Wile E. Coyote
Advanced
Поента је у парама...
А ја размишљам колико је пара потрошено на очајно решење и питам се за колико је пара могла да се изгради нормална петља.Veliki Vracar":1188qjl3 je napisao(la):Gledam koliku su betonsku skalameriju ovi naši (Ratko Mitrović & CO.) izgradili za 2 mlrd. dinara (nešto manje od 20 mil. evra) i razmišljam koja je šteta što nema para u budžetu jer sam siguran da bi oni i ovaj i ovakav most na adi odradili za najviše 8 mlrd. dinara a toliko je nekad i predviđano da će biti građevinska cena. (pogotovu što sam čuo da njihovi radnici i sada rade na pilonu, oni isti što podigoše novi toranj na Avali)
I mene interesuje kako će da reše prebacivanje tramvajske pruge između 2+2 trake novog bulevara. Svako ukrštanje u nivou bilo bi očajno rešenje. Što se tiče traka koje idu sa obe strane nadvožnjaka prema Rakovici, one se spajaju ispod raskrsnice, prolaze između stubova nadvožnjaka prema mostu na Adi, da bi nastavile prema Sajmu. Time se omogućava da vozila na pravcu Sajam- Rakovički put idu ispod, a ne preko raskrsnice.Veliki Vracar":29mow0x7 je napisao(la):Sama raskrsnica mi je i dalje pomalo mistična jer ne vidim prelaz preko tramvajske pruge kod topčiderskog parka (bilo je reči da će biti nekog nadvožnjaka,a i pitanje je kako će tramvajska pruga da "utrči" između 2+2 trake novog bulevara?) a i oni putevi sa jednom trakom sa obe strane stubova u podnožiju ne vidi se kuda će? Pitanje je i kako će urediti taj ogromni prostor između stubova, da opet ne budu najbrži "ljubitelji mostova".... uf da zaboravio sam tu je sad komunalna policija... :laugh:
Iz pravca sajma može ispod, sa mosta ne može...Wile E. Coyote":314cex8k je napisao(la):Zar se nije odustalo od prolaska ispod?
Dakle, da pokušam da slikovito objasnim.Wile E. Coyote":233tpnic je napisao(la):Zar se nije odustalo od prolaska ispod?