Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Pricao sam sa covekom koji dize rampu inace jako zahtevan posao ima dva dugmeta i telefon :D I kaze mi covek da ce rampa biti tu do prvog januara kao a posle je sklanjaju. Koliko sam ga razumeo mislim da nece biti uopste vise saobracaja preko pruznog prelaza sto podrzavam i zbog bezbednosti i brzine vozova koja sada moze biti veca ako pruga to dozvoljava. Videcemo kako ce biti nadam se uskoro jel je dole jos uvek sve izrovano i blatnjavo.
 
Igor":29nwhz9c je napisao(la):
Jako bitno i treba istaci je sledece. Ovaj kruzni tok koji mozete videti na slici je pravljen prakticno samo da skida saobracaj sa glavnog magistralnog pravca i tunela koji ulazi u srce topciera i premosti prugu tako da su mu ulazne i izlazne rampe za po jednu traku i sa koliko vidim maksimalno dve trake u samom krugu sto nije dovoljno da podmiri veliku frekvenciju koja se moze ocekivati. U tom slucaju bi bilo neophodno ici na tri kruzne trake sto iziskuje vise prostora a toga nazalost nema jel treba znati da su i ovo nekako uglavili jel nije sve oko hipodroma gradsko zemljiste pa da se mozemo igrati sim citija ;) i ispunjavati nase lepe zelje sa petljama i cudima koja nazalost nisu nasa realnost.
Кад бисмо могли да се играмо Сим ситија, па да видимо које је решење боље...:D
 
Znas kako naravno da je Mercedes bolij od juga i punta itd to svi znamo ali za to treba dosta para a tako i za razne megalomanske projekte koje mi zamisljamo takodje dosta para kako za gradnju a tako i za zemljiste koje se treba odkupiti i sl a naravno i za "kajmak" (sezona je slava i jake klope pa racunam da je prikladnije upotrebiti rec kajmak za "ono")
 
a posle se mi žalimo da je gužva u Beogradu:
dal-da-uzmem-taxi-il--54239.jpg
 
Igor":1fyvbuix je napisao(la):
Znas kako naravno da je Mercedes bolij od juga i punta itd to svi znamo ali za to treba dosta para a tako i za razne megalomanske projekte koje mi zamisljamo takodje dosta para kako za gradnju a tako i za zemljiste koje se treba odkupiti i sl a naravno i za "kajmak" (sezona je slava i jake klope pa racunam da je prikladnije upotrebiti rec kajmak za "ono")
Слажем се, само овај Југо није испао много јефтинији од Мерцедеса.
 
Mercedes bi nam bio jos skuplji zbog "kajmaka" itd
 
Napisah dugi post al mi nije se pojavio :(

Enivej bejah danas nazivo.

Dobro izgleda i funkcionise,mada morace kruzni tok kada krene most i tunel.

Senjak je izgubio malo svoju odvojenost od civlizacije jer je rasnrsnica izdignuta,to i pomenu ljudi tamo u prolazu.

Da nema tog famoznog starog cvora sa 4 koloseka lepo bi isla raskrsnica po zemlji i ulazak u tunel,a za senjak bi bio nadvoznjak,dok za tramvaje ispod raskrsnice podvoznjak.Sigurno bi manje kostalo.

Tek kada se prodje tramvajem izmedju nisa i hipodroma vidi se koliko celi kraj ima potencijala.

Onaj kruzni tok kod bb-a je sladak,a radnici rade i dalje,jedan stub je izliven dok drugi ima armaturu.Videh i dzokeja na konju kako ide kruznim tokom,jos jedan pokazatelj da ce morati da se seli hipodrom odatle kad krene jaci saobracaj.
 
Onaj kruzni tok kod bb-a je sladak,a radnici rade i dalje,jedan stub je izliven dok drugi ima armaturu.Videh i dzokeja na konju
kako ide kruznim tokom,jos jedan pokazatelj da ce morati da se seli hipodrom odatle kad krene jaci saobracaj.


Ako dobro pogledas skicu sa Igorovog posta (Page 18, 15.Dec. 21:58) vidi se da je predvidjen lokalni put ispod nadvožnjaka za
komunikacju izmedju hipodroma i staja za konje.tako da konji neće prelaziti preko kružnog toka.

Pozdrav svima :grand:
 
@ Igor Nisi skontao sta sam rekao. Sa rendera sa sajta Beoland uzeo sam samo petlju, a sve ostalo bi bilo kao sadasnje stanje. Znaci, tunel bi bio izgradjen po novom planu, i izlazio bi direkt na kruzni tok, i nikakvog narusavanja ekosistema Topcidera ne bi postojalo.
I zaista ne bi trebalo vise od 2 trake u kruznom toku, jer zaista ne stoji tvoja konstatacija da 2 trake ne bi podnele kolicinu saobracaja. Primila bi ona daleko vise nego ova raskpetlja.
 
