Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Ja sa jedne strane mogu da razumem zelju da se ostane na dedovini, ali sa druge strane ne mogu.
Slazem se, tu je porodica generacijama, ali grad mora da se razvija, i jedan pristup mostu koji ce koristiti desetine hiljada sugradjana, je svakako bitniji od jednog imanja jedne porodice.

Ostati u kuci iznad koje ce ici nadvoznjak, je ludost. Ima jedna porodica kod mene u Grockoj, koja takodje nije htela ni po koji cenu da se seli sa svog placa, sa dedovine, i sada im se kuca nalazi u sred raskrsnice, tj. na mestu trouglastog ostrva. Koji im je kvalitet zivota na tom mestu? Zagadjenje, buka....a uz to je i raskrsnica totalno nepregledna i malo, malo pa im neko uleti kolima u dvoriste. Ostali su na dedovini, i sta sad?

Ovo sve govorim u pretpostavkama, koliko mogu da zakljucim iz postova Zore. Ukoliko gresim, izvinjavam se unapred.
 
stf":3nq25s7c je napisao(la):
Ja sa jedne strane mogu da razumem zelju da se ostane na dedovini, ali sa druge strane ne mogu.
Slazem se, tu je porodica generacijama, ali grad mora da se razvija, i jedan pristup mostu koji ce koristiti desetine hiljada sugradjana, je svakako bitniji od jednog imanja jedne porodice.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Xa6c3OTr6yA[/video]
spock-spock-star-trek-smiley-emoticon-000554-facebook.gif
 
Radovi na raskrpetlji odvijaju se nesmanjenim intenzitetom:



















Međutim ostalo je još dosta posla na nastavku nadvožnjaka do Požeške:







Tu je i dvorište gde je bilo rušenja koje je pominjano u prethodnim postovima:





Očigledno su hteli da povećaju radijus ove krivine:









Interesantno je pitanje šta se dobija sa nadvožnjakom 2+2 kada je nastavak Požeške 1+1 sa žutim trakama za tramvaje koje se neće koristiti za ostali saobraćaj?



I jedan pogled na deo Požeške koji treba rekonstruisati:

 
И наравно, све похвале са фантастичну репортажу. +
 
Odlična reportaža. Zaslužio si veliki +.

Sada očekujemo reportaže sa petlje Radnička i sa silazne i ulazne rampe na most sa čukaričke strane. Ne verujem da si to propustio, obzirom da nisi bio daleko. :)
 
Ja sam to pre dva dana pitao korisnika zoru na ovoj temi, ali me ona nije razumela ili nije znala odgovor. Logično bi bilo da se ruši, ako je već srušena zorina garaža. I što kaže Veliki Vračar, to se radi da bi se ublažila krivina između Požeške i Paštrovićeve (povećao, a ne smanjio radius).
 
@ stf, @ blagoje, hvala! Spremio sam nekih 70tak sličica sa Radničke al čekam novu stranicu :p

@ markobg, ruši se već je iseljena...
 
Veliki Vracar":4ucjdp8b je napisao(la):
@ stf, @ blagoje, hvala! Spremio sam nekih 70tak sličica sa Radničke al čekam novu stranicu :p

@ markobg, ruši se već je iseljena...
Sačekaj novi dan, da bi mogli da ti ponovo damo +. :)
 
Super reportaza veliki.Valjda ce stici sve to da odrade ako krenu skoro te stubove da polazu.

Posto je zuta linija u pozeskoj ali samo do prve raskrsnice kod sumarskog ili tamo gde pozeska ima raskrsnicu sa Kiroljevom.U svakom slucaju ukinuce verovatno tu zutu liniju i tu ce traku deliti tramvaj i drumski saobracaj.Dakle neminovno usporenje tramvaja.Al dobro,ispravicemo to drugom ili trecom linijom metroa :)
 
Šalim se biće uskoro slike da se ne ubajate ionako su od juče... :lol: :kk:
 
vucko":tt53jz6x je napisao(la):
U svakom slucaju ukinuce verovatno tu zutu liniju i tu ce traku deliti tramvaj i drumski saobracaj.
Sumnjam da su to planirali obzirom da je tramvajska traka urađena betonom što je dobro rešenje za šinsku podlogu ali loše za kolski saobraćaj.
Mislim da će biti dovoljno da oslobode po dve trake do raskrsnice kod šumarskog gde se dosta saobraćaja odliva u Kneza Višeslava. Veći je problem što će pomenuta raskrsnica biti jako opterećena kad se pusti nadvožnjak i svakako treba optimizovati sadašnju regulaciju semafora.
 
