Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

A poredjenje nas i kineza je moram priznati preterano.Mi smo tolko mali da nestanemo sa mape sveta sutradan,bila bi kratka vest na glavnim medijima i to negde pred kraj vesti :laugh:

Salu na stranu,evo sta kazu za novi most u zemunu,do kraja novembra idejni projekat a od proleca rade vec most.Izgleda da nam se smesi jos jedna projektuj i gradi akcija :rolleyes:
 
Popravljam se. Oni imaju novac i sposobnu vlast iako je korumpirana. Šta su uradili za pola godine svaka im čast, kod nas bi radovi trajali dve godine uz par afera. Prvo bi neko pokrao novac, pa onda bi radnici štrajkovali, pa padala bi jaka kiša, pa onda prevruće, pa opet neko pokrao novac, pa nema sendviča za radnike, onda bi novac vaskrsao pa bi radovi konačno krenuli. Pa onda bi posle dva meseca morali da presvlače asfalt zbog lošeg kvaliteta, a tamo na raskrnicu bi opet stavili semafor i na svaku stranu tablu "nadvožnjak izgradio IME_I_PREZIME 15.6.2012" uz tri otvaranja. Prvi put bi otvorio Tadić, pa onda Mrka pa onda Đilas, sve to naravno uz puno pompa i slikanja za medije. Tome bi sledio konkurs za ime nadvožnjaka "igla", "ispod igle", "uvenu ću", "preko mrke", "ispod đilasa", "koridor 10" i posle pola godine huligani bi isčupali sav asfalt da mogu da ga bacaju na žandare pa bi morali da ponovo da uzimamo kredit za novu rekonstrukciju. Srbija!
 
Moram priznati da su napredovali u gradnji svega,imaju najmodernije mašine iz Japana i Koreje a koje su proizvedene u Kini,jeftinu i sve stručniju radnu snagu,a kupuju stručnjake iz celoga sveta,tako da je sada Američka infrastruktura zarđali lonac u odnosu na Kinesku... ;)
 
@vucko
Малопре рече Ђилас да је до краја новембра идејни, а главни у јануару. И од пролећа крећу да раде прво са борчанске, па тек након тога са земунске.
Чим добију пројекат крећу са експропријацијом земљишта.
 
Ovo njihovo resenje uopste nije skupo koliko se predstavlja. Resenje za novobeogradske bulevare.
 
Slike od 13.11.2010. godine


Silazna rampa prema Sajmu






Nadvožnjak iz pravca Sajma prema raskrsnici







Ulazna rampa na nadvožnjak iz pravca Sajma




Raskrsnica






Nadvožnjak prema Banovom Brdu




Nadvožnjak iz pravca Rakovice prema raskrsnici








EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
super fotografije :)
Nego me interesuje iz serije: "Nadvožnjak prema Banovom Brdu". Ladno je mogla kao još jedna traka da se ubaci dok su oni obeležili samo jednu na tolikom prostoru i još ima lufta sa strane
 
Meni je interesantniji ostavljeni priključak za nadvožnjak ka Požeškoj ulici. Svi pominju kako je planirano 1+1, a sa slike se vidi da je ostavljen priključak za 2+2.
 
+1 Za slike,dao bih ti vise da mogu.Dakle bice ovo skoro gotovo,bas lepo.Zao mi je sto nije uklonjena pruga i sto nece biti kruzni tok umesto raskrsnice,time bi izbegli ove tobogan vratolomije.

Dakle potvrdjeno je,do pozeske ce biti 2+2 samo sto nece sada graditi u punom profilu.Verovatno ce do kraja 2013 sa ostalim petljama?
 
@ blagoje +1 za extra informativne slike (sutra još jedan + što si se pentrao po onim zidovima i brdašcima da imamo bolji pogled "odozgo") :kk:

Gledam koliku su betonsku skalameriju ovi naši (Ratko Mitrović & CO.) izgradili za 2 mlrd. dinara (nešto manje od 20 mil. evra) i razmišljam koja je šteta što nema para u budžetu jer sam siguran da bi oni i ovaj i ovakav most na adi odradili za najviše 8 mlrd. dinara a toliko je nekad i predviđano da će biti građevinska cena. (pogotovu što sam čuo da njihovi radnici i sada rade na pilonu, oni isti što podigoše novi toranj na Avali)

Mislim da je saobraćajno aktiviranje topčiderske doline izgradnjom Bulevara patrijarha Pavla odličan potez i da je lokacija mosta dobro izabrana. Deo saobraćaja sa Ibarske magistrale ka NBG će sigurno ići tuda tako da će se i gužve u Radničkoj redukovati. Najveći dobitnici su žitelji Rakovice, Miljakovca, Kanarevog brda, Kneževca i ostali koji gravitiraju ovoj dolini, jer osim direktne veze sa NBG mogu da računaju sa minimalnim skokom nekretnina od barem 30%.

