Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Wile E. Coyote":1cgd9izg je napisao(la):
Igor":1cgd9izg je napisao(la):
Inace kao sto rekoh ja sam zadovoljan da je pre svega nesto uradjeno a da su neke stvari mogle biti bolje i to stoji ali stvarno ne mogu da se osecam kao da nista ili jos gore da je sve lose uradjeno. A to da li ce se to zvati ili da li ce neko to zvati petlja ili denivelisana raskrnica ili kako god mislim da nije ni bitno i da 90 posto naroda koji ne prati izgradnju na nacin kao mi na forumu ne bi znao ni da razlikuje ta dva pojma. Prica o terminologiji je po meni prenaduvana i isforsirana dok smo se konrektnim resenjima ne racunajuci semafor bavili tek onako usput delimicno nazalost i i zbog nedostatka planova dok ih nismo prikazali.
Мораћу да се инатим и да терам причу и даље :D

Нисам сигуран да 90 посто људи не зна разлику између петље и раскрснице, бар они који возе кола би требало да знају. Оно што ме упорно нервира у целој причи је то што ме неко прави лудим, а то мрзим. Нико није рекао: Људи, одустало се од петље због тога и тога, морала је да буде раскрсница због тога и тога (мада је много било боље да су, ако је већ морало да буде укрштање у нивоу, ставе кружни ток), а не да се упорно прича: петља, петља, као да људи не знају шта је раскрсница са семафором. Само још једна кап у мору обмањивања људи.

Ето, да не испадне да само критикујем, и мени је драго што се нешто ради (првенствено мост) и што је праскочена пруга (мада, да неком генијалцу није на памет дошла револуционарна идеја да се Главна станица и по завршетку Прокопа остави у функцији, не би ни било потребно градити ово), остаје жал за тиме што је ово укрштање урађено на лош начин, остаје да се надамо да ће, кад буду завршене и денивелисане везе и бар део саобраћаја прође испод раскрснице, гужва (које ће неминовно бити кад се пробије тунел и заврши мост) довести на колико-толико прихватљив ниво, а највише ми се свиђа слика 13. Заиста ће бити светски поглед.
Voleo bih da mi odgovoris na boldovano o kom projektu govoris od koga se odustalo i imas li prikaz toga ili bilo kakav plan i sl. Jel ako se od necega odustalo to nesto mora da postoji ;) tj postojalo je :) Cisto da napomenem da prvo resenje koje je predvidjalo ulaz u tunel u srcu topciderskog parka nije proslo zbog zastite istorijsko ekoloske celine Topcidera ;) Mislim da preterujes sa banalizacijom celog projekta al dobro de
 
Ma nema sanse da ce da ostave to suzenje. Pa to bi bilo ravno katastrofi a iskreno ne verujem ni ja da su toliko ludi. Imam jednog poznanika koji je radio na obnovi tobogana pa cu ga nazvati sutra da vidim ima li kakvu informaciju posto mi je on jos davno rekao da se tobogan rusi nakon izgradnje mosta i da ce i tada raditi.... Hajde javicu vam sutra sta mi je rekao.
 
i opet ja sa lica mesta :)

1. u pravu ste sto se tice broja traka ka novom mostu. Moja greska od juce. Bice dve trake. Trenutno vizuelno izgleda kao jedna zbog sigurnosne signalizacije i cinjenice da ce ici kao neka blaga leva krivina, a bas na mestu gde se desno jedna traka odvaja za sajam.

2.radi se i dalje i to na tri stuba (radnici na licu mesta oko 7:20). pored onoga u samom kruznom toku, ozbiljno je uznapredovao jedan ka Požeškoj, a stidljivo se pojavila armatura treceg kojeg rade izmedju ulazne i silazne rampe na samu raskrsnicu iz pravca B.Brda. (nisam mogao da slikam iz automobila u pokretu :) )

3.prometa jutros nesto vise, mala guzva se pravi u Pastrovicevoj zbog 1+1 prilaza, ali i zbog toga sto ljudi lagano prelaze novu saobracajnicu - dive se podvigu nasih graditelja.. Daleko od toga da je kolona koja stoji, ali vidno se sporije ulazi u kruzni tok. Imam utisak da je jaci saobracaj prema T.Drajzera i Rakovici nego na strani ka sajmu.
 
boris":26yhj2ko je napisao(la):
2.radi se i dalje i to na tri stuba (radnici na licu mesta oko 7:20). pored onoga u samom kruznom toku, ozbiljno je uznapredovao jedan ka Požeškoj, a stidljivo se pojavila armatura treceg kojeg rade izmedju ulazne i silazne rampe na samu raskrsnicu iz pravca B.Brda. (nisam mogao da slikam iz automobila u pokretu :) )
Rekao bih da stubovi koje izlivaju prema Požeškoj ulici mogu da nose samo dve trake. Pretpostavljam da će prvo uraditi dve trake u jednom smeru i koristiti za dvosmerni saobraćaj, a potom opušteno krenuti na druge dve (kad bude i ako bude para).
 
ma bice valjda 3+3 ispod mosta, pa ako to ne urade sad, nek se poubijaju svi kolektivno.