Tramvajska baštica sa žutom trakom tu verovatno ostaje. Ne zaboravite da će se se preko novog mosta pustiti sigurno neka od autobuskih linija, razmatra se mogućnost i da ide preko, kako kažete, "raskrpetlje".
 
Ako je tako onda ce nadvoznjak biti 1+1 za obican saobracaj a imace zute trake?Ako dobro razumem.
 
Po onome što sam uspeo da čujem razmatra se da žuta traka bude samo do tamo gde su šine, kako one budu skrenule tako će se put za ostala vozila širiti i obrnuto.

Za sada mislim da se još uvek ne zna 100% ali sve opcije se razmatraju. U svakom slučaju nikad ne zaboravljajte da će izgradnja novog mosta i pratećih saobraćajnica značajno uticati na promenu linija gradskog prevoza. Kako bi se autobusima dao prioritet moguće je i da će na samom mostu biti žuta traka, dakle kao na Brankovom, dok će ostala vozila koristiti preostale dve. Videćemo u svakom slučaju, mislim da ta tema još uvek nije toliko aktuelna.
 
Ponovo ja se javljam i pitam da li neko zna koliko treba min udaljenje nadvoznjaka ili noseceg stuba od stambene zgrade?Mozda sam to trebala od pocetka da pitam da ne bi pravila zbrku na forumu.
 
Pa, ako se ne varam većim delom Požeške trake sa tramvajskim šinama nisu žute. Glupo bi bilo da samo na jednom delu ostanu, a još gluplje da se to produži i na nadvožnjak. Onda smo ga džaba krečili.
 
@Zora
Ima mnogo primera u gradu gde je udaljenost jako mala. Npr. na Autokomandi je udaljenost od stambene grade ispod 2 metra, iz autobusa se bukvalno sve vidi u stanovima. Da li postoji neki poseban zakon koji to reguliše, posebno kada su gradske saobraćajnice u pitanju, zaista ne znam ali čisto sumnjam, mislim da je sve to od slučaja do slučaja.

Uzgred, malo pre zaboravih da napomenem da će verovatno prilikom izgradnje petlje Radnička, rušenja Tobogana i izgradnja novog nadvožnjaka preko pruge dobar deo linija gradskog prevoza, ako ne i sve, biti što privremeno što stalno preusmerene preko Hipodroma, tako da je moguće da celom dužinom imamo i privremene žute trake. Kad se na to doda i da će verovatno većina privatnih vozila biti preusmerena ovde kako bi se izbegli radovi i brže stiglo od/do grada mislim da će saobraćaj biti izuzetno živ.

Edit:
Duž cele Požeške, odnosno tramvajskih šina, jesu žute trake, osim na par kratkih izuzetaka. Sad što mnogi sa privatnim automobilima to ne poštuju...
 
Mislim da što se tiče žutih traka, poređenje sa Brankovim mostom nije u redu. Ipak je na Brankovom mostu 3+3 trake. Pre bi se nadvožnjak prema Požeškoj mogao uporediti sa nadvožnjakom prema Rakovici gde su takođe 2+2 trake i nema žutih traka.
 
markobg":31il83yh je napisao(la):
Kako bi se autobusima dao prioritet moguće je i da će na samom mostu biti žuta traka, dakle kao na Brankovom, dok će ostala vozila koristiti preostale dve.
Da stave žutu traku na wannabe magistralni pravac?

Ovo bi značilo i zabijanje poslednjeg eksera u kovčeg sa telom UMP-a.
 
У-пропашћени
М-агистрални
П-олупрстен
 
Pa dobro,to ce biti privremeno resenje dok se sredi petlja radnicka.I dalje cu da insistiram da je imbecilno da od stanice tramvaja radnicka na istoimenom petlji nemamo stanicu tramvaja vise od 2 km sve do Belvila. :notok:

A jasno je da ce ump posle povezivanja sa pozeskom i dela na NBG biti on hold.Dakle nista od tunela za neko vreme.Ali vazno je da se ne rasproda zemljiste investitorima na trasi UMP-a makar se gradio za 20 godina jer vec cujem da investitori koji imaju insajdere u gradu pritiskaju vlasnike parcela kod Dimitrija Tucovica da im prodaju svoje udzerice i pokusavaju da grade zgrade tu.Nadam se da nece uspeti.
 
Vrh