Sama raskrsnica mi je i dalje pomalo mistična jer ne vidim prelaz preko tramvajske pruge kod topčiderskog parka (bilo je reči da će biti nekog nadvožnjaka,a i pitanje je kako će tramvajska pruga da "utrči" između 2+2 trake novog bulevara?) a i oni putevi sa jednom trakom sa obe strane stubova u podnožiju ne vidi se kuda će? Pitanje je i kako će urediti taj ogromni prostor između stubova, da opet ne budu najbrži "ljubitelji mostova".... uf da zaboravio sam tu je sad komunalna policija... :laugh:
 
Veliki Vracar":1188qjl3 je napisao(la):
Gledam koliku su betonsku skalameriju ovi naši (Ratko Mitrović & CO.) izgradili za 2 mlrd. dinara (nešto manje od 20 mil. evra) i razmišljam koja je šteta što nema para u budžetu jer sam siguran da bi oni i ovaj i ovakav most na adi odradili za najviše 8 mlrd. dinara a toliko je nekad i predviđano da će biti građevinska cena. (pogotovu što sam čuo da njihovi radnici i sada rade na pilonu, oni isti što podigoše novi toranj na Avali)
А ја размишљам колико је пара потрошено на очајно решење и питам се за колико је пара могла да се изгради нормална петља. :(
 
A ja razmisljam da nije ni trebala petlja da su bili pametni pa stari zeleznicki cvor razmontirali...... :bash:
 
Veliki Vracar":29mow0x7 je napisao(la):
Sama raskrsnica mi je i dalje pomalo mistična jer ne vidim prelaz preko tramvajske pruge kod topčiderskog parka (bilo je reči da će biti nekog nadvožnjaka,a i pitanje je kako će tramvajska pruga da "utrči" između 2+2 trake novog bulevara?) a i oni putevi sa jednom trakom sa obe strane stubova u podnožiju ne vidi se kuda će? Pitanje je i kako će urediti taj ogromni prostor između stubova, da opet ne budu najbrži "ljubitelji mostova".... uf da zaboravio sam tu je sad komunalna policija... :laugh:
I mene interesuje kako će da reše prebacivanje tramvajske pruge između 2+2 trake novog bulevara. Svako ukrštanje u nivou bilo bi očajno rešenje. Što se tiče traka koje idu sa obe strane nadvožnjaka prema Rakovici, one se spajaju ispod raskrsnice, prolaze između stubova nadvožnjaka prema mostu na Adi, da bi nastavile prema Sajmu. Time se omogućava da vozila na pravcu Sajam- Rakovički put idu ispod, a ne preko raskrsnice.
 
Wile E. Coyote":314cex8k je napisao(la):
Zar se nije odustalo od prolaska ispod?
Iz pravca sajma može ispod, sa mosta ne može...

EDIT: Po idejnom projektu moglo je i sa mosta ispod prema Rakovici. To je razlika...
 
Hm, mozda ne pratim bas najbolje temu, ali me interesuje, kuda ce taj put dalje voditi da bi se spojio sa Rakovickim putem? Da li ce ici kao i danas pored Konaka kn.Milosa pravo na T.Drajzera, ili ce graditi novu saobracajnicu po obodu parka (nadam se da u tom slucaju nece rasturati i ugroziti najlepsi deo parka, sa onim jezercem)? Da li ima dovoljno mesta izmedju zeleznicke i tramvajske pruge (na deonici pored parka) da prodje toliki bulevar?

Meni je iskreno veoma zao sto ce graditi taj buduci bulevar. Danas je ovo jedan potpuno neverovatan kraj u gotovo samom gradu, a tako netaknut. Kada se prolazi podno Kosutnjaka, dolinom Topciderke ka Rakovici, kao da ste negde u sredistu Srbije. Jos i pruga stare "trojke" daje smek celom krajoliku, pogotovo sa onim napustenim kolosekom sa strane... Bas steta...
Sa tim bulevarom ce odmah da niknu trzni centri, bilbordi, zgrade... Bar smo bili svedoci jednog drugacijeg Topcidera i Kosutnjaka.
 
Slazem se sa postom goldi.Izgubismo jos jednu oazu prirode.Na kraju ce od netaknute prirode ostati jedino veliko ratno osrtvo i ostrvo caplja dok i od njega ne naprave novu adu :(

Zao mi je sto se nikad nisam vozio trojkom dok je radila.
 
Wile E. Coyote":233tpnic je napisao(la):
Zar se nije odustalo od prolaska ispod?
Dakle, da pokušam da slikovito objasnim.

Iz pravca Rakovice, vozila se na raskrsnicu penju sredinom. Bližom trakom koja se odvaja se spuštaju ispod raskrsnice kako bi išla prema Sajmu, a daljom trakom se vozila iz pravca Sajma penju i nastavljaju prema Rakovici.

a34fo.jpg



Ispod raskrsnice se te dve trake spajaju i nastavljaju da idu ispod nadvožnjaka prema Sajmu.

29118635.jpg



U visini tramvajskog mosta na ovaj put se spaja silazna rampa sa nadvožnjaka, kojom se omogućava vozilima iz pravca Banovog brda i iz budućeg tunela da idu ka Sajmu.

40023623.jpg



Sa druge strane vozila koja iz pravca Sajma idu prema Banovom brdu i budućem tunelu se ulaznom rampom penju na nadvožnjak i nastavljaju prema raskrsnici.

a17vt.jpg



Prema početnom projektu, bilo je moguće spustiti sa sa nadvožnjaka iz pravca mosta na Savi pre raskrsnice i ispod raskrsnice produžiti prema Rakovici, ali se nažalost odustalo od toga. Time bi se u mnogome rasteretila gužva na samoj raskrsnici.

090726-HJC-04.jpg



EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
Znači imamo čuveni semafor na koji mi teramo sav saobraćaj sa mosta a posle prema Rakovici imamo ukrštanje u nivou sa tramvajem. Taman kad pomisliš da ne može gore oni zablistaju. Kao što kaže Vili i mene zanima koliko bi koštala normalna petlja u odnosu na ovo (ne znam ni kako bih nazvao trenutno rešenje.)
 
Vrh