[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770677#p770677:360zb1se je napisao(la):nensav » 31 Aug 2020 02:46 pm[/url]":360zb1se]Od diskusije da se gradi ili ne nacionalni i nepotrebnan stadion, prešlo se vrlo lako na disusiju gde da bude, kao da izgleda, koliki da bude kapacitet.... Dokaz da su pobedili
Gde god da bude i koliki goda da je nije važno, biće nepotreban i preskup ne samo zbog cene gradnje nego i zbog kasnijeg održavanja. Svojevremeno sam preko studenske kosio travu i čistio na stadionima, znam koliko je obiman taj posao
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770560#p770560:e3w2mqrf je napisao(la):Пантограф » 31 Aug 2020 07:59 am[/url]":e3w2mqrf]Ево показатеља на колико простора у граду може да стане велики стадион. Сантјаго Бернабеу, Мадрид:
Сада упоредите ову слику са простором око великих београдских стадиона. Једини закључак је да никакво пресељење на њиве и ледине није потребно, као и да је питање изградње нових стадиона на постојећим локацијама у основи организационо, јер је у економском смислу веома лако изводљиво. No brainer, што би Американци казали.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770641#p770641:2ld8wl5c je napisao(la):Пантограф » Pon Avg 31, 2020 1:29 pm[/url]":2ld8wl5c]Ево га један од најновијих стадиона. Лондон:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770613#p770613:2ld8wl5c je napisao(la):milanche » 31 Aug 2020 10:41 am[/url]":2ld8wl5c]
Ovde nisi u pravu, Fifa i Uefa traze da se novi stadioni pozicioniraju tako, da par stotina metara okolo bude prazno, tj kao platoi, da se ne grade u gusto gradskim sredinama, zbog lakse kontrole pristupa, bezbednosti i nadzora. Tako da je pozeljno da 150-200m oko stadiona bude neka vrsta platoa, trga gde bi se i okupljali pred utakmicu.
И наравно да није поента набити све колико се може - то се код нас ни не мора - већ да се контрастном фотографијом покаже колико заправо има места око Маракане (и око ЈНА, и на Бањици). Па, тамо се заправо све време налазе два стадиона (неки прволигаши до јуче нису имали ништа много боље од Звездиног помоћног), па терен са вештачком травом (бивша шљака), па зграда, клупски хотел и, наравно, терени изнад јужне трибине на неколико хектара. Ту, где је ар 150.000...
Има места и за трг, и за паркинг испод њега. А за разлику од паркинга на крају села, тај може да доноси новац 24/7. Итд.
Pa igrali su Partizan i Zvezda nekad protiv Čelika i Dinama iz Vinkovaca pa je prosek bio 20-25 hiljada gledalaca... pre će biti da ljudi u Srbiji ne vole da gledaju kečere...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770824#p770824:wip3upn9 je napisao(la):Dart » 31 Aug 2020 11:58 pm[/url]":wip3upn9]Kad bi Real igrao protiv Surdulice i sličnih , imao bi još manje gledalaca od naših klubova.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770911#p770911:25m8nguu je napisao(la):uros92 » 01 Sep 2020, 11:00[/url]":25m8nguu]
Potpuno je suluda prica o izgradnji nacionalnog stadiona, a posebno ideja da se stadion deli izmedju Partizana i Zvezde. Pa sever marakane je bio zakljucan za finale kupa, a mi pricamo o tome da delimo na dnevnoj bazi...
Die Gesamtkosten für den von dem Totalunternehmer STRABAG durchgeführten Neubau wurden bei 53 Millionen Euro veranschlagt, wovon fast 20 Millionen Euro von der Stadt Wien kamen.
Namerno sam dao primer Arene koja je relativno moderan multifunkcionalni prostor na eksta lokaciji, pa su opet u debelom minusu. Finansijski rezultati nacionalnog stadiona nogu biti samo gori.Пантограф":2szedglt je napisao(la):Dart, stadioni, ovakvi kakve imamo, jesu rupe bez dna. Međutim, onaj Kopenhagen, kada smo igrali s njim, samo od rente je uzimao 6,5 miliona godišnje...
Kao što rekoh, stvar je organizacione, a ne fiskalne prirode, jer kapital postoji, i moguće je stvoriti nov. Da je živ dr Aca Obradović, lako bi napravio novu Marakanu (ili grobar Batrić Jovanović novi JNA, kao što je napravio aerodrom i predlagao 1966. da se plate Partizanove bebe, a oni ga preglasali i sve ih rasprodali). Što rekli u Kominterni, sve je u kadrovima
U isto vreme, surčinski stadion je čisto fiskalni problem.
Дарт, могу да поредим Београд са Копенхагеном, зашто не бих, односно можда уистину и не могу када је о фудбалу реч, али на њихову штету. Морали бисмо да престанемо са таквим потцењивањем: наши клубови су доста веће традиције ("већи бренд") од њихових, имају много више навијача, а ја колико се сећам и из економије и из нпр. ратова, бројност може и да надомести извесне недостатке. Такође, посебно у Београду не живи већином никаква сиротиња. Рецимо и да је високу цену карата у првој сезони ЛШ био у стању да плати цео стадион, и још много више људи (да не узимамо у обзир цене карата за другу сезону, које је само потпуни лудак могао онако зацепити). И поврх свега, ни у Копенхагену нису увек били богати, него су се развијали, растом бизниса, а бизнис логика каже да се нов стадион гради понајвише да би се повећао број гледалаца који хоће да плате скупљу карту. Шта мислиш, да је неко мени 1995, са смрдљивим Космајем и 20. октобром рекао да ће карте за биоскоп у Београду коштати колико коштају данас, да ли не бих прво помислио да је реч о случају за Лазу Лазаревића?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771133#p771133:ebuwanuc je napisao(la):Dart » 01 Sep 2020 11:52 pm[/url]":ebuwanuc]Namerno sam dao primer Arene koja je relativno moderan multifunkcionalni prostor na eksta lokaciji, pa su opet u debelom minusu. Finansijski rezultati nacionalnog stadiona nogu biti samo gori.Пантограф":ebuwanuc je napisao(la):Dart, stadioni, ovakvi kakve imamo, jesu rupe bez dna. Međutim, onaj Kopenhagen, kada smo igrali s njim, samo od rente je uzimao 6,5 miliona godišnje...
Kao što rekoh, stvar je organizacione, a ne fiskalne prirode, jer kapital postoji, i moguće je stvoriti nov. Da je živ dr Aca Obradović, lako bi napravio novu Marakanu (ili grobar Batrić Jovanović novi JNA, kao što je napravio aerodrom i predlagao 1966. da se plate Partizanove bebe, a oni ga preglasali i sve ih rasprodali). Što rekli u Kominterni, sve je u kadrovima
U isto vreme, surčinski stadion je čisto fiskalni problem.
Ne možeš porediti nas sa Kopenhagenom. Gradnja stadiona ovde i tamo košta približno isto, a standard nije ni približan.
Karte po Evropi koštaju preko 50 evra, a u Srbiji je problem kada se treba platiti i 5 evra.