Покушао сам да размислим мало да не претерујем са целом причом, па сам анализирао ситуацију.
Кад се иде са моста, ако се иде право, пролази се испод раскрснице. Исто важи и ако се иде из правца Топчидера. Тако остају само скретања на лево из оба смера, што значи, да кад је отворен тај правац на семафору, сва возила могу да прођу. Тако је бар донекле ублажена последица тога што УМП скреће.
Кад се иде са Б. Брда и из тунела, међутим, нема проласка испод раскрснице за право, тако да ће на овом правцу морати да буде додатни семафор за лево. То значи ставрање колоне у тунелу, а и надвожњак који буде водио из Пожешке ће такође бити загушен. Свугде где је семафор за лево, ствара се колона за скретање.
При свему томе, сама чињеница да постоји семафор ће преполовити време расположиво за пролазак раскрснице у оба правца. На основу свега овога, мислим да не претерујем кад кажем да ће ово бити тачка загушења кад сви правци буду пуштени у саобраћај. Једино је спорно да ли ће веће загушење бити овде или на раскрсници УМП и Омладинских бригада.
Када се све пресабере, испада да је једини бенефит оваквог решења то што је укинута рампа. Да ли је то вредело пара, време ће показати.