djakovac
Intermediate
Ipak trava u bašticama :kk:
Voleo bih da mi odgovoris na boldovano o kom projektu govoris od koga se odustalo i imas li prikaz toga ili bilo kakav plan i sl. Jel ako se od necega odustalo to nesto mora da postoji tj postojalo je Cisto da napomenem da prvo resenje koje je predvidjalo ulaz u tunel u srcu topciderskog parka nije proslo zbog zastite istorijsko ekoloske celine Topcidera Mislim da preterujes sa banalizacijom celog projekta al dobro deWile E. Coyote":1cgd9izg je napisao(la):Мораћу да се инатим и да терам причу и даљеIgor":1cgd9izg je napisao(la):Inace kao sto rekoh ja sam zadovoljan da je pre svega nesto uradjeno a da su neke stvari mogle biti bolje i to stoji ali stvarno ne mogu da se osecam kao da nista ili jos gore da je sve lose uradjeno. A to da li ce se to zvati ili da li ce neko to zvati petlja ili denivelisana raskrnica ili kako god mislim da nije ni bitno i da 90 posto naroda koji ne prati izgradnju na nacin kao mi na forumu ne bi znao ni da razlikuje ta dva pojma. Prica o terminologiji je po meni prenaduvana i isforsirana dok smo se konrektnim resenjima ne racunajuci semafor bavili tek onako usput delimicno nazalost i i zbog nedostatka planova dok ih nismo prikazali.
Нисам сигуран да 90 посто људи не зна разлику између петље и раскрснице, бар они који возе кола би требало да знају. Оно што ме упорно нервира у целој причи је то што ме неко прави лудим, а то мрзим. Нико није рекао: Људи, одустало се од петље због тога и тога, морала је да буде раскрсница због тога и тога (мада је много било боље да су, ако је већ морало да буде укрштање у нивоу, ставе кружни ток), а не да се упорно прича: петља, петља, као да људи не знају шта је раскрсница са семафором. Само још једна кап у мору обмањивања људи.
Ето, да не испадне да само критикујем, и мени је драго што се нешто ради (првенствено мост) и што је праскочена пруга (мада, да неком генијалцу није на памет дошла револуционарна идеја да се Главна станица и по завршетку Прокопа остави у функцији, не би ни било потребно градити ово), остаје жал за тиме што је ово укрштање урађено на лош начин, остаје да се надамо да ће, кад буду завршене и денивелисане везе и бар део саобраћаја прође испод раскрснице, гужва (које ће неминовно бити кад се пробије тунел и заврши мост) довести на колико-толико прихватљив ниво, а највише ми се свиђа слика 13. Заиста ће бити светски поглед.
Meni se čini da je to optička varka, zbog prethodnih proširenja sa izlaznim trakama za most. Toliko odlepili valjda nisu.Arnorian":20v50q0e je napisao(la):@ shumar
Погледај на http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg , мени изгледа сужено. Једино ако овај план не важи.
Rekao bih da stubovi koje izlivaju prema Požeškoj ulici mogu da nose samo dve trake. Pretpostavljam da će prvo uraditi dve trake u jednom smeru i koristiti za dvosmerni saobraćaj, a potom opušteno krenuti na druge dve (kad bude i ako bude para).boris":26yhj2ko je napisao(la):2.radi se i dalje i to na tri stuba (radnici na licu mesta oko 7:20). pored onoga u samom kruznom toku, ozbiljno je uznapredovao jedan ka Požeškoj, a stidljivo se pojavila armatura treceg kojeg rade izmedju ulazne i silazne rampe na samu raskrsnicu iz pravca B.Brda. (nisam mogao da slikam iz automobila u pokretu )
:/ Molim te objasni zbog čega, živo me interesuje :kafa:viki-do-not-leaks":2lyf99dc je napisao(la):I uočite još jenu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
Svaka ti cast na komentaru! Potpuno se slazem sa tobom,ovaj forum je ODLICAN i ja ga redovno posecujem ali stvarno umeju pojedinci daviti o nekim stvarima koje vecinu ljudi ne zanima toliko.... i jos na 10 strana uzastopno a kada im to kazes oni se naljute.viki-do-not-leaks":xw2q55mg je napisao(la):Odavno pratim radove na ovoj lokaciji, a od skora sam počeo da čitam komentare na forumu nadajući se da se može naći informacija više.
No, kao i na većini drugih foruma, gde je neka tema aktuelna vrlo dugo, situacija posle nekog vremena počne da podseća na takozvane ''radničke savete'' o kojima mi je otac pričao. Tema lepo krene, predsedavajući vodi diskusiju, dobri diskutanti, dobra pitanja, a onda se odnekud jave (dignu dva prsta) drugovi članovi ''saveta'' i ubace neku stvar u diskusiju, koja na prvi pogled izgleda interesantna ali zapravo nije od suštinskog značaja za temu. I kako satanak odmiče to pitanje sve više gubi smisao ali ga oni jednako uporno i dalje potenciraju, valjda želeći sebe da istaknu i da se nege probiju (recimo u sindikalnom ogranku). I, naravno, na kraju postanu iritantni.
E, sad ću ja da napravim grešku pa ću da bocnem takve diskutante!
