Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

mradulovic":j2olo0jq je napisao(la):
bokili84":j2olo0jq je napisao(la):
Nije mi bas najjasnija ova prozivka Djilasa kako se slika kada se zavrsi izgradnja nekog projekta u Beogradu.... Zaista ne vidim sta je tu cudno ili lose? Pa tako je u celom svetu a i cekali smo deceniju jednu da konacno krene izgradnja bilo cega u ovom nasem gradu. Da ne izadje i ne otvori novu gradjevinu onda bi krenule prozivke kako nije zainteresovan ,ima vaznija posla i slicno...
docekali smo da se nesto gradi, sa stalnim zakasnjenjima, nesto sto ne prati optimalne i racionalne ili barem najavljivane planove i nesto sto se gradi BEZ IKAKVE FINANSIJSKE TRANSPARENTNOSTI, gde znash da je neko blizak liku na fotografiji pokrao milione nashih para, i pri tome izveo projekat tako da se isti raspadne kroz 3,4 godina taman da on preko "kuma" dobije tender za opravku istog
Takve stvari bi se desile da je bilo koja druga stranka na vlasti u Srbiji, svi su isti veruj ;) A i mi ne znamo ko je i koliko se ugradio konkretno u ovom projektu... i uvek se vise bavimo time sta je ukradeno nego sta je uradjeno. Daj reci mi samo zasto ce se ova raskrsnica raspasti za 3 godine?
 
nije poenta u stranci, nego u nashem dozvoljavanju da nam ovo radi bilo koji politicar i da napokon shvatimo da imamo pravo da trazimo kvalitet, odgovornost jer to rade samo nashim parama. A sto se tiche raspadanja raskrsnice, sta mislish koliko ce godina trajati asfalt, osvetljenje...? Sigurno nisi mislio da pod raspadanjem podrazumevam betonske stubove
 
mradulovic":1hqpyimo je napisao(la):
nije poenta u stranci, nego u nashem dozvoljavanju da nam ovo radi bilo koji politicar i da napokon shvatimo da imamo pravo da trazimo kvalitet, odgovornost jer to rade samo nashim parama. A sto se tiche raspadanja raskrsnice, sta mislish koliko ce godina trajati asfalt, osvetljenje...? Sigurno nisi mislio da pod raspadanjem podrazumevam betonske stubove
Ovo za dozvolu si u pravu,slazem se. A asfalt... nisam strucnjak ali je to potrosni materijal :) Ako jos uzmemo u obzir i kvalitet kod nas treba ga zameniti za 5 godina ali ne bih to okarakterisao kao raspadanje... malo je prejaka rec. Ako neko ima neku sliciu kako se planira povezivanje ove raskrsnice sa Pozeskom ulicnom zamolio bih ga da okaci.
 
Kreće saobraćaj na petlji „Hipodrom“
L. Gedošević | 15. 12. 2010. - 00:02h | Komentara: 4

Prva faza radova na izgradnji petlje „Hipodrom” je završena i preko nje će danas u 10 sati krenuti prva vozila. Saobraćaj će se zasad preko ove petlje odvijati dvosmerno u pravcu iz Paštrovićeve ulice ka Topčideru, a jednosmerno Bulevarom vojvode Mišića – od nove raskrsnice ka Beogradskom sajmu.

Petlja „Hipodrom” je važna i kao pristupna saobraćajnica mostu preko Ade CiganlijeIzgradnjom petlje „Hipodrom”, odnosno nadvožnjaka kod Careve ćuprije, ukinuto je ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja kod Paštrovićeve ulice. Na ovaj način će se povećati bezbednost i ubrzati saobraćaj prema Banovom brdu, ali i prema centralnim delovima grada. To znači da se više neće stvarati kolone koje čekaju da prođe voz. Ilustracije radi, ovim pružnim pravcem dnevno prođe 120 kompozicija a, prema propisima, rampa na pružnom prelazu mora da bude spuštena tri do pet minuta pre svakog prolaska voza, što je u slučaju Careve ćuprije, oko osam sati dnevno. Nadvožnjak kod Careve ćuprije je moderna, trokraka raskrsnica sa prilaznim rampama, sa po dve saobraćajne trake u oba smera.

