Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

jovanovm":2o0pemw3 je napisao(la):
@stf
Hitler (licno? :)) nija asfaltirao puteve. Autobahnovi su radjeni od betonskih ploca...
:D Dobro, nije bas licno, ali je bio tu negde.... Oke, izvinjavam se na tehnologiji, ali i takvih jos ima. A koliko traje asfalt po americkim putevima?
Poenta je bila, da se kvalitetan asfalt nikako ne bi menjao na 5 godina.
 
stf":14mrj094 je napisao(la):
jovanovm":14mrj094 je napisao(la):
@stf
Hitler (licno? :)) nija asfaltirao puteve. Autobahnovi su radjeni od betonskih ploca...
:D Dobro, nije bas licno, ali je bio tu negde.... Oke, izvinjavam se na tehnologiji, ali i takvih jos ima. A koliko traje asfalt po americkim putevima?
Poenta je bila, da se kvalitetan asfalt nikako ne bi menjao na 5 godina.
Kod nas je sve moguce :D I menjace se na 5 godina a to je i dobro, pojedine ulice nisu ni prvu zimu izdrzale.
 
GOJE":hvbmrg3g je napisao(la):
Još jedna stvar mi nije jasna: Ako već nije završena cela "petljavina", kako se vodi na BB-u kao završen projekat, i još manje: ako nije otvoren pravac ka Banovom brdu, šta je zapravo otvoreno?
Pokusacu da objasnim zasto je doslo do klasifokovanja petlje kao 100posto zavrsena. Osnovni plan po kome smo mogli da se vodimo za merenje planirane izgradnje jeste plan koji je direkcija predhodno objavila http://www.beograd.rs/beoinfo/1352394_hipodrom_v.jpg dok smo u medjuvremenu a prilicno kasno dosli do detaljnog plana regulacije koji je u potpunosti prikazao situaciju a ciji ste prikaz mogli da vidite.
Planski je situacija bila nesto jasnija ali nije se do skoro poslednjeg momenta znalo da ce se nastaviti sa delom ka pozekoj ulici sto je i najavljeno u tekstu kao Ib faza u skladu sa detaljnim planom. Nazalost po pitanju merenja izgradnje a na srecu po stanje na terenu izgradnja se nastavlja ka pozeskoj dok ce deo ispod petlje biti prohodan po zvrsetku radnicke petlje. Za nastavak radova ka pozeskoj ulici sam saznao pre 3 nedelje kada je vec bilo kasno sa procentima. Nazalost nije bilo poznato da li ce se raditi spajanje (vizuelno) sredisnje trake koja treba da vodi sa mosta ka hipodromu preko nedovrsenog portala tako da su procenti vodjeni pre svega prema osnovnom planu koji nam je prezentovan kao zvanicni a kasno je bilo da se po novim saznanjima procenti zaustavljaju a nikako vracaju nazad.

Pracenje izgradnje dela prema pozeskoj ce biti naravno nastavljeno kroz posebne izvestaje sa terena. Kada su procenti u pitanju problem je u jednom momentu predstavljalo i saznanje o podvoznjaku kod ukrstanja rakovickog puta i bulevara vojvode misica na rubu topciderskog parka sto pre detaljnog plana regulacije nismo znali a sada se moze a i ne mora voditi kao sastavni deo celog projekta.
 
blagoje":5nq5f86k je napisao(la):
Wile E. Coyote":5nq5f86k je napisao(la):
Аха, значи, надвожњак се наставља даље према петљи Радничка, а тај део још није урађен. +1 за објашњење. Је ли се то ради даље одмах у наставку или ће настављати касније?
Ne vidim razlog zašto ne bi nastavili odmah. Pretpostavljam da su ovo isforsirali kako bi otvaranje bilo, kako su obećali, pre Nove godine.
Не видим ни ја, али не би било први пут да радови на неком инфраструктурном објекту застану на одређено или неодређено време.
Veliki Vracar":5nq5f86k je napisao(la):
Ajde da se i ja uključim u ovu terminološku raspravu "petlja-raskrsnica". Ovaj neobični objekat je zapravo u isti mah i jedno i drugo: pravci BB - budući tunel i Ada most - Rakovički put čine običnu raskrsnicu, a cela ta raskrsnica sa Bul. vojvode Mišića čini petlju jer se ukrštaju denivelisano i povezani su pristupnim rampama.
Jasno je da će najveći saobraćaj ići preko raskrsnice, pa će većina reći da je to dominantno raskrsnica, ali eto oni koji bi da se pohvale koriste obilato i ovu drugu mogućnost...
Што се тиче тога, петља је у односу на споредни правац, а на главни правац раскрсница на којој се уз то и скреће, што је апсурдно. Та денивелација ће имати известан утицај на смањење гужве, али бојим се да ће тај утицај бити сувише мали. Наравно, све то не смета Ђилету (у чему га обилато подржава већина новинара из ових или оних разлога) да целу ствар упорно назива петљом.
Veliki Vracar":5nq5f86k je napisao(la):
Ja vidim projektanta kako se češka po glavi uz komentar: uf, baš sam se spetljao kod ove raskrsnice... :D
Ја видим пројектанта овако:
catdog.gif

