubokim džepom da tu gradi nešto. A da se isti izmestio onda bi umesto jedne petlje i jedne denivelisane raskrsnice imali jednu vecu petlju koja bi bila jeftinija i funkcionalnija od obe ove. Jer zamisli sad da je buduci kružni tok radnicka veći i u po principu topciderske zvezde. Onda bi ovo što ide sa požeške moglo odmah na nju. Ovako ima da bude ono skretanje u levo ko sad Usce<-> Brankov most kad ides iz Zemuna za koju godinu.
Да умни другови нису решили да се оставе два колосека до Главне станице, све би то било непотребно. Па сад види шта се више исплати.
 
Ma ovakve sstvari moraju da se mnogo dugorocnije gledaju (narocito sa stanovista cene i obima radova) - Sigurno je da hipodrom nece da izdrzi jos 10 godina tu gde jeste a krediti ce se otplacivati ko zna dokle i ko zna koliko.
Samo da ne bude kao na onoj karikaturi - puko most, silne trake, metroi, vozovi, biciklisticke i pesacke staze, kablovi, cuda ziva, - a u stvarnosti nema sanse da se ukljucis i da sidjes sa mosta, odnosno kapacitet mosta 200.000 vozila, a mogucnost pristupanaj vozila mostu 50.000.
 
Slažem se da je cela poenta priče da bez dobrih pristupnih puteva most ostaje neiskorišćen. Zato mislim da tunel treba praviti i proširiti Požešku i Rakovački put na 2+2. Jedino može biti problem rešenje sa semaforom na Hipodromu zbog zagušenosti.
 
Definitivno ce trebati kruzni tok umesto raskrpetlje i to jos pre tunela.
 
alibaba":16nua8xu je napisao(la):
Ma ovakve sstvari moraju da se mnogo dugorocnije gledaju (narocito sa stanovista cene i obima radova) - Sigurno je da hipodrom nece da izdrzi jos 10 godina tu gde jeste a krediti ce se otplacivati ko zna dokle i ko zna koliko.

voleo bih da gresim ali hipodrom ce ostati tu gde jeste jos 25 godina minimum, ako ne i svih 50. samo u neposrednoj bliznin imas jugopetrol, imas brodogradiliste odmah preko mosta i ceo savski amfiteatar, sa obe strane.. to su hektari i hektari buduceg gradjevinskog zemljista i ja ne znam sta bi trebalo da se desi sa ekonomijom ove zemlje pa da se u sledecih pola veka sve to (ma i pola od toga) koliko toliko izgradi.

naravno, sto se tice te raskrsnice skroz si u pravu, to je kao da su napravili semafor kod sava centra ili na mostaru..idiotizam
 
razgradjevinar":110wikh1 je napisao(la):
naravno, sto se tice te raskrsnice skroz si u pravu, to je kao da su napravili semafor kod sava centra ili na mostaru..idiotizam
А најгоре је то што да се то претвори у петљу неће бити могуће без огромних преправки (ако то уопште буде могуће да се изведе а да се не руши и гради све испочетка).
 
Izgleda da su radovi prema Požeškoj potpuno stali. Danas sam prošao tuda i ništa se ne radi. Nisam nijednog radnika video. :bash:
 
Mozda su svi na odmoru od mesec dana, pa ce raditi kad zahladi u novembru, decembru ;)
 
Petko":110ozcwk je napisao(la):
Izgleda da su radovi prema Požeškoj potpuno stali. Danas sam prošao tuda i ništa se ne radi. Nisam nijednog radnika video. :bash:

U toku su radovi na izmeštanju starih stubova sa električnim i telefonskim instalacijama, kao i trafo stanice na trasi nadvožnjaka. Na uglu Požeške i Paštrovićeve je postavljena nova trafo stanica. Na osnovu viđenog, ne žuri im se. Kao što je i ranije rečeno, radovi su preusmereni na završetak nadvožnjaka preko železničke pruge prema mostu.
 
Ne znam zasto zure sa spajanjem sa mostom. Zar im nije veci gust da prvo otvore most sa cetiri osnovne rampe, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje mosta sa Hipodromom, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje Hipodroma sa Pozeskom, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje mosta sa Ulicom antifasisticke borbe na NBG, pa posle izvesnog vremena svecano otvore petlju Radnicka, pa posle izvesnog vremena svecano otvore pristupnu saobracajnicu od Antifasiticke borbe do Tosinog bunara, pa posle izvesnog vremena svecano otvore tramvajsku deonicu na mostu, pa posle izvesnog vremena svecano otvore nastavak radova ka Rakovici...

Pekari koji mese pogace, prodavci soli, sivaci narodnih nosnji i proizvodjaci crvenih traka i makaza zadovoljno trljaju ruke.
 
Homer Jay":2mtgog3i je napisao(la):
Ne znam zasto zure sa spajanjem sa mostom. Zar im nije veci gust da prvo otvore most sa cetiri osnovne rampe, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje mosta sa Hipodromom, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje Hipodroma sa Pozeskom, pa posle izvesnog vremena svecano otvore spajanje mosta sa Ulicom antifasisticke borbe na NBG, pa posle izvesnog vremena svecano otvore petlju Radnicka, pa posle izvesnog vremena svecano otvore pristupnu saobracajnicu od Antifasiticke borbe do Tosinog bunara, pa posle izvesnog vremena svecano otvore tramvajsku deonicu na mostu, pa posle izvesnog vremena svecano otvore nastavak radova ka Rakovici...

Pa posle izvesnog vremena svečano otvore radove na rekonstrukciji mosta na Adi. :)
 
Postavljeni su stubovi za el.energiju sad sledi eksperimentisanje kako će da postave stub i naglavnu gredu.Dopremili su mašinu za sondiranje .Okolne privatne kuće su stare i kako će podneti izgradnju nadvožnjaka veliko je pitanje.Svi vlasnici su starosedeoci njih niko ništa ne pita .
 
Vrh