- Nastavak ove petlje ka Požeškoj ulici trebalo bi da bude završen sledeće godine, tako da će direktno iz te ulice biti silazak na petlju i dalje prema Drajzerovoj, Topčiderskoj zvezdi i Sajmu. Petlja „Hipodrom” je važna i kao pristupna saobraćajnica mostu preko Ade Ciganlije. Očekujemo da uz dobro vreme, puno rada i truda sledeće godine u ovo vreme omogućimo da prvi automobili krenu i preko novog mosta preko Save - rekao je gradonačelnik Dragan Đilas tokom jučerašnjeg obilaska radova.

Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić rekao je da je ovo jedan od najznačjnijih projekata zbog toga što je petlja prvi korak ka stavljanju u funkciju mosta koji će tokom sledeće godine biti završen.

- Građani Čukarice konačno će moći normalno da funkcionišu s ostatkom Beograda. S ovakvim projektima nastavljamo i tokom 2011, bez obzira na to što smo svesni da će godina koja je pred nama biti jako teška. Nastavljamo sa politikom „stezanja kaiša” svuda gde može da se štedi, kao i sa razvojem Beograda, koji ne sme da stane - rekao je Antić.

Radovi na ovoj lokaciji nastavljaju se u preostale dve faze: veza sa Požeškom ulicom i petlja „Radnička”, na kojoj su već počeli radovi.

Petlja „Hipodrom” u brojkama
Na gradilištu kod Careve ćuprije izgrađeno je 11 mostovskih konstrukcija površine oko 20.000 kvadratnih metara. Za sve njih izgrađeno je 117 stubova i devet potpornih zidova dužine 1.100 metara. Vodovodna i kanalizaciona mreža su položene, postavljena je javna rasveta i kontaktna mreža. Ukupna dužina konstrukcija iznad Bulevara vojvode Mišića je oko jedan kilometar, dok je raskrsnica sa Paštrovićevom ulicom praktično gredni most dužine 100 metara sa stubovima koji su temeljeni na dubinama od 12 metara kako bi se dobio siguran oslonac za saobraćajnicu.
Izvor: Blic

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/223656/Krece-saobracaj-na-petlji-Hipodrom

Za divno čudo, ovde su dozvolili komentare. Neko je već prokomentarisao da to nije petlja, a i ja sam im poslao komentar. Čekam da ga objave, ako smeju. :p
 
Još jedna stvar mi nije jasna: Ako već nije završena cela "petljavina", kako se vodi na BB-u kao završen projekat, i još manje: ako nije otvoren pravac ka Banovom brdu, šta je zapravo otvoreno?
 
Wille objavise te :)

Goje,to i mene zanima,nisam upoznat sa tim krajem,pa mi valja pojasnjenje.
 
Koliko sam ja skapirao sada su otvoreni isti oni pravci koji su postojali i pre :) Samo sto vise nema rampe kod hipodroma a i onaj mali kruzni tok podno B. Brda je novina.
 
pa BB ce trenutno biti vezano sa denivelisanom raskrsnicom upravo preko tog kruznog toka koji nije ni bio predvidjen.

Stubovi se rade za totalnu denivelaciju Pozeske i Pastroviceve.

Narodski: kad se to uradi, nece biti nikakve prepreke, skretanja, zaustavljanja... za vozace od nove raskrsnice do tramvajskih sina kod Sumarskog fakulteta.

A to gde ta trasa izlazi, pa negde na pola trenutnog spustanja od Sumarskog do Hipodroma, lepo se vidi na planovima koje je Igor postavljao (mislim da ima i u onom kmz GE fajlu)

EDIT: i ja sam, oko 8:30 krenuo preko nove raskrsnice sa BB, bila je nenormalna guzva od pijace do Ade, i na kruznom toku - ajmo nazad....
 
GOJE":16rdzgnt je napisao(la):
Još jedna stvar mi nije jasna: Ako već nije završena cela "petljavina", kako se vodi na BB-u kao završen projekat, i još manje: ako nije otvoren pravac ka Banovom brdu, šta je zapravo otvoreno?
Sa Banovog brda možeš da ideš prema Topčiderskoj zvezdi, Teodora Drajzera i Rakovičkom putu i obatno. Možeš da ideš i prema Sajmu, ali od Sajma ne možeš prema Banovom brdu, kao ni prema Topčiderskoj zvezdi, Teodora Drajzera i Rakovičkom putu. I na kraju, sa Topčiderske zvezde, iz Teodora Drajzera i sa Rakovičkog puta možeš da ideš i prema Sajmu.
 
Тај правац је на земљи, ако се не варам? Значи ли то да се то ради и да ће ускоро и тај правац да буде пуштен?
 