Igor":5nq5f86k je napisao(la):
Pokusacu da objasnim zasto je doslo do klasifokovanja petlje kao 100posto zavrsena.
Зар и ти, Игоре, паде на пропаганду? :lol:
 
Nije u pitanju propaganda nego dostupnost informacija u konkretnom slucaju ;)

Inace kao sto rekoh ja sam zadovoljan da je pre svega nesto uradjeno a da su neke stvari mogle biti bolje i to stoji ali stvarno ne mogu da se osecam kao da nista ili jos gore da je sve lose uradjeno. A to da li ce se to zvati ili da li ce neko to zvati petlja ili denivelisana raskrnica ili kako god mislim da nije ni bitno i da 90 posto naroda koji ne prati izgradnju na nacin kao mi na forumu ne bi znao ni da razlikuje ta dva pojma. Prica o terminologiji je po meni prenaduvana i isforsirana dok smo se konrektnim resenjima ne racunajuci semafor bavili tek onako usput delimicno nazalost i i zbog nedostatka planova dok ih nismo prikazali.
 
Igor":1idovmpa je napisao(la):
Nije u pitanju propaganda nego dostupnost informacija u konkretnom slucaju ;)

Inace kao sto rekoh ja sam zadovoljan da je pre svega nesto uradjeno a da su neke stvari mogle biti bolje i to stoji ali stvarno ne mogu da se osecam kao da nista ili jos gore da je sve lose uradjeno. A to da li ce se to zvati ili da li ce neko to zvati petlja ili denivelisana raskrnica ili kako god mislim da nije ni bitno i da 90 posto naroda koji ne prati izgradnju na nacin kao mi na forumu ne bi znao ni da razlikuje ta dva pojma. Prica o terminologiji je po meni prenaduvana i isforsirana dok smo se konrektnim resenjima ne racunajuci semafor bavili tek onako usput delimicno nazalost i i zbog nedostatka planova dok ih nismo prikazali.
a gde su ti planovi, nemogu da ih nadjem?
mislim za nas laike jel moze neki malo detaljni prikaz kako ce da povezu pozesku i most
i ako ima neko strucna da mi objasni koliko ce vozila mozci da skrene u pozesku dok semafor ne bude zut?
 
Kompletnu vest o detaljnom planu regulacije sa svim izmenama koje cekaju na usvajanje mozes videtu na linku http://www.beobuild.rs/read.php/441.html

evo ga i direktan link ka planu u velikoj rezoluciji http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg

Evo ga i i izdvojen detalj iz plana bas prikljucka na pozesku

direkcija01.jpg


direkcija02.jpg


Kao sto se moze videti izmena je trenutno u pristupu i izlazu sa hipodroma tj sada je tu kruzni tok da li ce ostati kao privremen ili kao trajno resenje videcemo ali nijednim zvanicnim planom nije bio definisan. U svakom slucaju dobro je resenje sa kruznim tokom tu pre svega dok se ne zavrsi deo prema pozeskoj.
 
ako ja dobro vidim, ovo znaci da nema rusenja niti jednog objekta na potezu Hipodrom - Sumarski fakultet?

Ipak ce uspeti da je izgleda provuku a da ne sruse nista, samo sto ce onda biti 1+1 celom duzinom od kruznog toka do spoja sa Pozeskom?

EDIT: ili je na ovim slikama ipak 2+2?? Sirina mi izgleda kao da je 2+2, ali koliko se ja secam te ulice tu je gotovo nemoguce provuci 2+2 bez rusenja nekih objekata
 
Evo i ja sam editovao post jel izgleda da nisam postavi link za vest i ako sam napisao da jesam tako da sam i to ispravio

inace kaze sledece iz opisa plana "Регулација Пожешке улице коригована је ситуационо у зони грађевинског комплекса Царичин град и то ка поменутом комплексу." Dakle najverovatnije ce se prosirenje i moguce rusenje raditi ka caricinom gradu a tamo jedva da ima sta da se porusi neke dve tri kucice i ovako raspadnute i cini mi se prazne vec.
 