Mozda sam postavljao dosada a mozda i ne mada ne bi me cudilo uz mnogo prazne price o terminologiji petlja ne petlja kao da je to pitanje svih pitanja da smo ovo propustili ;)

Dakle ovo je prikaz ocekivanog saobracaja na hipodromskoj petlji, koji je uzet u obzir prilikom projektovanog resenja. Ne znam da li je ovo dostupno na sajtu beolanda ili ne ali to je svojevremeno prilikom usvajanja dup-a bilo aktuelno.

saobracajno.jpg


Uostalom videcemo kako ce biti na kraju i da li su pogresili ili ne ;)
 
Igor":j277ssfg je napisao(la):
Mercedes bi nam bio jos skuplji zbog "kajmaka" itd
Слажем се. Али Мерцедес је Мерцедес, а Југо је Југо.

И +1 за шему, не сећам се да сам је раније видео. Као што си рекао, време ће показати какво је ово решење.
 
Ovi brojevi predstavljaju broj vozila na sat, po pravcu?
 
Aha a debljina linije pokazuje prioritetne pravce ;)
 
@Igor Има ли неки графикон овог типа за целодневни саобраћај? Ово је за 7-8 ујутру.
 
Ovo je jedino sto imam a kasnije cu postaviti i za radnicku petlju
 
Мало сам анализирао приказ који је Игор поставио и приметио да се врло лепо види проблем на који је раднички савет :) све време упозоравао. Два су главна проблема са овом раскрпетљом. Први проблем може да буде пресецање праваца Хиподром-мост и тунел-Хиподром, мада се то може донекле ублажити наизменичним пропуштањем смерова, при чему би смер од Хиподрома имао јачи интервал него смер из тунела. Међутим, мене много више брине то што се два јака правца мост-тунел и Топчидер-мост секу. Овде се не може дати јачи интервал ниједном смеру, јер су и Топчидер-мост и мост-Топчидер јаки смерови. Стварно не знам како ће ту регулисати семафоре за лево, а да се не створи застој. Да је могло да се са моста према Топчидеру прође испод раскрпетље, штета би била мања. Овако ће то скретање са моста у тунел направити поприличну збрку.
 
To bi bilo zanimljivo,dakle resenje slicno kao petlja radnicka.Pravac most-topcider da bude iznad/ispod i da bude prav dok skretanje za tunel sa kruznim tokom da bude na drugoj nivelaciji.Jel si mislio na to njile?
 
Не, само сам анализирао приказ. Размишљам како би се пројектовано решење што безболније могло унапредити. Твој предлог је на месту. Чак и без одвајања правца мост-Топчидер, кружни ток би био какво-такво решење. Са одвајањем тог правца, семафори би могли да се прилагоде. Са оба решења, могла би се прилично смањити гужва.
 
Цртеж петље коју је Игор представио би било идеално да се распетља саграђена раскрсница и спаси од будућег загушења саобраћаја у том делу УМП-а.
Нисам сигуран да ће надлежни и пројектанти овог садашњег саграђеног решења, прихватити ово или слично решење, јер је најтеже признати сопствену грешку, а та грешка (и уопште такве грешке) све нас дебело коштају. Што Вили рече "да се пројектовано решење што безболније може унапредити", то је управо и поента свега - да добијемо једно квалитетно решење саобраћајног проблема. А тај проблем нам тек долази !
Па ако УМП треба да буде једна колико-толико брза саобраћајница, са тим се слажем, и да брзо одводи саобраћај који је у њој, онда је требало тај правац "мост-тунел" да буде и приоритетни тј. главни и да се саобраћај одвија без икаквих препрека (семафора). Овако испада, по већ саграђеном, да је ово споредни правац !
Изгледа да су се ипак саобраћајни стручњаци и пројектанти руководили баш приказаном фреквенцијом саобраћаја по часу, где је број возила већи у корист правца "хиподром-тунел" и одредили да овај правац буде "главни".
Уосталом, време ће показати како ће се ова раскрсница показати, а да је боље него што је било, о томе не треба ни расправљати.
 
Гага":2z8owp8n je napisao(la):
Цртеж петље коју је Игор представио би било идеално да се распетља саграђена раскрсница и спаси од будућег загушења саобраћаја у том делу УМП-а.
To nije crež petlje, već samo protok po smerovima i pravcima.
 
Citam evo vesti na BB, gledam slike od nove raskrsnice i dize mi se kosa na glavi od muke. Zivim u Nemackoj skoro dve decenije, presao sam pola EU, ali ovu glupost jos nisam video. Semafori koji su postavljeni horizontalno :bash: :blah:

bildschirmfoto20101226u.png


Moram priznati da mi odvratno izgleda :(
 
Ima i u Parizu i u Moskvi (živeo i u jednom i u drugom gradu)! ;)
 
Vrh