Btw, jedno zapazanje: tek sad vidim na planu da se ukidaju autobuska stajalista kod Jugopetrola i pomeraju skroz ispod mosta/petlje (vide se prosirenja). Ne znam, iskreno, sta ce tu uopste stanica, mislim gde ce ljudi odatle i kako da pesace... jedino ako ne naprave neke stepenice ka mostu i spoje sa pesacko-biciklistickom stazom.
 
Odavno pratim radove na ovoj lokaciji, a od skora sam počeo da čitam komentare na forumu nadajući se da se može naći informacija više.

No, kao i na većini drugih foruma, gde je neka tema aktuelna vrlo dugo, situacija posle nekog vremena počne da podseća na takozvane ''radničke savete'' o kojima mi je otac pričao. Tema lepo krene, predsedavajući vodi diskusiju, dobri diskutanti, dobra pitanja, a onda se odnekud jave (dignu dva prsta) drugovi članovi ''saveta'' i ubace u diskusiju neku stvar, koja na prvi pogled izgleda interesantna ali zapravo nije od suštinskog značaja za temu. I kako satanak odmiče to pitanje sve više gubi smisao ali ga oni jednako uporno i dalje potenciraju, valjda želeći sebe da istaknu i da se nege probiju (recimo u sindikalnom ogranku). I, naravno, na kraju postanu iritantni.

E, sad ću ja da napravim grešku pa ću da bocnem takve diskutante!

@ Wile; @ stf
Da li je u pitanju naziv ''raskrsnica'' ili ''petlja'' stvarno je potpuno irelevantno za većinu ljudi koji posećuju ovaj forum, a tek za one koji vesti dobijaju preko medija. Bitno je ono šta je napravljeno, a ne kako se zove. O nazivu neka polemišu kolege d.i.g. smer putevi i železnice i njihovi oponenti d.i.s. Jedino oni i mogu. Učesnici u saobraćaju (oni koji voze kola) nemaju blage veze o nomenklaturi saobraćajnih objekata koje koriste! Ljudima će biti važno samo jedno: da li stvar funkcioniše. A to će pokazati vreme.

I uočite još jednu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
 
viki-do-not-leaks":2lyf99dc je napisao(la):
I uočite još jenu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
:/ Molim te objasni zbog čega, živo me interesuje :kafa:
Uzgred, dobrodošao na forum, što i sebi želim :D
 
Zato što zgrada stanice ima vrednost kao spomenik. Zajedno sa Karađorđevom čini celinu. A kad je već tu treba ostaviti barem jedan kolosek (možda dva) i koristiti u turističke svrhe. Pusti mašti na volju.

P.S. Sve najboje i tebi!
 
viki-do-not-leaks":xw2q55mg je napisao(la):
Odavno pratim radove na ovoj lokaciji, a od skora sam počeo da čitam komentare na forumu nadajući se da se može naći informacija više.

No, kao i na većini drugih foruma, gde je neka tema aktuelna vrlo dugo, situacija posle nekog vremena počne da podseća na takozvane ''radničke savete'' o kojima mi je otac pričao. Tema lepo krene, predsedavajući vodi diskusiju, dobri diskutanti, dobra pitanja, a onda se odnekud jave (dignu dva prsta) drugovi članovi ''saveta'' i ubace neku stvar u diskusiju, koja na prvi pogled izgleda interesantna ali zapravo nije od suštinskog značaja za temu. I kako satanak odmiče to pitanje sve više gubi smisao ali ga oni jednako uporno i dalje potenciraju, valjda želeći sebe da istaknu i da se nege probiju (recimo u sindikalnom ogranku). I, naravno, na kraju postanu iritantni.

E, sad ću ja da napravim grešku pa ću da bocnem takve diskutante!