Denivelisana raskrsnica,novi info,3 tramvaj nece pre nove god,ali kontam da ce u januaru krenuti :kk:

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:311608-Bez-zastoja-kod-hipodroma

Evo i oko tunelceta

TOPČIDERSKI TUNEL
NA trasi Unutrašnjeg magistralnog prstena predviđeno je da se nalazi i tunel "Topčider". Deonica tunela će počinjati od četvorokrake denivelisane raskrsnice, koja će se nastavljati na Požešku i Paštrovićevu, i biće odvojena po smerovima u dve posebne tunelske cevi ukupne dužine oko dva kilometra. Svaka tunelska cev sadrži po dve saobraćajne trake od po 3,5 metara. Izlaz iz tunela bi trebalo da bude ispod južne tribine stadiona Partizana gde će izlaziti na ulicu Dr Milutina Ivkovića koja se uključuje na Autokomandu.
 
Kartograf":1q24w8cu je napisao(la):
ako ja dobro vidim, ovo znaci da nema rusenja niti jednog objekta na potezu Hipodrom - Sumarski fakultet?

Ipak ce uspeti da je izgleda provuku a da ne sruse nista, samo sto ce onda biti 1+1 celom duzinom od kruznog toka do spoja sa Pozeskom?

EDIT: ili je na ovim slikama ipak 2+2?? Sirina mi izgleda kao da je 2+2, ali koliko se ja secam te ulice tu je gotovo nemoguce provuci 2+2 bez rusenja nekih objekata
Ima rušenja, kuće na uglu Požeške i Paštrovićeve se ruše,vidi se na drugom planu koji je Igor postavio,a i trafostanica kod Antikora se izmešta!
 
Не видим на плану како ће трамвај да приступа мосту на новобеоградској страни.
Штета што Бул. војводе Мишића остаје сужен код моста преко Топчидерске реке.
 
A da li neko zna sta je sa tunelima? Posto se na onim "vizuelizacijama" vidi da ce kroz brdo ici 2 tunela? Da li to kasnije dolazi na red ili se od toga odustalo?
 
prosao jutros, i iz ugla korisnika jako sam zadovoljan.. pristup dobar i dovoljno sirok cak i kada prelaz pocnu da koriste mnogi drugi..
za relaciju pijaca banovo brdo - gospodarska mehana bilo mi je potrebno 3 minuta. inace je potrebno minimum 10 (period izmedju 7:15 - 8:00 ujutro)

pogled na most u izgradnji je fantastican i iz te perspektive se vidi koliko je monumentalan, narocito sto se vise covek priblizava samoj konstrukciji.
zamerka je to sto je za pristup buducoj petlji radnicka ostavljena samo jedna traka, i mislim da ce to usporavati protok saobracaja kada sve bude zavrseno.
pogled na kolonu koja stoji iz pravca ade - priceless :)

@pali andjeo Dobrodosao.. na tvoje pitanje imas odgovor u Vuckovom postu broj 435
 
boris":zey56eh2 je napisao(la):
zamerka je to sto je za pristup buducoj petlji radnicka ostavljena samo jedna traka, i mislim da ce to usporavati protok saobracaja kada sve bude zavrseno.
Pristup budućoj petlji "Radnička" iz pravca Hipodroma je u dve trake i to su te dve koje su izgrađene. Dve trake za suprotni smer još nisu završene. Potrebno je nekih 200 metara
 
nece valjda biti jedna traka, od denivelisane raskrsnice ce sve biti denivelisano do petlje Radnicka 2+2 a od petlje ka mostu i dalje 3+3.
 
Igor":1su9asn0 je napisao(la):
Inace kao sto rekoh ja sam zadovoljan da je pre svega nesto uradjeno a da su neke stvari mogle biti bolje i to stoji ali stvarno ne mogu da se osecam kao da nista ili jos gore da je sve lose uradjeno. A to da li ce se to zvati ili da li ce neko to zvati petlja ili denivelisana raskrnica ili kako god mislim da nije ni bitno i da 90 posto naroda koji ne prati izgradnju na nacin kao mi na forumu ne bi znao ni da razlikuje ta dva pojma. Prica o terminologiji je po meni prenaduvana i isforsirana dok smo se konrektnim resenjima ne racunajuci semafor bavili tek onako usput delimicno nazalost i i zbog nedostatka planova dok ih nismo prikazali.
Мораћу да се инатим и да терам причу и даље :D

Нисам сигуран да 90 посто људи не зна разлику између петље и раскрснице, бар они који возе кола би требало да знају. Оно што ме упорно нервира у целој причи је то што ме неко прави лудим, а то мрзим. Нико није рекао: Људи, одустало се од петље због тога и тога, морала је да буде раскрсница због тога и тога (мада је много било боље да су, ако је већ морало да буде укрштање у нивоу, ставе кружни ток), а не да се упорно прича: петља, петља, као да људи не знају шта је раскрсница са семафором. Само још једна кап у мору обмањивања људи.

