Цртеж петље коју је Игор представио би било идеално да се распетља саграђена раскрсница и спаси од будућег загушења саобраћаја у том делу УМП-а.
Нисам сигуран да ће надлежни и пројектанти овог садашњег саграђеног решења, прихватити ово или слично решење, јер је најтеже признати сопствену грешку, а та грешка (и уопште такве грешке) све нас дебело коштају. Што Вили рече "да се пројектовано решење што безболније може унапредити", то је управо и поента свега - да добијемо једно квалитетно решење саобраћајног проблема. А тај проблем нам тек долази !
Па ако УМП треба да буде једна колико-толико брза саобраћајница, са тим се слажем, и да брзо одводи саобраћај који је у њој, онда је требало тај правац "мост-тунел" да буде и приоритетни тј. главни и да се саобраћај одвија без икаквих препрека (семафора). Овако испада, по већ саграђеном, да је ово споредни правац !
Изгледа да су се ипак саобраћајни стручњаци и пројектанти руководили баш приказаном фреквенцијом саобраћаја по часу, где је број возила већи у корист правца "хиподром-тунел" и одредили да овај правац буде "главни".
Уосталом, време ће показати како ће се ова раскрсница показати, а да је боље него што је било, о томе не треба ни расправљати.