@ Wile; @ stf
Da li je u pitanju naziv ''raskrsnica'' ili ''petlja'' stvarno je potpuno irelevantno za većinu ljudi koji posećuju ovaj forum, a tek za one koji vesti dobijaju preko medija. Bitno je ono šta je napravljeno, a ne kako se zove. O nazivu neka polemišu kolege d.i.g. smer putevi i železnice i njihovi oponenti d.i.s. Jedino oni i mogu. Učesnici u saobraćaju (oni koji voze kola) nemaju blage veze o nomenklaturi saobraćajnih objekata koje koriste! Ljudima će biti važno samo jedno: da li stvar funkcioniše. A to će pokazati vreme.

I uočite još jenu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
Svaka ti cast na komentaru! Potpuno se slazem sa tobom,ovaj forum je ODLICAN i ja ga redovno posecujem ali stvarno umeju pojedinci daviti o nekim stvarima koje vecinu ljudi ne zanima toliko.... i jos na 10 strana uzastopno a kada im to kazes oni se naljute.
 
viki-do-not-leaks":3nzg3o2z je napisao(la):
Zato što zgrada stanice ima vrednost kao spomenik. Zajedno sa Karađorđevom čini celinu. A kad je već tu treba ostaviti barem jedan kolosek (možda dva) i koristiti u turističke svrhe. Pusti mašti na volju.!
To naravno, ali to ne bi predstavljalo nikakav problem u 'otvaranju Beograda prema rekama' što je krajnji cilj. Naprotiv, jedan turistički kolosek bi se čak dobro uklopio sa poslovnom pešačkom zonom, naravno uz manimalne dopuštene brzine. Ne znam kome smeta stara stanična zgrada, samo je naravno treba napucati i pretvoriti u muzej železnice.
Al ajd, neću sad odmah od početka u off, izvinjavam se.
 
Nemam sta da se ljutim, a siguran sam da nece ni Wille.

On i ja zastupamo ideju da je ovo jako losa gradjevina kojoj je imenom dat veci znacaj, i pomocu kojeg se manje inteligentnom sloju stanovnistva nudi vuk u jagnjecoj kozi. (ako vam je tako lakse da skontate).

To vam je isto kao kada platite polupansion sa svedskim stolom, a ujutru dobijete pekmez. Ili kao kada uplatite all inclusive zurku za novu godinu, a ono nestane i hrane i pica vec u 11 uvece.!! :lol:

Nas dvojca smo sada crne ovce, koje sire negativnu energiju na srecne narodne mase. A kada ta ‚‚petlja‚‚ bude zavrsena 100% i svi pravci pusteni, i kada srecne sire narodne mase taj semafor na ‚‚petlji‚‚ pusti tek iz petog pokusaja, svi ce se praviti ludi i kritikovati, potpuno zaboravljajuci da su pre samo par godina balavili i svrsavali na sam pogled na tu milenijumsku gradjevinu od nacionalnog znacaja. :rolleyes:

Takodje, smatramo da je neracionalan potez ostaviti u funkciji oba zeleznicka cvora, kao da smo prebogati. Pa sta ako je zgrada zeleznice na Savskom trgu. Ona nije razlog da se ostavi i pruga zaboga.

I, da, naravno, dobrodosli na forum. :kk:
 
viki-do-not-leaks bravo ;)
 
viki-do-not-leaks":3v0jdhlv je napisao(la):
Zato što zgrada stanice ima vrednost kao spomenik. Zajedno sa Karađorđevom čini celinu. A kad je već tu treba ostaviti barem jedan kolosek (možda dva) i koristiti u turističke svrhe. Pusti mašti na volju.
Dobrodošao i slobodno možeš u još koječemu da me plagiraš :)P - šala naravno)
 
Ако би стара ж. станица остала у функцији, пруга не би ишла до садаше зграде. Завршавала би се код поште. Око зграде станице иде кружни ток.
starazstanica.jpg
 
Да питаш данас некога ко је тај правац користио раније и чекао док не прође воз како му је тада било, и сада када више не мора да чека ко зна колико, рекао би ти да си луд када покушаваш да садашњу ситуацију прикажеш као катастрофално урађену. Он је сав срећан што више не чека и ништа друго га не занима.
С обзиром да сам раније живео на Чукарици и често ишао баш преко тог прелаза, знам које је то олакшање свима који исти користе.
 
stf":3bg5ymt4 je napisao(la):
Takodje, smatramo da je neracionalan potez ostaviti u funkciji oba zeleznicka cvora, kao da smo prebogati. Pa sta ako je zgrada zeleznice na Savskom trgu. Ona nije razlog da se ostavi i pruga zaboga.:
Mislim da razmatranje zelenicke infrastrukture kroz prizmu "staroh" i "novog" cvora pogresna, kao da su to 2 zasebna sistema. Sve je to DEO zeleznickog beogradskog cvora,

Nije tacno da oni kostaju skuplje za odrzavanje jer oni opsluzuju razlicite krajeve i po mom novi cvor je samo nastavak izgradnje starog kao sto ce u buduce nove linije biti deo jednog jos "novijeg" cvora.