Ето, да не испадне да само критикујем, и мени је драго што се нешто ради (првенствено мост) и што је праскочена пруга (мада, да неком генијалцу није на памет дошла револуционарна идеја да се Главна станица и по завршетку Прокопа остави у функцији, не би ни било потребно градити ово), остаје жал за тиме што је ово укрштање урађено на лош начин, остаје да се надамо да ће, кад буду завршене и денивелисане везе и бар део саобраћаја прође испод раскрснице, гужва (које ће неминовно бити кад се пробије тунел и заврши мост) довести на колико-толико прихватљив ниво, а највише ми се свиђа слика 13. Заиста ће бити светски поглед.
 
Prošao sam nadvožnjakom juče i vidim da trenutno nije moguće uključiti se iz pravca senjaka? Da li je predviđeno uključenje ubuduće ili ne?
 
@ Wille + za portret projektanta. :D

Slazem se potpuno sa svime. Ako je ukrstanje u nivou dva primarna pravca, jedino efikasno resenje je kruzni tok. Plus, koren gluposti je stari zeleznicki cvor.

Problem je sto nasi stavovi gube na snazi, jer se ljudi masovno loze na prolazno vreme kroz ‚‚petlju‚‚ u odnosu na Radnicku, ili onaj nekadasnji nesrecni pruzni prelaz. Niko nije svestan cinjenice, da ce na ovoj ‚‚petlji‚‚ saobracaj teci sjajno, dok god ona bude nezavrsena. Kada jednog dana svi pravci budu izgradjeni i pusteni, vise ce je ljudi psovati od Autokomande u spicu. I psovace Djilasa.
 
Niko danas ne psuje Branka Pešića kad se zakrče ljudi na Mostaru xD (da nije njega bilo tek bi onda bilo gužve)
 
Archangel":201m7gwl je napisao(la):
Niko danas ne psuje Branka Pešića kad se zakrče ljudi na Mostaru xD (da nije njega bilo tek bi onda bilo gužve)
Zato sto je Mostar ipak petlja. Al zato svi redovno psuju Autokomandu, koja i najvise lici na Hipodrom. :cool:
 
stf":2qx8lm9f je napisao(la):
Problem je sto nasi stavovi gube na snazi, jer se ljudi masovno loze na prolazno vreme kroz ‚‚petlju‚‚ u odnosu na Radnicku, ili onaj nekadasnji nesrecni pruzni prelaz. Niko nije svestan cinjenice, da ce na ovoj ‚‚petlji‚‚ saobracaj teci sjajno, dok god ona bude nezavrsena. Kada jednog dana svi pravci budu izgradjeni i pusteni, vise ce je ljudi psovati od Autokomande u spicu. I psovace Djilasa.
Управо се тога што си рекао и ја плашим. Кад ту дође саобраћај са моста, па из тунела, па сви смерови... Живи били, па видели.
Archangel":2qx8lm9f je napisao(la):
Niko danas ne psuje Branka Pešića kad se zakrče ljudi na Mostaru xD (da nije njega bilo tek bi onda bilo gužve)
Не би ни ове гужве било да је Мостар потпуно денивелисан и да нема онај семафор доле. Без обзира, без петље би било још горе.

И на крају: још једна велика замерка је што није постављено и скретање трамваја са Б. Брда ка Кнежевцу, кад је већ саобраћај био оволико заустављен.
 
Arnorian":24qsu306 je napisao(la):
Не видим на плану како ће трамвај да приступа мосту на новобеоградској страни.
Штета што Бул. војводе Мишића остаје сужен код моста преко Топчидерске реке.
Je li to zvanično ostaje suženje preko Topčiderke?

Ako je tako onda oni nisu normalni. Izvinjavam se na ružnim rečima ali je tako. Zbog tog suženja u špicu nekad bude gužva i do Kneza Miloša i sad kad imaju priliku da se reše suženja jer ruše tobogan oni prave novi suženi tobogan. Katastrofa!
 
Vrh