Jel' može neko ko je bio i video, i ako nije problem, da na nekoj karti grada ili sa snimku iz Google Eartha da skicira koji su to danas otvoreni pravci i šta je još ostalo da se završi i naknadno pusti u saobraćaj?

Hvala.
 
Wile E. Coyote":3pbv4cfb je napisao(la):
Тај правац је на земљи, ако се не варам? Значи ли то да се то ради и да ће ускоро и тај правац да буде пуштен?
Pravac Sajam - Rakovički put (Teodora Drajzera, Topčiderska zvezda) u oba smera će ići po zemlji ispod raskrsnice, ali alternativno može i preko raskrsnice. To će pustiti u saobraćaj kada završe dve trake nadvožnjaka iz pravca mosta prema raskrsnici (nekih 200m).

c07d.jpg



EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
Аха, значи, надвожњак се наставља даље према петљи Радничка, а тај део још није урађен. +1 за објашњење. Је ли се то ради даље одмах у наставку или ће настављати касније?
 
To se radi dalje u sklopi izgradnje dela pristupa radnicke nove petlje
 
Wile E. Coyote":1qb9p218 je napisao(la):
Аха, значи, надвожњак се наставља даље према петљи Радничка, а тај део још није урађен. +1 за објашњење. Је ли се то ради даље одмах у наставку или ће настављати касније?
Ne vidim razlog zašto ne bi nastavili odmah. Pretpostavljam da su ovo isforsirali kako bi otvaranje bilo, kako su obećali, pre Nove godine.
 
Ajde da se i ja uključim u ovu terminološku raspravu "petlja-raskrsnica". Ovaj neobični objekat je zapravo u isti mah i jedno i drugo: pravci BB - budući tunel i Ada most - Rakovički put čine običnu raskrsnicu, a cela ta raskrsnica sa Bul. vojvode Mišića čini petlju jer se ukrštaju denivelisano i povezani su pristupnim rampama.
Jasno je da će najveći saobraćaj ići preko raskrsnice, pa će većina reći da je to dominantno raskrsnica, ali eto oni koji bi da se pohvale koriste obilato i ovu drugu mogućnost...
Ja vidim projektanta kako se češka po glavi uz komentar: uf, baš sam se spetljao kod ove raskrsnice... :D
 
bokili84":2l6p5bcb je napisao(la):
A asfalt... nisam strucnjak ali je to potrosni materijal :) Ako jos uzmemo u obzir i kvalitet kod nas treba ga zameniti za 5 godina ali ne bih to okarakterisao kao raspadanje... malo je prejaka rec.
Kvalitetan asfalt treba da traje minimum 10 godina. U Nemackoj postoje jos uvek putevi u sjajnom stanju, koje je jos Hitler asfaltirao. Menjanje asfalta za pet godina spada u kategoriju raspadanje.
 
Колико сам ја прочитао, веза са Пожешком треба да се заврши током следеће године. Период јун - август.
 
Kartograf":2slxuxvq je napisao(la):
pa BB ce trenutno biti vezano sa denivelisanom raskrsnicom upravo preko tog kruznog toka koji nije ni bio predvidjen.

Stubovi se rade za totalnu denivelaciju Pozeske i Pastroviceve.

Narodski: kad se to uradi, nece biti nikakve prepreke, skretanja, zaustavljanja... za vozace od nove raskrsnice do tramvajskih sina kod Sumarskog fakulteta.

A to gde ta trasa izlazi, pa negde na pola trenutnog spustanja od Sumarskog do Hipodroma, lepo se vidi na planovima koje je Igor postavljao (mislim da ima i u onom kmz GE fajlu)

EDIT: i ja sam, oko 8:30 krenuo preko nove raskrsnice sa BB, bila je nenormalna guzva od pijace do Ade, i na kruznom toku - ajmo nazad....
Hvala. To znaci da ce rusiti one kuce levo i desno od ulice. OK to je vec nesto. U ovom trenutku je bolje samo u smislu da nema rampe. I nije mi jasno zasto odmah nisu odradili odgovarajucu vezu sa Pozeskom, tj da "dignu" put gore. Ljudi se vec navikli da taj pravac ne radi. Mogli su za jos par meseci i to da naprave. Ovako opet ce morati da zatvaraju...
 
Mozda zbog kreditiranja,cak i pristupne petlje su radjene iz kredita,a to nije prvobitno planirano.Dok je raskrsnica hipodrom iz budzeta grada,ali ne verujem da bi imao da iskesira i za pozesku.
 
Vrh