To je jedan isti sistem koji se vremenom dopunjuje, ne kosta to nista preterano skupo da su oba u funkciji.
Pa eto Budimpesta (grad velicine Beograda) koja ima 3 zeleznicke ceone stanice i mnogo razvijeniju zeleznicku mrezu funkcionise savrseno, ona odrzava sigurno 5 puta vise km pruge na svojoj teritoriji u odnosu na Beograd, to bi bilo onda 10 cvorova kad bi se uporedilo. I? jel im fali nesto?
 
Igor":17bnn2nb je napisao(la):
Voleo bih da mi odgovoris na boldovano o kom projektu govoris od koga se odustalo i imas li prikaz toga ili bilo kakav plan i sl. Jel ako se od necega odustalo to nesto mora da postoji ;) tj postojalo je :) Cisto da napomenem da prvo resenje koje je predvidjalo ulaz u tunel u srcu topciderskog parka nije proslo zbog zastite istorijsko ekoloske celine Topcidera ;) Mislim da preterujes sa banalizacijom celog projekta al dobro de
Мислим на идејно решење које још увек стоји на сајту Беоленд:

topcider.jpg


То да ово решење није прошло, разлог је управо ово што си навео. Међутим, мишљења сам да је могла да се направи оваква петља, с тим што би се портал тунела максимално померио према петљи. Можда и претерујем са банализацијом садашње ситуације, али видећемо каква ће ситуација бити кад овај део УМП-а буде комплетиран (заједно са тунелом). Садашња ситуација не може бити објективно мерило, јер два главна дотока возила (са моста и из тунела) недостају.
viki-do-not-leaks":17bnn2nb je napisao(la):
Da li je u pitanju naziv ''raskrsnica'' ili ''petlja'' stvarno je potpuno irelevantno za većinu ljudi koji posećuju ovaj forum, a tek za one koji vesti dobijaju preko medija. Bitno je ono šta je napravljeno, a ne kako se zove. O nazivu neka polemišu kolege d.i.g. smer putevi i železnice i njihovi oponenti d.i.s. Jedino oni i mogu. Učesnici u saobraćaju (oni koji voze kola) nemaju blage veze o nomenklaturi saobraćajnih objekata koje koriste! Ljudima će biti važno samo jedno: da li stvar funkcioniše. A to će pokazati vreme.

I uočite još jednu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
Добродошао на форум! Немам шта да се љутим на било кога, сви овде дискутујемо и покушавамо да тим дискусијама допринесемо бољитку. STF ти је рекао исто што бих и ја рекао, па да не понављам, само бих додао да ако говоримо о туристичкој станици, то може да буде и Топчидер (уосталом, и депо је тамо).

ЕДИТ: Боб, добродошлица и теби!
 
Wille,po tom resenju uopste ne vidim buduci bulevar koji ce ici prema rakovici?Prevideo si tu stvar?Ne bi nam ginula jos jedna semaforizovana trokraka raskrsnica ili mozda jedan kruzni tok?
 
Па није био предвиђен у почетку. Не знам да ли је било предвиђено да се садашње улице само прошире?
 
Mislim da nije bila uopste planirana ta ulica vec su izabrali da je grade jer nece biti tunela u skorije vreme.
 
Како се сада одвија саобраћај на овој мастер-денивелисаној раскрспетљи?
 
viki-do-not-leaks":2b7u544q je napisao(la):
.

No, kao i na većini drugih foruma, gde je neka tema aktuelna vrlo dugo, situacija posle nekog vremena počne da podseća na takozvane ''radničke savete'' o kojima mi je otac pričao. Tema lepo krene, predsedavajući vodi diskusiju, dobri diskutanti, dobra pitanja, a onda se odnekud jave (dignu dva prsta) drugovi članovi ''saveta'' i ubace u diskusiju neku stvar, koja na prvi pogled izgleda interesantna ali zapravo nije od suštinskog značaja za temu. I kako satanak odmiče to pitanje sve više gubi smisao ali ga oni jednako uporno i dalje potenciraju, valjda želeći sebe da istaknu i da se nege probiju (recimo u sindikalnom ogranku). I, naravno, na kraju postanu iritantni.
kakav maestralan pown ...
 
Prošao sam juče preko raskrsnice po meni ovo će biti super samo da se završi i svi pravci stave u funkciju
 
Vrh