@ Wile; @ stf
Da li je u pitanju naziv ''raskrsnica'' ili ''petlja'' stvarno je potpuno irelevantno za većinu ljudi koji posećuju ovaj forum, a tek za one koji vesti dobijaju preko medija. Bitno je ono šta je napravljeno, a ne kako se zove. O nazivu neka polemišu kolege d.i.g. smer putevi i železnice i njihovi oponenti d.i.s. Jedino oni i mogu. Učesnici u saobraćaju (oni koji voze kola) nemaju blage veze o nomenklaturi saobraćajnih objekata koje koriste! Ljudima će biti važno samo jedno: da li stvar funkcioniše. A to će pokazati vreme.
I uočite još jenu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
To naravno, ali to ne bi predstavljalo nikakav problem u 'otvaranju Beograda prema rekama' što je krajnji cilj. Naprotiv, jedan turistički kolosek bi se čak dobro uklopio sa poslovnom pešačkom zonom, naravno uz manimalne dopuštene brzine. Ne znam kome smeta stara stanična zgrada, samo je naravno treba napucati i pretvoriti u muzej železnice.viki-do-not-leaks":3nzg3o2z je napisao(la):Zato što zgrada stanice ima vrednost kao spomenik. Zajedno sa Karađorđevom čini celinu. A kad je već tu treba ostaviti barem jedan kolosek (možda dva) i koristiti u turističke svrhe. Pusti mašti na volju.!
Dobrodošao i slobodno možeš u još koječemu da me plagiraš P - šala naravno)viki-do-not-leaks":3v0jdhlv je napisao(la):Zato što zgrada stanice ima vrednost kao spomenik. Zajedno sa Karađorđevom čini celinu. A kad je već tu treba ostaviti barem jedan kolosek (možda dva) i koristiti u turističke svrhe. Pusti mašti na volju.
Mislim da razmatranje zelenicke infrastrukture kroz prizmu "staroh" i "novog" cvora pogresna, kao da su to 2 zasebna sistema. Sve je to DEO zeleznickog beogradskog cvora,stf":3bg5ymt4 je napisao(la):Takodje, smatramo da je neracionalan potez ostaviti u funkciji oba zeleznicka cvora, kao da smo prebogati. Pa sta ako je zgrada zeleznice na Savskom trgu. Ona nije razlog da se ostavi i pruga zaboga.:
Мислим на идејно решење које још увек стоји на сајту Беоленд:Igor":17bnn2nb je napisao(la):Voleo bih da mi odgovoris na boldovano o kom projektu govoris od koga se odustalo i imas li prikaz toga ili bilo kakav plan i sl. Jel ako se od necega odustalo to nesto mora da postoji tj postojalo je Cisto da napomenem da prvo resenje koje je predvidjalo ulaz u tunel u srcu topciderskog parka nije proslo zbog zastite istorijsko ekoloske celine Topcidera Mislim da preterujes sa banalizacijom celog projekta al dobro de
Добродошао на форум! Немам шта да се љутим на било кога, сви овде дискутујемо и покушавамо да тим дискусијама допринесемо бољитку. STF ти је рекао исто што бих и ја рекао, па да не понављам, само бих додао да ако говоримо о туристичкој станици, то може да буде и Топчидер (уосталом, и депо је тамо).viki-do-not-leaks":17bnn2nb je napisao(la):Da li je u pitanju naziv ''raskrsnica'' ili ''petlja'' stvarno je potpuno irelevantno za većinu ljudi koji posećuju ovaj forum, a tek za one koji vesti dobijaju preko medija. Bitno je ono šta je napravljeno, a ne kako se zove. O nazivu neka polemišu kolege d.i.g. smer putevi i železnice i njihovi oponenti d.i.s. Jedino oni i mogu. Učesnici u saobraćaju (oni koji voze kola) nemaju blage veze o nomenklaturi saobraćajnih objekata koje koriste! Ljudima će biti važno samo jedno: da li stvar funkcioniše. A to će pokazati vreme.
I uočite još jednu stvar. Sve i da ''Prokop'' danas radi punim kapacitetom i da je u potpunosti izgrađen ''Savski amfiteatar'' stara železnička stanica bi i dalje bila tu gde jeste i najmanje jedan kolosek bi je spajao sa Topčiderom i Košutnjakom! Ne treba puno pameti da se zaključi zbog čega (razlozi nisu politički).
kakav maestralan pown ...viki-do-not-leaks":2b7u544q je napisao(la):.
No, kao i na većini drugih foruma, gde je neka tema aktuelna vrlo dugo, situacija posle nekog vremena počne da podseća na takozvane ''radničke savete'' o kojima mi je otac pričao. Tema lepo krene, predsedavajući vodi diskusiju, dobri diskutanti, dobra pitanja, a onda se odnekud jave (dignu dva prsta) drugovi članovi ''saveta'' i ubace u diskusiju neku stvar, koja na prvi pogled izgleda interesantna ali zapravo nije od suštinskog značaja za temu. I kako satanak odmiče to pitanje sve više gubi smisao ali ga oni jednako uporno i dalje potenciraju, valjda želeći sebe da istaknu i da se nege probiju (recimo u sindikalnom ogranku). I, naravno, na kraju postanu iritantni.